Vind zelf Ueda nog een beetje tricky. Neig zelf misschien meer naar Paixao. Ja het is een buitenspeler maar hij speelt altijd en levert eigenlijk ook altijd. Bij Ueda moet je dat nog maar afwachten.
Ik had Parrot eigenlijk al afgeschreven, maar met het nadere vertrek van Gimenez komt hij bij mij toch weer in beeld. Spits van Ajax en Twente ga ik me niet aan wagen. Luuk en Haller zijn al wel zeker van een plekje. En dan hou je al snel van de top 6 alleen Parrot en Ueda/Paixao over.
Hlynsson 1.5M
Edvardsen 2.5M
Tenminste, dat lijken me redelijke prijzen voor die 2.
Alhoewel..... ligt Godts er lang uit? Want dan neemt de kans op basisplaats/speeltijd fiks toe voor Edvardsen. En kunnen ze hem zomaar nog wat duurder in het spel zetten.
Ook Moder is inzetbaar, mist nog ritme maar is fit en kan spelen, zal minstens een invalbeurt zijn denk ik, maar fijn als hij er nog even inkomt voor de deadline.
Verder heb ik nu een lijstje van 4x Psv 3x AZ 2x Utrecht 1x Twente 1x Sparta 2x Rkc en we sluiten af met 2x Nac.
nog een tweetal twijfels maar in grote lijnen klaar
En belangrijker nog (voor Feyenoord althans), Timber weer inzetbaar.
Ik zit hier zelf nu met 4x PSV (basis), 3x AZ (1x basis/2x bank), 2x UTR (basis), 3x NAC (2x basis/1x bank), 1x Sparta (basis), 1x Twente (basis), 1x RKC (bank)
En alle centjes op, zoals het hoort 😄
Hier voor komend weekend 4x PSV (basis), 2x AZ (basis), 2x Utrecht (basis), 2x NAC (beide bank), 2x Sparta (1x basis, 1x bank), 1x Twente (basis), 1x Ajax (basis) en 1x Go Ahead (bank). Centjes ook precies op. Maar ik ben blij dat die oefenrondes er eindelijk opzitten, veel te veel keuzestress de afgelopen weken ;-)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.