Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 424 ... 435 436
Rubik

Grootste dilemma voor definitieve fase wordt de verdeling tussen aanval en middenveld:

3-5-2 lijkt the way to go, gezien de onzekerheid voorin (Parrott blijft wisselvallig, is Ueda goed genoeg, Haller staat nog droog, Brobbey vs. Weghorst) en op het middenveld zijn er voldoende opties. Maar toch voelt 3-4-3 als basis toch stabieler, omdat je meer kanten op kunt (met het oog op blessures en schorsingen)...

mirkodek
Rubik
Grootste dilemma voor definitieve fase wordt de verdeling tussen aanval en middenveld: 3-5-2 lijkt t...

Ik heb nu een 3-5-2 met Luuk + Ueda en daarachter 2 goed presterende spitsen van 1,5 miljoen. Hiermee dek je 3-4-3 wel redelijk af.

Dat zorgt ervoor dat ik 22,75 miljoen uit kan geven aan het middenveld. Daar heb ik nu nog Veerman staan (naast Saibari van PSV). Twijfel nog of dat evt Til moet worden (om de wisselvalligheid qua blessures van Saibari af te dekken), maar not sure yet.

Ben ook niet echt overtuigd van Ueda maar ik vind Haller een grotere gok. En Paixao, mwah.

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

Ben vooral ook erg benieuwd naar de blessure van Owuso. Als hij lang uit de roulatie is, is Zoet wel een interessante keuze voor 2 miljoen.

Verder is het inderdaad afwachten wat betreft de transfers. Haalt Ajax geen nieuwe RB, dan is Gaaei voor mij de way to go. Mocht Salah Eddine verkassen, wordt Kuipers ineens interessant. Toch denk ik er ook sterk over na om Lagerbielke te nemen. Lijkt er op dat hij het centrum gaat vormen met Hilgers als die weer fit is.

De aanvallers zijn wel zeer lastig. Haller levert nog niet inderdaad en van Ueda verwacht ik niet te veel. Vente doet het leuk in de proefrondes en om nu een NAC aanvaller als derde optie te nemen gaat mij ook wat ver.

Rubik
mirkodek
Ik heb nu een 3-5-2 met Luuk + Ueda en daarachter 2 goed presterende spitsen van 1,5 miljoen. Hierme...

Herkenbaar.

Qua budget past Til (of Veerman) en Saibari inderdaad wel, maar Perisic is eigenlijk ook te interessant om te laten liggen. En gezien de huidige vorm, voelt 4 PSV'ers ook weer wat gortig...

mirkodek
Rubik
Herkenbaar. Qua budget past Til (of Veerman) en Saibari inderdaad wel, maar Perisic is eigenlijk ook...

Als ik geld had moeten uitgeven aan bijv een Gimenez of Parrot, dan was Perisic wel een interessante keuze geweest. Nu die een aantal wedstrijden niet levert en er wat meer geld 'overblijft' neig ik veel sterker naar een Til of Veerman. En ja de vorm van PSV is nu slecht, maar ik verwacht dat die uiteindelijk gewoon kampioen worden en dus hun punten gaan pakken.

En @Ben: ik zit inderdaad ook aan Lagerbielke te denken. Kuipers wordt nog wel redelijk vaak gewisseld als ie start.

Is er iemand die Gaaei EN Baas overweegt? Of 2 verdedigers van AZ? Ajax en AZ zijn toch de twee ploegen die het vaakst de nul houden. Twente houdt vrijwel nooit de nul, verdedigers van Feyenoord overweeg ik sowieso niet en PSV is bekend.

steven20

Hier ook weer een uitstekende ronde met 1230 ptn. en weer gestegen.

Even laatste transfers afwachten voor de definitieve selectie in elkaar wordt gepuzzeld. Het grootste dilemma is weer het middenveld van PSV. Net als vorig jaar eigenlijk..

Ik probeer zo uit te komen dat ik zowel gerust 343 kan neerzetten als 352.

