Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 414 415 416 417
hansotjes
Ben Van Heck
In een 343 formatie vind ik een speler a la Edvardsen voor op de bank wel zeer prijzig hoor. 

ik had vaessen 1e seizoenshelft hiervoor bijvoorbeeld

Rubik

Om ook even een duit in het discussie-zakje te doen, hoe kijken jullie naar de volgende spelers?

Aanvallers

De Jong is voor zijn doen mooi geprijsd maar heeft concurrentie van Pepi, die eigenlijk altijd invalt als hij niet start...

Weghorst is in combinatie met Brobbey bij Ajax niet interessant, maar als laatstgenoemde vertrekt...

Haller lijkt een redelijke no-brainer, maar heeft in drie wedstrijden (waarvan twee basisplaatsen) nog niet geleverd...

Middenvelders

Perisic speelt bijna altijd wel (als basisklant of als invaller), maar krijgt er straks ook nog wat Europese verplichtingen bij (incl. bijbehorende roulatie)...

Hlynsson kreeg bij Ajax van Steijn het vertrouwen, maar hoe gaat Sparta draaien en hoe snel staat hij er... En wat zou hij gaan kosten...

Ihattaren kan als 6e middenvelder mee en de media-aandacht is aanwezig, maar het rendement (uit open spel) is nog zeer karig...

Verdedigers

Dest was vorig seizoen een must-have en komt terug van zijn blessure, maar wanneer en hoeveel gaat hij dan spelen...

Overweeg je überhaupt één van de dure jongens (a la Hancko/Flamingo/Boscagli) of ga je hier sowieso besparen omdat de nul houden geen zekerheidje is dit seizoen...

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

Als de transfergeruchten rondom Lang weg zijn en hij gaat weg, lijkt Perisic, mits er geen vervanger komen, wel een no brainer voor mij. De Jong/Pepi is een hoofdpijn dossier voor mij, haha.

Astarloa
Rubik
Om ook even een duit in het discussie-zakje te doen, hoe kijken jullie naar de volgende spelers? Aan...

Zo kun je iedere speler wel afgaan.

Laatst gewijzigd
Ben Nihilisty

Perisic is voor mij sowieso een no-brainer eerlijk gezegd. Er spat zo ontzettend veel kwaliteit van die gozer af; kan me niet voorstellen dat er veel scenario's zijn waarin hij níet veel basisplekken gaat opeisen. Met een prijskaartje van 2 miljoen, gecategoriseerd als middenvelder, daar kan ik 'm echt niet voor laten liggen. 

Verder wel geinig dat we wat betreft de aanvallers eigenlijk bijna een gelijke discussie kunnen voeren als aan het begin van het seizoen, waar je toch erop had gerekend of gehoopt dat er wel één of twee hele obvious keuzes zouden voortvloeien uit de eerste seizoenshelft. Haller als extra naam om over te dubben: enerzijds leek hij er gelijk heel erg te staan bij Utrecht, anderzijds zoals Rubik terecht aankaart: 3 wedstrijden, 0 goalcontributies (wel 2 in de beker). En de nog grotere keerzijde is mijns inziens: de man is echt op een zijspoor beland. Na z'n vervelende ziekte eerst bij Dortmund nog een goed half seizoen gedraaid, maar daarna daar echt volledig buiten beeld geraakt (op zich geen mega schande) en vervolgens ook bij Leganes. Eigenlijk had ik dan graag ter bevestiging ook alvast een kopballetje in de Eredivisie binnen willen zien vallen. Weer anderzijds (we blijven maar gaan): Utrecht heeft wel opties in de spits, maar zowel Min als Ohio zie ik het Haller toch niet zo snel lastig maken - dus zekerheid van spelen zou je wél mogen verwachten. 

hansotjes
Ben Nihilisty
Perisic is voor mij sowieso een no-brainer eerlijk gezegd. Er spat zo ontzettend veel kwaliteit van...

3,5 miljoen voor Haller is voor mij juist een no-brainer :)

mirkodek
Ben Van Heck
In een 343 formatie vind ik een speler a la Edvardsen voor op de bank wel zeer prijzig hoor. 

Vooralsnog zijn al mijn beoogde bank veldspelers 2 miljoen. Die zou ik evt kunnen downgraden naar 1,5 (daaronder wordt het echt niks) en met die 1,5 extra miljoen een verdediger upgraden naar een topper (Hancko/Boscagli) of Til naar Saibari, maar mijn gevoel zegt mij dat die niet meer punten gaan binnenhalen tov mijn huidige verdedigers in combinatie met de relatief dure bankspelers.

Maargoed, dit hele verhaal kan half de prullenbak in als Gimenez bijv alsnog verkocht wordt, dus we gaan het zien de komende dagen.

Peli

Voor aankomend weekend kan iedereen LdJ er alvast in klikken hoor 😉

Europameister
Peli
Voor aankomend weekend kan iedereen LdJ er alvast in klikken hoor 😉

Perisic en De Jong zijn wel zekerheidjes dit weekend. Maar op het middenveld? Til, Saibari én Veerman spelen nu, maar Schouten wellicht dit weekend weer? Jammer dat ze niet vrijdag spelen en je de opstelling kunt zien. ;-) 

Rubik

Giménez binnen een half uur eraf...

