Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 415 416 417 418 »
Peli
mirkodek
Zijn er nog mensen die Regeer overwegen in de hoop dat hij vaste rechtsback wordt? Dan is 2 miljoen...

Persoonlijk zou ik niet snel een verdediger picken die als middenvelder in het spel staat.

Al is Regeer natuurlijk wel gunstig geprijsd.

mirkodek
Peli
Persoonlijk zou ik niet snel een verdediger picken die als middenvelder in het spel staat. Al is Reg...

Daar zeg je me wat ja, dat had ik me even niet gerealiseerd. Dat maakt hem eigenlijk meteen oninteressant (althans voor mij), er zijn veel betere opties op het middenveld.

KingNelom13

Heerlijke pot van Twente, smijten met alle kracht vanavond

Peli
KingNelom13
Heerlijke pot van Twente, smijten met alle kracht vanavond

En alle NLse ploegen 'door' in Europa.

Waltertje
mirkodek
Ja ik zit ook nog aan Taylor te denken idd

Maar jullie denken dus dat Ajax van Feyenoord gaat winnen, ik moet het nog even zien, ik zou eerder Feyenoorders in mijn team nemen dan Ajacieden. 

MalafideFreriks
Peli
Ik vind het persoonlijk wel prettig dat Haller er in de competitie nog geen in heeft liggen.Des te m...

Dan heb je er een van de buiten categorie... Ik denk persoonlijk dat Utrecht in een vrije val terecht gaat komen. Maar dat is voor mij als Ajacied zijnde misschien ook wel meer een diep verlangen, als een overtuigd gevoel.. Haller blijft interessant natuurlijk, maar dat vind ik ook van Lammers of Van Wolfswinkel als spitsen. 

MalafideFreriks
Peli
Welkom MalafideFreriks.En ik heb er vooralsnog 2 van NAC in de basis gezet voor aankomend weekend.

Ja zit ik ook sterk over na te denken. Zit nog wel te twijfelen tussen 3 spelers waarvan ik er 2 wil kiezen.. maar wie laat ik afvallen en wie geef ik de voorkeur. Denk dat ik morgen de opstelling sowieso ga afwachten. 

1 2 ... 415 416 417 418 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.