Ben Van Heck

Die extra knaken die nu vrijkomen door Gimenez of Parrot geven inderdaad ook wel hoofdpijn. Waar ik eerst naar 2 hele goedkoope keepers neige, neig ik nu juist weer naar een Pasveer. In combinatie met een verdediger van Ajax zie ik hier best een hoog puntenplafond. Eigenlijk zijn nu alle wat duurdere keepers (Unnerstall, Pasveer, Owuso) een stuk interessanter eigenlijk. Perisic vind ik voor 2 miljoen te mooi om te laten liggen, maar gaat echt zijn puntjes wel meepikken. 

Neko136
Ben Van Heck
Ben vooral ook erg benieuwd naar de blessure van Owuso. Als hij lang uit de roulatie is, is Zoet wel...

Nieuwe rechtsback is al binnen, Lucas Rosa van Valladolid. Verder geen idee of hij of Gaaei eerste keuze wordt, dus ik houd het waarschijnlijk bij Baas.

Astarloa

Goed om te lezen dat Haller niet gekozen gaat worden omdat hij nog niet gescoord heeft. Die maakt er aankomende zondag al minimaal 3. Voor mij echt duidelijk de 2e spits na De Jong.

Witte87

Toch maar eens een account aangemaakt om met scorito-kenners te brainstormen, we willen tenslotte gewoon in de diamond league blijven :-).

Afgelopen weekend 1306 punten en gestegen naar 87.3%. 

De laatste twijfelgevallen, afhankelijk van de nog komende transfers:

K: Hoe erg is de liesblessure van Owusu? Is Wellenreuther/Unnerstal een optie of toch Pasveer?

V: Twijfel tussen El Karouani (vrijwel nooit de 0), Kuipers (afhankelijk van Salaheddine) of toch de 1,5m van Lagerbielke en minder assists e.d.?

M: Heeft Breum zijn uitschieters gehad? Perisic en Krastev gaan er zeker niet meer uit hier.

A: Voorin nu nog Haller, Brobbey en LdJ. Echter heeft LdJ mij zwaar geirriteerd in de heenronde en Brobbey is met weghorst en maar twee doelpunten ook een twijfelgeval. Men zou zeggen dat alle drie toch 'gewoon' gaan scoren.

mirkodek
Ben Van Heck
Die extra knaken die nu vrijkomen door Gimenez of Parrot geven inderdaad ook wel hoofdpijn. Waar ik...

Veerman vervangen door Perisic maakt wel ruimte (voor mij) om Pasveer erin te klikken inderdaad. Had me eigenlijk voorgenomen om juist op keepers te besparen, omdat er nauwelijks de nul wordt gehouden. Dus 3,5 miljoen uitgeven voelt een beetje verkeerd.

Peli
Rubik
Heb ook even met deze gedachte gespeeld, in het kader van: spreid je kansen.  Maar tegelijkertijd oo...

Ik denk dat je met Perisic meer kans op nulpunters loopt dan met Saibari en/of Til.

Peli
mirkodek
Als ik geld had moeten uitgeven aan bijv een Gimenez of Parrot, dan was Perisic wel een interessante...

Ja, hier 2x Ajax in m'n verdediging.

hansotjes

Hoe staat iedereen tegenover Semmetje Steijn.
Wilde hem eigenlijk niet nemen want verwacht niet dat hij het zo bizar blijft doen en is 6,5 mil maar als je dan gister weer naar het scoreboard kijkt, moet hij eigenlijk wel mee.
Als is t maar voor damagecontrol..

mirkodek
Peli
Ja, hier 2x Ajax in m'n verdediging.

Dan ga ik er even vanuit dat dit de 2,5 miljoen mensen zijn. Vind ik zelf dus ook wel interessant. Baas is een zekerheidje. Sutalo kwakkelt soms nog wel eens en Gaaei heeft er nu misschien een concurrent ben, dus het wordt wellicht iets onzekerder.

