Exact, als je ze in speelronde 3 had opgesteld krijg je die punten zodra ze die wedstrijd inhalen. Dus ajax spelers nu erin zetten levert je geen extra punten op voor de inhaalwedstrijden
Laat je niet gekmaken door die gasten :P Ik moet hem zelf nog luisteren, maar heb mijn team zo goed als af, nog 2 twijfelpuntjes, dat zijn mn 1e keeper, Roefs/Branderhorst of Veassen en mn 4e aanvaller Nicolasceu of Ohio, omdat ik voor deze plek een gokje wel leuk vind, beiden niet als 1e spits begonnen
Ja ik zie het ook niet echt zitten om Til in m'n team te hebben... Maar vorig seizoen heeft hij (met ook niet altijd een vaste basisplaats) toch meer punten gehaald dan bijvoorbeeld Timber en Mijnans.
Heeft er bij mij ook heel even ingestaan.
Maar in de categorie 1.75-2.5 zijn interessantere picks te vinden. Mede ook door het resterende programma van AZ en het feit dat Koopmeiners niet per se een 'Scorito speler' is.
Nee V.Bommel is geen optie voor mij, laatste wedstrijd voor de deadline 2x scoren en iedereen heeft straks V.Bommel, ik heb liever echte spitsen en met Baka heb ik al 1 buitenspeler. Nico word denk ik wel weer 1e spits als die Karlssbak niet levert, en met het voetbal dat V.Persie wil spelen een leuke optie maar erg onzeker, dan zit je met Ohio een stuk zekerder
Ik zie Owusu vaak als eerste doelman keuze voorbij komen en ik heb hem er vooralsnog zelf ook in staan, maar als ik het resterende programma van Twente nog eens bekijk en dat naast het programma van AZ leg, dan valt het me op dat Twente eigenlijk een stuk gunstiger programma heeft dan AZ. Ik denk ook dat de 0 tegendoelpunten die AZ heeft wel een beetje vertekend zijn eerlijk gezegd gezien de tegenstanders. Nu ik dit zo allemaal op een rijtje zet, neig ik eigenlijk meer naar Unnerstall dan naar Owusu. Owusu heeft ook nog de concurrentie van Zoet, terwijl Unnerstall écht onomstreden is. Meer mensen die dit gevoel delen?
Leuke speler maar geen scorito speler. Scoort bijna nooit en pakt alleen punten dmv de 0 houden of assists. Wat betreft de assists natuurlijk wel een voordeel dat hij corners neemt. Voor 2 miljoen een degelijke pick. In die prijscategorie zijn er echter veel opties met een hoger puntenplafond.
Ja met Hancko, Sutalo, Maikuma en Reith staat er al voor 10,25 miljoen redelijk wat vast.
Zou nog kunnen kiezen voor een goedkope opvulling en daarmee Lauritsen upgraden naar Lammers of De Rooij upgraden naar een aanvaller van 1,5 miljoen, maar daar zie ik niet zoveel interessants tussen zitten...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.