Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 337 ... 372 373
Scorito1994

Hoeveel investeren jullie in de verdediging? Ik heb op dit moment alleen Hancko als "topper"

Ben Van Heck
Scorito1994
#8401
Hoeveel investeren jullie in de verdediging? Ik heb op dit moment alleen Hancko als "topper"

Net boven de 10 miljoen hier.

Kennylimbrichts
Scorito1994
#8401
Hoeveel investeren jullie in de verdediging? Ik heb op dit moment alleen Hancko als "topper"

10 miljoen met ook Hancko erin.

BartB
Scorito1994
#8401
Hoeveel investeren jullie in de verdediging? Ik heb op dit moment alleen Hancko als "topper"

Ik heb 2 varianten staan. 

Optie 1: 10,5 miljoen met daarin Boscagli óf Hancko (ik weet echt nog niet wie van die 2 ik moet picken)
Optie 2: 9 miljoen met daarin dus 0 verdedigers van Feyenoord en PSV, maar gevuld met wingbacks van de subtop/middenmoot

 

Ben Van Heck

Hancko of Boscagli is imo echt een easy choice. 

Sambonhof
Chef83
#8367
Iemand die krastev overweegt?  is wel echt een goeie speler  maar hier nog een twijfel al...

Namli is een rechtsbuiten en Krastev speelt linksbuiten. Mijn broertje (heeft seizoenskaart bij PEC) zegt dat Krastev sowieso basis blijft staan, dus ik overweeg hem ook voor op de bank

Wooshh
gebruikersnaam122
#8344
Nu volg ik NAC niet maar wat maakt de keuze voor Sauer? Nog weinig speeltijd gehad. Geblesseerd gewe...

Pas later in de window de overstap gemaakt naar NAC, dus die zal wat tijd nodig hebben om zich in de basis te spelen. Verwacht wel dat hij uiteindelijk in basis terrecht komt, maar dat is ook enkel gebasseerd op basis van gevoel en het niveau dat hij eerder met vlagen heeft laten zien bij Feyenoord.

Daarnaast kan ik dus in die categorie van onder de 1mil weinig goede alternatieve vinden.

BartB
Ben Van Heck
#8405
Hancko of Boscagli is imo echt een easy choice. 

Ik verwacht dat je hiermee doelt op Hancko aangezien zo'n beetje iedereen daar voor kiest? Maar ik ben oprecht benieuwd naar de onderbouwing dan. Vorig jaar hebben ze ongeveer evenveel punten gehaald. Hancko had daar iets meer wedstrijden voor nodig dan Boscagli. Hancko haalde dit met 5/2 Goals/Assist en Boscagli met 3/4 Goals/Assists. Dus dat ontloopt elkaar weinig.


Daarnaast verwacht ik dat PSV echt wel stabieler wordt achterin en echt wel vaak de 0 zal gaan houden. Bij Feyenoord heb ik dat gevoel minder. Dus ik ben wel benieuwd waarom iedereen Hancko kiest boven Boscagli.

Peli
Wooshh
#8407
Pas later in de window de overstap gemaakt naar NAC, dus die zal wat tijd nodig hebben om zich in de...

Kwam inderdaad laat binnen bij NAC en (licht) geblesseerd ook nog eens.
Is nu weer fit en gaat bij NAC linksbuiten òf op 10 spelen, aldus een bevriende NAC-supporter.

hansotjes
Scorito1994
#8401
Hoeveel investeren jullie in de verdediging? Ik heb op dit moment alleen Hancko als "topper"

Exact 10 Miljoen.

BrackenRidgeCycling

Hier ook mijn team gemaakt, geen Feyenoord in me team.
Keepers 3.25

Verdediging 8.25

Middenveld 20.5

aanval 16.5

 

Kijken wat het gaat worden

Ben Van Heck
BartB
#8408
Ik verwacht dat je hiermee doelt op Hancko aangezien zo'n beetje iedereen daar voor kiest? Maar ik b...

