Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 343 ... 372 373
Peli
Willempie94
#8548
Haha, je bent weer lekker op dreef Pell zie ik:)

Ja te ijverig om te helpen, zullen we maar zeggen.....

Zo'n vrije dag maakt mij te actief hier haha. 

Frits
Peli
#8528
Als basisspeler? Geen. Als regelmatige invaller, Scheperman.

Verwacht overigens geen doelpunten of assists van Scheperman, die zal als een 6 in het veld komen. Laatste halfuurtje wil die nog wel eens het veld in komen inderdaad maar dat is niet genoeg voor (speeltijd)punten. 

Pablito

Voorspellingen voor hoeveel pagina's we gaan uitkomen op dit forum voor zaterdag 16:30?

Ik denk 430

hansotjes
Willempie94
#8544
Jeetje, even een paar uur in de middag gewerkt en we zijn zo weer een aantal pagina's verder, bijna...

In de laatste week voor de deadline staat vooral de excel met speelschema's open onder werktijd hoor ;)

Frits

Ik zie dit seizoen geen parels van 500k er tussen zitten, zoals Sano dat vorig jaar was. Mattoir (Almere) is de enige die nog speeltijd krijgt de laatste 2 potjes. Waar Van der Haar (Zwolle) het laatste potje mocht voetballen. Vanaf 750k begint het dan wel weer leuk te worden. 

Peli
Frits
#8555
Ik zie dit seizoen geen parels van 500k er tussen zitten, zoals Sano dat vorig jaar was. Mattoir (Al...

Klopt. 
Ben benieuwd of Mattoir basisklant blijft bij Almere.
En Vd Haar speelde tijdens de afwezigheid van Lutonda (die overigens maar 250K duurder is).

Willempie94
hansotjes
#8554
In de laatste week voor de deadline staat vooral de excel met speelschema's open onder werktijd hoor...

haha, ja hier ook absoluut. Alleen ik heb een baan waarbij ik zowel achter de computer zit als onderweg ben naar afspraken. Dus als ik dan terugkom moet ik even een langere pauze inlassen om alles weer door te lezen haha. Gelukkig kan je een hoop skippen^^

Wicked Wout
Peli
#8542
Ja. Ik verwacht Janosek ook eerder als kind van de rekening dan Balard of Garbett.

Janosek zal hooguit in uitwedstrijden dan gewisseld worden voor Leemans, om dan naast Balard te spelen.

Hoefkens heeft aangegeven dat hij thuis aanvallend en attractief voetbal wil spelen. Dan heb je de creativiteit van Janosek nodig. Dat zag je bij die laatste pot ook toen Janosek geblesseerd uitviel. Dat was het begin van het einde. Leemans zie ik er qua logische positie dan alleen inkomen voor Balard. En dan ben ik bang voor Leemans dat hij (thuis) voorlopig de bank warm mag houden.

Wicked Wout
Wicked Wout
#8558
Janosek zal hooguit in uitwedstrijden dan gewisseld worden voor Leemans, om dan naast Balard te spel...

Overigens... om het nog wat drukker te maken op het middenveld... misschien ook Haye nog 😉

ralfinho77
Peli
#8500
Ik weet er zelfs 2, voor 250K minder ;-)

Dylan vente van pec

Behatzailea
Scorito1994
#8536
Hoe denken jullie over Henderson? Vorig seizoen 9 wedstrijden en 3 assist, zie hem nu ook soms stand...

Zijn er - op het ajaxbestuur na - mensen die iets van Henderson verwachten? Henderson, das war einmal.

Peli
Wicked Wout
#8559
Overigens... om het nog wat drukker te maken op het middenveld... misschien ook Haye nog 😉

Zolang Hoefkens maar niet met Garbett gaat lopen schuiven ;-)

KingNelom13
Peli
#8546
Salah-Eddine is een linksback, Van Rooij een rechtsback. 

Vergeten we Regeer niet in de overwegingen mee te nemen van Twente? zie ik zelf als een middenvelder maar word wel eens gebruikt als opkomende back ala geertruida, al denk ik wel dat dat ook was omdat ze geen andere rechtsback hadden

Laatst gewijzigd
Frits
Peli
#8556
Klopt. Ben benieuwd of Mattoir basisklant blijft bij Almere.En Vd Haar speelde tijdens de afwez...

