Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 340 ... 372 373
NielsH97
kokkie1975
#8473
Ik zie Willem2 zeker ook niet als degradatie kandidaat, maar verwacht ze ook niet in het linker rijt...

Sandra zou mijn 6de middenvelder worden en Vaesen mijn 4de aanvaller.

Kennylimbrichts
mirkodek
#8462
Zijn er hier mensen die overwegen om helemaal geen aanvaller van 3+ miljoen mee te nemen?   A...

Luuk viel vorige wedstrijd uit i.v.m. een ijsbeentje, vervelend op dat moment maar niet iets om je zorgen over te maken voor de langere termijn. Wel is hij al 34 dus is het goed mogelijk dat hij steeds minder minuten zal gaan maken. Ik verwacht echter dat PSV genoeg zal gaan scoren dus ook met 70 minuten gaat hij genoeg punten opleveren. Baka heeft vorig seizoen bijna alles gespeeld en zal gezien de blessure van Lozano en de voorzichtigheid omtrent Lang ook veel spelen. 

BartB
mirkodek
#8462
Zijn er hier mensen die overwegen om helemaal geen aanvaller van 3+ miljoen mee te nemen?   A...

Jeetje jij gaat echt een heel groot probleem krijgen met een team samenstellen. Als je zoveel beren op de weg ziet bij iedere speler wordt het lastig. Ik denk dat er niemand overweegt om géén enkele van die spitsten te nemen die jij noemt. 

hansotjes
Kennylimbrichts
#8456
Dilemma: Bakayoko of Lammers.  Bakayoko zal als aanvaller van PSV de nodige goals en assisten...

Klopt

Beun
NielsH97
#8469
Luuk de Jong zal niet zo snel gaan banken denk ik persoonlijk, hij is te belangrijk in de coaching v...

Goed verhaal.

Puntje m.b.t. Tillman vind ik wel discutabel. Hij heeft maar 17 wedstrijden in de basis gespeeld.. Klopt. Omdat PSV een brede selectie had en een zwaar programma. Volgens mij was hij ook nog een paar wedstrijden geblesseerd. Dit jaar is er weinig anders, Lozano is geblesseerd maar verder heb je:

Lang/Driouch   LDJ/Pepi    Bakayoko
Tillman/Til   Veerman/Schouten Saibari/Babadi

Ja Saibari is blessuregevoelig, Lang ook, Babadi speelt niet of nauwelijks. Maar dat was vorig jaar ook allemaal zo. Dus ik DENK dat je wel gelijk hebt, maar ik zou je zeker niet rijk rekenen. PSV speelt tegen Juventus en daarna tegen Fortuna, Willem 2 en dan Sporting. Best kans dat je wat roulatie krijgt op die wedstrijden in de eredivisie. 

Laatst gewijzigd
Eddix

Gaat Sadiq basis spelen bij AZ? Ik ben totaal geen voetbalkenner, doe vooral mee omdat ik het puzzelen leuk vind. Heb Sadiq nu als 4de aanvaller voor 1,5mil, denk dat het wel een leuke flexibele invulling kan zijn. Vorig jaar was zijn prestatie niet bijzonder (scoritotechnisch), maar misschien krijgt hij dit jaar meer kans?

Peli
Eddix
#8481
Gaat Sadiq basis spelen bij AZ? Ik ben totaal geen voetbalkenner, doe vooral mee omdat ik het puzzel...

Sadiq is momenteel wel de 'vaste' rechtsbuiten van AZ. Dus is hij een prima te verantwoorden pick voor velen.
Maar zodra zijn prestaties gaan tegenvallen, zitten zijn concurrenten Lahdo en Poku klaar om het stokje over te nemen.
Daarnaast is Sadiq geen centrumspits en voor mij dus geen optie als 4e aanvaller.

kokkie1975
Beun
#8480
Goed verhaal. Puntje m.b.t. Tillman vind ik wel discutabel. Hij heeft maar 17 wedstrijden in d...

Psv speelt tot de winterstop zo'n 20 wedtrijden ( comp, europees en 1 beker). Na de winter minimaal nog zo iets en een stuk meer als ze ver(der) komen in beker en Europa. Ik verwacht dat er wel wat gerouleerd gaat worden en dat spelers zoals de Jong zeker in de competitie rust zullen krijgen. De vraag is alleen hoeveel en hoe vaak. 

 

BartB
kokkie1975
#8483
Psv speelt tot de winterstop zo'n 20 wedtrijden ( comp, europees en 1 beker). Na de winter minimaal...

Dat dacht ik vorig jaar ook in de tweede siezoenhelft toen PSV overwinterde in de Champions League. Maar toch stond LdJ er iedere week... 34 wedstrijden, 34x basis

Laatst gewijzigd
Astarloa
kokkie1975
#8483
Psv speelt tot de winterstop zo'n 20 wedtrijden ( comp, europees en 1 beker). Na de winter minimaal...

