Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 419 ... 435 436
hansotjes
Ben Van Heck
Twijfel tussen Steijn en Luuk hier.    Gimenez lijkt toch richting Milaan te verkassen, wat weer zor...

Ik zie voor tweede seizoenshelft Ueda 1 op 1 als vervanger van gimenez ja, voor mij een financiële meevaller en no brainer ook

Bobby37

Heb het aardig gespreid deze ronde.

Vooralsnog heb ik staan:

3x psv

2x ajax

2x az

1x nac, twente, heerenveen, go ahead

Bank: 2x utrecht, 1x nac, 1xgo ahead. 

En nog wat miljoenen over waarvan ik niet weet wat ik er mee moet.

En ik ga denk niet voor luuk als captain

Peli
hansotjes
Ik zie voor tweede seizoenshelft Ueda 1 op 1 als vervanger van gimenez ja, voor mij een financiële m...

Dat ben ik (bijna) met je eens.

En die 3.0 kunnen we allemaal goed gebruiken.

Misschien levert het zelfs wel een Japanse tandem op voorin.

mirkodek
Peli
Dat ben ik (bijna) met je eens. En die 3.0 kunnen we allemaal goed gebruiken. Misschien levert het z...

Vind zelf Ueda nog een beetje tricky. Neig zelf misschien meer naar Paixao. Ja het is een buitenspeler maar hij speelt altijd en levert eigenlijk ook altijd. Bij Ueda moet je dat nog maar afwachten.

Ik had Parrot eigenlijk al afgeschreven, maar met het nadere vertrek van Gimenez komt hij bij mij toch weer in beeld. Spits van Ajax en Twente ga ik me niet aan wagen. Luuk en Haller zijn al wel zeker van een plekje. En dan hou je al snel van de top 6 alleen Parrot en Ueda/Paixao over.

hansotjes
mirkodek
Vind zelf Ueda nog een beetje tricky. Neig zelf misschien meer naar Paixao. Ja het is een buitenspel...

Eens, maar ik complementeer die 2 liever met een Ueda dan ipv Parrott

hansotjes
Peli
Dat ben ik (bijna) met je eens. En die 3.0 kunnen we allemaal goed gebruiken. Misschien levert het z...

Hou ik ook al een tijdje in de gaten, alleen wel te duur als 4e denk ik..
Miss kan t als Gimenez idd weggaat, gaan t zien

Laatst gewijzigd
Peli
hansotjes
Hou ik ook al een tijdje in de gaten, alleen wel te duur als 4e denk ik..Miss kan t als Gimenez idd...

Ueda uiteraard alleen als Gimenez weggaat, als 3e spits. 

Jorqaef8794
mirkodek
Voor mij is Mauro Junior ipv Flamingo een logischere keuze. PSV heeft geen linksback dus Mauro speel...

Goede beredenering! Die neem ik mee. 

Rubik
Peli

Je overweegt een Rotterdam-Nijmegen connectie?

Rubik

Worden er vandaag - voor de deadline - nog mutaties doorgevoerd in Scorito? Edvardsen naar Ajax, Hlynsson naar Sparta...

KingNelom13

Timber is fit voor zondag, dus die zal zeker gaan spelen is de verwachting, niet dat ik hem overweeg maar wel positief

Willempie94
Rubik
Worden er vandaag - voor de deadline - nog mutaties doorgevoerd in Scorito? Edvardsen naar Ajax, Hly...

Verwacht maandag eigenlijk pas weer nieuwe mutaties..

Rubik
Willempie94
Verwacht maandag eigenlijk pas weer nieuwe mutaties..

Als je moest gokken, wat verwacht je qua prijsjes van die twee?

Peli
Rubik
Je overweegt een Rotterdam-Nijmegen connectie?

Het is 1 van de mogelijkheden idd 

Peli
KingNelom13
Timber is fit voor zondag, dus die zal zeker gaan spelen is de verwachting, niet dat ik hem overweeg...

💪🏽

Peli
Rubik

Hlynsson 1.5M

Edvardsen 2.5M

Tenminste, dat lijken me redelijke prijzen voor die 2.

Alhoewel..... ligt Godts er lang uit? Want dan neemt de kans op basisplaats/speeltijd fiks toe voor Edvardsen. En kunnen ze hem zomaar nog wat duurder in het spel zetten.

Laatst gewijzigd
Willempie94
Rubik

Edvardsen houdt z'n prijs, Hlynsson wordt 1,75

KingNelom13

Ook Moder is inzetbaar, mist nog ritme maar is fit en kan spelen, zal minstens een invalbeurt zijn denk ik, maar fijn als hij er nog even inkomt voor de deadline.

Verder heb ik nu een lijstje van 4x Psv 3x AZ 2x Utrecht 1x Twente 1x Sparta 2x Rkc en we sluiten af met 2x Nac.

nog een tweetal twijfels maar in grote lijnen klaar

Peli
Willempie94
Edvardsen houdt z'n prijs, Hlynsson wordt 1,75

Dat is al zeker? Ok, prima prijzen om ze eventueel te gaan overwegen dus.

Ik skip ze trouwens allebei. 

Peli
KingNelom13
Ook Moder is inzetbaar, mist nog ritme maar is fit en kan spelen, zal minstens een invalbeurt zijn d...

En belangrijker nog (voor Feyenoord althans), Timber weer inzetbaar. 

Ik zit hier zelf nu met 4x PSV (basis), 3x AZ (1x basis/2x bank), 2x UTR (basis), 3x NAC (2x basis/1x bank), 1x Sparta (basis), 1x Twente (basis), 1x RKC (bank)

En alle centjes op, zoals het hoort 😄

Willempie94
Peli
Dat is al zeker? Ok, prima prijzen om ze eventueel te gaan overwegen dus. Ik skip ze trouwens allebe...

Haha nee dat was op de vraag hoe ik ze inschat qua prijzen;)

hansotjes

Hoe denken jullie over een Krastev als 6e middenvelder?
750K en speelt als aanvaller dacht ik, maar blijft wel PEC

Willempie94
hansotjes
Hoe denken jullie over een Krastev als 6e middenvelder?750K en speelt als aanvaller dacht ik, maar b...

Zeker een mooie optie! Was alleen lang niet altijd zeker van een basisplek. Lijkt zich er nu wel weer ingespeeld te hebben, maar of dat blijft is wel de vraag natuurlijk

RedDevil

Hier voor komend weekend 4x PSV (basis), 2x AZ (basis), 2x Utrecht (basis), 2x NAC (beide bank), 2x Sparta (1x basis, 1x bank), 1x Twente (basis), 1x Ajax (basis) en 1x Go Ahead (bank). Centjes ook precies op. Maar ik ben blij dat die oefenrondes er eindelijk opzitten, veel te veel keuzestress de afgelopen weken ;-) 

hansotjes

Komend weekend hier
4x PSV (1x bank) 3x AZ 2x Ajax 1x Utrecht 1x RKC 1x twente
1x spa (bank) 1x hee (bank) 1x nac (bank)

lekker verdeeld maar kan ook alle kanten op deze week

1 2 ... 419 ... 435 436

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.