Mauro was gisteren weer een van de lichtpuntjes met 2 assist. Tuurlijk gaat hij concurrentie van dest krijgen, maar die kan ook op rechtsback. Ik geloof niet dat Bosz zomaar mauro er definitief eruit haalt.
Ik merk bij mezelf dat dit jaar lastiger is dan eerdere jaren. De topclubs houden weinig de nul, dus daar blijf ik weg bij de verdedigers. Misschien een baas van Ajax. Daarnaast voorin veel onzekerheden. Ueda mooi geprijsd. Scoort veel voor Japan. De potentie is er wel. Haller 3,5 is voor mij te duur. Parrot 5 ook mijn vraagtekens. Misschien toch voor Lammers gaan, maar blessure gevoelig. Daarnaast denk ik meer kansen nu voor weghorst. De enige zekerheid voorin bij mij is nu ldj. En op het middenveld Steijn. Ik sta nu op 93% en wil graag nog een stap maken, maar zal hiervoor risico's moeten nemen......
Helemaal eens. Ik heb nu een concept staan van 352 met LdJ en Paixao voorin, met dan twee goed presterende 1,5 miljoen spitsen erachter. En dan een middenveld met veel van de toppers en een verdediging uit de top 6 (allemaal 2,5 miljoen of minder) aangevuld met een 500k die vooralsnog bij z'n club in de basis staat.
Ja eens. Krastev staat er voor mij al een weekje in als 6e middenvelder. Ik heb nu met name nog twijfel of ik Breum als 5e middenvelder moet 'upgraden' naar Mijnans.
Met het 'wegvallen' van al die dure aanvallers, heb ik opeens geld te besteden en 'geen idee' waar ik het aan uit wil geven. Meer dan 750K voor tribunespelers zie ik niet echt zitten.
Nick Olij, wat een pick.
Gaat natuurlijk nooit m'n definitieve team halen, maar als je 'm dan deze ronde toch in de basis hebt staan dan gelijk lekker ook. Tot vandaag slechts 1x de nul en 1 winstpartij sinds ik dacht oktober. Dat verdubbelt 'ie vandaag,.met als resultaat 182 Scorito punten. Tel daarbij een correcte WvdW voorspelling (dankjewel, Kenneth) en dan zijn de magere scores van El Karouani, Haller, Perisic en Veerman ineens enigszins gecompenseerd.
Al met al niks te klagen dit weekend. Met Wolfe (basis), Mijnans (bank), Parrott (bank) nog voor de boeg.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.