Til heeft gisteren de hele wedstrijd gespeeld en hij was al wat vermoeid volgens de berichten. Maar of dat iets zegt over komend weekend? Denk dat ik het komend weekend de voorkeur geef voor Saibari t.o.v. Til
Ik neem dit weekend Perisic en Saibari mee! Til heeft afgelopen potten allemaal gespeeld, terwijl Saibari minder gespeeld heeft (mede door ziekte). Als ik zo de berichten omtrent vermoeidheid bij Til lees, durf ik de 'gok' voor Saibari wel aan dit weekend.
Definitieve team vind ik lastig, al lijkt Perisic voor mij wel een zekerheid. Door de blessure van Tillman is Til een stuk interessanter geworden omdat Til ook echt een 10 is en Saibari meer een 8. Echter hebben ze daar Veerman staan, al weet ik niet of hij nog net zo onbetwist is als vorig seizoen. Blijft toch een luxeprobleem bij PSV, want ik ben zelf erg fan van de voetballer Saibari.
Zou me niks verbazen als Saibari zowel in plaats van Til of van Veerman gaat spelen en dat daar in gerouleerd blijft gaan worden. Of dat Bosz een keer in de competitie gaat spelen met 2 spitsen.. Dus denk niet dat we zekerheid hebben dat Til nu altijd elke wedstrijd op 10 blijft staan.
Blijven jullie met deze blessures nog af van de klassieker? en denk idd dat Steijn niet overgeslagen kan worden, ook al dacht ik op zaterdagavond go ahead thuis goede papieren heeft. Maar met nu deze situatie met edvardsen , laat Steijn gewoon erin
heb nu 4x psv 4x az 1x twe 2 x nac 2 x Utr 1x spa 1xrkc
Idem, maar Breum vooralsnog op de bank en Aaronson in de basis. Overigens kies ik ervoor geen Ajax of Feyenoord spelers te selecteren.
Ga voor 4x PSV, 3x AZ, 3x Utrecht en 1x Sem Steijn. Bank 2x Eagles en 2x NAC.
Onderschat Heracles niet. Speelden erg goed tegen Utrecht, waar het op het laatst (90+1) pas gelijk werd. Lijken weer in een positieve flow te komen met aanvallend voetbal. Laatste 6 potten m.u.v. oefenpotjes niet meer verloren. Waren niet de beste tegenstanders maar toch, thuis werd er met 2-0 gewonnen van NAC en de ploegen schelen maar 5 punten (6 plaatsen).
Ik krijg toch een beetje het gevoel dat we hier te maken hebben met een supporter van de club uit Breda ;)
Maar inderdaad, het neigt wel naar een 6 punten wedstrijd. Beide ploegen zullen aanvallend voetbal spelen, btts en over 2.5.
Zou zo maar eens onbeslist kunnen eindigen. Ik zie NAC niet 'zomaar' de drie punten pakken.
Zouden jullie het aandurven om met 2 goedkope keepers bijvoorbeeld Olij en Roefs of Olij en bielica. Het is een gok, maar ik zag op basis van XG Sparta op plek 8 hoort te staan. En programma technisch komt het ook goed uit. Verder nog veel twijfels voornamelijk voorin haller is 3,5 maar Lammers ook. En Luc of Pepi? Als Santi nog weggaat ga ik denk ik wel voor ueda 3 miljoen is mooi geprijsd. Sowieso vindt ik 6 teveel voor Santi. Ik zie bij nec, Sparta en eagles mooie goed geprijsde spelers lopen.
Zeker, momenteel wordt er relatief weinig de 0 gehouden. Maar ik kies toch voor een duurdere keeper (Pasveer/Benitez/Owusu) of Barkas en de basiskeeper van de Eagles voor 750k. Olij pak ik sowieso niet, die heeft zijn doel nog maar één keer schoon weten te houden in 20 potjes. Dan kan je beter De Keijzer pakken voor minder geld. Keepers als Roefs, Bielica, Branderhorst, Didillon, Vaessen zijn wat mij betreft om het even. Dan zou je de schema's moeten bekijken.
haha dat supporter deel is zeker zo, ik ben het ook met je eens dat het onbeslist of zelfs in winst voor heracles kan eindigen. Maar ik doel meer op de motivatie vanuit de coach en het publiek. Men weet dat er nog (minimaal) 3 westrijden gewonnen moeten worden en deze wedstrijd geeft daar een goede kans op.
Motivatie zou er zeker zijn waarbij NAC het thuisvoordeel heeft, maar het is geen RKC of Almere waarbij degradatie onontkoombaar lijkt. NAC kijkt omhoog, Heracles kijkt omlaag. Beide clubs hebben de punten nodig.
Hier ook, ik durf het wel aan. Mede hierdoor kan ik zo'n beetje elke topper op het middenveld en aanval wel meenemen. Zit alleen nog een beetje in dubio met Til vs Saibari. Vooralsnog de keuze op Til omdat ik verwacht dat ze elkaar in punten niet al teveel zullen ontlopen. Diezelfde afweging aan het begin gemaakt voor Til t.o.v. Tillman en dat is me goed bevallen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.