Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 342 ... 372 373
YannickLier

Welke 500k middenvelder geven jullie de meeste kans op spelen?

mirkodek

 Vraagje over de pinchhitter: als je die speler in de basis hebt, krijgt ie dubbele punten en als bankspeler ook (dus dan in feite een normale 100% score)?

Laatst gewijzigd
Peli
YannickLier
#8526
Welke 500k middenvelder geven jullie de meeste kans op spelen?

Als basisspeler? Geen.

Als regelmatige invaller, Scheperman.

Peli
mirkodek
#8527
 Vraagje over de pinchhitter: als je die speler in de basis hebt, krijgt ie dubbele punten en a...

Correct. 

user24283

Zelf merk ik dat mijn grootste vraagtekens liggen bij de 5e en 6e man. In hoeverre kun je je veroorloven om hier een goedkope speler neer te zetten (lees 500k of 750k). Bij de aanvallers durf ik wel een 500k speler erin te zetten, omdat je desnoods met twee spitsen kan gaan spelen, bij verdedigers doe ik dat zelf niet.

Bij middenvelders heb ik enorm veel twijfel over hoe om te gaan met de 6e man, in de andere 5 man op het middenveld zit namelijk al 17 miljoen, maar een slechte 6e man maakt het minder aantrekkelijk om eventueel om te schakelen naar 3-5-2 (i.v.m. slechte bankzitter).

Wat is jullie kijk hierop?

Ab Normaal
Ruhs49
#8334
En jij? Ga jij hem nemen? Of overweeg je hem?

Ik overweeg hem zeer serieus ja. 

Peli
user24283
#8530
Zelf merk ik dat mijn grootste vraagtekens liggen bij de 5e en 6e man. In hoeverre kun je je veroorl...

Ook al kosten je overige 5 middenvelders 17M bij elkaar, dan nog zou ik gaan voor een besliste basisspeler als 6e mid.
Geklukkig zijn die er al voor 750K; Zelf zou ik er daar eentje van picken dan.

Scorriemorrie
YannickLier
#8526
Welke 500k middenvelder geven jullie de meeste kans op spelen?

Weidmann wellicht? staat er iig bij mij in als 6de middenvelder, heb mezelf inmiddels een Til(man) probleem aangepraat, voor 2 mil meer wat meer zekerheid mja je kan zoveel met die 2 mil :P 

Ben Van Heck

Clint Leemans is op de weg terug en is bijna weer wedstrijdfit. Verwacht hem uiteindelijk wel in de basis bij NAC. 

Peli
Ben Van Heck
#8534
Clint Leemans is op de weg terug en is bijna weer wedstrijdfit. Verwacht hem uiteindelijk wel in de...

Goeie. Al vraag ik me af voor wie hij dan in de basis komt.
Staring is ook al gedropped. Wie zou dan de volgende zijn, Balard?

Scorito1994

Hoe denken jullie over Henderson? Vorig seizoen 9 wedstrijden en 3 assist, zie hem nu ook soms standaard situaties nemen 

Ruhs49
Ab Normaal
#8531
Ik overweeg hem zeer serieus ja. 

Wat zijn de afwegingen nog om Wout wel of niet te nemen? 

Ben Van Heck

Goede vraag. Balard gaat er sowieso niet uit, is de motor op het middenveld van NAC. Ligt wel verder volledig aan de formatie. Mocht NAC met 2 controleurs gaan spelen, verwacht ik dat Janosek het veld ruimt. 

Pablito
Scorito1994
#8536
Hoe denken jullie over Henderson? Vorig seizoen 9 wedstrijden en 3 assist, zie hem nu ook soms stand...

Heb ik er als eerste ingeklikt, met name zijn leiderschapskwaliteiten zullen mijn team naar een hoger niveau tillen

roadtogoudbekertje

goeiemiddag ik ben nieuw op dit forum en ik probeer me goed in te lezen om zo misschien wel een beker te pakken, ik vroeg mij af of jullie denken dat van rooij wel veel gaat spelen met die europese wedstrijden misschien dat salah eddine dan wel veel in de eredivisie zal spelen ik twijfel nu heel erg of hij nu wel een goeie keuze is, misschien hebben jullie een beter alternatief voor van rooij?

 

Scorriemorrie
roadtogoudbekertje
#8540
goeiemiddag ik ben nieuw op dit forum en ik probeer me goed in te lezen om zo misschien wel een beke...

Beide backs van Utrecht vind ik zelf een goed alternatief + backie Az 

Peli
Ben Van Heck
#8538
Goede vraag. Balard gaat er sowieso niet uit, is de motor op het middenveld van NAC. Ligt wel verder...

Ja. Ik verwacht Janosek ook eerder als kind van de rekening dan Balard of Garbett.

Peli
Pablito
#8539
Heb ik er als eerste ingeklikt, met name zijn leiderschapskwaliteiten zullen mijn team naar een hoge...

Haha, flauw.

Willempie94

Jeetje, even een paar uur in de middag gewerkt en we zijn zo weer een aantal pagina's verder, bijna niet meer bij te houden joh:) 

Ben Van Heck
roadtogoudbekertje
#8540
goeiemiddag ik ben nieuw op dit forum en ik probeer me goed in te lezen om zo misschien wel een beke...

Van Rooij is een rechtsback, terwijl Salah-Edine een linksback is. Daarnaast hebben ze ook nog Kuipers als linksback, dus als er roulaties plaats gaan vinden, dan zal dit aan de linkerkant zijn. 

Peli
roadtogoudbekertje
#8540
goeiemiddag ik ben nieuw op dit forum en ik probeer me goed in te lezen om zo misschien wel een beke...

Salah-Eddine is een linksback, Van Rooij een rechtsback. 

Peli
roadtogoudbekertje
#8540
goeiemiddag ik ben nieuw op dit forum en ik probeer me goed in te lezen om zo misschien wel een beke...

Edit: was al op geantwoord, my bad.

Laatst gewijzigd
Willempie94
Peli
#8547
Edit: was al op geantwoord, my bad.

Haha, je bent weer lekker op dreef Pell zie ik:)

Kennylimbrichts

Salah-Edinne speelde ook wel eens op rechts wanneer dat nodig was maar met de komst van van Rooij zie ik dat niet snel meer gebeuren. Zoals eerder aangegeven zullen ze eerder rouleren op links. 

roadtogoudbekertje

oke thanks voor de hulp

1 2 ... 342 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.