Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 418 ... 485 486
Peli
mirkodek
Zijn er nog mensen die Regeer overwegen in de hoop dat hij vaste rechtsback wordt? Dan is 2 miljoen...

Persoonlijk zou ik niet snel een verdediger picken die als middenvelder in het spel staat.

Al is Regeer natuurlijk wel gunstig geprijsd.

mirkodek
Peli
Persoonlijk zou ik niet snel een verdediger picken die als middenvelder in het spel staat. Al is Reg...

Daar zeg je me wat ja, dat had ik me even niet gerealiseerd. Dat maakt hem eigenlijk meteen oninteressant (althans voor mij), er zijn veel betere opties op het middenveld.

KingNelom13

Heerlijke pot van Twente, smijten met alle kracht vanavond

Peli
KingNelom13
Heerlijke pot van Twente, smijten met alle kracht vanavond

En alle NLse ploegen 'door' in Europa.

Waltertje
mirkodek
Ja ik zit ook nog aan Taylor te denken idd

Maar jullie denken dus dat Ajax van Feyenoord gaat winnen, ik moet het nog even zien, ik zou eerder Feyenoorders in mijn team nemen dan Ajacieden. 

MalafideFreriks
Peli
Ik vind het persoonlijk wel prettig dat Haller er in de competitie nog geen in heeft liggen.Des te m...

Dan heb je er een van de buiten categorie... Ik denk persoonlijk dat Utrecht in een vrije val terecht gaat komen. Maar dat is voor mij als Ajacied zijnde misschien ook wel meer een diep verlangen, als een overtuigd gevoel.. Haller blijft interessant natuurlijk, maar dat vind ik ook van Lammers of Van Wolfswinkel als spitsen. 

MalafideFreriks
Peli
Welkom MalafideFreriks.En ik heb er vooralsnog 2 van NAC in de basis gezet voor aankomend weekend.

Ja zit ik ook sterk over na te denken. Zit nog wel te twijfelen tussen 3 spelers waarvan ik er 2 wil kiezen.. maar wie laat ik afvallen en wie geef ik de voorkeur. Denk dat ik morgen de opstelling sowieso ga afwachten. 

Ben Van Heck

Hier 3 spelers van NAC, waarvan er 2 in de basis staan en 1 op de bank. Gezien de overige potten dit weekend acht ik de kans dat NAC de 0 houdt wel een stuk groter dan bij de rest. In eigen huis wint NAC namelijk best vaak met 1-0 of 2-0.

ralfinho77

Pepi geblesseerd die ligt er voorlopig uit. Dat maakt de keuze voor lucinho makkelijk voor mij en alle anderen op scorito. Gimenez hoogstwaarschijnlijk wel weg. 

Spartaan

Dit weekend is ook echt zwaar ruk om keuzes te maken zeg.
Heb nou een team en heb 4 miljoen over. Heb echt bij vele spelers en clubs twijfel dit weekend niet normaal. 

steven20

Even de persco s afwachten natuurlijk, maar vooralsnog:

4X PSV, 3X AZ, 2X UTR, 2X NAC, 2X SPA, 1X TWE, 1X HEE

Frits
Astarloa
Neem aan dat Frits het resterende speelschema bedoeld.

Precies, beter verwoord inderdaad. 

Frits
MennekePis
Ik heb er vier van NAC. 3x basis verdedigers en 1x basis keeper. Nu hopen dat ze winnen en de 0 houd...

Poeh, dan ben je inderdaad niet bang. Onderbouwde keuze of puur gevoel? 

hansotjes

Zijn er mensen die geen Luuk cap nemen dit weekend 😂

Peli
hansotjes
Zijn er mensen die geen Luuk cap nemen dit weekend 😂

Ik twijfel nog.

Ben Van Heck

Twijfel tussen Steijn en Luuk hier. 

