Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 335 ... 372 373
Peli
BarryE1
#8350
Jawel zo simpel is dat wel.  Hangt er natuurlijk wel vanaf hoe je naar die 2 keepers kijkt. Ma...

Precies.

Behatzailea
BarryE1
#8350
Jawel zo simpel is dat wel.  Hangt er natuurlijk wel vanaf hoe je naar die 2 keepers kijkt. Ma...

Hm. Ja dat zou ook kunnen. Dan zit je goed. Gebeurt dat niet, heb je niks. Of je kiest Plogmann voor hetzelfde geld.

Bozenik

Voor de liefhebbers nog een overzicht van de eerste wedstrijd per speelronde. Komt wel een minder duidelijk beeld uit dan vorig jaar. In ieder geval kan je 3 speelrondes achter elkaar checken of je 500k gokje van Almere in de basis staat:

Speelronde 5: PSV - NEC / Twente - PEC
Speelronde 6: PEC - AZ 
Speelronde 7: Heracles - Heerenveen 
Speelronde 8: Almere City - Willem II 
Speelronde 9: Sparta - Almere City
Speelronde 10: Almere City - NEC
Speelronde 11: Feyenoord - AZ 
Speelronde 12: Utrecht - Heracles 
Speelronde 13: PSV - Groningen 
Speelronde 14: Heerenveen - RKC 
Speelronde 15: n.n.b.
Speelronde 16: n.n.b.
Speelronde 17: n.n.b.

Beun
BarryE1
#8350
Jawel zo simpel is dat wel.  Hangt er natuurlijk wel vanaf hoe je naar die 2 keepers kijkt. Ma...

Ik vind het echt onzin dat dit wel zo simpel is. Als een trainer een eerste keeper kiest, dan is dat met een reden. Die trainer ziet die keeper op de trainingen, in vriendschappelijke wedstrijden, etc. 

Blijkbaar is Roefs eerste keuze. Ja oke, Van Gassel deed het voorheen prima. Maar je mag er ergens wel vanuit gaan dat als die weer fit is, dat Roefs weer speelt. 

STEL dat van Gassel het zoo goed doet dat die blijft staan.. ja.. die kans is er. Maar als jij een keuze moet maken voor een scorito team van de komende 13 wedstrijden, dan beïnvloedt een blessure nu zeker wel je keuze voor een keeper. De "zekerheid" die je hebt is nu totaal anders. Dan pick je niet blind Van Gassel zoals Peli ook voorstel, voor je vaste team van veel rondes.

BarryE1
Beun
#8354
Ik vind het echt onzin dat dit wel zo simpel is. Als een trainer een eerste keeper kiest, dan is dat...

Dan zie jij die 2 keepers niet als gelijkwaardig en wij wel. Dan is het voor jou dus ook simpel. Ik kies ze overigens ook gewoon allebei niet en Peli denk ik ook niet 😉

hansotjes
thewout79
#8337
bacuna-tillman of boscagli- timber ik heb hancko- veerman-de jong- giminez er al in staan waar zou...

Met zo'n naam zou ik eerder voor weghorst gaan

Behatzailea

Hoe niet bueno is het trouwens met Hugo? Kan er vrij weinig over vinden. Iemand van de medische staf van Feyenoord op dit forum? 😉

Astarloa

Namli 1,75 vind ik helaas denk ik net ff te duur.

Peli
Behatzailea
#8352
Hm. Ja dat zou ook kunnen. Dan zit je goed. Gebeurt dat niet, heb je niks. Of je kiest Plogmann voor...

Bij Plogmann oppassen. Kan ook zomaar z'n basisplaats kwijt zijn/raken.

Peli
Bozenik
#8353
Voor de liefhebbers nog een overzicht van de eerste wedstrijd per speelronde. Komt wel een minder du...

Kanjer! 👍🏾

Peli
Beun
#8354
Ik vind het echt onzin dat dit wel zo simpel is. Als een trainer een eerste keeper kiest, dan is dat...

Dat is inderdaad de andere optie: Van Gassel niet picken.

Ik was dan ook lichtelijk cynisch, vergeef me.... Maar de vraag nodigde het wel een beetje uit. Zoiets kan toch door de vraagsteller zelf wel bedacht worden, daar heb je de andere forumleden toch niet voor nodig?

Peli
Astarloa
#8358
Namli 1,75 vind ik helaas denk ik net ff te duur.

Al ga ik hem waarschijnlijk zelf niet picken, PEC heeft wel een vrij gunstig resterend programma. Dus kan me voorstellen dat sommigen hem wel meenemen. 

stefbeukers

-

Laatst gewijzigd
KingNelom13
stefbeukers
#8363
-

Ik heb ze beide in het team geklikt, ook een beetje op gevoel omdat ik denk dat ze t wel aardig kunnen gaan doen, 2e jaar van Jans, leuke spelersgroep en beide spelers vorig seizoen voor de nodige doelpunten en assist zorgde

Laatst gewijzigd
Wicked Wout
Bozenik
#8353
Voor de liefhebbers nog een overzicht van de eerste wedstrijd per speelronde. Komt wel een minder du...

En 2x checken of Til in de basis staat ;-)

Sean Chiappucci
Dimitrofiets
#8327
LdJ/Steijn of Gimenez/Tilmann  

LdJ/Steijn,   zelfs als dat nog een miljoen duurder was.

Chef83

Iemand die krastev overweegt?  is wel echt een goeie speler  maar hier nog een twijfel al denk ik wel dat ik hem erbij neem  maar waar gaat hij spelen als namli in de basis komt rechtsbuiten?

Willempie94
Bozenik
#8353
Voor de liefhebbers nog een overzicht van de eerste wedstrijd per speelronde. Komt wel een minder du...

Nuttige bijdrage:)

HZ57

Heeft Milambo kans op basis of vervangt hij Stengs?

gebruikersnaam122

Optie 1: Tillman Hwang Gonzalez

Optie 2: Steijn Hwang Taylor

Optie 3: Steijn Mijnans Gonzalez

Scorito1994

Ik heb nu een breed middenveld met Koopmeiners Brouwers en Neghli bijvoorbeeld, zit zelf even te twijfelen om er een 3e dure middenvelder bij te nemen of dit zo te laten. Wat is jullie idee?

NielsH97

Ik kom de naam Arno Verschueren te weinig tegen voor mijn gevoel. Is niet mals geprijsd met 2,5M maar heeft vorig jaar 9 goals gemaakt, iemand die hem wel neemt? Staat vanaf dag 1 in mijn concept team.

Willempie94
NielsH97
#8372
Ik kom de naam Arno Verschueren te weinig tegen voor mijn gevoel. Is niet mals geprijsd met 2,5M maa...

Zeker een leuke speler, maar voor dat budget vindt ik hem een risico. Maar zou zeker een dark horse kunnen zijn

Ruhs49
gebruikersnaam122
#8370
Optie 1: Tillman Hwang Gonzalez Optie 2: Steijn Hwang Taylor Optie 3: Steijn Mijnans Gonzalez

Geen van bovenstaande.

Scorito1994

Na gisteravond redelijk overtuigd van Brobbey, maar is dit gewoon een moment opname? Ziet er ook een heel stuk fitter uit

1 2 ... 335 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.