Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 346 ... 372 373
T1MM0S
leonbr11
#8625
Ik verwacht dat hij wel gaat spelen

Spelen vast wel maar om een miljoen in een bankzitter te gaan investeren moet je niet willen denk ik?

Sean Chiappucci
Behatzailea
#8606
Nu toch een team zonder Tillman. Maar dan wel LdJ, Veerman & Benitez. Ook Gimenez en Hancko. Zie...

Benitez is de enige keeper die evt 4mln waard gaat zijn. Desondanks neem ik hem niet. 1) omdat ik denk dat het verschil in punten met mijn 3mln keeper niet zo groot zal zijn als de meerwaarde die mijn duurdere middenvelder gaat opleveren. En 2) omdat ik PSV niet hetzelfde mirakelstukje zie opvoeren als afgelopen seizoen 

Laatst gewijzigd
Sean Chiappucci
Scoritop
#8602
Ajacieden zijn wel de verschilmakers dit seizoen denk ik. Lage pickrate! 

Ik heb vandaag juist mijn tweede AZ verdediger gewisseld voor Sutalo. Hoofdzakelijk om niet teveel spelers van hetzelfde team in dezelfde linie te hebben. Maar ook omdat ik ervan overtuigd ben dat Ajax dit jaar een stuk beter staat dan afgelopen seizoen.

Peli
Ben Van Heck
#8616
Zó lang kan zo'n werkvergunning aanvragen niet duren lijkt me toch?

Dat zou je zeggen. Maar ik vind het zelfs nu al aan de late kant. Dus geen idee hoe dat in z'n werk gaat eigenlijk. 

steven20

Of Bruns blijft staan zou ik ook wel erg graag weten, maar daar komen we waarschijnlijk niet rap genoeg achter. Dan zou het allemaal wel op z'n plek vallen

Frits

Bijkomend voordeel van Tillman is, dat je het ook gerust captain kan maken in makkelijke wedstrijden. Dat zou ik bij Til/Mijnans toch minder snel doen. 

Kennylimbrichts
steven20
#8630
Of Bruns blijft staan zou ik ook wel erg graag weten, maar daar komen we waarschijnlijk niet rap gen...

Twente speelt zaterdag om 16.30 dus voor de komende wedstrijd zou je het nog kunnen afwachten. Of hij daarna blijft staan is een gok aangezien Hilgers en van Hoorenbeeck CV kunnen. 

steven20
Kennylimbrichts
#8632
Twente speelt zaterdag om 16.30 dus voor de komende wedstrijd zou je het nog kunnen afwachten. Of hi...

En lagerbielke. Wijsheid is wss ervan afblijven

Peli
steven20
#8633
En lagerbielke. Wijsheid is wss ervan afblijven

Eens. Wil ik een Twente verdediger picken, is Van Rooij voor mij de enige optie.

Peli

Iets waar ik wèl nog lichte moeite mee heb, maar wel redelijk naar neig: Lotomba picken. Die zal toch zeker wel Nieuwkoop uit de basis moeten kunnen houden?

Laatst gewijzigd
Ecko
Sean Chiappucci
#8497
Heb jij stiekem op mijn mobieltje meegelezen ? Ik heb dezelfde switch gedaan. Vwb je twijfel, ...

Je wilt niet weten wat ik allemaal op je mobieltje gezien heb😎

steven20
Peli
#8635
Iets waar ik wèl nog lichte moeite mee heb, maar wel redelijk naar neig: Lotomba picken. Die...

Dat lijkt me wel. Maar hoelang dat dan weer duurt.. 

steven20
Peli
#8634
Eens. Wil ik een Twente verdediger picken, is Van Rooij voor mij de enige optie.

Ik moet het eigenlijk wel weten. Met dat bedrag zou alles perfect op z'n plek vallen 

Peli
steven20
#8638
Ik moet het eigenlijk wel weten. Met dat bedrag zou alles perfect op z'n plek vallen 

Tenzij je Joseph Oosting heet, ga je daar helaas niet tijdig achterkomen. 

