Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 339 ... 372 373
Ben Van Heck

Vergeleken met voorgaande seizoenen vind ik het heel lastig voorspellen wie er vaak de 0 gaat houden. Vandaar nu de keuze gemaakt om wat meer te spreiden. Van de 7 spelers in de laatste linies (K en V) heb ik 6 verschillende clubs. 

Peli
Astarloa
#8448
Vinden jullie dat je min of meer verplicht bent een verdediger te pakken van het team waarvan je de...

Ik vraag me nog steeds af waarom sommigen Van Rooij als "niet interessant" zouden bestempelen (als ze dat al gedaan hebben tenminste....)
Vanwege prijs i.c.m. aantal goals/assists ofzo? Want dat valt toch wel mee, die prijs-kwaliteit verhouding? Zeker als je ook nog langs het resterende programma van Twente legt.

 

 

Laatst gewijzigd
Ted de la course

Dank voor jullie reacties. Was ik al bang voor, zou makkelijk zijn als er een site was waar je 2 of 3 teams aan kon klikken en alleen hun programma naast elkaar kon zien, maar dat is blijkbaar nog niet uitgevonden dus.

Peli
Ted de la course
#8453
Dank voor jullie reacties. Was ik al bang voor, zou makkelijk zijn als er een site was waar je 2 of...

Klopt. Maar voel je vooral geroepen ;-)

Astarloa
BartB
#8449
Ik heb hier echt nog nergens gelezen dat Van Rooij niet interessant zou zijn?

Nou ok, niet direct dat Van Rooij oninteressant zou zijn maar in het rijtje Twente spelers worden voornamelijk Unnerstall, Steijn en Lammers genoemd als wel interessante spelers.

Kennylimbrichts

Dilemma: Bakayoko of Lammers. 

Bakayoko zal als aanvaller van PSV de nodige goals en assisten maken maar Lammers is natuurlijk een echte centrum spits. 

Astarloa
Kennylimbrichts
#8456
Dilemma: Bakayoko of Lammers.  Bakayoko zal als aanvaller van PSV de nodige goals en assisten...

Dit zijn echt de keuzes die je zelf moet maken. De argumenten geef je zelf al.

Kennylimbrichts
Astarloa
#8457
Dit zijn echt de keuzes die je zelf moet maken. De argumenten geef je zelf al.

Blij als zaterdag de deadline is verlopen. Ik blijf maar wisselen van team. 

ralfinho77
Robin1996
#8429
Bij Halilovic krijg ik Morten Thorsby vibes, die deed het ook in de proefrondes goed daarna ook stuk...

Ik heb nu Gonzalez en Toornstra. Eerst had ik hallolovic, maar dat is echt een alles of niets voetballer. Het voordeel is dat hij nu als spits speelt en volgens mij ook de penalty's neemt. Alleen wat als sierhuis weer fit is. Utrecht is wat mij betreft best stabiel en Toornstra altijd wel goed voor doelpunten en assist. En volgens mij neemt hij ook de pingels. Nog een twijfel? Lammers, wout of bakka? Steijn of tilman?

Frits
Hay
#8450
Las laatst dat Hornkamp eind september weer terug wordt verwacht, iemand daar een actuele update ove...

Hij traint alweer mee, zal spoedig aansluiten in de wedstrijdselectie. 

Astarloa
ralfinho77
#8459
Ik heb nu Gonzalez en Toornstra. Eerst had ik hallolovic, maar dat is echt een alles of niets voetba...

Die speelt echt niet als spits hoor.

mirkodek

Zijn er hier mensen die overwegen om helemaal geen aanvaller van 3+ miljoen mee te nemen?

 
Ajax: Brobbey twijfel over fitheid en concurrentie met Weghorst/Akpom
 
PSV: Luuk & Baka twijfel over fitheid (Luuk werd de laatste wedstrijd al in de 34e minuut gewisseld) en moeilijk competitieprogramma plus zware CL
 
Feyenoord: Gimenez twijfel over vorm plus zware CL
 
Twente: Lammers twijfel over fitheid plus Europees voetbal
 
AZ: Parrot nog niet in vorm en lastiger competitieprogramma plus Europees voetbal
 
Wellicht zijn spitsen van topclubs met wat twijfel Scoritotechnisch altijd nog beter dan spitsen van subtoppers, dat weet ik niet. Het is ook pas mijn eerste keer TopCoach. De toppers spelen ook drie speelrondes tegen elkaar waardoor je ze dan ook liever niet (allemaal) opstelt...

ralfinho77
Kennylimbrichts
#8456
Dilemma: Bakayoko of Lammers.  Bakayoko zal als aanvaller van PSV de nodige goals en assisten...

Lammers zal ook de pingels nemen verwacht ik.

NielsH97

Iemand die Willem 2 volgt of meer informatie heeft? Vind namelijk 2 spelers meer dan interessant obv statistieken en data.