Mattoir staat momenteel in mijn team, overigens als 5e aanvaller dus mocht die niet spelen is het nog geen probleem. Wel fijn als die uiteraard opstelbaar is door blessures van andere aanvallers. Toevallig supporters van Almere die hier meer van weten?

Scorito1994
Behatzailea
#8561
Zijn er - op het ajaxbestuur na - mensen die iets van Henderson verwachten? Henderson, das war einma...

Ik verwacht er zelf ook niet heel veel van hoor, dat was ook de bedoeling helemaal niet. Maar voor 2.5 miljoen was het wellicht een leuke gok

Ben Van Heck

Voor mijn mede forumleden die NAC spelers in de lagere prijsklasse overwegen:

Raul Paula is niet inzetbaar door een knieblessure. Matthew Garbet is een twijfelgeval ivm interlands. Janosek wél inzetbaar!

Robin1996

Voor de mensen die Raul Paula of Matthew Garbett interessant vinden.

Kan een streep door Raul Paula voor zaterdag. Knieblessure ziet er slechter uit dan aanvankelijk gedacht.

Matthew Garbett is nog niet terug uit de VS. Is een twijfelgeval voor aankomende zaterdag.

Is al gepost zie ik

Laatst gewijzigd
Zwolf

Ik twijfel nog steeds ten zeerste tussen Parrot of Lammers. Lammers iets meer bewezen maar Parrot toch ook veel potentie. Wat zijn jullie beweegredenen voor de een of ander zoal?

Peli

Vito van Crooij richting Nijmegen.
Dit ter info....

ralfinho77

Mijn team rond op een paar twijfels

olij, Vaessen 

hancko, maikuma, el karouani, Reith kuiper

tillman, veerman, timber, Gonzales, Toornstra, Rosier 

luc, Lammers, paixao, vaesen, de rooij

nog wat twijfels over mijn doelman. Ik had eerst roest maar ik las dat hij een mri onderzoek moet ondergaan. Verder twijfel ik over mijn verdediging, maar je kan er ook wat op besparen en dat investeren in je middenveld en aanval. En dan voorin nog twijfel over Lammers. Ik blijf twijfelen tussen parrot en bakka. Bakka veel teampunten doelpunten en assist op Luc. Lammers zal denk ik de pingels wel nemen en goed programma. Tsja en parrot is het wachten op wanneer hij los gaat. Wat vinden jullie?

Pablito
ralfinho77
#8570
Mijn team rond op een paar twijfels olij, Vaessen  hancko, maikuma, el karouani, Reith kuiper...

Ik heb ook mijn team rond op een paar twijfels :)

Willempie94
ralfinho77
#8570
Mijn team rond op een paar twijfels olij, Vaessen  hancko, maikuma, el karouani, Reith kuiper...

Ik vroeg me al af wanneer de eerste teams tevoorschijn zouden komen, leuk team hoor:)

hansotjes
ralfinho77
#8570
Mijn team rond op een paar twijfels olij, Vaessen  hancko, maikuma, el karouani, Reith kuiper...

Kan een luek team zijn. Niet helemaal de bedoeling om hier volle teams te posten alleen, anders heeft straks iedereen hetzelfde ;)

Ab Normaal
Ruhs49
#8537
Wat zijn de afwegingen nog om Wout wel of niet te nemen? 

Niet:

Ik verwacht dat Brobbey momenteel eerste spits is. Die speelde gisteren goed en zag er griezelig fit uit. 
Als die heel goed blijft spelen is er weinig reden om Weghorst tot eerste spits te bombarderen. 

Wel:

Weghorst zal echt iedere wedstrijd wel invallen en niet 5 minuutjes. Hij scoort vaak en het niveau van sommige clubs is zo slecht dat ik hem dus veel zie scoren. En die tellen dan allemaal dubbel. 
Daarnaast is Brobbey blessuregevoelig en dan is Wout de eerste vervanger. 

KingNelom13
Peli
#8569
Vito van Crooij richting Nijmegen.Dit ter info....

Hmm maakt dat Gonzales wellicht minder interessant?

1 2 ... 343 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.