Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 336 ... 372 373
Ben Van Heck
gebruikersnaam122
#8370
Optie 1: Tillman Hwang Gonzalez Optie 2: Steijn Hwang Taylor Optie 3: Steijn Mijnans Gonzalez

Optie 4: Steijn, Hwang en Gonzalez ;)

 

Welke middenvelders/verdedigers vinden jullie interessant in de categorie 750K-1.5 miljoen? Zie verder weinig soeps eerlijk gezegd, maar zal hier toch wel uit moeten shoppen vrees ik..

GebakkenZeeBaars

Verwachten jullie dat Mohammed Nassoh blijft spelen bij Sparta?

En zou Karsdorp gelijk starten na de interlandperiode of is dit een te groot risico met blessures etc

Scorito1994
Ben Van Heck
#8376
Optie 4: Steijn, Hwang en Gonzalez ;)   Welke middenvelders/verdedigers vinden jullie interes...

Zijn er wel een paar interessante spelers te vinden, maar je moet durven te gokken op spelers van Heracles of Nac bijvoorbeeld. Denk zelf dat Baas wel streepje voor heeft, maar vraag is of hij blijft spelen

Spartaan
GebakkenZeeBaars
#8377
Verwachten jullie dat Mohammed Nassoh blijft spelen bij Sparta? En zou Karsdorp gelijk starten na d...

Verwacht het wel eigenlijk. Er is geen reden om hem te wisselen.  Zijn concurrent Mito laat vrijwel niks zien.  Maar het is geen zekerheid zoals Neghli 

Dimitrofiets

Zojuist toch weer Steijn-Mijnans-Lauritsen eruit gehaald en Timber-Til-Parrott eringezet. Carrousel. Over een uur waarschijnlijk weer de switch terug haha

Ben Van Heck

Vind het toch bewonderlijk hoe vaak Til gekozen wordt. Voor 4 miljoen echt een gigantische gok, terwijl het PSV middenveld zo onzeker is. Maar goed, waarschijnlijk heb ik straks spijt dat ik Til niet heb gekozen, haha. Door deze onzekerheid ook Tillman niet gekozen btw, voor 6 miljoen een nog grotere gok imo.

Peli
Ben Van Heck
#8376
Optie 4: Steijn, Hwang en Gonzalez ;)   Welke middenvelders/verdedigers vinden jullie interes...

Eens met optie 4 ;-)

En in de categorie 750K - 1.25M lopen 3 spelers rond die ik wel overweeg voor de positie van 6e middenvelder binnen mijn selectie (1.5M vind ik dan alweer echt te duur, als 6e mid):
Garbett (750K), Sandra (1.0M) en Schreuders (1.25M). Garbett speelt op rechtsbuiten bij NAC. Sandra als 2e spits bij Willem II en Schreuders als rechtshalf in een 442 systeem bij Groningen. Alle 3 dus spelers met goals/assists potentie. Eventueel is die Paula van NAC ook nog wel een leuke, lijkt de vaste nummer 10 van NAC te gaan worden.

Verder zou je kunnen kijken naar spelers als Fosso, Tahiri en Engwanda. Al zijn dit allemaal spelers die wat 'lager' op het veld staan en dus minder vaak in doelrijke positie gaan komen dan de 3 hierboven.

 

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

Thanks Peli! Ik had inderdaad Garbett en Paula op de radar. Paula lijkt me een stuk zekerder qua punten potentie. Die kan ik dit weekend ook wel opstellen t.b.h.v. Hwang. Is er al enige duidelijkheid over zijn speelgerechtigheid? Dit weekend zou ik hem de tribune op kunnen zetten, maar zou hem daarna wel graag op gaan stellen.

Nu maar eens gaan kijken hoe ik het laatste plekje in de verdediging ga opvullen...

Peli
Ben Van Heck
#8383
Thanks Peli! Ik had inderdaad Garbett en Paula op de radar. Paula lijkt me een stuk zekerder qua pun...

Hwang is er dit weekend sowieso nog niet bij.
En Garbett (jetlag en herstel daarvan) waarschijnlijk ook niet.

Heb ze momenteel beiden wel mijn selectie ingepuzzeld. En aangezien NEC tegen PSV moet, hou ik dan nog maar 3 'basiswaardige' mids over.
Even kijken of ik dit wil en zo ja, hoe ik het op ga lossen voor deze ene speelronde.

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

Hier loop ik ook tegenaan. Nu uitgeweken naar 433 met Garbett en Hwang op de tribune en mijn NEC middenvelder op de bank. Ideaal is het niet, maar betrap me er zelf wel vaak op dat ik bij het samenstellen van mijn definitieve team de eerstvolgende speelronde te veel laat meewegen. 

BarryE1
Ben Van Heck
#8381
Vind het toch bewonderlijk hoe vaak Til gekozen wordt. Voor 4 miljoen echt een gigantische gok, terw...

