Thanks voor de tips.
Heb eea wel aardig in balans en ook hier en daar naar het programma gekeken.
Ik neig vooral naar Owusu vanwege programma, maar dan moet hij idd niet langer dan 2 weken geblesseerd zijn.
Heb verder 4x PSV, 3x Ajax, 2x AZ, 1x Utrecht, 2x Go A, 2x Twente, 2x Pec en 2 500k opvullers die ik vrijwel nooit zal opstellen. 3-5-2 als 3-4-3 is prima mogelijk met mijn team.
Momenteel geen Feyenoord erin, te wisselvallig en blessures. Alhoewel Timber interresant geprijsd is.
Ik vroeg mij af of jullie ook bij XG statistieken kijken. Nu Lauritsen erin geklikt. Mooi geprijsd en op basis van XG zou hij er meer in moeten hebben liggen. Daarnaast Luc, Lammers en bakayoko, en Sauer. Nog wel mijn twijfels over Lammers. Zijn er Twente supporters die weten hoe lang hij er nog uit is? Op het middenveld nu kiezen tussen til of saibari beide passen budget technisch niet. Heb nu een keeper van 1,5 en 750. Ik twijfel nog over eiting. Is mooi geprijsd voor 1,25.
Hier ook. Ik had hem de eerste seizoenshelft ook en toen leverde hij (net als heel Sparta) niet. Maar met de nieuwe aanwinsten lijken ze het toch weer een beetje op de rit te hebben. Als 3e spits voor een 3-5-2 is het een interessante optie. Speelt altijd, veel doelpogingen en neemt de pingels.
Ik ben het met je eens over Eiting. Neemt spelhervattingen, geweldige trap en grossieerde bij Volendam in de assists. In potentie mooi koppel met Lauritsen. Erg leuk voor 1,25. Enige reden dat ik hem waarschijnlijk níet ga nemen, is de enorme bak aan interessante Scorito-middenvelders. Ik kies daar eerder voor duurdere spelers met nog meer potentie. Maar ik denk dat Eiting zeker punten op gaat leveren.
Hier ook Haller, ben er nog steeds niet over uit. Verder ook Breum (die laat ik thuis denk ik). Verder nog Pasveer (ik ga geen 3,5 miljoen uitgeven aan een keeper maar ik zie hem nog veel punten pakken), elke speler van Sparta (ik laat ze waarschijnlijk allemaal links liggen maar je zou zeggen dat ze het niet veel slechter kunnen doen dan de eerste helft van het seizoen) en een of twee uit het rijtje Veerman/Til/Perisic.
Eigenlijk alles wat hierboven al gezegd is, maar ik denk toch Pasveer voor mij. Heb nu Til en Saibari er in staan, waardoor Pasveer onmogelijk gaat passen. Downgrade ik Til naar Perisic dan is Pasveer mogelijk, maar dan krijg ik weer FOMO naar Til :-/. Ik denk dat Til + mindere keeper meer punten haalt dan Perisic + Pasveer. Alleen welke onder de 3 miljoen is dan wel interessant.. Roefs, Vaessen, Barkas, Bielica en Olij gaan elkaar qua punten niet veel ontlopen denk ik
Als Ajacied ben ik daar niet zo bang voor 😂
En qua keepers is het voor mij ofwel Pasveer of Owusu, of een keeper onder de 1,5 miljoen. Daar tussen zit voor mij te weinig kwaliteit om het verschil in prijs te rechtvaardigen.
Juist precies om de redenen die jij hier opsomst is het voor mij absoluut een no-go heb Perisic ook niet overwogen, Luuk en Steijn absoluut no-brainers, het is nu nog Til of Saibari waar ik druk mee ben
Volgens mij wordt het Til en/of Saibari dilemma hier een van de grootste pijnpunten.
Ikzelf heb qua gevoel liever een Til omdat hij veel meer een 10 is dan saibari imo, maar met logisch nadenken denk ik dat saibari meer zal gaan spelen nu veerman weer terug is ook...
En allebei meenemen voelt ook als too much
Berghuis heeft maanden gesukkeld met een blessure (en zijn moraal), maar ik zie hem er wel in komen als rechtsbuiten. Zijn rendement in de Eredivisie is natuurlijk ongekend en zeker voor iemand die nu als middenvelder van 3 miljoen euro in het spel zit. En de vaste penaltynemer is. Mooi gevalletje 'high risk/hish reward' en ik houd er altijd wel van om 1 zo'n type erbij te nemen. Maar wat me tegenhoudt, is het feit dat ik misschien meer defensief moet denken om mijn plekkie vast te houden. Maar deze gozer kan natuurlijk veel meer punten opleveren dan de Breums en Timbers van deze wereld.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.