Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 421 ... 435 436
oborobo

Wie gaat de penalty's nemen bij PSV?

oborobo

mirkodek
oborobo

Ik hoop niet Luuk 😂

Peli
mirkodek
Ik hoop niet Luuk 😂

Ik hoop eigenlijk van wel, heel erg zelfs 😄😉

Jo de Haan

Slecht nieuws voor PSV: Boscagli heeft een spierblessure opgelopen en is er voorlopig niet bij bij PSV. Ook hij zal een tijd afwezig zijn.

cc Rik Elferink op X

Europameister
MalafideFreriks
Nou die werd daar in de jeugd altijd topscoorder van elk jeugdteam. Schoot de hele competitie aan fl...

Heeft er nu ook al weer twee in liggen tegen Utrecht.. staat sowieso in mijn vaste team. Gewoon een prima spits die nu al in vijf wedstrijden elke keer gescoord heeft. Kun je van Parrot niet zeggen. ;-) 

Rubik

Met het wegvallen van wat dure jongens (Giménez, Pepi, Tillman, Boscagli) lijkt het minder nodig om echt te besparen op aanvaller #5, middenvelder #6 en verdediger #5.

Hoe gaan jullie dit aanvliegen? Nog steeds goedkope gasten (zeg sub 1.5M) daar of wordt het nu een hele brede, gebalanceerde selectie?

Peli
Europameister
Heeft er nu ook al weer twee in liggen tegen Utrecht.. staat sowieso in mijn vaste team. Gewoon een...

Die scoort altijd alleen in de proefronden veel.

Ik had hem de hele 1e seizoenshelft en toen had ik er geen moer aan. Ik trap er niet meer in.

Europameister
Rubik
Met het wegvallen van wat dure jongens (Giménez, Pepi, Tillman, Boscagli) lijkt het minder nodig om...

Bij mij verdedigers van maximaal 2.5mln, daar kun je o.a. spelers als Baas, Mauro, Wolfe, Deijl, El Karouani voor picken. PSV houdt dit jaar ook bijna nooit de nul, dus ik blijf af van Flamingo/Boscagli en bij Feyenoord verwacht ik weinig de nul. Ik kijk ook nog bij Groningen voor een verdediger, toch ook al 6x de nul. 

Middenvelders wel de dure jongens van PSV, & Twente aangevuld met middenvelders die heel aanvallend spelen van 'kleinere' clubs. En Taylor vind ik zeer goed geprijsd voor een vaste waarde op het middenveld bij Ajax. Ook alleen maar spelers die al veel gescoord hebben of assists hebben gegeven. 

Aanval kies ik voor de Jong, aangevuld met hele goede centrumspitsen van 1.5 mln die al meer dan 6 goals gemaakt hebben (o.a. Vente). Eventueel nog met Oliver Edvardsen, afhankelijk van zijn nieuwe prijs.

Mogelijk nog Parrot, als hij morgen scoort tegen Willem 2 en dan 1 dure middenvelder minder. Haller durf ik toch niet aan, nog steeds geen goal gemaakt. 

Europameister
Peli
Die scoort altijd alleen in de proefronden veel. Ik had hem de hele 1e seizoenshelft en toen had ik...

Dat is inderdaad het risico, zo ben ik ook in Halilovic en Bacuna getrapt aan het begin van het seizoen. 

Rubik
Europameister
Bij mij verdedigers van maximaal 2.5mln, daar kun je o.a. spelers als Baas, Mauro, Wolfe, Deijl, El...

"Middenvelders wel de dure jongens van PSV"

Neem aan maximaal 2 van Saibari, Til en Veerman of ga je voor de volle bak?

Perisic reken ik niet tot de dure jongens 

Laatst gewijzigd
Europameister
Rubik
"Middenvelders wel de dure jongens van PSV" Neem aan maximaal 2 van Saibari, Til en Veerman of ga je...

Ja, ik denk nu aan Til/Saibari vanwege het scorende vermogen en dan Steijn en Taylor. En dan nog spelers als Breum, Krastev, Janosek, Da Cruz/Bullaude die ook allemaal aanvallend spelen. Perisic is nog een interessante derde PSV middenvelder. 

Astarloa
Peli
Die scoort altijd alleen in de proefronden veel. Ik had hem de hele 1e seizoenshelft en toen had ik...

