Dat hangt ervan af hoe je de prestaties van PSV inschat. Benitez gaat natuurlijk alles spelen maar hoe vaak denk je dat ze de 0 gaan houden met het moeilijke programma? En denk je dat dit dusdanig veel vaker gaat zijn dan een Twente, Feyenoord, Ajax of wie dan ook. Dat is een rekensommetje wat je zelf moet maken. En door een goedkopere keeper te nemen kan je natuurlijk weer investeren op een andere plek.
Zelf ga ik wel voor een goedkopere optie.
Toch opper ik weer even Schouten hier, komt menig keer voorbij. Zou geen Scoritto speler zijn. Afgelopen jaar wel 33e in puntenklassement.
Nu lijkt het voor mij dat ik 3M over heb voor een middenvelder. Dan kom ik op Schouten uit. Ik kan ook een Gonzalez/Brouwers/Koopmeiners oid kiezen en 1M investeren in mijn 6e middenvelder (nu 750k) of 4e aanvaller (nu 1m), maar dat lijkt mij minder interessant.
Benieuwd hoe andere het aanvliegen. Ik lijk toch voor Schouten te kiezen, meer met mij vanwege een soortgelijke situatie?
Hier ook die 3M die ik telkens tegenkom voor op m'n middenveld 'erbij'. Heb nu Hwang en zie hem echt punten scoren. Maar per wanneer hè 🤷🏽♂️
Bij Schouten weet je wat je kan verwachten. Nagenoeg altijd basis. Heel veel teampunten. En afentoe 'bonuspunten' voor goaltje/assistje. Maar vooral veel zekerheid.
Heb de optie Schouten vooralsnog altijd afgeschoten, maar wie weet.....
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.