Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 387 ... 390 391
Willempie94
mirkodek
Ik heb ze ook allevier, plus nog Taylor. Ben zelf al redelijk tevreden over dit team. Bespaar wel op...

Dat is wel gedurft hoor met je keepers. ik heb de eerste seizoenshelft ook beknibbelt op mijn keepers, dat is mij toch niet heel goed bevallen. mede door een niet goed presterend Sparta...

Maar de speelschema's passen mooi op elkaar ja?

Willempie94

Verbaas me eigenlijk een beetje over het feit dat Gimenez zo vaak genoemd blijft worden. Ja ik snap dat er niet veel spitsen zijn die in elk geval zeker zijn van een plek en die mogelijk veel kunnen gaan scoren. Toch is hij erg prijzig, daarnaast heeft hij vorig jaar met name de tweede seizoenshelft niks laten zien en komt nu net terug van een grote blessure. Hij scoort dan wel een paar keer en lijkt z'n vorm weer wat meer teruggevonden te hebben, maar voor deze prijs toch wel een risico vindt ik. Al staat hij nu ook nog wel in m'n team, maar twijfel daar wel behoorlijk over. Gelukkig zijn er inderdaad nog een aantal proefrondes..

Scoritop

Thuis tegen Sparta, Almere, Groningen, NEC, GAE, PEC en RKC wil je hem gewoon in je team hebben. Anders is Paixao of Hadj Moussa natuurlijk een prima alternatief, maar denk wel minder punten aan het einde van de rit 

Willempie94
Scoritop
Thuis tegen Sparta, Almere, Groningen, NEC, GAE, PEC en RKC wil je hem gewoon in je team hebben. And...

Dat zijn inderdaad wedstrijden waar hij wel mooie punten kan gaan scoren!

encanto
Willempie94
Niet letterlijk uitgesproken door Farioli, maar gezien de laatste 5 wedstrijden in de eredivisie waa...

Dank voor de reactie.

als Ajacied is het wel echt zwaar met zo'n beperkte voetballer als Wout in de spits....ik blijf er mooi vanaf. De enige Ajacieden worden Taylor en een verdediger. 

verder duimen om plek drie te behouden!😂😂 (en ik weet dat ze nu tweede staan)

mirkodek
encanto
Dank voor de reactie. als Ajacied is het wel echt zwaar met zo'n beperkte voetballer als Wout in de...

Same here. Heeeeel misschien Godts nog als hij die vier proefrondes basis start.

Peli
encanto
Dank voor de reactie. als Ajacied is het wel echt zwaar met zo'n beperkte voetballer als Wout in de...

Begrijpelijk. Zelfs als niet-Ajacied heb ik plaatsvervangende schaamte voor Ajax-spitsen Brobbey en Weghorst.
Al ga ik laatstgenoemde waarschijnlijk wel opstellen in speelronde 18.

Mijn team na de proefronden gaat Weghorst uiteraard niet halen.
Daarvoor overweeg ik, net als jij, enkel Taylor en een verdediger. (Baas als grootste kanshebber. Die zie ik niet snel uit de basis verdwijnen, of heb ik dat mis?)

Laatst gewijzigd
mirkodek
Peli
Begrijpelijk. Zelfs als niet-Ajacied heb ik plaatsvervangende schaamte voor Ajax-spitsen Brobbey en...

Nee die speelt eigenlijk altijd. Twijfel zelf nog of ik ook Rensch nog neem, best prima geprijsd. Maar denk dat het uiteindelijk Wolfe en/of Van Rooij wordt 

Laatst gewijzigd
Peli
mirkodek
Nee die speelt eigenlijk altijd. Twijfel zelf nog of ik ook Rensch nog neem, best prima geprijsd. Ma...

Achterin moet ik nog even kijken wie ik allemaal ga picken. Maar sowieso 1x PSV + 1x Ajax + 1x AZ, aangevuld met 2 spelers die bij elkaar een miljoentje of 2 moeten gaan kosten.

Peli

Ik ga voor de definitieve selectie alvast een plekje reserveren voor Haller 🧐

Sies

En niet voor Karlson? ;)

Peli
Sies
En niet voor Karlson? ;)

Als hij terugkeert, naar welke eredivisieclub dan ook, maakt hij een stuk minder kans op een plekje in mijn team dan Haller.

encanto
Peli
Begrijpelijk. Zelfs als niet-Ajacied heb ik plaatsvervangende schaamte voor Ajax-spitsen Brobbey en...

