Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 411 412 413 414
Ben Van Heck

Terecht hoor. Ik ben voornamelijk op zoek naar een manier om een 'gokje' in te passen, aangezien een gouden beker redelijk ver weg is. Zo'n Pepi klinkt dan toch wel aanlokkelijk, want eerlijk is eerlijk, in principe zou je hem wel bijna elke pot captain kunnen maken want hij scoort toch best gemakkelijk als pinch hitter. Ben ook heel benieuwd naar de hele situatie bij PSV, want hoe lang is de situatie houdbaar voor een Pepi om enkel in te vallen?

JCG

Komende week wordt toch een aardige puzzle... Vorige week kon je er op voorhand nog 4 van AZ en PSV selecteren (al pakte dat anders uit). Deze week zie ik minder zekerheden en wordt het toch wat meer spreiden 

Peli
JCG
Komende week wordt toch een aardige puzzle... Vorige week kon je er op voorhand nog 4 van AZ en PSV...

Dan staan wij er vrij anders in.
Heb nu een opzetje staan met 4x PSV, 4x AZ, 2x UTR en 1x TWE in de basis. 4x NAC op m'n bank.

Laatst gewijzigd
mirkodek
Peli
Dan staan wij er vrij anders in.Heb nu een opzetje staan met 4x PSV, 4x AZ, 2x UTR en 1x TWE in de b...

Voor mij zijn 4 PSV'ers ook nog steeds wel een zekerheidje, en kies ik denk ik gewoon weer voor Luuk. Parrot gaat hem niet meer worden, wellicht dat ik Meerdink een kans geef. Alleen nog even bepalen of ik het aandurf met hem in de basis als pinch-hitter of gewoon ga voor een 352 met hem op de bank.

Als Ajacied neig ik ook wel naar 1 of 2 Ajax spelers thuis tegen Feyenoord.

Europameister

PSV speelt woensdag in de CL en dan zaterdag tegen NEC. Zal wel een risico worden wie je moet gaan kiezen, van verdedigers blijf ik weg, ze krijgen veel goals tegen. AZ uit naar Willem 2, kansje op de 0 gezien de wedstrijd tegen RKC waarin Willem 2 geen kans kreeg. 

Maar misschien zit er wel wat in om bij RKC te shoppen, die spelen uit tegen Almere City..

Keuzes! 

DJRengels
Europameister
PSV speelt woensdag in de CL en dan zaterdag tegen NEC. Zal wel een risico worden wie je moet gaan k...

Ik hoorde in de podcast van Scorito (Stijn Kling) dat hij zowel De Jong las Pepi had gekozen. Vind ik voor deze speelronde ook wel wat voor te zeggen.

Ben Van Heck

Het is qua aanvallers zeer lastig te kiezen deze speelronde. Het liefst neem ik een centrumspits van zowel PSV als van AZ mee, maar een echte zekerheid is er niet. Je zou toch zeggen dat een Meerdink en een Pepi een basisplaats hebben afgedwongen na constant te presteren na een invalbeurt?

Voorlopige puzzel gelegd met

4x PSV
4x AZ
2x UTR
2x RKC
2x NAC
1x TWE 

Laatst gewijzigd
Squender

Ik zie NEC toch ook wel als een potentieel bananenschilletje....

Ben Van Heck

In de huidige vorm van PSV zie ik ook veel tegenstanders als potentiele bananenschillen hoor. Echter verwacht ik met de kwaliteiten die PSV heeft wel 'gewoon' een overwinning.

RedDevil

Pepi speelt tegen Liverpool, lees ik net. Dus dan sowieso Luuk weer tegen NEC.

Thijs1986

zal wel gewoon Luuk zijn dit weekend. Pepi speelt morgen . Dat is een wedstrijd die er niet meer om gaat. 

gaat iedereen echt alleen Steijn doen en de GA jongens laten liggen dit weekend?

Ben Van Heck

Dat is waardevolle informatie, kunnen we al 1 dilemma oplossen, haha. Benieuwd wie er a.s donderdag bij AZ in de spits start.

Squender
Thijs1986
zal wel gewoon Luuk zijn dit weekend. Pepi speelt morgen . Dat is een wedstrijd die er niet meer om...

Zit zelf eerder te denken om Steijn juist eens niet te nemen. En een paar mannen van GAE te pakken.

Nog niet zo lang geleden in de beker kwam GAE verdiend als winnaar bovendrijven... 

Europameister
Squender
Zit zelf eerder te denken om Steijn juist eens niet te nemen. En een paar mannen van GAE te pakken....

Precies mijn idee, Go Ahead heeft de laatste thuiswedstrijden allemaal gewonnen, al was tegen Groningen minder overtuigend. Twente verloor van NAC, dus dit is niet zomaar een overwinning voor Twente. Breum/Antman/Edvardsen, allemaal interessante namen. 

