Mijn beredenering is dat dure veldspelers meer punten scoren dan dure keepers (aangezien er heel weinig de nul wordt gehouden), dus dan geef ik liever geld daar aan uit.
Ik snap jouw overweging ook hoor. Maar voor het geld van een Pasveer heb je dus ook een Taylor bijv. Van de top 30 hoogst scorende spelers, zijn er 2 keeper.
Als ik kijk naar het verschil in punten tussen Pasveer (1300) en Bakker (664) dan is dat ongeveer 600. En het verschil in prijs is 2,75 miljoen. Voor die prijs heb je dus spelers als El Karouni, Breum, Edvardsen etc die dat verschil ruimschoots goedmaken. Misschien te simpel gedacht, maar zo kijk ik er op dit moment een beetje naar.
Ik snap zeker wat je bedoelt qua punten maar zo kun je letterlijk voor iedere speler een vervanger noemen die meer punten per miljoen binnenhaalt.
Iemand al de nieuwe Chery gespot voor de 2e seizoenshelft?
Nog niet de parel gespot, maar ook Chery heeft uiteindelijk niet zo heel veel opgeleverd vorig jaar toch?
Spartanen en NECers zijn wel interessant omdat ze door de slechte eerste seizoenshelft mooi geprijsd zijn. Dan moet je er wel in geloven dat het beter wordt vanaf nu, maar ik zie wel mogelijkheden
Een eventuele 'parel' is vooral over te laten aan je eigen interpretatie.
En niet per se een pareltje, waarschijnlijk zelfs verre van (en hoogstwaarschijnlijkal door julliezelf gespot). Maar als je wilt besparen, loopt er bij RKC een backie rond voor 500K die zijn basisplaats wel lijkt afgedwongen te hebben.
Bij NEC zie ik idd wel wat koopjes voor het gunstige resterende programma. Bij Sparta moeten ze ook zeker beter kunnen dan waar ze nu staan gezien de selectie. Alleen zie ik daar weinig scoritospelers rondlopen.
Als je al bij Sparta gaat shoppen, dan zijn denk alleen Neghli en Lauritsen te overwegen spelers. Of Hlynsson, als je het aandurft.
NEC zie ik uiteindelijk wel een stuk succesvoller zijn dan Sparta in de 2e seizoenshelft. En misschien zelfs Heracles ook nog wel. Maar dat is puur gebaseerd op hoe ik het nu inschat 🙈😅
Dat klopt. Alleen is het niet helemaal duidelijk wanneer Van Osch terug keert. Dat is nog wel een risico, zeker omdat De Busser ook pas net in de basis is gekomen en er misschien net zo snel weer uit zou kunnen.
Van Osch lijkt me inmiddels 3e doelman te zijn in Waalwijk. Maar dat kan ik mis hebben. Niet dat ik de keeper van RKC overweeg trouwens. Maar ik bedoelde alleen... voor wie echt het minimale aan de 2 keepers wil gaan uitgeven, ga dan liever voor Houwen dan voor Bakker.
Nee, ik heb het verkeerd gelezen, het is idd Houwen, excuus!
https://www.eredivisiepreview.com/tips/keepers-onmisbaar-in-scorito
Dat valt wel mee toch? Is geen topteam natuurlijk (ook al doen ze het dit seizoen aardig), maar ze krijgen PSV en AZ (en Utrecht) nog thuis en Feyenoord uit. Ajax en Twente hebben ze na de proefrondes al gehad. Dat is toch best een prima programma?
Voor nu heb ik 4 Eagles in mn team voor de 2e seizoenshelft. Misschien ben ik iets te optimistisch....
Hier er vooralsnog 3 mannen uit Deventer er in staan. Dit zullen er eerder 2 dan 4 gaan worden, haha. Nog aan het peinzen over de formatie waarin ik ga spelen; 352 met Edvardsen op de bank of 343 met Haller als centrumspits naast mijn 2 andere centrumspitsen. Wel zeer te spreken over mijn middenveld in een 352 formatie..
ik zie Hlynsson wel een basisplaats krijgen aangezien Verschueren weg is en de trainer in zijn ajax periode hem ook als onbetwiste basisspeler had, kan zijn goaltjes mee gaan pikken als je de gok aan durft indd, ikzelf ben een beetje huiverig voor sparta spelers
Jammer dat je hier geen polletje kunt doen. Ben benieuwd hoeveel mensen hier nu neigen naar 352 ipv 343 (in de definitieve fase dan).
Persoonlijk denk ik dat er meer voordeel in de 352 zit. Er is zoveel onzekerheid rondom de spitsen. Haller lijkt wel zeker.. Gimenez ook maar die is te duur vind ik zelf. Verder zijn alle zekerheidjes spitsen van toch wat wisselvallige clubs.
Andere kant voelt voor 352 gaan, dus 2x 500k spelers kopen een beetje hetzelfde als je selectie kiezen en 250k overhouden. Alsof het niet zo hoort.
Ik vind dat met de komst van Haller juist dat 343 een optie wordt. Gimenez is voor mij een zekere pick, samen met Haller en dan LdJ of Pepi heb je een prima voorhoede. Met een Edvardsen ofzo dan op de bank.
Voor 352 gaan betekent dat je ofwel Haller/Feyenoord spits/PSV spits links laat liggen (wat je punten gaat kosten denk ik) ofwel je Haller op de bank gaat zetten (waar die dan weer te duur voor is in mijn ogen).
Het klopt wel dat je op het middenveld meer opties hebt, maar ook daar zie ik maar een paar echt zekerheidjes voor punten (drietal PSV middenvelders, eentje van Twente, eentje van Ajax en heel misschien nog eentje van AZ). Dus dan heb je met 4 toppers basis en een goede bankspeler het ook we gevuld denk ik.
Ik ga m'n definitieve team zo inrichten dat ik per speelronde kan bepalen of ik 343 or 352 ga spelen (zelfs met uitwijkmogelijkheden naar 442 en 433, in geval van 'nood'). Met als voorkeursformatie 343.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.