Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 422 ... 435 436
Peli
Rubik
Met alle onzekerheid in de voorhoede, zijn er mensen die Weghorst gaan overwegen (met als klein plus...

Pas zodra Brobbey ook weg is.

MalafideFreriks
Peli
Die scoort altijd alleen in de proefronden veel. Ik had hem de hele 1e seizoenshelft en toen had ik...

Zou die het er om doen Peli?;) 

Consistentie is ook zijn valkuil, anders was die wel de eerste spits van Feyenoord geweest. 

Titivoeckler

Zou mauro wel blijven spelen nu Dest op de weg terug is? Zie het wel voor me dat Dest gewoon de linksback wordt aangezien ze die verder niet hebben en dat ledezma en karsdorp aan de andere kant rouleren.

Jorqaef8794
Titivoeckler
Zou mauro wel blijven spelen nu Dest op de weg terug is? Zie het wel voor me dat Dest gewoon de link...

Mauro was gisteren weer een van de lichtpuntjes met 2 assist. Tuurlijk gaat hij concurrentie van dest krijgen, maar die kan ook op rechtsback. Ik geloof niet dat Bosz zomaar mauro er definitief eruit haalt.

KingNelom13

Neghli is verkocht door Sparta voor 4m aan Millewal. Hoe gaat het middenveld eruit zien, 2 belangrijke spelers verkocht. Hlynsson en Eiting zullen zeker zijn en basisklant worden denk ik , met Kitolano erbij mits fit?, of gaan ze nog een speler halen

oborobo

Heb Flamingo eruit gegooid,ga geen verdediger meer nemen van PSV!

Astarloa
oborobo
Heb Flamingo eruit gegooid,ga geen verdediger meer nemen van PSV!

Snap ik, die kan er ook echt niet veel van!

Peli
Jorqaef8794
Mauro was gisteren weer een van de lichtpuntjes met 2 assist. Tuurlijk gaat hij concurrentie van des...

Mauro heeft ook vaak zat als rechtsback gespeeld, mocht Bosz Dest per se op links willen zetten.

oborobo

Het beste is helemaal geen verdedigers van PSV opstellen. 

mirkodek

Mauro is wel interessant, denk dat die sowieso wel blijft staan. Maar overweeg ook op dit moment naast Baas ook Sutalo. Ajax houdt het vaakst de nul van alle ploegen, dus misschien 2x Ajax achterin plus 1x AZ en 1x Twente...

ralfinho77

Ik merk bij mezelf dat dit jaar lastiger is dan eerdere jaren. De topclubs houden weinig de nul, dus daar blijf ik weg bij de verdedigers. Misschien een baas van Ajax. Daarnaast voorin veel onzekerheden. Ueda mooi geprijsd. Scoort veel voor Japan. De potentie is er wel. Haller 3,5 is voor mij te duur. Parrot 5 ook mijn vraagtekens. Misschien toch voor Lammers gaan, maar blessure gevoelig. Daarnaast denk ik meer kansen nu voor weghorst. De enige zekerheid voorin bij mij is nu ldj. En op het middenveld Steijn. Ik sta nu op 93% en wil graag nog een stap maken, maar zal hiervoor risico's moeten nemen......

mirkodek
ralfinho77
Ik merk bij mezelf dat dit jaar lastiger is dan eerdere jaren. De topclubs houden weinig de nul, dus...

Helemaal eens. Ik heb nu een concept staan van 352 met LdJ en Paixao voorin, met dan twee goed presterende 1,5 miljoen spitsen erachter. En dan een middenveld met veel van de toppers en een verdediging uit de top 6 (allemaal 2,5 miljoen of minder) aangevuld met een 500k die vooralsnog bij z'n club in de basis staat.

Astarloa

Haller heeft nog best veel makkelijke thuiswedstrijden voor de boeg. Die doelpunten komen echt nog wel. 

mirkodek
mirkodek
Ik heb nu Til, Saibari EN Veerman + Steijn en Taylor (en Breum en Perisic). Betekent wel dat ik uite...

Kuipers staat vandaag in ieder geval al basis omdat Salad-Eddine 'mentaal' niet in staat is om te spelen. Voorsorteren op een vertrek, zou Scorito-technisch wel lekker zijn.

Peli
mirkodek
Kuipers staat vandaag in ieder geval al basis omdat Salad-Eddine 'mentaal' niet in staat is om te sp...

Ja Kuipers staat hier ook wel op de nominatie. 

mirkodek

Zie dat Tengsted nu basis staat bij GAE. Als dat inderdaad de vaste vervanger wordt van Edvardsen, dan is het evt nog wel een interessante pick voor 500K als 6e middenvelder...

Rubik
mirkodek
Zie dat Tengsted nu basis staat bij GAE. Als dat inderdaad de vaste vervanger wordt van Edvardsen, d...

Maar daar krijg je komende week geen zekerheid over...

Peli
mirkodek
Zie dat Tengsted nu basis staat bij GAE. Als dat inderdaad de vaste vervanger wordt van Edvardsen, d...

Dan leg ik er met liefde 250K voor Krastev.

mirkodek
Peli
Dan leg ik er met liefde 250K voor Krastev.

Ja eens. Krastev staat er voor mij al een weekje in als 6e middenvelder. Ik heb nu met name nog twijfel of ik Breum als 5e middenvelder moet 'upgraden' naar Mijnans. 

Met het 'wegvallen' van al die dure aanvallers, heb ik opeens geld te besteden en 'geen idee' waar ik het aan uit wil geven. Meer dan 750K voor tribunespelers zie ik niet echt zitten.

Astarloa

Hlynsson speelt erg sterk, voetballend meteen 1 van de betere bij Sparta en natuurlijk iemand die wel weet waar de goal staat. Voor 1,5 miljoen het overwegen zeker waard. Alleen jammer dat het programma van Sparta vrij taai is. 

Astarloa

Timber ook meteen de beste speler van Feyenoord. Als die fit blijft gaat die zijn punten wel pakken.

Jorqaef8794

Kolere zeg, die owusu - oduro wordt net zo'n verhaal als Bijlow. Daar kan je echt niet op bouwen, alweer geblesseerd. Gelukkig spelen de andere 3 wel bij Az. Dan maar een hattrick van Parrot. 

Laatst gewijzigd
Peli

Nick Olij, wat een pick.

Gaat natuurlijk nooit m'n definitieve team halen, maar als je 'm dan deze ronde toch in de basis hebt staan dan gelijk lekker ook. Tot vandaag slechts 1x de nul en 1 winstpartij sinds ik dacht oktober. Dat verdubbelt 'ie vandaag,.met als resultaat 182 Scorito punten. Tel daarbij een correcte WvdW voorspelling (dankjewel, Kenneth) en dan zijn de magere scores van El Karouani, Haller, Perisic en Veerman ineens enigszins gecompenseerd. 

Al met al niks te klagen dit weekend. Met Wolfe (basis), Mijnans (bank), Parrott (bank) nog voor de boeg.

Laatst gewijzigd
Jorqaef8794
Peli
Nick Olij, wat een pick. Gaat natuurlijk nooit m'n definitieve team halen, maar als je 'm dan deze r...

hoeveel punten heb je gehaald tot nu toe ? En zeker weer in % gestegen? 

hansotjes
Peli
Nick Olij, wat een pick. Gaat natuurlijk nooit m'n definitieve team halen, maar als je 'm dan deze r...

Hier ook op de bank haha.

Staan inmiddels op 99.7 en bij scoripro lekker de top10 in geknald 👌

1 2 ... 422 ... 435 436

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.