Bij Halilovic krijg ik Morten Thorsby vibes, die deed het ook in de proefrondes goed daarna ook stukken minder.
Met 250k meer heb je Gonzalez en Brouwers in mijn optiek beter picks.
Wil ik er graag bij maar de vormdip van dit kalenderjaar doet me flink twijfelen. Zal ook regelmatig een wedstrijd niet uitspelen denk ik. Ga op dit moment voor Parrott puur omdat hij wat goedkoper is en vanwege zijn nog niet gescoorde doelpunten misschien een lage pickrate zal krijgen en het dus een verschilmaker kan zijn.
Hwang gedowngraded naar Brouwers, waardoor ik nu ruimte heb voor Rugani. Vind ik er niet slecht uitzien, maar hoe zeker is Rugani zeker van een plek in de Eredivisie gezien het roulatiebeleid van Farioli? Zou eventueel ook nog Brouwers naar Olsson kunnen downgraden en Vente naar Aiko, waardoor ik Sutalo in zou kunnen passen.
Eerst maar even de ontwikkelingen wbt Hwang in de gaten houden..
Ben voor mezelf even het speelschema van m'n beoogde clubs/spelers langs gegaan en duidelijk is wel dat Feyenoord, Ajax en Twente het makkelijkste programma hebben. PSV en AZ hebben een lastiger programma, net als Utrecht. Sparta, NEC en Heerenveen doen niet heel veel voor elkaar onder waarbij ze respectievelijk 8, 7 en 6 thuiswedstrijden hebben.
Gezien het programma van Feyenoord en Twente zou ik dus ook graag spelers van die club in m'n team opnemen. Maar ik vind beide clubs nou net veel onzekerheden hebben. Hancko is dat niet dus die staat er gewoon in. Hwang vind ik een buitenkansje (gokje) gezien z'n prijs en m'n verwachting dat ze die voor de basis hebben gehaald. Overige middenvelders/verdedigers bij Feyenoord zijn onzeker of blessuregevoelig (en daarmee te duur).
Bij Twente vind ik Steijn veel te duur, en Lammers moet ik maar zien of die het een heel seizoen volhoudt. De overige spelers vind ik Scorito technisch niet heel interessant.
In m'n huidige team zitten dus 2 Feyenoorders en 0 spelers van Twente. Dat wringt toch een beetje. Heb overigens 4 spelers van Sparta (waaronder de keeper) wat misschien een beetje als overkill voelt.
Ik heb echt alles uitgeschreven en naast elkaar gelegd, ik kijk dan vooral naar welke club er match met een topclub. Maar zelfs dan is het lastig, zeker de subtop heeft een redelijk vergelijkbaar programma
Ouderwets Excel bestandje. Ik werk per wedstrijd met 3 gradaties.
- Verwacht een 'zekere' winnaar --> Makkelijke wedstrijd
- Verwacht een 'zekere' verliezer --> Moeilijke wedstrijd
- Optie 3 is de 'lastige wedstrijd'. Onduidelijk wie er zal gaan winnen
Zo valt bijvoorbeeld een wedstrijd Sparta-AZ in categorie 3
Vinden jullie dat je min of meer verplicht bent een verdediger te pakken van het team waarvan je de keeper hebt? Ik zelf wel en heb dus ook Van Rooij terwijl ik hier best veel lees dat Van Rooij niet interessant zou zijn. Terwijl ik dat dus een goeie vervanger vind t.o.v. een verdediger van PSV of Feyenoord.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.