Denk je dat Perisic vaker nul punten gaat scoren dan Til ja? Lijkt er nu standaard in te staan, en wordt op elke positie voorin en soms op middenveld gebruikt.

Ben Van Heck

Sem Steijn klik ik er hiet als eerste in eigenlijk. En zonder hem zou ik al helemaal niet weten wat ik met het budget moet doen, haha.

Om 352 te gaan spelen ben ik aan het kijken bij de opties van 1,5 miljoen. Hier staan spelers in die hun doelpunten meepikken, maar ik kijk ook naar de eventuele winstpunten. Een Zawada, Omarsson en Vente lijken in vorm te zijn, maar hoe groot is de kans dat zij veel winstpunten gaan meepakken? Als ik verder kijk in dit rijtje kom ik bij Vito van Crooij uit. In 13 potjes 4 goals en 4 assists. NEC heeft na de winterstop nog geen potje verloren en heeft PSV al gehad. Daarnaast moeten ze tegen de topteams voornamelijk uit. 

Astarloa
hansotjes
Hoe staat iedereen tegenover Semmetje Steijn.Wilde hem eigenlijk niet nemen want verwacht niet dat h...

Geen twijfel meer.

Peli
Astarloa
Goed om te lezen dat Haller niet gekozen gaat worden omdat hij nog niet gescoord heeft. Die maakt er...

Ja same

Peli
hansotjes
Hoe staat iedereen tegenover Semmetje Steijn.Wilde hem eigenlijk niet nemen want verwacht niet dat h...

Absolute no-brainer, Sem Steijn.

Astarloa

Hier nu Pasveer en 2x ajax achterin. Veruit de minste tegendoelpunten en gewoon heel steady. In mijn ogen dus te goedkoop geprijsd. En 2-1 is nog altijd 54 punten trouwens. Heb het idee dat mensen zich een beetje blind staren op het 'de 0 houden'. 

Peli
mirkodek
Dan ga ik er even vanuit dat dit de 2,5 miljoen mensen zijn. Vind ik zelf dus ook wel interessant. B...

Lang is terug, Driouech is terug, Bakayoko komt langzaamaan steeds beter in vorm, die jonge Bosniër gehaald en ze zijn bezig om nóg een buitenspeler te halen.
Mij te tricky m.b.t. speelminuten/basisplaatsen Perisic.

RedDevil
Witte87
Toch maar eens een account aangemaakt om met scorito-kenners te brainstormen, we willen tenslotte ge...

Welkom! 

Flink wat twijfels nog, zo te horen :-) Zonder op namen in te gaan zou ik je 2 adviezen willen geven. Ten eerste: geblesseerde spelers zou ik vanaf blijven. Dus kijk of je iets kan vinden over die keeper van AZ deze week. Maar bij twijfel niet oversteken. Is anders een veel te dure gok. En ten tweede, voor de andere spelers die je noemt: kijk vooral naar de balans in je team (hoeveel spelers heb je van iedere club?) en het programma. Uiteindelijk is een verdediger van Twente of een verdediger van Utrecht lood om oud ijzer. Maar het maakt wel verschil wat je eromheen zet.

ralfinho77

https://www.voetbalzone.nl/nieuws/feyenoord-wil-spitsenprobleem-oplossen-met-veelscorende-22-jarige-braziliaan/blt0d712c93a178aee1

dan nog even Steijn halen en timber een linie naar achteren.

ralfinho77
Peli
Absolute no-brainer, Sem Steijn.

Ik heb hem nu al 3 jaar. Levert altijd. Is echt je geld waard.

mirkodek

Steijn is echt de precieze definitie van een no-brainer inderdaad.

Overigens is Edvardsen nu bij Ajax 2 miljoen. Ik ga hem uiteindelijk niet nemen want hij zal geen basisspeler worden denk ik. Maar kan interessant zijn in dat segment. 

1 2 ... 424 ... 435 436

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.