Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 332 ... 372 373
Kennylimbrichts
mirkodek
#8274
Weet iemand eigenlijk hoe het zit met die wedstrijden van Ajax? Als ik Ajax spelers kies vanaf nu, k...

Exact, als je ze in speelronde 3 had opgesteld krijg je die punten zodra ze die wedstrijd inhalen. Dus ajax spelers nu erin zetten levert je geen extra punten op voor de inhaalwedstrijden

mirkodek
Peli
#8275
Dat betreft toch maar 1 potje in de proefperiode. 

2 toch, Fortuna en Feyenoord?

YannickLier
Scorriemorrie
#8267
haha oke maar dan nog minpunten uit tegen Twente en Fey + thuis tegen Psv, maar zelf weten ;) easy c...

Heracles mag ook nog naar Twente Feyenoord en AZ toe ;)

Heb Heracles zien voetballen tegen PEC, echt een bedroevend elftal.

Laatst gewijzigd
Scorriemorrie

Ja en naar Utrecht zelfs hmm zat me blind te staren op een paar makkelijkere potjes, wordt weer lekker puzzelen :P 

Peli
mirkodek
#8277
2 toch, Fortuna en Feyenoord?

Oh ja, dat is waar ook. Je hebt helemaal gelijk, mea culpa.

BartB

Ik dacht dat ik er redelijk uit was wat betreft m'n team. Nou heb ik net de podcast geluisterd en zit ik ineens met een middenveld met Veerman, Tilmann, Til en Steijn... 😂. Dat wordt dan nog verder snijden in de keepers en verdedigers

Pablito
BartB
#8281
Ik dacht dat ik er redelijk uit was wat betreft m'n team. Nou heb ik net de podcast geluisterd en zi...

Ik heb exact hetzelfde, was er vrij zeker van maar ben nu toch weer wat aan het puzzelen geslagen :')

Peli
BartB
#8281
Ik dacht dat ik er redelijk uit was wat betreft m'n team. Nou heb ik net de podcast geluisterd en zi...

Ja die gast van Radio Scorito die 3x PSV op z'n middenveld neemt, waarvan eentje die bankzitter is in Eindhoven.
Kostelijk 🤣

KingNelom13
BartB
#8281
Ik dacht dat ik er redelijk uit was wat betreft m'n team. Nou heb ik net de podcast geluisterd en zi...

Laat je niet gekmaken door die gasten :P Ik moet  hem zelf nog luisteren, maar heb mijn team zo goed als af, nog 2 twijfelpuntjes, dat zijn mn 1e keeper, Roefs/Branderhorst of Veassen en mn 4e aanvaller Nicolasceu of Ohio, omdat ik voor deze plek een gokje wel leuk vind, beiden niet als 1e spits begonnen

BartB
Peli
#8283
Ja die gast van Radio Scorito die 3x PSV op z'n middenveld neemt, waarvan eentje die bankzitter is i...

Ja ik zie het ook niet echt zitten om Til in m'n team te hebben... Maar vorig seizoen heeft hij (met ook niet altijd een vaste basisplaats) toch meer punten gehaald dan bijvoorbeeld Timber en Mijnans.  

Scorito1994
KingNelom13
#8284
Laat je niet gekmaken door die gasten :P Ik moet  hem zelf nog luisteren, maar heb mijn team zo...

Ohio is ook leuke gok hoor, maar voor dat geld zou ik liever v.Bommel pakken.

Hoe groot is de kans dat Nico gaat spelen?

Peli
BartB
#8285
Ja ik zie het ook niet echt zitten om Til in m'n team te hebben... Maar vorig seizoen heeft hij (met...

Dan neem je die alle 3 niet ;-)

hansotjes

Ik zie hem nog niet veel voorbijkomen hier, maar hoe denken jullie over Koopmeiners voor 2 mil?
Staat in veel opties van mn selectie met potlood er in namelijk, naast een Brouwers/Gonzalez bijvoorbeeld

 

Peli
hansotjes
#8288
Ik zie hem nog niet veel voorbijkomen hier, maar hoe denken jullie over Koopmeiners voor 2 mil?Staat...

Heeft er bij mij ook heel even ingestaan.
Maar in de categorie 1.75-2.5 zijn interessantere picks te vinden. Mede ook door het resterende programma van AZ en het feit dat Koopmeiners niet per se een 'Scorito speler' is.