  • Kyan Vaesen
  • Cisse Sandra

Ik overweeg beide te gaan nemen omdat Sandra als aanvallende middenvelder veel brengt bij Willem 2 en Kyan Vaesen een centrumspits is. 

Iemand die negatieve punten heeft voor een van beiden?

Astarloa
mirkodek
#8462
Zijn er hier mensen die overwegen om helemaal geen aanvaller van 3+ miljoen mee te nemen?   A...

Als je zo gaat redeneren ga je geen selectie kunnen samenstellen.

kokkie1975
Kennylimbrichts
#8456
Dilemma: Bakayoko of Lammers.  Bakayoko zal als aanvaller van PSV de nodige goals en assisten...

beide

kokkie1975
NielsH97
#8464
Iemand die Willem 2 volgt of meer informatie heeft? Vind namelijk 2 spelers meer dan interessant obv...

Ze spelen bij Willem 2 wat nou niet echt een top ploeg is, en ook een redelijk lastig programma tot de winterstop.

Heb Sandra wel op mijn shortlist als 5e of 6e mid.

Laatst gewijzigd
Peli
NielsH97
#8464
Iemand die Willem 2 volgt of meer informatie heeft? Vind namelijk 2 spelers meer dan interessant obv...

"Iemand die negatieve punten heeft voor een van beiden?"

Het resterende programma van Willem II tot de wionterstop wellicht. 
Voor beiden valt best wat te zeggen. Al zou ik ze zelf niet allebei kiezen, hooguit 1 van de 2.

Laatst gewijzigd
NielsH97

Luuk de Jong zal niet zo snel gaan banken denk ik persoonlijk, hij is te belangrijk in de coaching voor Bosz. Zolang hij fit is zal hij gewoon basisspeler zijn en er niet voor minuut 70/75 af worden gehaald. Met het aantal doelpunten dat PSV maakt heb je dus wekelijks kans op betrokkenheid bij 2 goals. 

Ik neig naar de 3 duurste PSV'ers omdat zij uiteindelijk de punten ook gaan binnenslepen. Tillman speelde vorig jaar van de 28 wedstrijden maar 17 in de basis en heeft daarin 9 goals en 10 assists gemaakt. Denk dat veel mensen dit vergeten. Als onbetwist basisspeler kan hij op 10+ goals en 10+ assists uitkomen en dan is hij als middenvelder niet te missen.

kokkie1975
mirkodek
#8462
Zijn er hier mensen die overwegen om helemaal geen aanvaller van 3+ miljoen mee te nemen?   A...

Ik denk niet dat je eraan ontkomt om 1 of 2 aanvallers uit het duurdere segment te nemen. Er valt in elke linie over elke speler wel wat negatiefs te zeggen. Als je dat als leidraad gebruikt kan je beter helemaal geen team in elkaar klikken.

Dat gezegd hebbende moet ik wel toegeven dat het dit jaar een lastige puzzel is aangezien er in mijn ogen maar 1 echt zekerheidje is.

NielsH97
Peli
#8468
"Iemand die negatieve punten heeft voor een van beiden?"Het resterende programma van Willem II tot d...

Tuurlijk, dat is zeker waar. Maar thuis is Willem 2 vaak wel een stabiele ploeg en verwacht ik de nodige goals. Zijn daarnaast onbetwist basisspeler. Vooral in de range 1 miljoen middenvelder en 1,25 aanvaller zie ik weinig betere opties.

NielsH97
kokkie1975
#8467
Ze spelen bij Willem 2 wat nou niet echt een top ploeg is, en ook een redelijk lastig programma tot...

Ik verwacht Willem 2 niet onder plek 12-13 eerlijk gezegd. Vind vooral NAC, Almere, RKC en Heracles echt zwakker.

kokkie1975
NielsH97
#8472
Ik verwacht Willem 2 niet onder plek 12-13 eerlijk gezegd. Vind vooral NAC, Almere, RKC en Heracles...

Ik zie Willem2 zeker ook niet als degradatie kandidaat, maar verwacht ze ook niet in het linker rijtje.

Zou er dus niet zo snel voor mijn basis gaan shoppen, maar voor bank en tribune spelers is het zeker wel intressant

Hay
ralfinho77
#8459
Ik heb nu Gonzalez en Toornstra. Eerst had ik hallolovic, maar dat is echt een alles of niets voetba...

Volgens mij speelt Halilovic niet als spits maar erachter op 10. Aiko speelt in de spits. Halilovic neemt inderdaad de pingels. Maar vorig jaar ook goed begonnen en daarna (ver) teruggevallen en basisplaats verloren.

Hay
mirkodek
#8462
Zijn er hier mensen die overwegen om helemaal geen aanvaller van 3+ miljoen mee te nemen?   A...

Denk dat vrijwel niemand overweegt om deze aanvallers allemaal te skippen. Op basis van mijn ervaring met dit spel zul je er minimaal 2 nodig hebben.

1 2 ... 339 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.