Hay
Squender
Zit zelf eerder te denken om Steijn juist eens niet te nemen. En een paar mannen van GAE te pakken....

Vooraf denk ik weinig verschil in winkansen tussen beide teams. Maar ik heb meer dan voldoende budget, dan komt Steijn er toch in.

Peli

Steijn niet picken dit weekend valt best wat voor te zeggen inderdaad. Maar om dan gelijk 'een paar' van GAE erin te klikken, in een 50/50 wedstrijd....

Squender

Valt ook wel weer wat voor te zeggen inderdaad. En gezien de rest van het programma is in geen enkel potje een zekere winnaar aan te wijzen. Dan is het niet selecteren van de topscorer wel weer een risico....

Peli
Squender
Valt ook wel weer wat voor te zeggen inderdaad. En gezien de rest van het programma is in geen enkel...

Ik denk dat ik 'gewoon' weer vol voor AZ en PSV ga, aangevuld met Steijn en max. 2 Utrechters. En dan 4x NAC op de bank, of nog 1 of 2 RKC'ers ernaast.

Laatst gewijzigd
Astarloa
Peli
Ik denk dat ik 'gewoon' weer vol voor AZ en PSV ga, aangevuld met Steijn en max. 2 Utrechters. En da...

Hey, hoe is afgelopen weekend voor jou verlopen met alleen spelers van afgelopen weekend ( Exclusief Steijn?)? Niet lullig bedoeld trouwens, gewoon echt benieuwd.

Peli
Astarloa
Hey, hoe is afgelopen weekend voor jou verlopen met alleen spelers van afgelopen weekend ( Exclusief...

Wordt ook niet als 'lullig' opgevat hoor (en zo wel, ik kan wel tegen een stootje haha)

Anyway....
Afgelopen weekend 652 punten, met inderdaad alleen Steijn nog te gaan.
Vooralsnog betekent dat wederom een (lichte) stijging van 203 plekken, naar 447 algemeen (99.5%)

Zal nog wel wat zakken zodra de resterende potjes zijn afgewerkt over een maandje, maar ondanks wat tegenvallende resultaten/spelers afgelopen weekend hoor je mij niet klagen. 
Tot nog toe kom ik de (voor mij traditioneel lastige) proefronden aardig door. Vaak scoor ik vele malen beter tijderns de definitieve fase namelijk.

En hoe gaat het bij jou?

Laatst gewijzigd
Astarloa
Peli
Wordt ook niet als 'lullig' opgevat hoor (en zo wel, ik kan wel tegen een stootje haha)Anyway....Afg...

Dan ben je het afgelopen weekend inderdaad prima doorgekomen.

Alhoewel ik ook een redelijke hekel heb aan deze tussenrondes waarbij 'geluk' een behoorlijke factor speelt ben ik dit kalenderjaar toch al opgeklommen van 84% naar 91% met nog een paar man te gaan over een maand. Dus hoewel ik er geen fan van ben hebben me deze rondes flink wat stijging opgeleverd. Had de eerste seizoenshelft Steijn niet wat me veel punten gekost heeft. Dus de comeback is ingezet. Voor de 2e helft ben ik er voor grote delen wel uit denk ik. Verdedigers zullen niet duurder dan 2,5 miljoen worden en het middenveld gaat stevig gebouwd worden. Alleen nog even bedenken of ik voor een dure keeper of 2 dure spitsen ga.

Laatst gewijzigd
Peli
Astarloa
Dan ben je het afgelopen weekend inderdaad prima doorgekomen.   Alhoewel ik ook een redelijke hekel...

Dat is inderdaad nog een belangrijke overpeinzing. Al vermoed ik dat een 2e dure spits over het algemeen (en al helemaal dit seizoen, met weinig keer 'de nul') een hoger puntenplafond heeft dan een dure goalie.

mirkodek

Ik heb vooralsnog in m'n draft 1,5 miljoen in totaal aan m'n keepers besteed en dat voelt goed. Verdediging ook max 2,5 miljoen met 9,5 miljoen in totaal. 19 miljoen voor het middenveld en 16 miljoen voor de aanval.

Vooralsnog best content mee eigenlijk.

oborobo

De Jong en Pepi spelen morgen samen las ik.

Gaat misschien in Eredivisie ook vaker gebeuren?

Astarloa
mirkodek
Ik heb vooralsnog in m'n draft 1,5 miljoen in totaal aan m'n keepers besteed en dat voelt goed. Verd...

Dat gaat me dan weer te ver. GAE heeft nou niet bepaald een programma wat veel uitzicht biedt op volle punten voor een keeper. En die keepers van Almere en RKC al helemaal niet en ook kans op flink wat minpunten. Van de dure jongens overweeg ik alleen Pasveer maar die kan natuurlijk ieder moment door zijn heup gaan.

1 2 ... 411 412 413 414

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.