Voor de liefhebbers nog een overzicht van de eerste wedstrijd per speelronde. Komt wel een minder duidelijk beeld uit dan vorig jaar. In ieder geval kan je 3 speelrondes achter elkaar checken of je 500k gokje van Almere in de basis staat:
Speelronde 5: PSV - NEC / Twente - PEC
Speelronde 6: PEC - AZ
Speelronde 7: Heracles - Heerenveen
Speelronde 8: Almere City - Willem II
Speelronde 9: Sparta - Almere City
Speelronde 10: Almere City - NEC
Speelronde 11: Feyenoord - AZ
Speelronde 12: Utrecht - Heracles
Speelronde 13: PSV - Groningen
Speelronde 14: Heerenveen - RKC
Speelronde 15: n.n.b.
Speelronde 16: n.n.b.
Speelronde 17: n.n.b.
Ik vind het echt onzin dat dit wel zo simpel is. Als een trainer een eerste keeper kiest, dan is dat met een reden. Die trainer ziet die keeper op de trainingen, in vriendschappelijke wedstrijden, etc.
Blijkbaar is Roefs eerste keuze. Ja oke, Van Gassel deed het voorheen prima. Maar je mag er ergens wel vanuit gaan dat als die weer fit is, dat Roefs weer speelt.
STEL dat van Gassel het zoo goed doet dat die blijft staan.. ja.. die kans is er. Maar als jij een keuze moet maken voor een scorito team van de komende 13 wedstrijden, dan beïnvloedt een blessure nu zeker wel je keuze voor een keeper. De "zekerheid" die je hebt is nu totaal anders. Dan pick je niet blind Van Gassel zoals Peli ook voorstel, voor je vaste team van veel rondes.
Dat is inderdaad de andere optie: Van Gassel niet picken.
Ik was dan ook lichtelijk cynisch, vergeef me.... Maar de vraag nodigde het wel een beetje uit. Zoiets kan toch door de vraagsteller zelf wel bedacht worden, daar heb je de andere forumleden toch niet voor nodig?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.