Dat kan invloed gaan hebben op z'n pickrate maar ook op een eventuele transfer...

Rubik

En daar gaat Bijlow...

Peli
Rubik
Giménez binnen een half uur eraf... Dat kan invloed gaan hebben op z'n pickrate maar ook op een even...

Leek me een wissel uit voorzorg.

De belangen aankomende zondag zijn groter dan vanavond. 

Jo de Haan

Ajax gaat vol voor Oliver Edvardsen. De topscorer van Go Ahead Eagles moet de nieuwe linksbuiten worden.

Mmmm.. deze nieuwe ontwikkelingen maken het formeren van een lekker team niet makkelijker hè 😛

Rubik
Peli
Leek me een wissel uit voorzorg. De belangen aankomende zondag zijn groter dan vanavond. 

VI meldt:

Veel Feyenoord-supporters hoopten dat de wissel van Gimenez er eentje uit voorzorg was, maar dat ontkracht Priske. 'Nee dat was het zeker niet. Hij voelde pijn, dus daarom de wissel.'

Europameister

West Ham nu ook geboden op Pepi. Als die nog weg zou gaan, maakt dat de keuze voor de Jong wel makkelijk. Ik vraag me af of PSV hem laat gaan, met intentie om een contract tot 2030 te tekenen. 

Ben Van Heck

Ik wil voor deze ronde eigenlijk twee PSV middenvelders selecteren, maar dat is natuurlijk een grote gok.. Perisic lijkt me wel zeker, maar grootste dubio is Til of Saibari. Wel klote dat carousel bij PSV, zeg.

Edvardsen naar Ajax zou het voor mij wel een stukje makkelijker maken om een goedkope 4e spits te nemen, benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen.

Laatst gewijzigd
MalafideFreriks
hansotjes
3,5 miljoen voor Haller is voor mij juist een no-brainer :)

Lijkt voor nu inderdaad de concurrentiestrijd van Min te hebben gewonnen én het kan alleen nog maar beter. Toch vind ik 3.5 wel veel voor een spits die er nog 0 in heeft liggen..

MalafideFreriks

Ik ben benieuwd wie er deze ronde spelers van NAC durft te selecteren. Een goed trackrecord thuis en het staat garant voor spektakel. Ik zit wellicht te denken aan 1 of 2 aanvallers tegen Heracles. 

Trouwens nieuw hier, nadat ik sinds het begin van de competitie de kunst heb kunnen afkijken in de reactie, niet zonder windeieren...  94.5%

Europameister
Ben Van Heck
Ik wil voor deze ronde eigenlijk twee PSV middenvelders selecteren, maar dat is natuurlijk een grote...

Enige houvast is dat Saibari gisteren in minuut 75 is gewisseld en Til pas in de 90e minuut. Til klaagde vorige wedstrijd ook al over zware benen, ondanks dat hij er 2 maakte. Ik neem de gok op Saibari voor dit weekend. Maar het blijft een gok. 

Peli
MalafideFreriks
Lijkt voor nu inderdaad de concurrentiestrijd van Min te hebben gewonnen én het kan alleen nog maar...

Ik vind het persoonlijk wel prettig dat Haller er in de competitie nog geen in heeft liggen.
Des te minder mensen hem zullen picken..... En dan mag 'ie na de deadline lekker losgaan ;-)

Peli
MalafideFreriks
Ik ben benieuwd wie er deze ronde spelers van NAC durft te selecteren. Een goed trackrecord thuis en...

Welkom MalafideFreriks.

En ik heb er vooralsnog 2 van NAC in de basis gezet voor aankomend weekend.

Peli
Rubik
VI meldt: Veel Feyenoord-supporters hoopten dat de wissel van Gimenez er eentje uit voorzorg was, ma...

De kwetsuur van de Mexicaanse spits lijkt in eerste instantie mee te vallen.

"Er is gegronde hoop dat hij zondag inzetbaar is", zo meldt clubwatcher Mikos Gouka.

mirkodek
Europameister
Enige houvast is dat Saibari gisteren in minuut 75 is gewisseld en Til pas in de 90e minuut. Til kla...

Veerman + Perisic misschien de meer veiligere keuze dan?

Astarloa
Peli
Ik vind het persoonlijk wel prettig dat Haller er in de competitie nog geen in heeft liggen.Des te m...

Dat losgaan kan ook reuze mee vallen. De spelers om Haller heen zijn niet echt mensen die hem goed gaan bedienen, op de backs na dan. Een spelmaker hebben ze niet echt en de buitenspelers trekken naar binnen voor een schot op doel. Haller is natuurlijk geen Min of Ohio maar dat Aaronson topscoorder is geeft wel wat aan. Maar goed, nu Haller de spits is zal het spel van Utrecht wel volledig op hem gericht gaan worden dus doelpunten gaan er zeker komen.

Ben Van Heck

Hier 1 van NAC in de basis, vooralsnog. Je zou verwachten dat van Hooijdonk zijn eerste goal wel eens zou maken. Tegen Heracles thuis is dit daar wel het potje voor!

1 2 ... 414 415 416 417

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.