Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 420 ... 435 436
Peli
hansotjes
Hoe denken jullie over een Krastev als 6e middenvelder?750K en speelt als aanvaller dacht ik, maar b...

Ja die staat vooralsnog in elk opzetje dat ik gemaakt heb, als 6e mid.

Peli
RedDevil
Hier voor komend weekend 4x PSV (basis), 2x AZ (basis), 2x Utrecht (basis), 2x NAC (beide bank), 2x...

En je was altijd zo'n koele kikker ;-)

Maar ik snap waar de stress vandaan komt, jij wilt die koppositie terug. En terecht. 

Laatst gewijzigd
Europameister

Hoe denken jullie over de spitspositie bij AZ dit weekend? 'Gewoon' Parrot of toch Meerdink die een kans krijgt? Meerdink kan ook een interessante pinch hitter zijn. 

Gids03

Ik had neghli erin staan  maar als van bergen en hnylsson mogen spelen durf ik hem niet aan   . Iemand aaronson in de basis ? Ik denk toch maar hem te nemen . En hier krijgt haller de band om .

Til zou die spelen ? Is schouten weer fit kan het niet vinden 

Dimitrofiets

Gelukkig gaat de transfermarkt dinsdag op woensdag dicht, kunnen we eindelijk beslissingen nemen voor het definitieve team. Al die geruchten pffff.

Komend weekend 352

basis: 4x PSV, 2x UUU, 2x AZ, 2x TWE, 1x NAC
bank: 2x GAE, 1x RKC, 1x NAC

Wellicht dat ik de mannen van GAE nog in de basis zet en 1x TWE en 1x AZ op de bank zet.

Laatst gewijzigd
Spartaan

Ik zie veel mensen met paar van PSV ,AZ en Twente spelen alle 3 toch gewoon een moeilijke uitwedstrijd vanwaar die vertrouwen in hun ook na Europese speelronde. Ajax en Feyenoord tegen elkaar blijf ik liever ook vanaf. Ik zit toch meer bij de wat kleine clubs te kijken en shoppen.
Heb wel Luuk de Jong en Saibari. 

Spartaan
Gids03
Ik had neghli erin staan  maar als van bergen en hnylsson mogen spelen durf ik hem niet aan   . Iema...

Hlynsson gaat spelen zondag.  Neghli zal beginnen in de basis.  Van Bergen vanaf de bank waarschijnlijk. 

Astarloa
Spartaan
Ik zie veel mensen met paar van PSV ,AZ en Twente spelen alle 3 toch gewoon een moeilijke uitwedstri...

20 miljoen over zal ook niet lekker voelen 😅

MalafideFreriks
mirkodek
Vind zelf Ueda nog een beetje tricky. Neig zelf misschien meer naar Paixao. Ja het is een buitenspel...

Bij Ajax lijkt Brobbey toch wel de onbetwiste basisspeler te worden. Natuurlijk nog amper gescoord, maar als het eenmaal gaat lopen dan kan hij wel een heerlijke verrassing in je selectie zijn! 

Jorqaef8794
Europameister
Hoe denken jullie over de spitspositie bij AZ dit weekend? 'Gewoon' Parrot of toch Meerdink die een...

Parrot gaat gewoon spelen dit weekend. Heeft rust gekregen in de Europa league en AZ begint tegen Willem II met een fris elftal. Die hebben wel geleerd van vorige week. Ik heb er daarom ook 4 van AZ in staan met Parrot. 

mirkodek

Op het laatste moment m'n opstelling toch wat omgegooid en gegaan voor 3 toppers voorin. Daardoor wat bezuinigd op keeper en verdediging.

Nu als basis 4x PSV, 2x AZ, 2x Utrecht, 1x NAC, 1x Ajax, 1x Twente

En dan nog op de bank 2x NAC, 1x GAE en 1x RKC

Nog wel beetje in dubio of ik toch niet wat Sparta spelers moet kiezen....

Laatst gewijzigd
Peli

Deze strijders mogen het dit weekend voor mij gaan doen:

Olij (Bielica)

Wolfe - El Karouani - Vd Bergh (Al Mazyani)

Saibari - Veerman - Perisic - Steijn (Mijnans)

De Jong [C] - Haller - Omarsson (Parrott)

Succes allen!

Laatst gewijzigd
Sloddies

Brabant boven dit weekend. 4x PSV en 4x NAC (waarvan eentje op de bank). Waren indrukwekkend vorige week in Eindhoven.

mvdk

Barkas (Bielica)

Wolfe - El Karouani - Vd Bergh (Baas)

Saibari - Veerman - Perisic - Steijn - Mijnans (Breum)

De Jong [C] - Haller (Zawada)

Spartaan

Bielica 

busi - Hopland - hato   

Til - saibari- Neghli - breum 

omarsson - de jong c - Mito 

wissels 

Olij , van aanholt , perisic , Haller . 

Laatst gewijzigd
Bobby37

Owusu (Bielica)

Baas-Hopland-mauro J (El karouani)

Taylor-steijn-mijnans-saibari(Breum)

De jong-v. Edwardsen -omarsson (c) (cathline)

mirkodek
Peli
Deze strijders mogen het dit weekend voor mij gaan doen: Olij (Bielica) Wolfe - El Karouani - Vd Ber...

Redelijk dezelfde opstelling weer:

Bielica (Houwen)

Wolfe - El Karouani - Mauro Junior (Greiml)

Saibari - Taylor - Perisic - Steijn (Breum)

De Jong [C] - Haller - Parrot (Omarsson)

MalafideFreriks

Olij

Maikuma Kohlert El Karouani 

Veerman Saibari Til Steijn(c)

De Jong Ommarson D. Rots

Bank: 

Bielica Wolfe Janosek en Haller

KingNelom13

Bielica 

El karouani - Van Aanholt - maikuma

Steijn C - Veerman - Saibari -  Mijnans

Haller - De Jong - Parrot

Houwen - Ledezma - Ihatharren - Van hooijdonk

ralfinho77

Een beetje pech gehad gisteren met het uitvallen van Kemper. De hoop vandaag op wat psv spelers en Ogawa. Sowieso hoor ik weinig mensen over Ogawa 2,5 miljoen en neemt ook de penalty bij nec. Wie gaat trouwen nu de penalty's nemen bij Feyenoord als Santi weggaat timber of hancko? Is wel interessant voor scorito.

Jorqaef8794

Owusu - Oduro

El karouani - maikuma - mauro 

mijnans - steijn - perisic - saibari 

haller - de jong (c) - parrot

bank : bielica - busi - ihatarren - omarsson 

Hay
ralfinho77
Een beetje pech gehad gisteren met het uitvallen van Kemper. De hoop vandaag op wat psv spelers en O...

Hancko lijkt me

ralfinho77

Opties nieuwe spits Feyenoord Dallinga, piroe, vente, strand Larsen? Wat denken jullie of toch met ueda als 1e spits.

Astarloa
ralfinho77
Opties nieuwe spits Feyenoord Dallinga, piroe, vente, strand Larsen? Wat denken jullie of toch met u...

Vente 😂🤣

MalafideFreriks
Astarloa
Vente 😂🤣

Nou die werd daar in de jeugd altijd topscoorder van elk jeugdteam. Schoot de hele competitie aan flarden. Wellicht met goede spelers om hem heen dat hij dat niveau weer kan aantikken. Het moet een handige jongen zijn, want groot is die niet. 

1 2 ... 420 ... 435 436

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.