 

 

Laatst gewijzigd
YannickLier
hansotjes
#8288
Ik zie hem nog niet veel voorbijkomen hier, maar hoe denken jullie over Koopmeiners voor 2 mil?Staat...

Staat bij mij in het team! neemt de corners en vorig jaar ook 9 assist bij Almere.

KingNelom13
Scorito1994
#8286
Ohio is ook leuke gok hoor, maar voor dat geld zou ik liever v.Bommel pakken. Hoe groot is de kans...

Nee V.Bommel is geen optie voor mij, laatste wedstrijd voor de deadline 2x scoren en iedereen heeft straks V.Bommel, ik heb liever echte spitsen en met Baka heb ik al 1 buitenspeler. Nico word denk ik wel weer 1e spits als die Karlssbak niet levert, en met het voetbal dat V.Persie wil spelen een leuke optie maar erg onzeker, dan zit je met Ohio een stuk zekerder

Scorito1994

Zijn hier toevallig Go Ahead kenners? Weet iemand of die nieuwe keeper al gaat spelen?

Ben Van Heck

Ik zie Owusu vaak als eerste doelman keuze voorbij komen en ik heb hem er vooralsnog zelf ook in staan, maar als ik het resterende programma van Twente nog eens bekijk en dat naast het programma van AZ leg, dan valt het me op dat Twente eigenlijk een stuk gunstiger programma heeft dan AZ. Ik denk ook dat de 0 tegendoelpunten die AZ heeft wel een beetje vertekend zijn eerlijk gezegd gezien de tegenstanders. Nu ik dit zo allemaal op een rijtje zet, neig ik eigenlijk meer naar Unnerstall dan naar Owusu. Owusu heeft ook nog de concurrentie van Zoet, terwijl Unnerstall écht onomstreden is. Meer mensen die dit gevoel delen?

Peli
Ben Van Heck
#8293
Ik zie Owusu vaak als eerste doelman keuze voorbij komen en ik heb hem er vooralsnog zelf ook in sta...

Jazeker. Vanzelfsprekend bijna.

steven20
hansotjes
#8288
Ik zie hem nog niet veel voorbijkomen hier, maar hoe denken jullie over Koopmeiners voor 2 mil?Staat...

Goede vraag en wilde ik ook stellen. Je leest er bijna niets over terwijl ik merk dat ik hem veel en vaak overweeg als optie op mijn middenveld.

Pablito
hansotjes
#8288
Ik zie hem nog niet veel voorbijkomen hier, maar hoe denken jullie over Koopmeiners voor 2 mil?Staat...

Goede speler maar geen scorito speler (in mijn optiek). Voor dat geld of minder heb je spelers die vaker voor de goal komen. 

Kennylimbrichts
steven20
#8295
Goede vraag en wilde ik ook stellen. Je leest er bijna niets over terwijl ik merk dat ik hem veel en...

Leuke speler maar geen scorito speler. Scoort bijna nooit en pakt alleen punten dmv de 0 houden of assists. Wat betreft de assists natuurlijk wel een voordeel dat hij corners neemt. Voor 2 miljoen een degelijke pick. In die prijscategorie zijn er echter veel opties met een hoger puntenplafond.  

mirkodek

Als mensen het hebben over een gokje voor 2 miljoen, dan vraag ik me af waar ze het geld vandaan halen. 

Momenteel zit ik op:

Keepers: 3,5 miljoen

Verdediging: 12,25 miljoen

Middenveld: 17 miljoen 

Aanval: 14 miljoen

 

Peli
mirkodek
#8298
Als mensen het hebben over een gokje voor 2 miljoen, dan vraag ik me af waar ze het geld vandaan hal...

In jouw geval uit de verdediging (van 2.45M gemiddeld per speler), vermoed ik.

mirkodek
Peli
#8299
In jouw geval uit de verdediging (van 2.45M gemiddeld per speler), vermoed ik.

Ja met Hancko, Sutalo, Maikuma en Reith staat er al voor 10,25 miljoen redelijk wat vast.

Zou nog kunnen kiezen voor een goedkope opvulling en daarmee Lauritsen upgraden naar Lammers of De Rooij upgraden naar een aanvaller van 1,5 miljoen, maar daar zie ik niet zoveel interessants tussen zitten...

1 2 ... 332 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.