Nee, baas blijft volgens mij wel staan. Zal af en toe een hele wedstrijd missen maar minimaal. Hato en rensch hebben meer kans op eigen punten maar vooral die laatste is wat onzeker. 

voor mij 1xpsv, 1az en 1ajax in de verdediging, verder maar even zoeken. 

iemand een idee wanneer Dest weer kan spelen?

Scoritop
encanto
Nee, baas blijft volgens mij wel staan. Zal af en toe een hele wedstrijd missen maar minimaal. Hato...

Ik overweeg Rensch wel degelijk. Speelt eigenlijk evenveel als alle andere verdedigers, maar had een hamstring blessure. Toch? 

Google op "Dest" en je hebt je antwoord ;) 

Peli

Heb zelf ook twijfels hoor. Het wordt of Baas of Rensch. 

Rensch heeft, voor wat die term m.b.t. Gaaiei waard is, een 'concurrent' op rechtsback. 

Baas heeft, naar mijn idee, als linker centrale alleen Hato als directe concurrent (Kaplan tel ik al een poosje niet meer mee). Maar dat is dan weer de vaste linksback onder Farioli. 

Valt dus voor allebei wat te zeggen. Maar gelukkig nog tijd zat voor overpeinzen.

Jonah Deloo

Wat vinden jullie op dit moment van mauro. Ben even in de statistieken gedoken en blijkt dat die evenveel potten dit seizoen op rechtsachter heeft gespeeld als linksachter. Dus zodra dest terugkomt (die naar blijken toch een beetje een linksback is geworden) zou hij ook op rechtsachter nog uit de voeten kunnen. Maar aan de andere kant door zijn veelzijdigheid misschien ook wel die idealde 12e man. En dus wat minder vaak echt basis. Ik vind het lastig en voornamelijk natuurlijk omdat die andere twee, flamingo en boscagli, wel een stuk duurder zijn. Gelukkig nog lang om hierover te peinzen maar hoe staan jullie hier op dit moment in?

Peli
Jonah Deloo
Wat vinden jullie op dit moment van mauro. Ben even in de statistieken gedoken en blijkt dat die eve...

Ik heb Mauro wel op het hoog op m'n verlanglijstje staan hoor. Mooie om gedurende de proefronden extra in de gaten te houden.

[Edit] Hij is wel onwijs blessuregevoelig, blijft een risico. 

Laatst gewijzigd
Willempie94
Jonah Deloo
Wat vinden jullie op dit moment van mauro. Ben even in de statistieken gedoken en blijkt dat die eve...

Ik blijf van hem af, vindt hem te risicovol gezien z'n blessuregevoeligheid. 

Benzardi

Momenteel 3 van Willem II en 3 van RKC dat voelt niet goed.

Ik vind Steijn een moeilijke keuze, zonder hem heb je in de breedte meer mogelijkheden en kan je blessures en schorsingen beter opvangen. Zonder hem kan een hoop punten kosten.

Peli
encanto
Nee, baas blijft volgens mij wel staan. Zal af en toe een hele wedstrijd missen maar minimaal. Hato...

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1248051/realistische-datum-terugkeer-dest-achter-de-schermen-bij-psv-bekend.html#comment_18759337

"De kans is groot dat Dest pas in februari weer in actie gaat komen voor PSV."

Ab Normaal

Je hoeft je definitieve team pas in februari te maken

Peli
Ab Normaal
Je hoeft je definitieve team pas in februari te maken

Je denkt toch niet dat hij in februari al gelijk 'de oude' is? Dat heeft wel wat meer tijd nodig.

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

Ik moet behoorlijk wat risico's gaan nemen, aangezien ik op een matige score van slechts 86% sta. Keepersituatie bij RKC maar eens in de gaten houden, want ondanks dat het RKC is, is een basiskeeper van 500K wel interessant om elders beter te kunnen investeren. Ik neig zelf naar 532 spelen met 2 kanonnen voorin en 2 kanonnen op het middenveld van boven de 5 miljoen. Haller is wel iemand die ongetwijfeld mijn team in komt. 

Peli
Ben Van Heck
Ik moet behoorlijk wat risico's gaan nemen, aangezien ik op een matige score van slechts 86% sta. Ke...

Haller gaat interessant zijn inderdaad.... mits Scorito hem qua prijs niet te hoog inzet. 

Scoritop

Gokje: Haller hetzelfde als Lammers? 3,5M

Pas of al in februari wat betreft Dest. Ik houd het in de gaten. Hij zal niet gelijk alles 90 minuten spelen, maar halve wedstrijden betekent ook al punten he. 

Laatst gewijzigd
1 2 ... 387 ... 390 391

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.