Ik vraag me nog steeds af waarom sommigen Van Rooij als "niet interessant" zouden bestempelen (als ze dat al gedaan hebben tenminste....)
Vanwege prijs i.c.m. aantal goals/assists ofzo? Want dat valt toch wel mee, die prijs-kwaliteit verhouding? Zeker als je ook nog langs het resterende programma van Twente legt.
Ik heb nu Gonzalez en Toornstra. Eerst had ik hallolovic, maar dat is echt een alles of niets voetballer. Het voordeel is dat hij nu als spits speelt en volgens mij ook de penalty's neemt. Alleen wat als sierhuis weer fit is. Utrecht is wat mij betreft best stabiel en Toornstra altijd wel goed voor doelpunten en assist. En volgens mij neemt hij ook de pingels. Nog een twijfel? Lammers, wout of bakka? Steijn of tilman?
Zijn er hier mensen die overwegen om helemaal geen aanvaller van 3+ miljoen mee te nemen?
Iemand die Willem 2 volgt of meer informatie heeft? Vind namelijk 2 spelers meer dan interessant obv statistieken en data.
- Kyan Vaesen
- Cisse Sandra
Ik overweeg beide te gaan nemen omdat Sandra als aanvallende middenvelder veel brengt bij Willem 2 en Kyan Vaesen een centrumspits is.
Iemand die negatieve punten heeft voor een van beiden?
Ze spelen bij Willem 2 wat nou niet echt een top ploeg is, en ook een redelijk lastig programma tot de winterstop.
Heb Sandra wel op mijn shortlist als 5e of 6e mid.
"Iemand die negatieve punten heeft voor een van beiden?"
Het resterende programma van Willem II tot de wionterstop wellicht.
Voor beiden valt best wat te zeggen. Al zou ik ze zelf niet allebei kiezen, hooguit 1 van de 2.
Luuk de Jong zal niet zo snel gaan banken denk ik persoonlijk, hij is te belangrijk in de coaching voor Bosz. Zolang hij fit is zal hij gewoon basisspeler zijn en er niet voor minuut 70/75 af worden gehaald. Met het aantal doelpunten dat PSV maakt heb je dus wekelijks kans op betrokkenheid bij 2 goals.
Ik neig naar de 3 duurste PSV'ers omdat zij uiteindelijk de punten ook gaan binnenslepen. Tillman speelde vorig jaar van de 28 wedstrijden maar 17 in de basis en heeft daarin 9 goals en 10 assists gemaakt. Denk dat veel mensen dit vergeten. Als onbetwist basisspeler kan hij op 10+ goals en 10+ assists uitkomen en dan is hij als middenvelder niet te missen.
Ik denk niet dat je eraan ontkomt om 1 of 2 aanvallers uit het duurdere segment te nemen. Er valt in elke linie over elke speler wel wat negatiefs te zeggen. Als je dat als leidraad gebruikt kan je beter helemaal geen team in elkaar klikken.
Dat gezegd hebbende moet ik wel toegeven dat het dit jaar een lastige puzzel is aangezien er in mijn ogen maar 1 echt zekerheidje is.
Tuurlijk, dat is zeker waar. Maar thuis is Willem 2 vaak wel een stabiele ploeg en verwacht ik de nodige goals. Zijn daarnaast onbetwist basisspeler. Vooral in de range 1 miljoen middenvelder en 1,25 aanvaller zie ik weinig betere opties.
Ik zie Willem2 zeker ook niet als degradatie kandidaat, maar verwacht ze ook niet in het linker rijtje.
Zou er dus niet zo snel voor mijn basis gaan shoppen, maar voor bank en tribune spelers is het zeker wel intressant
Volgens mij speelt Halilovic niet als spits maar erachter op 10. Aiko speelt in de spits. Halilovic neemt inderdaad de pingels. Maar vorig jaar ook goed begonnen en daarna (ver) teruggevallen en basisplaats verloren.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.