Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 338 ... 372 373
steven20
HereWeGo
#8424
unnerstall of Owusu-Oduro?? ( icm de Keijzer)  

Kan allebei. Qua programma misschien lichte voorkeur voor Twente, maar AZ oogt stabieler achterin. Niet geheel onbelangrijk voor een keeper

hansotjes
steven20
#8426
Kan allebei. Qua programma misschien lichte voorkeur voor Twente, maar AZ oogt stabieler achterin. N...

Unnerstall

Kennylimbrichts
HereWeGo
#8424
unnerstall of Owusu-Oduro?? ( icm de Keijzer)  

Om het even, zelf een lichte voorkeur voor AZ omdat ze verdedigend toch net wat stabieler lijken te zijn. Keerzijde is dat met Zoet er een concurrent in huis is bij AZ en bij FC Twente is dit niet het geval. 

Robin1996
hansotjes
#8421
Zie hem hier ook amper voorbijkomen, maar overwegen mensen Halilovic (naast Neghli)?Ik twijfel om he...

Bij Halilovic krijg ik Morten Thorsby vibes, die deed het ook in de proefrondes goed daarna ook stukken minder. 

Met 250k meer heb je Gonzalez en Brouwers in mijn optiek beter picks.

Astarloa
Pablito
#8418
Laat ik het een keer omdraaien, waarom zou je Gimenez niet nemen?

Wil ik er graag bij maar de vormdip van dit kalenderjaar doet me flink twijfelen. Zal ook regelmatig een wedstrijd niet uitspelen denk ik. Ga op dit moment voor Parrott puur omdat hij wat goedkoper is en vanwege zijn nog niet gescoorde doelpunten misschien een lage pickrate zal krijgen en het dus een verschilmaker kan zijn.

Astarloa

Bij mij nu Unnerstall op goal vanwege het programma maar qua punten zal het met Oduro niet heel veel gaan schelen denk ik.

Ben Van Heck

Hwang gedowngraded naar Brouwers, waardoor ik nu ruimte heb voor Rugani. Vind ik er niet slecht uitzien, maar hoe zeker is Rugani zeker van een plek in de Eredivisie gezien het roulatiebeleid van Farioli? Zou eventueel ook nog Brouwers naar Olsson kunnen downgraden en Vente naar Aiko, waardoor ik Sutalo in zou kunnen passen. 

Eerst maar even de ontwikkelingen wbt Hwang in de gaten houden..

Peli
Ben Van Heck
#8432
Hwang gedowngraded naar Brouwers, waardoor ik nu ruimte heb voor Rugani. Vind ik er niet slecht uitz...

Ja, vooral dat laatste.
Mist Hwang slechts de eerstvolgende wedstrijd, dan durf ik de 'gok' namelijk wel aan met hem.

hansotjes
Robin1996
#8429
Bij Halilovic krijg ik Morten Thorsby vibes, die deed het ook in de proefrondes goed daarna ook stuk...

Haha herkenbaar, Ik heb momenteel echter ook Gonzalez en Brouwers erin staan dus vandaar

LaurenstenTop
Astarloa
#8430
Wil ik er graag bij maar de vormdip van dit kalenderjaar doet me flink twijfelen. Zal ook regelmatig...

Hier hetzelfde, +1

steven20
Ben Van Heck
#8432
Hwang gedowngraded naar Brouwers, waardoor ik nu ruimte heb voor Rugani. Vind ik er niet slecht uitz...

Toch vind ik Rugani misschien wel een net zo grote gok als Hwang. Ik blijf er (voorlopig) vanaf.

hansotjes

Zijn er nog leuke verdedigers voor 1.75 die mensen overwegen?

Viergever/Vd Hoorn
Bochniewicz
Bruns/V Hoorenbeecke/Lagerbielke (als bekend is wie spelen..)

Frits

Gaan jullie je huidige score meenemen in het risico dat je neemt met het kiezen van spelers? Bijvoorbeeld, als je 50% staat, neem je dan meer gokjes? Zo ja, welke gokjes dan? Puur interesse verder. 

BartB

Hoe serieus moeten we het penaltynemers lijstje nemen op Morrizz? Als ze Hornkamp nu als penaltynemer bij Heracles noemen zet ik wel vraagtekens bij het nut van dit lijstje. Ik weet vrij zeker dat Jizz deze eerste seizoenshelft 0 penaltys gaat nemen 😂

Laatst gewijzigd
Frits

En doen er nog meer mee aan ScoriPro? En zo ja, met hetzelfde team of met een ander?

