Gelukkig gaat de transfermarkt dinsdag op woensdag dicht, kunnen we eindelijk beslissingen nemen voor het definitieve team. Al die geruchten pffff.
Komend weekend 352
basis: 4x PSV, 2x UUU, 2x AZ, 2x TWE, 1x NAC
bank: 2x GAE, 1x RKC, 1x NAC
Wellicht dat ik de mannen van GAE nog in de basis zet en 1x TWE en 1x AZ op de bank zet.
Ik zie veel mensen met paar van PSV ,AZ en Twente spelen alle 3 toch gewoon een moeilijke uitwedstrijd vanwaar die vertrouwen in hun ook na Europese speelronde. Ajax en Feyenoord tegen elkaar blijf ik liever ook vanaf. Ik zit toch meer bij de wat kleine clubs te kijken en shoppen.
Heb wel Luuk de Jong en Saibari.
Bij Ajax lijkt Brobbey toch wel de onbetwiste basisspeler te worden. Natuurlijk nog amper gescoord, maar als het eenmaal gaat lopen dan kan hij wel een heerlijke verrassing in je selectie zijn!
Parrot gaat gewoon spelen dit weekend. Heeft rust gekregen in de Europa league en AZ begint tegen Willem II met een fris elftal. Die hebben wel geleerd van vorige week. Ik heb er daarom ook 4 van AZ in staan met Parrot.
Op het laatste moment m'n opstelling toch wat omgegooid en gegaan voor 3 toppers voorin. Daardoor wat bezuinigd op keeper en verdediging.
Nu als basis 4x PSV, 2x AZ, 2x Utrecht, 1x NAC, 1x Ajax, 1x Twente
En dan nog op de bank 2x NAC, 1x GAE en 1x RKC
Nog wel beetje in dubio of ik toch niet wat Sparta spelers moet kiezen....
Een beetje pech gehad gisteren met het uitvallen van Kemper. De hoop vandaag op wat psv spelers en Ogawa. Sowieso hoor ik weinig mensen over Ogawa 2,5 miljoen en neemt ook de penalty bij nec. Wie gaat trouwen nu de penalty's nemen bij Feyenoord als Santi weggaat timber of hancko? Is wel interessant voor scorito.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.