Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 333 ... 372 373
BarryE1

Robin Roefs (21) heeft zich geblesseerd teruggetrokken uit de selectie van Jong Oranje en heeft het trainingskamp van de Nederlandse beloften voortijdig verlaten.

Roefs heeft op de training van Jong Oranje een enkelblessure opgelopen en heeft zich maandagochtend gemeld bij NEC. De doelman ondergaat 9 september een MRI-scan om te kijken of er schade is (bron: Jeroen Bijma, clubwatcher NEC Nijmegen voor de Gelderlander) 

Ab Normaal

Niemand die Weghorst overweegt? Als ie de basis niet haalt zal hij iedere wedstrijd invallen. Gezien het niveau van veel clubs lijkt het mij dan nog veel goals opleveren.

Keshi
Ab Normaal
#8302
Niemand die Weghorst overweegt? Als ie de basis niet haalt zal hij iedere wedstrijd invallen. Gezien...

Natuurlijk. Invallen, basis, de blessuregevoeligheid van Brobby erbij, denk niet dat iemand anders zoveel punten voor 3 miljoen gaat halen.

Renato123

Lees veel Romeny, moet die niet vrezen voor Taylor Booth?

hansotjes
Ab Normaal
#8302
Niemand die Weghorst overweegt? Als ie de basis niet haalt zal hij iedere wedstrijd invallen. Gezien...

Ik heb nog geen idee hoe ze dat voorin gaan invulllen, dus durf het zelf dan niet aan (helaas)
+ dat ik voorin een paar beukers wil en dan komt 3M net vervelend uit

Scoritop
Ab Normaal
#8302
Niemand die Weghorst overweegt? Als ie de basis niet haalt zal hij iedere wedstrijd invallen. Gezien...

3 M leuk geprijsd, maar het rouleren van Farioli niet erg handig om hem te picken. 

hansotjes

Hwang + Steijn+ V 2,5 Miljoen
of 
Tillman + Koopmeiners + V 2 Miljoen

hansotjes

Dubbele post per ongeluk

Laatst gewijzigd
YannickLier
hansotjes
#8307
Hwang + Steijn+ V 2,5 Miljoenof Tillman + Koopmeiners + V 2 Miljoen

Tillmann en Koopmeiners

BarryE1
Ab Normaal
#8302
Niemand die Weghorst overweegt? Als ie de basis niet haalt zal hij iedere wedstrijd invallen. Gezien...

Overwegen zeker. Komt natuurlijk door die vervloekte pinchhitter regel. Wat mij betreft mag die er wel af want het verhoogt de geluksfactor aanzienlijk. Wat betreft Weghorst denk ik dat de ondergrens niet eens zo heel laag zal zijn. De bovengrens redelijk hoog. Dus ik zou zeggen: medium risk, medium/high reward. Hij is vooral wat vervelend geprijsd omdat hij, afhankelijk van restantant budget, vaak op plekje 2 van de aanvallers komt. De vraag is: wil je dat?!  

Pablito
hansotjes
#8307
Hwang + Steijn+ V 2,5 Miljoenof Tillman + Koopmeiners + V 2 Miljoen

Interessante, zit zelf ook met een vergelijkbare twijfel. Puntenplafond Tillman is het hoogst maar gaat hij alles spelen? Steijn zal denk ik altijd starten maar wordt ook geregeld na een uur gewisseld. Persoonlijk pick ik nooit iemand die nog geen minuut heeft gespeeld in de eredivisie dus om die reden zou ik dan voor Tillman en Koopmeiners gaan. Koopmeiners is echter ook een speler die ik zelf links laat liggen.

BarryE1

Op basis van de huidige statistieken zijn spelers van AZ zeker interessant. Ook het feit dat ze nog 8 thuiswedstrijden hebben is natuurlijk gunstig. Toch vind ik dat programma van AZ niet eens super eruit zien. Ik tel 3 moeilijke thuiswedstrijden: PSV, Ajax, Twente. 2 redelijk moeilijke wedstrijden: Utrecht en iets mindere mate Heerenveen. Blijven er op papier 3 lekkere potjes over: GAE, Willem II en Heracles. Uit verwacht ik een moeilijke pot tegen Feyenoord, 2 stugge potjes tegen Fortuna en Sparta. En 2 op papier relatief makkelijke: PEC Zwolle, NAC.

