Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 344 ... 372 373
Willempie94
Peli
#8569
Vito van Crooij richting Nijmegen.Dit ter info....

Interesting, benieuwd naar de prijs

hansotjes

Ideeen over Sandra & Vaessen of Schreuders & Aiko op plek 6M en 4A

hansotjes
KingNelom13
#8575
Hmm maakt dat Gonzales wellicht minder interessant?

Precies mijn gedachte 

Robin1996
Peli
#8569
Vito van Crooij richting Nijmegen.Dit ter info....

Dan wordt het bij Nec waarschijnlijk Sano vanaf links Gonzalez als 10 en van Crooij vanaf rechts.

Ab Normaal
KingNelom13
#8575
Hmm maakt dat Gonzales wellicht minder interessant?

Dat denk ik niet

Peli
KingNelom13
#8575
Hmm maakt dat Gonzales wellicht minder interessant?

Lijkt me sterk. 

Peli
Willempie94
#8576
Interesting, benieuwd naar de prijs

Hopelijk houden ze bij het vaststellen van zijn prijs rekening met het abonnementje dat hij op gele kaarten heeft.

Renato123

Nog weinig besproken: Ouwejan. Zit die in iedereens team of waarom valt er zo weinig over te lezen

Laatst gewijzigd
ralfinho77
hansotjes
#8573
Kan een luek team zijn. Niet helemaal de bedoeling om hier volle teams te posten alleen, anders heef...

Dat weet ik, maar het kan ook een schaduwteam zijn. Daarnaast wissel ik vlak voor de deadline nog veelvuldig. Afgelopen 3 jaar op 93%. Hoop nu de stap te kunnen maken.

Ab Normaal
Renato123
#8583
Nog weinig besproken: Ouwejan. Zit die in iedereens team of waarom valt er zo weinig over te lezen

Nee. Niemand heet hier Rogier Meijer dus niemand weet of ie gaat spelen of niet. 

ralfinho77
Peli
#8581
Lijkt me sterk. 

Gonzales speelt meer op 10. Vito is meer een rechteraanvaller of spits.

Scorriemorrie

Ohio en Nicleascu of hoe je het ook schrijft kunnen imo flinke verschilmakers zijn, mja welke van de 2 moet ik nemen, beide niet geheel zeker van een basisplaats, verder wil ik graag ook Olssen van Heerenveen maar van zijn prijsklasse zitten veel pareltjes bij 

Peli
ralfinho77
#8586
Gonzales speelt meer op 10. Vito is meer een rechteraanvaller of spits.

Precies 

Scoritop
Ab Normaal
#8574
Niet: Ik verwacht dat Brobbey momenteel eerste spits is. Die speelde gisteren goed en zag er grieze...

Nog een nadeel is dat Ajax Akpom ook nog heeft. Wellicht dat er dan gekozen wordt voor hem als Ajax een lastige pot te spelen heeft Europees. 

Bellissima

Allereerst, ik ben nieuw hier en ik vind dit nu al geweldig. Het puzzelen en twijfelen... prachtig. Hoop dat als ronde5 straks begonnen is het plezier net zo hoog blijft.

Wat mij opvalt is dat er érg veel posts gaan over "neem ik Pietje of neem ik Puk van club A of B etcetc" en relatief  weinig posts over "welk systeem geniet de voorkeur (+ waarom)". Ikzelf ben er nl nog niet over uit of ik voor (bijv) hoofdzakelijk 3-5-2 ga óf dat ik maximaal flexibel wil zijn en bijv bij alle vier de systemen een fatsoenlijk elftal (+ bank...) op wil kunnen stellen.

Zijn er ervaren rotten die hierover hun mening zouden willen geven ?

Scoritop
Bellissima
#8590
Allereerst, ik ben nieuw hier en ik vind dit nu al geweldig. Het puzzelen en twijfelen... prachtig....

Welkom!

