Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 345 ... 372 373
Peli
YannickLier
#8597
Ohio of van Bommel??

Ja, 1 van die 2.

Scoritop
Kennylimbrichts
#8596
Ajaxieden blijf ik voorlopig even van af. Wat je zelf al zegt je verwacht dat hij in plaats van Suta...

Ajacieden zijn wel de verschilmakers dit seizoen denk ik. Lage pickrate! 

Waltertje

Of niet als ze conform verwachting bijna geen punten opleveren..

steven20

Ik probeer nog wat geld in de verdediging weg te halen. Zijn er nog mensen die Beelen pakken boven Hancko?

Natuurlijk is Hancko veel gevaarlijker voor de goal, maar met Beelen ook wel een vaste Feyenoord verdediger of gaat Trauner daar nog spelen?

BWA073
steven20
#8604
Ik probeer nog wat geld in de verdediging weg te halen. Zijn er nog mensen die Beelen pakken boven H...

Ik zou voor het miljoentje meer altijd voor hanco gaan. Beelen in principe blijft staan maar met trauner weet je het nooit 

Behatzailea

Nu toch een team zonder Tillman. Maar dan wel LdJ, Veerman & Benitez. Ook Gimenez en Hancko. Ziet er eigenlijk prima uit. Maar ik vind 4 miljoen voor een keeper stiekem zo veel. Of vinden jullie dat wel gerechtvaardigd?

Pablito
Behatzailea
#8606
Nu toch een team zonder Tillman. Maar dan wel LdJ, Veerman & Benitez. Ook Gimenez en Hancko. Zie...

Dat hangt ervan af hoe je de prestaties van PSV inschat. Benitez gaat natuurlijk alles spelen maar hoe vaak denk je dat ze de 0 gaan houden met het moeilijke programma? En denk je dat dit dusdanig veel vaker gaat zijn dan een Twente, Feyenoord, Ajax of wie dan ook. Dat is een rekensommetje wat je zelf moet maken. En door een goedkopere keeper te nemen kan je natuurlijk weer investeren op een andere plek. 

Zelf ga ik wel voor een goedkopere optie.

Laatst gewijzigd
Scoritop
Waltertje
#8603
Of niet als ze conform verwachting bijna geen punten opleveren..

Dan zijn het verschilmakers in negatieve zin 😉

Scoritop
Pablito
#8607
Dat hangt ervan af hoe je de prestaties van PSV inschat. Benitez gaat natuurlijk alles spelen maar h...

Je kunt het ook anders bekijken:

Benitez + Van Rooij is 6,5M
Unnerstall + Boscagli is 7M

Toch weer 500k in het zakkie gestoken 

Waltertje
Scoritop
#8608
Dan zijn het verschilmakers in negatieve zin 😉

True 😀

Peli
Scoritop
#8609
Je kunt het ook anders bekijken: Benitez + Van Rooij is 6,5MUnnerstall + Boscagli is 7M Toch weer...

En Unnerstall + Van Rooij is 5.5M ;-)

Scoritop
Peli
#8611
En Unnerstall + Van Rooij is 5.5M ;-)

Klopt, maar dan heb ik geen 4x psv meer

gebruikersnaam122

Toch opper ik weer even Schouten hier, komt menig keer voorbij. Zou geen Scoritto speler zijn. Afgelopen jaar wel 33e in puntenklassement.

Nu lijkt het voor mij dat ik 3M over heb voor een middenvelder. Dan kom ik op Schouten uit. Ik kan ook een Gonzalez/Brouwers/Koopmeiners oid kiezen en 1M investeren in mijn 6e middenvelder (nu 750k) of 4e aanvaller (nu 1m), maar dat lijkt mij minder interessant.

Benieuwd hoe andere het aanvliegen. Ik lijk toch voor Schouten te kiezen, meer met mij vanwege een soortgelijke situatie?

Behatzailea

Ja, ik kom ook vaak op 3M over, maar dan zoek ik weer een andere verdeling om maar geen Schouten, Taylor, Saibari of Nokkvi Hlynsson te hoeven kiezen, hahaha.

Peli
gebruikersnaam122
#8613
Toch opper ik weer even Schouten hier, komt menig keer voorbij. Zou geen Scoritto speler zijn. Afgel...

Hier ook die 3M die ik telkens tegenkom voor op m'n middenveld 'erbij'. Heb nu Hwang en zie hem echt punten scoren. Maar per wanneer hè 🤷🏽‍♂️

Bij Schouten weet je wat je kan verwachten. Nagenoeg altijd basis. Heel veel teampunten. En afentoe 'bonuspunten' voor goaltje/assistje. Maar vooral veel zekerheid. 

Heb de optie Schouten vooralsnog altijd afgeschoten, maar wie weet.....

Ben Van Heck

Zó lang kan zo'n werkvergunning aanvragen niet duren lijkt me toch?

TT1987

Speel het spel nu voor mijn tweede seizoen. Vorig jaar viel tegen en PSV overperformed denk ik. Desondanks verwacht ik veel rouleren, bij de europese club;
Timber + Boscagli OF
Tillman + Van Rooij (+ elders nog 0,5 besparen, dat lukt wel)

Wat zouden jullie doen?

Laatst gewijzigd
Nopper

Gaat van Rooij zoveel meer punten halen dan Bruns? Toch mooi 750k besparing anders. Of mis ik een geblesseerde bij Twente die straks voor Bruns gaat spelen?

Kennylimbrichts
TT1987
#8617
Speel het spel nu voor mijn tweede seizoen. Vorig jaar viel tegen en PSV overperformed denk ik. Deso...

Tillman + van rooij zou mijn keuze zijn. 

leonbr11
Nopper
#8618
Gaat van Rooij zoveel meer punten halen dan Bruns? Toch mooi 750k besparing anders. Of mis ik een ge...

De vraag is of Bruns basisspeler blijft? Anders is hij heel interessant met het programma van FC Twente naar mijn mening

Kennylimbrichts
leonbr11
#8620
De vraag is of Bruns basisspeler blijft? Anders is hij heel interessant met het programma van FC Twe...

Dat is inderdaad de vraag, in de competitie alles gespeeld en speelde goed. In de CL voorrondes stond van Hoorenbeeck op zijn plek. 

Dimitrofiets

Kongolo al wedstrijdfit?

Dimitrofiets

Milan Smit basisklant?

T1MM0S
Dimitrofiets
#8623
Milan Smit basisklant?

Helaas..

leonbr11
Dimitrofiets
#8623
Milan Smit basisklant?

Ik verwacht dat hij wel gaat spelen

1 2 ... 345 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.