Ik heb 2 varianten staan.
Optie 1: 10,5 miljoen met daarin Boscagli óf Hancko (ik weet echt nog niet wie van die 2 ik moet picken)
Optie 2: 9 miljoen met daarin dus 0 verdedigers van Feyenoord en PSV, maar gevuld met wingbacks van de subtop/middenmoot
Pas later in de window de overstap gemaakt naar NAC, dus die zal wat tijd nodig hebben om zich in de basis te spelen. Verwacht wel dat hij uiteindelijk in basis terrecht komt, maar dat is ook enkel gebasseerd op basis van gevoel en het niveau dat hij eerder met vlagen heeft laten zien bij Feyenoord.
Daarnaast kan ik dus in die categorie van onder de 1mil weinig goede alternatieve vinden.
Ik verwacht dat je hiermee doelt op Hancko aangezien zo'n beetje iedereen daar voor kiest? Maar ik ben oprecht benieuwd naar de onderbouwing dan. Vorig jaar hebben ze ongeveer evenveel punten gehaald. Hancko had daar iets meer wedstrijden voor nodig dan Boscagli. Hancko haalde dit met 5/2 Goals/Assist en Boscagli met 3/4 Goals/Assists. Dus dat ontloopt elkaar weinig.
Daarnaast verwacht ik dat PSV echt wel stabieler wordt achterin en echt wel vaak de 0 zal gaan houden. Bij Feyenoord heb ik dat gevoel minder. Dus ik ben wel benieuwd waarom iedereen Hancko kiest boven Boscagli.
Zo obvious is de keuze Hancko boven Boscagli inderdaad niet, excuus. Wellicht ben ik iets te veel Hancko fan. Feit is wel dat Hancko de pingels neemt als Gimenez gewisseld wordt. Met de hoge concurrentie in de spits positie verwacht ik dat Gimenez wel vaak wat eerder gewisseld wordt, waardoor Hancko direct interessanter wordt. Daarnaast vind ik Hancko een stuk aanvallender ingesteld dan Boscagli en verwacht ik van beide even vaak de 0.
Pasveer wordt eerste keeper maar de verdediging van Ajax moet nog maar blijken of zij stabieler zijn als vorig jaar. Daarnaast is Pasveer op een leeftijd dat blessures wat eerder voor de hand zullen liggen waardoor ik er niet op ga gokken. Sutalo daarentegen zou voor mij wel een gokje waard zijn. Schouten is geen scorito-speler, scoort bijna nooit en is vaak de aangever op diegene die de assist geeft dus ook daar krijg je geen punten. Voor minder geld heb je middenvelders van subtoppers die meer in scoringspositie komen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.