Sean Chiappucci
Ecko
#8636
Je wilt niet weten wat ik allemaal op je mobieltje gezien heb😎

Ha, geen probleem,   da's een bijbaantje voor harde films. Zolang je maar niet mijn uitslagen topcoach van de afgelopen jaren hebt gezien 🤯

Johnnie

Mijn laatste twee keuzes:

1a) keijzer (naast pasveer), sutalo, Sandra, godts (4e aanvaller)

Ik weet dat er weinig vertrouwen in ajax is. Maar 2m buitenspeler die veel creert en een gegarandeerde verdediger van 2.5m van ajax terwijl ze verdedigend goed staan is toch best goedkoop? 

Of: 1b) olij (naast pasveer), verdonk, schreuders, vente

 

2) gonzales of brouwers?

 

Peli
Johnnie
#8641
Mijn laatste twee keuzes: 1a) keijzer (naast pasveer), sutalo, Sandra, godts (4e aanvaller) Ik wee...

1) Weet de andere spelers in je team niet. Hoef ik ook niet te weten. Maar is haast onmogelijk om je mee te helpen dus.

2) Gonzalez. 

Laatst gewijzigd
nonselen
Peli
#8635
Iets waar ik wèl nog lichte moeite mee heb, maar wel redelijk naar neig: Lotomba picken. Die...

Heb ik ook naar gekeken. En ik denk dat hij er wel in komt te staan, alleen weet ik niet of hij echt aanvallend veel gaat brengen.  2 doelpunten 2 assist in afgelopen 4 jaar (141 wedstrijden) in de Ligue 1. Tuurlijk zal de eredivisie wat makkelijker zijn, maarja...

nonselen
T1MM0S
#8626
Spelen vast wel maar om een miljoen in een bankzitter te gaan investeren moet je niet willen denk ik...

Zal hij echt een bankzitter worden? Is gehaald voor 1,1 miljoen, lijkt mij dat hij is gehaald voor de basis. Al zal hij dat moeten laten zien en is het voor nu een gokje. 

 

Edit: Extra onderzoek gedaan naar Milan Smit. Hij lijkt gehaald te zijn voor spits, maar speelde vooral hangend linksbuiten vorig jaar. Wel hoog rendement in KKD. Heeft in oefenduel tegen Heerenveen vorige week gehele partij gespeeld als links buiten. Klinkt dus nog niet heel zeker als spit nee.

Laatst gewijzigd
T1MM0S
nonselen
#8644
Zal hij echt een bankzitter worden? Is gehaald voor 1,1 miljoen, lijkt mij dat hij is gehaald voor d...

‘Zolang Finn het goed doet, is hij mijn man’

https://www.destentor.nl/ga-eagles/heeft-ga-eagles-een-overschot-aan-spitsen-zolang-finn-het-goed-doet-is-hij-mijn-man~a05cf497/

ralfinho77

Ik hoor niemand hier kiezen bijvoorbeeld voor olij en dan met een Vaessen of brandenhorst. Olij een goede keeper, pakt nog weleens een pingel. En Sparta een gunstig programma. En dat voor 2miljoen.

Scorito1994
ralfinho77
#8646
Ik hoor niemand hier kiezen bijvoorbeeld voor olij en dan met een Vaessen of brandenhorst. Olij een...

Ik had Olij met Roefs, maar helaas is de een geblesseerd geraakt

stickybottle05

Hoe zeker denken jullie dat Gimenez van zijn basisplaats gaat blijven? Heeft toch ook aardige concurrentie en zonde van de 5M als hij uit de basis gespeeld wordt

mirkodek

Heb Olij er ook lang in gehad maar nu vervangen door Pasveer. Voor half miljoentje meer keeper van een topclub waarvan ik verwacht dat ie best vaak de nul gaat houden onder Farioli.

Ben Nihilisty
ralfinho77
#8646
Ik hoor niemand hier kiezen bijvoorbeeld voor olij en dan met een Vaessen of brandenhorst. Olij een...

Toevallig gisteren dit even geprobeerd door schema's Sparta en Groningen naast elkaar te leggen. Kan je zeggen: die hebben echt letterlijk bijna iedere speelronde tegelijkertijd een lastige opponent. Fortuna heb ik daarin niet meegenomen overigens, kan inderdaad best een optie zijn (besparen op de keeper ben ik nooit zo'n tegenstander van ook; één zondagsschot in de laatste minuut om het 5-1 ipv 5-0 te maken en je hebt geen donder meer aan je dure investering). 

1 2 ... 346 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.