Maar als je zo gaat redeneren kan je van de top 5 maar weinig spelers gaan picken. Ik geloof best dat er gerouleerd zal worden maar zowel Bozs als de andere trainers zullen normaal gesproken altijd met de beste 11 beginnen en pas rust gaan geven zodra de buit binnen is in een wedstrijd. Maar op dat moment hebben De Jong, Tillman en consorten hun punten waarschijnlijk dus al binnen gehaald. Dus dat rouleren is zeker een dingetje maar zou me er ook niet blind op gaan staren. 

Hay
kokkie1975
#8483
Psv speelt tot de winterstop zo'n 20 wedtrijden ( comp, europees en 1 beker). Na de winter minimaal...

Dat geldt toch voor alle 5 clubs die Europees spelen? Volgens mij verschilt het aantal wedstrijden dat ze spelen maar weinig. Na de winterstop hoef je weinig rekening mee te houden, dan hebben ze de winterstop achter de rug en begint voor Scorito weer een nieuwe fase.

Peli
BartB
#8484
Dat dacht ik vorig jaar ook in de tweede siezoenhelft toen PSV overwinterde in de Champions League....

Juist. 
Het lijkt haast of mensen bevestiging zoeken voor het niet picken van Luuk.

hansotjes
Peli
#8487
Juist. Het lijkt haast of mensen bevestiging zoeken voor het niet picken van Luuk.

Laat ze lekker hun gang gaan zou ik zeggen :)

Peli
hansotjes
#8488
Laat ze lekker hun gang gaan zou ik zeggen :)

Oh zeker. Geen problemen mee.

BartB
Peli
#8487
Juist. Het lijkt haast of mensen bevestiging zoeken voor het niet picken van Luuk.

Ik heb dat een beetje met al die dilemma's die hier geroepen worden... Alsof iemand daar een zinnig antwoord op kan geven zonder de bedachte tactiek (3-4-3 / 3-5-2) of invulling van de rest van het team te weten?

Ben Van Heck

Ik zou Luuk de Jong, Bakayoko, Steijn, Lammers, Tillman en Veerman sowieso niet picken want de kleur van hun shirt staat me niet aan. 

mirkodek
Peli
#8482
Sadiq is momenteel wel de 'vaste' rechtsbuiten van AZ. Dus is hij een prima te verantwoorden pick vo...

Waarom overweeg je een buitenspeler niet voor een 4e aanvaller? Puur benieuwd (rookie hier)

Astarloa
mirkodek
#8492
Waarom overweeg je een buitenspeler niet voor een 4e aanvaller? Puur benieuwd (rookie hier)

Denk omdat er gewoon minder goals in zitten. En bij minder presteren sneller gewisseld zal worden zowel in de wedstrijd als vanaf de aftrap.

Peli
mirkodek
#8492
Waarom overweeg je een buitenspeler niet voor een 4e aanvaller? Puur benieuwd (rookie hier)

Omdat ik voor aanvaller 1 t/m 4 (bij voorkeur) enkel centrumspitsen pick.
Bij uitzonderlijke gevallen (zoals Karlsson een aantal seizoenen terug bijvoorbeeld was; dit seizoen kan dat voor sommigen ook zomaar Bakayoko zijn) pick ik heus weleens een vleugelspeler. Maar het heeft alles behalve mijn voorkeur.

Peli
Astarloa
#8493
Denk omdat er gewoon minder goals in zitten. En bij minder presteren sneller gewisseld zal worden zo...

Ja, dit is misschien wel een betere utileg dan de mijne haha (my bad)

Eddix
Peli
#8482
Sadiq is momenteel wel de 'vaste' rechtsbuiten van AZ. Dus is hij een prima te verantwoorden pick vo...

En jij weet een goede centrumspits voor 1,5mil die minimaal even speelzeker is als Sadiq op dit moment, of heb je je budget slimmer dan mij gespreid om niet met dat dillema te zitten?=p

Sean Chiappucci
ralfinho77
#8459
Ik heb nu Gonzalez en Toornstra. Eerst had ik hallolovic, maar dat is echt een alles of niets voetba...

Heb jij stiekem op mijn mobieltje meegelezen ? Ik heb dezelfde switch gedaan.

Vwb je twijfel,   van de eerste 3 heb ik er geen,    maar zou dan Wout kiezen.

Wel Steijn. Tilman net eruit gegooid voor Veerman,    had geld nodig.

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

Ik zie voor 250K minder zelfs 2 goede centrumspitsen die meer speelzeker zijn dan Sadiq. 

mirkodek
Eddix
#8496
En jij weet een goede centrumspits voor 1,5mil die minimaal even speelzeker is als Sadiq op dit mome...

Ik heb hetzelfde dilemma. Had voorheen alleen ruimte voor 2x 500k aanvallers, maar nu is er financiële ruimte gekomen voor een 1,5 miljoen aanvaller. Dus dan kom je uit bij een Sadiq of een Romeny lijkt me. Heel misschien Sebaoui maar dan houdt het wel op. En beneden de 1,5 miljoen zie ik in het aanvallersgilde al helemaal niks 

Laatst gewijzigd
Peli
Eddix
#8496
En jij weet een goede centrumspits voor 1,5mil die minimaal even speelzeker is als Sadiq op dit mome...

Ik weet er zelfs 2, voor 250K minder ;-)

1 2 ... 340 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.