Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 415 416 417 418
Sjarls
Frits
Zeker, momenteel wordt er relatief weinig de 0 gehouden. Maar ik kies toch voor een duurdere keeper...

Dan zeg je dat Olij te weinig de 0 houd met 1x, maar Barkas doet het niet heel veel beter met maar 3x tot nu toe. Wat doet jou dan toch besluiten om voor Barkas te gaan die 500K duurder is? 

Laatst gewijzigd
mirkodek
KingNelom13
Feyenoord gaat vol voor Ringo Meerveld en wil de speler deze winter nog halen volgens diverse Feyeno...

Lijkt me voor Feyenoord een goede versterking. Voor sommigen waarschijnlijk balen omdat Meerveld wel een goeie pick is (ik heb zelf geen plek voor hem).

Als Edvardsen inderdaad naar Ajax gaat, zou me dat als Ajacied wel kunnen bekoren. Scorito-technisch betekent dat waarschijnlijk dat ik Edvardsen dan downgrade naar Omarsson en Deijl upgrade naar El Karouani. In één klap mn GAE contingent gehalveerd dan 😉

Frits
Sjarls
Dan zeg je dat Olij te weinig de 0 houd met 1x, maar Barkas doet het niet heel veel beter met maar 3...

Puur komend speelschema waarin Utrecht het beter getroffen heeft dan Sparta.

Waltertje
Frits
Motivatie zou er zeker zijn waarbij NAC het thuisvoordeel heeft, maar het is geen RKC of Almere waar...

Nac kijkt vooral naar beneden hoor, niet degraderen is en blijft het doel. Daarbij gewoon niemand onderschatten en elke wedstrijd alles geven. Ik heb overigens ook maar 1x NAC in de basis.

Rubik

Heb nu een cluppie staan voor komend weekend met PSV (4) AZ (3) Utrecht (2) Twente (1) Go Ahead (1) NAC (2) Sparta (2) en dat voelt best prima...

Maar dan hou ik wel €4.75M over en dat voelt best gek...

MennekePis
Waltertje
Nac kijkt vooral naar beneden hoor, niet degraderen is en blijft het doel. Daarbij gewoon niemand on...

Ik heb er vier van NAC. 3x basis verdedigers en 1x basis keeper. Nu hopen dat ze winnen en de 0 houden 🫣

hansotjes
MennekePis
Ik heb er vier van NAC. 3x basis verdedigers en 1x basis keeper. Nu hopen dat ze winnen en de 0 houd...

Geen bang menneke

mirkodek
Rubik
Heb nu een cluppie staan voor komend weekend met PSV (4) AZ (3) Utrecht (2) Twente (1) Go Ahead (1)...

Hier bijna hetzelfde, maar dan NAC ipv GAE in de basis en 3 van PSV en 4 van AZ.

Twijfel nog om die ene van AZ in te ruilen voor PSV.

Peli
Frits
Puur komend speelschema waarin Utrecht het beter getroffen heeft dan Sparta.

Hoe precies heeft Utrecht het uit bij PEC 'beter getroffen' dan Sparta thuis tegen Groningen?
Ik verwacht dat het redelijk om het even zal zijn.

Laatst gewijzigd
mirkodek
Peli
Hoe precies heeft Utrecht het uit bij PEC 'beter getroffen' dan Sparta thuis tegen Groningen?Ik verw...

Met daarbij nog een PEC dat het lately goed doet en Sparta die voor het eerst sinds lange tijd weer gewonnen heeft idd...

En om nog terug te komen op jouw vorige reactie op mijn post: goed om te horen, dat betekent voor mij dat ik op de goede weg zit 😉 al ga jij waarschijnlijk voor een iets duurdere eerste keeper vermoed ik 

Peli
mirkodek
Met daarbij nog een PEC dat het lately goed doet en Sparta die voor het eerst sinds lange tijd weer...

Mijn 1e keeper is juist goedkoop, 750K
2e keeper is de duurdere, maar nog altijd maar 1.5M

Astarloa

Neem aan dat Frits het resterende speelschema bedoeld.

Astarloa

Heb het idee dat er nog flink wat transfers gemaakt worden komende dagen dus het definitieve team schuif ik nog even af tot na de transferdeadline.

Ben Van Heck

Pepi geblesseerd aan zijn knie. Dan wordt de keuze voor Luuk wel heel makkelijk gemaakt.

Thijs1986
mirkodek
Met daarbij nog een PEC dat het lately goed doet en Sparta die voor het eerst sinds lange tijd weer...

Groningen maakt bijna geen doelpunten , dus ik denk dat sparta het idd best wel aardig getroffen heeft dit weekend hoor 

Europameister

Ik hoor weinig mensen over Ajax spelers voor dit weekend? Feyenoord met een enorm uitgedunde selectie, Gimenez moet nog blijken of die kan spelen. Taylor sowieso wel interessant voor op het middenveld? En ik denk ook aan Hato. 

Benzardi

Ik vind het een vervelende ronde, iedereen kan van elkaar winnen en je had/heb ook nog de Europese wedstrijden voor de top ploegen.

We gaan tot nu toe voor 3x Psv, 2x Ajx, 2x Nac, 2x Utr, 1x Twe, 1x Az.

Benzardi
Peli
Mijn 1e keeper is juist goedkoop, 750K2e keeper is de duurdere, maar nog altijd maar 1.5M

Waarschijnlijk hebben we dezefde keepers 🤘

Europameister

Bij AZ geen Parrot of Meerdink in de basis. Dan is het lastig om te bepalen wie dit weekend speelt.. zal dan Parrot wel gewoon zijn waarschijnlijk. 

Peli

Is AZ al zeker van plaatsing volgende ronde EL ofzo? Dat ze het B-team de wei in sturen. 

mirkodek
Europameister
Ik hoor weinig mensen over Ajax spelers voor dit weekend? Feyenoord met een enorm uitgedunde selecti...

Ja ik zit ook nog aan Taylor te denken idd

Rubik

Even brainstormen: met de blessure van Pepi en het feit dat LdJ niet elke wedstrijd 90 minuten gaat spelen, welke oplossingen zijn er voor Bosz in de spits?

Zou er nog een spits bij worden gehaald? Til/Perisic/Saibari in die rol? Iemand uit Jong?

KingNelom13
Peli
Is AZ al zeker van plaatsing volgende ronde EL ofzo? Dat ze het B-team de wei in sturen. 

Ik moest ook even de stand erbij pakken toen ik de opstelling zag, heel merkwaardig

Europameister
Rubik
Even brainstormen: met de blessure van Pepi en het feit dat LdJ niet elke wedstrijd 90 minuten gaat...

Ik ga ik m'n vaste team denk ik voor de Jong en Til. Ik verwacht dat Til die rol ook kan overnemen, maar dat hij sowieso veel zal spelen en veel punten gaat pakken. 

mirkodek

Zijn er nog mensen die Regeer overwegen in de hoop dat hij vaste rechtsback wordt? Dan is 2 miljoen natuurlijk een koopje.

Er wordt gezegd dat Farioli hem vooral als middenvelder ziet en daar zie ik hem niet zo snel basisspeler worden. Maar Gaaei op rechts is ook niet al teveel soeps. Ik denk niet dat ik de gok nu aan durf, maar misschien weten we iets meer voor de transferperiode sluit...

1 2 ... 415 416 417 418

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.