Ja Olij een heerlijke pick voor dit weekend, maakt veel goed omdat ik hem een half jaar als tweede keeper hebt gehad de eerste seizoenshelft... 😅 Maar nooit dat hij in mijn definitieve selectie komt. Niet weer!
Het vaste team begint al aardig vorm te krijgen, ik twijfel alleen enorm over Breum. Een paar weken geleden nog een zekerheidje in mijn team, maar 2.5 mln is wel prijzig. Timber 3.5 en die was vandaag meteen ook heel goed. Breum heeft die uitschieter van 3 goals in 1 wedstrijd gehad, maar nu al een paar wedstrijden niks..
Meer mensen die over hem twijfelen?
Breum is vooral ook zijn maatje Edvardsen kwijtgeraakt, dat gaat wel wel een rol spelen in de prestaties van GAE en misschien hem zelf. Betekent natuurlijk niet dat hij ineens niet meer kan voetballen maar voor slechts een half miljoen meer heb je Mijnans en voor 1 miljoen meer Timber. Geeft wel stof tot nadenken. Ook even afwachten wat Feyenoord misschien nog aan spelers gaat binnenhalen. Die willen de laatste dag nog wel eens een konijn uit de hoge hoed toveren.
Timber blijf ik denk ik van af. Feyenoord speelt niet al te denderend en nog maar afwachten of hij volledig hersteld is van z'n blessure. En heeft sowieso vaak wel pijntjes.
Mijnans komt er denk ik wel in voor Breum, al kost me dat wel wat FOMO waarschijnlijk.
Parrot heeft zich vandaag definitief uit mijn team gefietst. Scoort weliswaar een penalty maar voor de rest weinig laten zien tegen een zwak Willem II en wordt zelfs na een uur gewisseld als Meerdink er niet eens bij is.
Verder nog even peinzen over de keuze tussen Kuipers en Mauro Junior. Denk dat de keuze op de laatste valt.
Voor mij zelfde verhaal dit weekend: ik had Olij en 2-1 bij Aja-Fey (plus Taylor). Dat tikte mooi aan. Mijnans zorgde voor de finishing touch. Nu de goede puzzel leggen voor het definitieve team!
Bij mij hangt de keuze voor Mauro Junior nog wel af van de eventuele komst van El Karouani. Als die komt, zal Mauro wellicht ook niet meer onomstreden basisspeler zijn, ondanks zijn 2 assists dit weekend. En de nul houden zit er bij psv momenteel ook niet echt in.
Utrecht heeft dan interesse in Köhlert, dat kan dan ook een interessante keuze zijn ivm assists.
Gaaij stond na gisteren ook 100% in mijn elftal voor 2.5mln en kans op veel assists, maar Ajax zoekt ook nog een nieuwe back.
Allemaal speculatie natuurlijk, na morgen weten we meer. Haha.
Hier ook een prima ronde, 1236 punten en 2.8% gestegen, dankzij cappir steijn, de claen sheet van sparta en az en ihataren goaltje op de bank. nu even een dagje wachten en dan kunnen we weer puzzelen, heb al wel een opzetje maar met alle speculaties kan dat zomaar weer veranderen, veerman gaat denk ik een streep doorheen voor mij, haller nog even goed over nadenken.....
Heb ook even met deze gedachte gespeeld, in het kader van: spreid je kansen.
Maar tegelijkertijd ook wel structureel kans op een nul-punter. En behalve budget, neemt hij ook een extra plekje op het middenveld in...
(En ergens voelt het een beetje overkill naast LdJ en Perisic)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.