Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 341 ... 372 373
mirkodek
Ben Van Heck
#8498
Ik zie voor 250K minder zelfs 2 goede centrumspitsen die meer speelzeker zijn dan Sadiq. 

Dan heb je het wel over spitsen van Fortuna, NAC, PEC, Willem II en Go Ahead etc lijkt me...

Laatst gewijzigd
Peli
Ben Van Heck
#8498
Ik zie voor 250K minder zelfs 2 goede centrumspitsen die meer speelzeker zijn dan Sadiq. 

Oh jij ook al ;-)

Peli
mirkodek
#8501
Dan heb je het wel over spitsen van Fortuna, NAC, PEC, Willem II en Go Ahead etc lijkt me...

Nee (althans, ik niet)

Ben Van Heck
mirkodek
#8501
Dan heb je het wel over spitsen van Fortuna, NAC, PEC, Willem II en Go Ahead etc lijkt me...

2x fout!

 

Haha @Peli

mirkodek

Ge-edit! 😏

Peli
mirkodek
#8505
Ge-edit! 😏

Ja nu staan de juiste clubs er wel tussen ;-)

Astarloa

Heb nu toch Bakayoko erin geknikkerd voor Parrott. Zie dat AZ best wat wedstrijden heeft tegen betere of gelijkwaardige teams. Vraag me af of Parrott dan wel aan een leuk aantal goals gaat komen. Bakayoko daarentegen speelt bij een team dat op papier iedereen met 4-1 kan oprollen en hij dus in mijn optiek grotere kans heeft op goals en assists ook al is het een buitenspeler. 

Ben Van Heck

Ik verwacht hetzelfde wat betreft Bakayoko, dus die is bij mij eigenlijk onomstreden. Gevalletje Karlsson van een aantal jaren geleden imo. Daarnaast geen/weinig concurrentie door het uitvallen van Lozano. Voor mij een no-brainer in ieder geval.

 

Door her en der wat gesjoemel heb ik Van Rooij er in geklikt ten behoeve van El Karouani, waardoor ik ineens 4 Twente spelers heb. Voelt als een overkill maar anderzijds door het programma niet erg onlogisch. Ik zie vaak El Karouani voorbij komen, waardoor ik automatisch wat fomo heb. Is El Karouani volgens jullie echt een 'no-brainer' of is Van Rooij in jullie ogen een betere pick dan El Karouani?

Dimitrofiets

Wat te doen met Milan Smit op basis van KKDcijfers een ontzettend interessante pick natuurlijk

Peli
Ben Van Heck
#8508
Ik verwacht hetzelfde wat betreft Bakayoko, dus die is bij mij eigenlijk onomstreden. Gevalletje Kar...

Ik heb het zo bekeken:
Programma Utrecht vs programma Twente = De Rooij 

Scorriemorrie

man man wat een gepuzzel, nu is mn vriendin ook nog es paar dagen pleiten en dan vanuit huis werken, heerlijk maar ook echt teveel bezig hiermee haha, ik moet een keuze maken tussen Hancko en Tilmann, klinkt gek uiteraard maar allebei is gewoon niet mogelijk als ik ook nog fatsoenlijke aanval en middenvelders wil. Is uiteraard mogelijk, maar niet naar mn zin, teveel inleveren op andere plekken.  Of moet Steijn wisselen voor Veerman evt... mja fomo op Steijn, hoog plafond, Hwang ook hoofdbreker, neit speelgerechtigd wanneer wel? Als je de dure jongens niet hebt kan je wel meer spreiden maar ook veel meer mislopen, heb 2 gouden bekers met topcoach NL maar dit jaar toch erg lastig en wat minder zekerheidjes dan aflopen jaren. 

Eddix

Vaesen is bij mij al de 5de aanvaller ;-)

Laatst gewijzigd
Peli
Eddix
#8512
Vaesen is bij mij al de 5de aanvaller ;-)

Van die 1.25M van Vaesen zou ik (maar wie ben ik) minimaal 500K elders besteden.

mirkodek
Peli
#8506
Ja nu staan de juiste clubs er wel tussen ;-)

Dan vermoed ik Vaessen en Vente.

Heb zojuist Tillman eruit geknikkerd voor Til, met de gedachte dat die elkaar misschien niet heel veel gaan ontlopen omdat Til veel minuten gaat maken.

Dit zorgde ervoor dat ik Hwang kon upgraden naar Timber.