Ted de la course

Weet iemand hier een handige website om speelschemas van 2 teams naast elkaar te leggen? Of doen jullie dat allemaal met ouderwets handwerk?

mirkodek

Ben voor mezelf even het speelschema van m'n beoogde clubs/spelers langs gegaan en duidelijk is wel dat Feyenoord, Ajax en Twente het makkelijkste programma hebben. PSV en AZ hebben een lastiger programma, net als Utrecht. Sparta, NEC en Heerenveen doen niet heel veel voor elkaar onder waarbij ze respectievelijk 8, 7 en 6 thuiswedstrijden hebben.

Gezien het programma van Feyenoord en Twente zou ik dus ook graag spelers van die club in m'n team opnemen. Maar ik vind beide clubs nou net veel onzekerheden hebben. Hancko is dat niet dus die staat er gewoon in. Hwang vind ik een buitenkansje (gokje) gezien z'n prijs en m'n verwachting dat ze die voor de basis hebben gehaald. Overige middenvelders/verdedigers bij Feyenoord zijn onzeker of blessuregevoelig (en daarmee te duur).

Bij Twente vind ik Steijn veel te duur, en Lammers moet ik maar zien of die het een heel seizoen volhoudt. De overige spelers vind ik Scorito technisch niet heel interessant.

In m'n huidige team zitten dus 2 Feyenoorders en 0 spelers van Twente. Dat wringt toch een beetje. Heb overigens 4 spelers van Sparta (waaronder de keeper) wat misschien een beetje als overkill voelt.

Frits
BartB
#8439
Hoe serieus moeten we het penaltynemers lijstje nemen op Morrizz? Als ze Hornkamp nu als penaltyneme...

Ik zat er ook al naar te kijken, vrij zeker van dat De Keersmaeker ze de komende wedstrijden neemt en mocht Kulenovic fit zijn, dat hij ze dan gaat nemen.

mirkodek
Ted de la course
#8441
Weet iemand hier een handige website om speelschemas van 2 teams naast elkaar te leggen? Of doen jul...

Ik doe het lekker in een tabel in Excel 🤣

Scorito1994
Ted de la course
#8441
Weet iemand hier een handige website om speelschemas van 2 teams naast elkaar te leggen? Of doen jul...

Ik heb echt alles uitgeschreven en naast elkaar gelegd, ik kijk dan vooral naar welke club er match met een topclub. Maar zelfs dan is het lastig, zeker de subtop heeft een redelijk vergelijkbaar programma

BartB
Ted de la course
#8441
Weet iemand hier een handige website om speelschemas van 2 teams naast elkaar te leggen? Of doen jul...

Ouderwets Excel bestandje. Ik werk per wedstrijd met 3 gradaties. 
- Verwacht een 'zekere' winnaar --> Makkelijke wedstrijd
- Verwacht een 'zekere' verliezer --> Moeilijke wedstrijd
- Optie 3 is de 'lastige wedstrijd'. Onduidelijk wie er zal gaan winnen

Zo valt bijvoorbeeld een wedstrijd Sparta-AZ in categorie 3

Peli
mirkodek
#8444
Ik doe het lekker in een tabel in Excel 🤣

Same 

Astarloa

Vinden jullie dat je min of meer verplicht bent een verdediger te pakken van het team waarvan je de keeper hebt? Ik zelf wel en heb dus ook Van Rooij terwijl ik hier best veel lees dat Van Rooij niet interessant zou zijn. Terwijl ik dat dus een goeie vervanger vind t.o.v. een verdediger van PSV of Feyenoord.

BartB
Astarloa
#8448
Vinden jullie dat je min of meer verplicht bent een verdediger te pakken van het team waarvan je de...

Ik heb hier echt nog nergens gelezen dat Van Rooij niet interessant zou zijn?

Hay
BartB
#8439
Hoe serieus moeten we het penaltynemers lijstje nemen op Morrizz? Als ze Hornkamp nu als penaltyneme...

Las laatst dat Hornkamp eind september weer terug wordt verwacht, iemand daar een actuele update over? Tot dan lijkt me in elk geval dat de Keersmaecker de pingels gaat nemen.

1 2 ... 338 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.