Dat is wel gedurft hoor met je keepers. ik heb de eerste seizoenshelft ook beknibbelt op mijn keepers, dat is mij toch niet heel goed bevallen. mede door een niet goed presterend Sparta...
Maar de speelschema's passen mooi op elkaar ja?
Verbaas me eigenlijk een beetje over het feit dat Gimenez zo vaak genoemd blijft worden. Ja ik snap dat er niet veel spitsen zijn die in elk geval zeker zijn van een plek en die mogelijk veel kunnen gaan scoren. Toch is hij erg prijzig, daarnaast heeft hij vorig jaar met name de tweede seizoenshelft niks laten zien en komt nu net terug van een grote blessure. Hij scoort dan wel een paar keer en lijkt z'n vorm weer wat meer teruggevonden te hebben, maar voor deze prijs toch wel een risico vindt ik. Al staat hij nu ook nog wel in m'n team, maar twijfel daar wel behoorlijk over. Gelukkig zijn er inderdaad nog een aantal proefrondes..
Dank voor de reactie.
als Ajacied is het wel echt zwaar met zo'n beperkte voetballer als Wout in de spits....ik blijf er mooi vanaf. De enige Ajacieden worden Taylor en een verdediger.
verder duimen om plek drie te behouden!😂😂 (en ik weet dat ze nu tweede staan)
Begrijpelijk. Zelfs als niet-Ajacied heb ik plaatsvervangende schaamte voor Ajax-spitsen Brobbey en Weghorst.
Al ga ik laatstgenoemde waarschijnlijk wel opstellen in speelronde 18.
Mijn team na de proefronden gaat Weghorst uiteraard niet halen.
Daarvoor overweeg ik, net als jij, enkel Taylor en een verdediger. (Baas als grootste kanshebber. Die zie ik niet snel uit de basis verdwijnen, of heb ik dat mis?)
Nee, baas blijft volgens mij wel staan. Zal af en toe een hele wedstrijd missen maar minimaal. Hato en rensch hebben meer kans op eigen punten maar vooral die laatste is wat onzeker.
voor mij 1xpsv, 1az en 1ajax in de verdediging, verder maar even zoeken.
iemand een idee wanneer Dest weer kan spelen?
Heb zelf ook twijfels hoor. Het wordt of Baas of Rensch.
Rensch heeft, voor wat die term m.b.t. Gaaiei waard is, een 'concurrent' op rechtsback.
Baas heeft, naar mijn idee, als linker centrale alleen Hato als directe concurrent (Kaplan tel ik al een poosje niet meer mee). Maar dat is dan weer de vaste linksback onder Farioli.
Valt dus voor allebei wat te zeggen. Maar gelukkig nog tijd zat voor overpeinzen.
Wat vinden jullie op dit moment van mauro. Ben even in de statistieken gedoken en blijkt dat die evenveel potten dit seizoen op rechtsachter heeft gespeeld als linksachter. Dus zodra dest terugkomt (die naar blijken toch een beetje een linksback is geworden) zou hij ook op rechtsachter nog uit de voeten kunnen. Maar aan de andere kant door zijn veelzijdigheid misschien ook wel die idealde 12e man. En dus wat minder vaak echt basis. Ik vind het lastig en voornamelijk natuurlijk omdat die andere twee, flamingo en boscagli, wel een stuk duurder zijn. Gelukkig nog lang om hierover te peinzen maar hoe staan jullie hier op dit moment in?
Ik heb Mauro wel op het hoog op m'n verlanglijstje staan hoor. Mooie om gedurende de proefronden extra in de gaten te houden.
[Edit] Hij is wel onwijs blessuregevoelig, blijft een risico.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1248051/realistische-datum-terugkeer-dest-achter-de-schermen-bij-psv-bekend.html#comment_18759337
"De kans is groot dat Dest pas in februari weer in actie gaat komen voor PSV."
Ik moet behoorlijk wat risico's gaan nemen, aangezien ik op een matige score van slechts 86% sta. Keepersituatie bij RKC maar eens in de gaten houden, want ondanks dat het RKC is, is een basiskeeper van 500K wel interessant om elders beter te kunnen investeren. Ik neig zelf naar 532 spelen met 2 kanonnen voorin en 2 kanonnen op het middenveld van boven de 5 miljoen. Haller is wel iemand die ongetwijfeld mijn team in komt.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.