Ook Gonzalez gedowngrade naar Sandra en daardoor Fitz-Jim geüpgraded naar Taylor. Hier ben ik nog niet zo heel zeker over. Voor mijn gevoel is Gonzalez meer beter dan Sandra, dan dat Fitz-Jim slechter is dan Taylor 😅

Ben Van Heck
mirkodek
#8514
Dan vermoed ik Vaessen en Vente. Heb zojuist Tillman eruit geknikkerd voor Til, met de gedachte dat...

Yep, daar doelde ik zelf op in ieder geval. Vente staat zelfs voorlopig als 4e aanvaller in mijn team. Indrukwekkende cijfers bij Roda behaald, is een centrumspits, PEC heeft een gunstig programma én neemt, meen ik gelezen te hebben, de pingels daar? Voor mij redenen genoeg om hem als vierde aanvaller mee te nemen in ieder geval :)

Peli
mirkodek
#8514
Dan vermoed ik Vaessen en Vente. Heb zojuist Tillman eruit geknikkerd voor Til, met de gedachte dat...

Oei..... Fitz-Jim, Taylor.
Dat zouden, voor dat geld, niet mijn keuzes zijn.

mirkodek
Peli
#8516
Oei..... Fitz-Jim, Taylor.Dat zouden, voor dat geld, niet mijn keuzes zijn.

Jahoor Taylor er ook weer net zo hard uitgeknikkerd. Fitz-Jim vind ik interessant gezien z'n prijs en het feit dat ie waarschijnlijk wel veel gaat spelen en ook dichtbij de goal komt (zeker als ie als linksbuiten wordt opgesteld zoals in de voorbereiding).

Maar ik ben het met je eens dat in die prijsklasse er genoeg interessante(re) keuzes rondlopen inderdaad.

BarryE1

Sowieso kun je heel Ajax links laten liggen want die voetballen niet meer voor de winterstop. 

M Vado

En dan ineens.. Voelt het goed. Zal het nog wel finetunen, maar heb nu;

K = 4,5m

V = 10,5

M = 17,25

A = 15,75

 

PSV 4x, FEY 2x, TWE 2x, SPA 2x, AZ 1x, UTR 1x, NEC 1x, FOR 1x, ZWO 1x, ALM 1x, NAC 1x, W2 1x

 

Laatst gewijzigd
Kella

Goedemiddag,

Ik lees al een tijdje anononiem mee op dit forum, ik doe namelijk voor het eerste jaar mee met Topcoach en mijn doel is om gelijk hoge ogen te gooien in de subleague met vrienden. Zo lees ik aandachtig alle tips die hier gegeven worden. Ik twijfel tussen twee opties, wellicht dat mensen mij hier nog nieuwe inzichten willen/kunnen geven om een bepaalde richting op te gaan.

Optie 1 betreft: Steijn, Hwang, Boscagli en Vaessen;
Optie 2 betreft: Tillman, Brouwers, Hancko en de Keijzer.

Daarnaast nog de twijfels die meer mensen hebben tussen Unnerstal/Owosu-Oduro en Vaesen/Vente.

 

Peli
M Vado
#8519
En dan ineens.. Voelt het goed. Zal het nog wel finetunen, maar heb nu; K = 4,5m V = 10,5 M = 17,...

Dan kun je net zo goed de namen neerzetten, die kunnen we namelijk blindelings invullen nu ;-)

Laatst gewijzigd
BWA073

Iemand die Bullaude overweegt als verrassing bij Fortuna voor 1,25m? Wel risico maar goede kans op hoog puntenplafond?

Frits
M Vado
#8519
En dan ineens.. Voelt het goed. Zal het nog wel finetunen, maar heb nu; K = 4,5m V = 10,5 M = 17,...

13 dezelfde namen

Tujopi

Misschien leuke stats voor de liefhebber, #Clean sheets per team  in de tweede seizoenshelft (18 wedstrijden):

Teams met dezelfde trainer:

  • PSV: 7x
  • Az: 7x
  • Twente: 6x
  • Utrecht: 6x
  • Nec: 5x
  • Fortuna: 5x
  • Sparta: 4x
  • Heracles: 3x
  • RKC: 3x
  • Pec: 2x

Teams met nieuwe trainer:

  • Feyenoord: 11x
  • Go Ahead: 6x
  • Almere: 5x
  • Heerenveen: 3x
  • Ajax: 2x

M Vado
Peli
#8521
Dan kun je net zo goed de namen neerzetten, die kunnen we namelijk blindelings invullen nu ;-)

Oh, beetje onderschat lol. Direct maar even aangepast naar het aantal miljoen per linie.

1 2 ... 341 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.