Ik heb een concept staan met 3x AZ en zelfs één met 4x AZ maar ben bij nader inzien, gezien het bovenstaande, toch aan het heroverwegen. Hoe kijken jullie naar het speelschema van AZ? 

Peli
BarryE1
#8312
Op basis van de huidige statistieken zijn spelers van AZ zeker interessant. Ook het feit dat ze nog...

Mede dankzij het resterende programma van AZ heb ik slechts 1 AZ-speler erin geklikt vooralsnog.

BartB
BarryE1
#8312
Op basis van de huidige statistieken zijn spelers van AZ zeker interessant. Ook het feit dat ze nog...

Ik had mezelf in eerste instantie dus ook teveel blind gestaard op die 8 thuiswedstrijden van AZ. Later ben ik inderdaad beter gaan kijken en bleek het programma niet heel gunstig. Ik ben dus van 4 AZ'ers terug gegaan naar nu 2 stuks. Daar voor in de plaats heb ik er nu ineens 3 van Twente in plaats van 1.

Laatst gewijzigd
KingNelom13

Ik ben Zwitserland

3x Utrecht

2x Psv

2x Fey

2x Az

2x Fc twente

 

Laatst gewijzigd
Waltertje

https://www.forzanec.nl/nieuws/nec-deelt-update-over-blessure-roefs-doelman-voorlopig-niet-beschikbaar/

voorlopig dus niet beschikbaar.

BartB
KingNelom13
#8315
Ik ben Zwitserland 3x Utrecht 2x Psv 2x Fey 2x Az 2x Fc twente  

2x PSV maar ja? Het team dat toch denk ik wel met 3 vingers in z'n neus kampioen wordt?

Ik wil er toch minimaal 3 en het liefst eigenlijk gewoon 4 van PSV

Robin1996

Ik heb tot nu toe ook maar 2x PSV, achterin zijn ze onstabiel en voorin kies ik Gimenez boven Bakayoko.

Maar heb wel 3x Twente puur vanwegen het gunstige programma.

KingNelom13

Inderdaad onstabiel achterin, met het europese programma toch wel een heel gepuzzel wie er elke keer weer gaan spelen, en omdat ik de 1e seizoenshelft een brede selectie wil hebben met de Europese wedstrijden heb ik wat besparingen gedaan. Tillman en De Jong dus niet gekozen, in mijn team alleen plek voor Veerman en Baka, gekozen voor zoveel mogelijk zekerheid in hoeverre je dat kan kiezen 

Laatst gewijzigd
mirkodek

Twente een gunstig programma? Ze krijgen alle toppers nog (de komende periode loopt tot en MET 12 jan toch?)

mirkodek
KingNelom13
#8315
Ik ben Zwitserland 3x Utrecht 2x Psv 2x Fey 2x Az 2x Fc twente  

Utrecht fan? Ze moeten nog uit naar Ajax, AZ en Feyenoord, plus thuis tegen PSV en Feyenoord

KingNelom13
mirkodek
#8321
Utrecht fan? Ze moeten nog uit naar Ajax, AZ en Feyenoord, plus thuis tegen PSV en Feyenoord

Nee niet eens, Feyenoordfan.

maar uit en thuis tegen Feyenoord?

Volgens mij is de uitwedstrijd van Utrecht tegen Feyenoord 12 Januari

Scoritop
mirkodek
#8320
Twente een gunstig programma? Ze krijgen alle toppers nog (de komende periode loopt tot en MET 12 ja...

De komende periode loopt tot en met het einde van dit kalenderjaar. Dus laatste wedstrijd 22 december. Daarna gaat de transfermarkt weer open om je team te wisselen. 

Wooshh

Hebben jullie nog goede tips voor de goedkopere spelers (1m of lager)? Voornamelijk om de laatste opties te zijn in een linie, maar wel zo nu en dan inzetbaar als de beoogde starters een lastige tegenstander hebben die week. Ik denk nu bijvoorbeeld aan:

Verdediging:

  • Sigurgeirsson 750k (Willem II)
  • Benita 750k (Heracles Almelo)

Middenveld:

  • Sandra 1m (Willem II)
  • Garbett 750k (NAC Breda)

Aanval:

  • Sauer 750k (NAC Breda)
  • Rui Mendes 750k (Groningen)

mirkodek

Ah, nu ik er over nadenk, makes sense 😅

1 2 ... 333 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.