haha, ja hier ook absoluut. Alleen ik heb een baan waarbij ik zowel achter de computer zit als onderweg ben naar afspraken. Dus als ik dan terugkom moet ik even een langere pauze inlassen om alles weer door te lezen haha. Gelukkig kan je een hoop skippen^^
Janosek zal hooguit in uitwedstrijden dan gewisseld worden voor Leemans, om dan naast Balard te spelen.
Hoefkens heeft aangegeven dat hij thuis aanvallend en attractief voetbal wil spelen. Dan heb je de creativiteit van Janosek nodig. Dat zag je bij die laatste pot ook toen Janosek geblesseerd uitviel. Dat was het begin van het einde. Leemans zie ik er qua logische positie dan alleen inkomen voor Balard. En dan ben ik bang voor Leemans dat hij (thuis) voorlopig de bank warm mag houden.
Vergeten we Regeer niet in de overwegingen mee te nemen van Twente? zie ik zelf als een middenvelder maar word wel eens gebruikt als opkomende back ala geertruida, al denk ik wel dat dat ook was omdat ze geen andere rechtsback hadden
Mattoir staat momenteel in mijn team, overigens als 5e aanvaller dus mocht die niet spelen is het nog geen probleem. Wel fijn als die uiteraard opstelbaar is door blessures van andere aanvallers. Toevallig supporters van Almere die hier meer van weten?
Voor de mensen die Raul Paula of Matthew Garbett interessant vinden.
Kan een streep door Raul Paula voor zaterdag. Knieblessure ziet er slechter uit dan aanvankelijk gedacht.
Matthew Garbett is nog niet terug uit de VS. Is een twijfelgeval voor aankomende zaterdag.
Is al gepost zie ik
Mijn team rond op een paar twijfels
olij, Vaessen
hancko, maikuma, el karouani, Reith kuiper
tillman, veerman, timber, Gonzales, Toornstra, Rosier
luc, Lammers, paixao, vaesen, de rooij
nog wat twijfels over mijn doelman. Ik had eerst roest maar ik las dat hij een mri onderzoek moet ondergaan. Verder twijfel ik over mijn verdediging, maar je kan er ook wat op besparen en dat investeren in je middenveld en aanval. En dan voorin nog twijfel over Lammers. Ik blijf twijfelen tussen parrot en bakka. Bakka veel teampunten doelpunten en assist op Luc. Lammers zal denk ik de pingels wel nemen en goed programma. Tsja en parrot is het wachten op wanneer hij los gaat. Wat vinden jullie?
Niet:
Ik verwacht dat Brobbey momenteel eerste spits is. Die speelde gisteren goed en zag er griezelig fit uit.
Als die heel goed blijft spelen is er weinig reden om Weghorst tot eerste spits te bombarderen.
Wel:
Weghorst zal echt iedere wedstrijd wel invallen en niet 5 minuutjes. Hij scoort vaak en het niveau van sommige clubs is zo slecht dat ik hem dus veel zie scoren. En die tellen dan allemaal dubbel.
Daarnaast is Brobbey blessuregevoelig en dan is Wout de eerste vervanger.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.