Maar is dat wel zo? In principe weet je precies wat je gaat krijgen: zo rond de 70% van de wedstrijden in de basis en bijna in iedere wedstrijd speelminuten. Op seizoensbasis een punt of 2200-2300. Misschien zit ik er een paar procenten naast qua wedstrijden/scoritopunten. 

Ben Nihilisty
Ben Van Heck
#8385
Hier loop ik ook tegenaan. Nu uitgeweken naar 433 met Garbett en Hwang op de tribune en mijn NEC mid...

Dat laatste vind ik ook echt belangrijk om in je achterhoofd te houden: uiteindelijk loop je altijd tegen een paar speelrondes aan waar je team net niet volledig ideaal uitkomt, dus als dat gelijk de eerste is, dan zij dat maar zo. Desalniettemin wil ik overigens wel eerst echt zekerheid over hoe lang de werkvergunning van Hwang op zich laat wachten voor ik 'm erin klik, maar dat is in principe alweer een ander vraagstuk. 

Ruhs49
BarryE1
#8386
Maar is dat wel zo? In principe weet je precies wat je gaat krijgen: zo rond de 70% van de wedstrijd...

Vorig jaar 69% basis en jaar ervoor 57%. Vorig jaar heeft Til meer later in het seizoen basis gestaan dan in het begin. In deze tweede helft stond hij vooral veel basis omdat Lang toen Lang-durig ;) geblesseerd was en Tillman daardoor linksbuiten. Geen oordeel, geen suggestie, alleen feitjes. Doe ermee wat je wilt.

KingNelom13
Peli
#8382
Eens met optie 4 ;-)En in de categorie 750K - 1.25M lopen 3 spelers rond die ik wel overweeg voor de...

Wat zijn je redenaties voor een te dure 6e middenvelder van 1,5M? als je een breed middenveld wilt kom je er al wel snel op uit merk ik bij mezelf

Laatst gewijzigd
Peli
Ben Van Heck
#8385
Hier loop ik ook tegenaan. Nu uitgeweken naar 433 met Garbett en Hwang op de tribune en mijn NEC mid...

Herkenbaar die laatste zin. Eigenlijk onzinnig.

Ruhs49
Ben Van Heck
#8385
Hier loop ik ook tegenaan. Nu uitgeweken naar 433 met Garbett en Hwang op de tribune en mijn NEC mid...

Ik maak een Excel met daarin een overzicht welke speler ik welke wedstrijd wil/kan opstellen. Zo kijk ik of de verdeling goed is over het resterende programma. Zo voorkom je jouw genoemde "probleem".

hansotjes
KingNelom13
#8389
Wat zijn je redenaties voor een te dure 6e middenvelder van 1,5M? als je een breed middenveld wilt k...

Omdat er wss genoeg goedkopere opties zijn voor plek 6

Peli
KingNelom13
#8389
Wat zijn je redenaties voor een te dure 6e middenvelder van 1,5M? als je een breed middenveld wilt k...

Is puur persoonlijk en gericht op de selectie zoals ik hem nu heb staan.
Heb nu een 750K vaste bassispeler bij z'n club als 6e mid, die ik niet per se minder punten zie halen dan sommige opties van 1.5M. Dan heb ik er niet zo'n moeite mee op hem te besparen, zodat ik dan op andere posities wat 'luxere' keuzes kan maken.

stefbeukers

-

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck
stefbeukers
#8394
-


  • Derde aanvaller voor 3M: Weghorst, Lauritsen of Ogawa?

  • Vleugelspeler voor 2M: Godts of Van Bommel?

  • Aanvaller nummer 4: 500k, 750k of 1M(+)?


 

  • Aantal 4M(+) middenvelders: 1, 2, 3 of 4?
  • Middenvelder voor 1.75M: Neghli, Halilovic, Namli of Olsson?

 

  • Verdediger voor 2M: Verdonk, Ouwejan, El Karouani, Horemans of Bacuna?
  • Verdediger voor 1.75M: Sigurgeirsson of Benita?

 

  • Keeper van de traditionele top 5 + een budget keeper of twee keer besparen?

Peli
stefbeukers
#8394
-

Zo dan. Ga je zelf ook nog knopen doorhakken of zullen wij het doen voor je? 😂

Scoritop
Chef83
#8367
Iemand die krastev overweegt?  is wel echt een goeie speler  maar hier nog een twijfel al...

Krastev zeker een leuke speler. Maar wat verwacht je van een speler van PEC? Als 6e middenvelder is 1,5M vrij veel. 
blijft hij in de basis? Dat denk ik wel, op 10. Al hebben ze wel veel (misschien wel te veel) smaken op het middenveld. 

KingNelom13
Peli
#8393
Is puur persoonlijk en gericht op de selectie zoals ik hem nu heb staan.Heb nu een 750K vaste bassis...

Duidelijk! daar valt ook zeker wat voor te zeggen :-)

Scoritop
Peli
#8396
Zo dan. Ga je zelf ook nog knopen doorhakken of zullen wij het doen voor je? 😂

Idd. Wij maken je team wel 😂

Pablito

De spanning neemt weer toe op het forum

1 2 ... 336 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.