Zelf merk ik dat mijn grootste vraagtekens liggen bij de 5e en 6e man. In hoeverre kun je je veroorloven om hier een goedkope speler neer te zetten (lees 500k of 750k). Bij de aanvallers durf ik wel een 500k speler erin te zetten, omdat je desnoods met twee spitsen kan gaan spelen, bij verdedigers doe ik dat zelf niet.
Bij middenvelders heb ik enorm veel twijfel over hoe om te gaan met de 6e man, in de andere 5 man op het middenveld zit namelijk al 17 miljoen, maar een slechte 6e man maakt het minder aantrekkelijk om eventueel om te schakelen naar 3-5-2 (i.v.m. slechte bankzitter).
Wat is jullie kijk hierop?
Ook al kosten je overige 5 middenvelders 17M bij elkaar, dan nog zou ik gaan voor een besliste basisspeler als 6e mid.
Geklukkig zijn die er al voor 750K; Zelf zou ik er daar eentje van picken dan.
goeiemiddag ik ben nieuw op dit forum en ik probeer me goed in te lezen om zo misschien wel een beker te pakken, ik vroeg mij af of jullie denken dat van rooij wel veel gaat spelen met die europese wedstrijden misschien dat salah eddine dan wel veel in de eredivisie zal spelen ik twijfel nu heel erg of hij nu wel een goeie keuze is, misschien hebben jullie een beter alternatief voor van rooij?
Van Rooij is een rechtsback, terwijl Salah-Edine een linksback is. Daarnaast hebben ze ook nog Kuipers als linksback, dus als er roulaties plaats gaan vinden, dan zal dit aan de linkerkant zijn.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.