Terecht hoor. Ik ben voornamelijk op zoek naar een manier om een 'gokje' in te passen, aangezien een gouden beker redelijk ver weg is. Zo'n Pepi klinkt dan toch wel aanlokkelijk, want eerlijk is eerlijk, in principe zou je hem wel bijna elke pot captain kunnen maken want hij scoort toch best gemakkelijk als pinch hitter. Ben ook heel benieuwd naar de hele situatie bij PSV, want hoe lang is de situatie houdbaar voor een Pepi om enkel in te vallen?
Voor mij zijn 4 PSV'ers ook nog steeds wel een zekerheidje, en kies ik denk ik gewoon weer voor Luuk. Parrot gaat hem niet meer worden, wellicht dat ik Meerdink een kans geef. Alleen nog even bepalen of ik het aandurf met hem in de basis als pinch-hitter of gewoon ga voor een 352 met hem op de bank.
Als Ajacied neig ik ook wel naar 1 of 2 Ajax spelers thuis tegen Feyenoord.
PSV speelt woensdag in de CL en dan zaterdag tegen NEC. Zal wel een risico worden wie je moet gaan kiezen, van verdedigers blijf ik weg, ze krijgen veel goals tegen. AZ uit naar Willem 2, kansje op de 0 gezien de wedstrijd tegen RKC waarin Willem 2 geen kans kreeg.
Maar misschien zit er wel wat in om bij RKC te shoppen, die spelen uit tegen Almere City..
Keuzes!
Het is qua aanvallers zeer lastig te kiezen deze speelronde. Het liefst neem ik een centrumspits van zowel PSV als van AZ mee, maar een echte zekerheid is er niet. Je zou toch zeggen dat een Meerdink en een Pepi een basisplaats hebben afgedwongen na constant te presteren na een invalbeurt?
Voorlopige puzzel gelegd met
4x PSV
4x AZ
2x UTR
2x RKC
2x NAC
1x TWE
Precies mijn idee, Go Ahead heeft de laatste thuiswedstrijden allemaal gewonnen, al was tegen Groningen minder overtuigend. Twente verloor van NAC, dus dit is niet zomaar een overwinning voor Twente. Breum/Antman/Edvardsen, allemaal interessante namen.
Wordt ook niet als 'lullig' opgevat hoor (en zo wel, ik kan wel tegen een stootje haha)
Anyway....
Afgelopen weekend 652 punten, met inderdaad alleen Steijn nog te gaan.
Vooralsnog betekent dat wederom een (lichte) stijging van 203 plekken, naar 447 algemeen (99.5%)
Zal nog wel wat zakken zodra de resterende potjes zijn afgewerkt over een maandje, maar ondanks wat tegenvallende resultaten/spelers afgelopen weekend hoor je mij niet klagen.
Tot nog toe kom ik de (voor mij traditioneel lastige) proefronden aardig door. Vaak scoor ik vele malen beter tijderns de definitieve fase namelijk.
En hoe gaat het bij jou?
Dan ben je het afgelopen weekend inderdaad prima doorgekomen.
Alhoewel ik ook een redelijke hekel heb aan deze tussenrondes waarbij 'geluk' een behoorlijke factor speelt ben ik dit kalenderjaar toch al opgeklommen van 84% naar 91% met nog een paar man te gaan over een maand. Dus hoewel ik er geen fan van ben hebben me deze rondes flink wat stijging opgeleverd. Had de eerste seizoenshelft Steijn niet wat me veel punten gekost heeft. Dus de comeback is ingezet. Voor de 2e helft ben ik er voor grote delen wel uit denk ik. Verdedigers zullen niet duurder dan 2,5 miljoen worden en het middenveld gaat stevig gebouwd worden. Alleen nog even bedenken of ik voor een dure keeper of 2 dure spitsen ga.
Dat is inderdaad nog een belangrijke overpeinzing. Al vermoed ik dat een 2e dure spits over het algemeen (en al helemaal dit seizoen, met weinig keer 'de nul') een hoger puntenplafond heeft dan een dure goalie.
Dat gaat me dan weer te ver. GAE heeft nou niet bepaald een programma wat veel uitzicht biedt op volle punten voor een keeper. En die keepers van Almere en RKC al helemaal niet en ook kans op flink wat minpunten. Van de dure jongens overweeg ik alleen Pasveer maar die kan natuurlijk ieder moment door zijn heup gaan.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.