Gimenez lijkt toch richting Milaan te verkassen, wat weer zorgt voor een flink aantal knaken in de portemonnee. Ueda is hierdoor, mede door zijn gunstige prijs, wel de logische vervanger voor in mijn selectie. Zien jullie dat ook zo? Ikzelf kijk niet zo vaak naar Feyenoord, dus ik kan hem niet goed beoordelen eigenlijk. Verder zie ik weinig alternatieven.

mirkodek

Ik twijfel sowieso nog over mn team deze week. Had in de eerste seizoenshelft 3 spelers van Sparta dus daar heb ik niet al teveel vertrouwen in. Maar afgelopen week tegen AZ vond ik ze best goed spelen, en thuis tegen Groningen moet er wel wat mogelijk zijn zou je denken. De nul houden lukt ze het hele seizoen al niet, maar iemand als Lauritsen zou zomaar eens een doelpuntje mee kunnen pikken. Maarja, dat heeft ie de afgelopen wedstrijden ook niet gedaan dus waarom nu opeens wel?

NAC thuis kan leuk zijn maar Heracles doet het prima lately en het blijft NAC.

AZ op papier zou moeten lukken, maar die stellen ook vaak teleur na Europese avond. Al hebben ze daar nu een B-elftal laten spelen dus wie weet.

Keuzes, keuzes

mirkodek

Btw, wat gebeurt er eigenlijk als je Edvardsen nu opstelt namens GAE en die speelt zondag opeens voor Ajax?

Jorqaef8794

Deze speelronde voor nu de volgende keuzes gemaakt:

Basis 4x PSV, 4x AZ, 2x UTR, 1x TWENTE

Bank 3x NAC , 1x RKC

Bij PSV en AZ kan je wel invullen welke namen gaan spelen, dus dat maakt het deze speelronde wat makkelijker. 

Peli
mirkodek
Btw, wat gebeurt er eigenlijk als je Edvardsen nu opstelt namens GAE en die speelt zondag opeens voo...

Nul punten, dacht ik.

Frits
Jorqaef8794
Deze speelronde voor nu de volgende keuzes gemaakt: Basis 4x PSV, 4x AZ, 2x UTR, 1x TWENTE Bank 3x N...

Middenveld van PSV met Veerman, Til en Saibari? Veerman, Til, Schouten? Veerman, Saibari, Schouten? Veerman en Til de 'zekerheidjes'? 

Na de vorige CL-wedstrijd was het Veerman, Til en Schouten. Daarvoor Veerman, Til en Saibari.

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

Als ik het goed begreep had Til last van pijntjes en heeft hij de afgelopen weken veel gespeeld. Saibari is na 75 minuten gewisseld en heeft natuurlijk (verplichte) rust gehad. Ik zie hem wel in de basis starten eigenlijk, maar met Bosz weet je het natuurlijk nooit. 

Thijs1986
Frits
Middenveld van PSV met Veerman, Til en Saibari? Veerman, Til, Schouten? Veerman, Saibari, Schouten?...

Schouten was niet helemaal fit, kreeg daardoor rust . Saibari werd er eerder afgehaald dan Til, die alles gespeeld heeft laatste weken . Je zou zeggen dat Saibari , Veerman , Til gaan spelen. 

Jorqaef8794
Frits
Middenveld van PSV met Veerman, Til en Saibari? Veerman, Til, Schouten? Veerman, Saibari, Schouten?...

Precies wat Ben ook zegt. Een middenveld met Veerman , til en saibari zou kunnen maar dan zit je met saibari al goed. Schouten is geen Scorito speler dus die reken ik al niet mee. Til heeft veel gespeeld en pijntjes dus de kans dat hij start met risico overbelasting is wel heel minimaal. 

saibairi is dus de logische keuze voor Scorito aankomende speelronde. Daarnaast speelt Perisic uiteraard weer. Luuk de jong speelt ook met zekerheid en achterin heeft flamingo afgelopen week in de CL niet gespeeld vanwege de rode kaart dus die speelt ook gewoon aankomende speelronde. 

al met al 4 logische keuzes voor PSV. 

Laatst gewijzigd
mirkodek
Jorqaef8794
Precies wat Ben ook zegt. Een middenveld met Veerman , til en saibari zou kunnen maar dan zit je met...

Voor mij is Mauro Junior ipv Flamingo een logischere keuze. PSV heeft geen linksback dus Mauro speelt ook sowieso, is aanvallender ingesteld en 1,5 miljoen goedkoper.

Mauro is voor mij sowieso de enige verdediger van PSV die ik overweeg voor de 2e seizoenshelft. Heel misschien gebruik ik de besparing op Gimenez (als die weggaat) voor Boscagli, maar ik weet echt niet of ik in de huidige competitie 4,5 miljoen wil uitgeven aan een verdediger.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 418 ... 485 486

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.