Zelf speel ik altijd 343 en dus ook dit seizoen. ik neem wel altijd 18 spelers die in de basis staan en dan waar mogelijk zou kunnen switchen. In mijn geval, met het team wat ik nu heb en het programma wat komen gaat, speel ik dit weekend 433

Kennylimbrichts
Bellissima
#8590
Allereerst, ik ben nieuw hier en ik vind dit nu al geweldig. Het puzzelen en twijfelen... prachtig....

Ik kies zelf meestal voor een 3-4-3 en richt mijn elftal zo in dat ik opties heb om te schakelen naar 3-5-2 of 4-3-3. Meestal kies ik hierbij voor een 500k 5e aanvaller en soms ook 500k 4e aanvaller (zolang hij maar basis staat). Op het middenveld en achterin kies ik als 5e verdediger en 6e middenvelder voor goedkope opties waarbij ik het wel confortabel vind om hen incidenteel in de basis/bank te zetten mocht dat nodig zijn. Vooral bij de tweede seizoenshelft zal dat belangrijk worden omdat je verdedigers / middenvelders over het algemeen eerder tegen schorsingen aanlopen. 

thewout79

Hoi.

Dit word mijn eerste seizoen met dit spel en ik heb aandachting jullie input gelezen om wat inzicht in het spel te krijgen.

Ik zie maar weinig namen van spelers van ajax voorbij komen ( niet geheel onterecht na afgelopen zeizoen )

Ze kunnen het al snel beter doen dan vorig zeizoen natuurlijk en met een trainer die erg vanuit de organisatie wil spelen vroeg ik mij af af Rugani misschien een leuke optie zou zijn.

Schijnt een vriendje van de trainer te zijn dus mijn verwachting is dat hij de plek van Sutalo of Baas wel gaat overnemen.

Ajax gaat vermoedelijk spelen voor plek 3 samen met Az- Utrecht en twente , maar die verdedigers zijn wel duurder.

Zeggen jullie van kan een leuke optie zijn of zo ver mogelijk van spelers van ajax weg blijven ?

 

Laatst gewijzigd
Bozenik

Een speler als Rugani (zelfde geldt voor Hwang) blijf ik 100% vanaf. Hebben nog geen minuut in de eredivisie gespeeld en het is verre van zeker dat ze een basisplaats krijgen. Bij Ajax is er sowieso weinig zeker, dus blijf er ik helemaal vanaf. Alleen Weghorst overweeg ik nog enigszins om de hier eerder genoemde redenen.

Peli
thewout79
#8593
Hoi. Dit word mijn eerste seizoen met dit spel en ik heb aandachting jullie input gelezen om wat in...

Ook welkom.

Een verdediger van Ajax kun je mijns inziens rustig meenemen. Alleen denk ik niet dat Rugani de plek van Sutalo gaat innemen. Baas daarentegen zal moeten vrezen voor zijn basisplaats. 

Succes!

Kennylimbrichts
thewout79
#8593
Hoi. Dit word mijn eerste seizoen met dit spel en ik heb aandachting jullie input gelezen om wat in...

Ajaxieden blijf ik voorlopig even van af. Wat je zelf al zegt je verwacht dat hij in plaats van Sutalo of Baas zal komen maar tot nu toe weinig zekerheid. Overige opties in die prijsklasse weet je dat ze basis staan bij een sub-topper. Daarbij lijkt de verdediging van Ajax dit jaar wat beter te staan maar moet het over een langere periode nog maar blijken (ook hebben ze nog geen echte top tegenstanders gehad). Zoveel onzekerheid is het mij niet waard. 

YannickLier

Ohio of van Bommel??

HZ57
YannickLier
#8597
Ohio of van Bommel??

Gewoon zelf kiezen 

Ben Van Heck
YannickLier
#8597
Ohio of van Bommel??

Allebei niet

Willempie94
YannickLier
#8597
Ohio of van Bommel??

Allebei nemen

1 2 ... 344 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.