Benitez is de enige keeper die evt 4mln waard gaat zijn. Desondanks neem ik hem niet. 1) omdat ik denk dat het verschil in punten met mijn 3mln keeper niet zo groot zal zijn als de meerwaarde die mijn duurdere middenvelder gaat opleveren. En 2) omdat ik PSV niet hetzelfde mirakelstukje zie opvoeren als afgelopen seizoen
Ik heb vandaag juist mijn tweede AZ verdediger gewisseld voor Sutalo. Hoofdzakelijk om niet teveel spelers van hetzelfde team in dezelfde linie te hebben. Maar ook omdat ik ervan overtuigd ben dat Ajax dit jaar een stuk beter staat dan afgelopen seizoen.
Twente speelt zaterdag om 16.30 dus voor de komende wedstrijd zou je het nog kunnen afwachten. Of hij daarna blijft staan is een gok aangezien Hilgers en van Hoorenbeeck CV kunnen.
Mijn laatste twee keuzes:
1a) keijzer (naast pasveer), sutalo, Sandra, godts (4e aanvaller)
Ik weet dat er weinig vertrouwen in ajax is. Maar 2m buitenspeler die veel creert en een gegarandeerde verdediger van 2.5m van ajax terwijl ze verdedigend goed staan is toch best goedkoop?
Of: 1b) olij (naast pasveer), verdonk, schreuders, vente
2) gonzales of brouwers?
Heb ik ook naar gekeken. En ik denk dat hij er wel in komt te staan, alleen weet ik niet of hij echt aanvallend veel gaat brengen. 2 doelpunten 2 assist in afgelopen 4 jaar (141 wedstrijden) in de Ligue 1. Tuurlijk zal de eredivisie wat makkelijker zijn, maarja...
Zal hij echt een bankzitter worden? Is gehaald voor 1,1 miljoen, lijkt mij dat hij is gehaald voor de basis. Al zal hij dat moeten laten zien en is het voor nu een gokje.
Edit: Extra onderzoek gedaan naar Milan Smit. Hij lijkt gehaald te zijn voor spits, maar speelde vooral hangend linksbuiten vorig jaar. Wel hoog rendement in KKD. Heeft in oefenduel tegen Heerenveen vorige week gehele partij gespeeld als links buiten. Klinkt dus nog niet heel zeker als spit nee.
Toevallig gisteren dit even geprobeerd door schema's Sparta en Groningen naast elkaar te leggen. Kan je zeggen: die hebben echt letterlijk bijna iedere speelronde tegelijkertijd een lastige opponent. Fortuna heb ik daarin niet meegenomen overigens, kan inderdaad best een optie zijn (besparen op de keeper ben ik nooit zo'n tegenstander van ook; één zondagsschot in de laatste minuut om het 5-1 ipv 5-0 te maken en je hebt geen donder meer aan je dure investering).
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.