Zo obvious is de keuze Hancko boven Boscagli inderdaad niet, excuus. Wellicht ben ik iets te veel Hancko fan. Feit is wel dat Hancko de pingels neemt als Gimenez gewisseld wordt. Met de hoge concurrentie in de spits positie verwacht ik dat Gimenez wel vaak wat eerder gewisseld wordt, waardoor Hancko direct interessanter wordt. Daarnaast vind ik Hancko een stuk aanvallender ingesteld dan Boscagli en verwacht ik van beide even vaak de 0. 

Robin1996
Scorito1994
#8401
Hoeveel investeren jullie in de verdediging? Ik heb op dit moment alleen Hancko als "topper"

10,5 miljoen met hier ook Hancko.

steven20

Zijn er nog mensen die Schouten en/of Pasveer overwegen?

Pasveer lijkt wel echt duidelijk als eerste keeper te zijn aangewezen en Schouten is een extra PSVer en een miljoen goedkoper dan de verdedigers..

Frits

Ik zit op 10,5 in de verdediging, tegenover 17,75 op het middenveld.

Kennylimbrichts
steven20
#8414
Zijn er nog mensen die Schouten en/of Pasveer overwegen? Pasveer lijkt wel echt duidelijk als eerst...

Pasveer wordt eerste keeper maar de verdediging van Ajax moet nog maar blijken of zij stabieler zijn als vorig jaar. Daarnaast is Pasveer op een leeftijd dat blessures wat eerder voor de hand zullen liggen waardoor ik er niet op ga gokken. Sutalo daarentegen zou voor mij wel een gokje waard zijn. Schouten is geen scorito-speler, scoort bijna nooit en is vaak de aangever op diegene die de assist geeft dus ook daar krijg je geen punten. Voor minder geld heb je middenvelders van subtoppers die meer in scoringspositie komen. 

Frits

Ergens jeukt het mij nog om Bakayoko als 4e PSV'er en Talvitie als 4e aanvaller in te wisselen voor Parrot en Vaesen. De pickrate van Parrot is laag, nog geen goal gemaakt maar die gaan zeker komen. Erg leuk 'gokje'. 

Pablito

Laat ik het een keer omdraaien, waarom zou je Gimenez niet nemen?

hansotjes
steven20
#8414
Zijn er nog mensen die Schouten en/of Pasveer overwegen? Pasveer lijkt wel echt duidelijk als eerst...

Pasveer staat er bij mij in

Frits
Pablito
#8418
Laat ik het een keer omdraaien, waarom zou je Gimenez niet nemen?

Miljoen te weinig budget ;)

hansotjes

Zie hem hier ook amper voorbijkomen, maar overwegen mensen Halilovic (naast Neghli)?
Ik twijfel om heb erin te klikken ipv Brouwers/Gonzalez om .25M vrij te spelen voor mn 4e aanvaller

Ben Van Heck

Heeft het leuk gedaan de eerste twee wedstrijden, maar verder verwacht ík er niet al te veel van. Zou zelf dan eerder die 250K in Brouwers of Gonzalez investeren. Maar ligt er natuurlijk ook aan wie je 4e aanvaller nu is.

hansotjes
Ben Van Heck
#8422
Heeft het leuk gedaan de eerste twee wedstrijden, maar verder verwacht ík er niet al te veel...

Aiko (wil daar Vaessen hebben eigenlijk)

HereWeGo

unnerstall of Owusu-Oduro?? ( icm de Keijzer)

 

steven20
hansotjes
#8421
Zie hem hier ook amper voorbijkomen, maar overwegen mensen Halilovic (naast Neghli)?Ik twijfel om he...

Voor mij geen Halilovic. Is weer als een raket gestart (net als vorig jaar meen ik?), maar het is met toch te weinig 

1 2 ... 337 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.