Dan zeg je dat Olij te weinig de 0 houd met 1x, maar Barkas doet het niet heel veel beter met maar 3x tot nu toe. Wat doet jou dan toch besluiten om voor Barkas te gaan die 500K duurder is?
Lijkt me voor Feyenoord een goede versterking. Voor sommigen waarschijnlijk balen omdat Meerveld wel een goeie pick is (ik heb zelf geen plek voor hem).
Als Edvardsen inderdaad naar Ajax gaat, zou me dat als Ajacied wel kunnen bekoren. Scorito-technisch betekent dat waarschijnlijk dat ik Edvardsen dan downgrade naar Omarsson en Deijl upgrade naar El Karouani. In één klap mn GAE contingent gehalveerd dan 😉
Nac kijkt vooral naar beneden hoor, niet degraderen is en blijft het doel. Daarbij gewoon niemand onderschatten en elke wedstrijd alles geven. Ik heb overigens ook maar 1x NAC in de basis.
Met daarbij nog een PEC dat het lately goed doet en Sparta die voor het eerst sinds lange tijd weer gewonnen heeft idd...
En om nog terug te komen op jouw vorige reactie op mijn post: goed om te horen, dat betekent voor mij dat ik op de goede weg zit 😉 al ga jij waarschijnlijk voor een iets duurdere eerste keeper vermoed ik
Zijn er nog mensen die Regeer overwegen in de hoop dat hij vaste rechtsback wordt? Dan is 2 miljoen natuurlijk een koopje.
Er wordt gezegd dat Farioli hem vooral als middenvelder ziet en daar zie ik hem niet zo snel basisspeler worden. Maar Gaaei op rechts is ook niet al teveel soeps. Ik denk niet dat ik de gok nu aan durf, maar misschien weten we iets meer voor de transferperiode sluit...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.