Idd, mij ook zwaar tegen gevallen. Nu ook in vorm maar ervoor 10 wedstrijden achter elkaar helemaal niks. Maar goed, voor 1,5 wel gunstig geprijsd en ik zal toch een aanvaller uit die prijsklasse moeten kiezen.

Probleem is ook dat hij nu in veel teams gaat komen. Als hij iets van zijn vorm doorzet loop je achter t.o.v. veel mensen. Maar kan dus net goed de andere kant op vallen.

Laatst gewijzigd
mirkodek
Europameister
Ja, ik denk nu aan Til/Saibari vanwege het scorende vermogen en dan Steijn en Taylor. En dan nog spe...

Ik heb nu Til, Saibari EN Veerman + Steijn en Taylor (en Breum en Perisic). Betekent wel dat ik uiteraard Parrot links laat liggen en Haller zeer waarschijnlijk nu ook.

Ik hoop stiekem nog dat PSV Salah-Eddine haalt en daarmee Kuipers de vaste linksback wordt.

Rubik
mirkodek
Ik heb nu Til, Saibari EN Veerman + Steijn en Taylor (en Breum en Perisic). Betekent wel dat ik uite...

Vertel eens, hoe krijg jij 7 middenvelders in je team? Dat wil ik ook wel...

mirkodek
Rubik
Vertel eens, hoe krijg jij 7 middenvelders in je team? Dat wil ik ook wel...

Oh haha nee zonder Saibari bedoelde ik.

Rubik

Voor wat het waard is: Perisic in de spits, op het moment dat De Jong eraf werd gehaald...

Europameister
mirkodek
Ik heb nu Til, Saibari EN Veerman + Steijn en Taylor (en Breum en Perisic). Betekent wel dat ik uite...

Ik heb voorzichtig ook al Kuipers in m'n team staan, hoop ook op die transfer en als je toch Kuipers achter de hand hebt, waarom niet? 

KingNelom13

is 3 middenvelders van psv niet wat overdreven?, Perisic vind ik wat overschat, laatste weken niks geleverd, verder ben ik na vanavond iig uit welke middenvelder van psv ik neem, en leuk voor Linssen trouwens, welkom terug

Spartaan

Het is wederom huilen met de pet op.  Ik ga niet me gelijk halen maar vele dure krachten laten het tegenwoordig aardig afweten. 
De Jong en saibari blijven erin maar verder blijf ik ook weg bij PSV  Heel misschien Mauro jr nog . Haller had ik ook maar levert ook nog niet.  Dus de voorhoede blijft ook een groot vraagteken voor mij  vanaf volgende week moet alles staan. Nou ik heb 4 zekerheidjes en verder nog veel twijfel. 

Peli
mirkodek

Geen LdJ dus. 

mirkodek
Spartaan
Het is wederom huilen met de pet op.  Ik ga niet me gelijk halen maar vele dure krachten laten het t...

Ja voorin is het zeker onzeker. Misschien dat Parrot morgen m'n ongelijk kan bewijzen. Maar ook dan voelt het niet als een zekerheidje. Idem voor Ueda, die heeft nog niks (kunnen) laten zien. Haller tot nu ook niks. In ieder geval niks om z'n 3,5 miljoen te rechtvaardigen.

Luuk is zeker. Voor mij Omarsson ook wel. Edvardsen was dat ook maar nu bij Ajax ook niet. Verder, zeg het maar?

mirkodek
Peli
Geen LdJ dus. 

Ja misrekening, ik heb Saibari niet. Al doet vandaag me wel weer twijfelen tov Til.

Rubik

Met alle onzekerheid in de voorhoede, zijn er mensen die Weghorst gaan overwegen (met als klein plusje dat Akpom weg is)?

mirkodek
Rubik
Met alle onzekerheid in de voorhoede, zijn er mensen die Weghorst gaan overwegen (met als klein plus...

Zeker niet. Is geen basisspeler en Ajax scoort niet veel.

En Perisic levert inderdaad de laatste tijd niet, maar 2 miljoen is voor een redelijk vaste basisspeler van PSV die vaak ook nog eens voorin speelt, echt een koopje. Zou voor die prijs niet echt een betere weten.

1 2 ... 421 ... 435 436

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.