Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 409 410 411 412 »
DJRengels
KingNelom13
nja als Gimenez vertrekt kan je voor 3 mil de 1e spits van Feyenoord picken, het is een aanname maar...

Daar kan je dan eigenlijk niet meer omheen denk ik.

mirkodek

Vooralsnog blij met de keuze voor Til i.p.v. Pepi

hansotjes
mirkodek
Vooralsnog blij met de keuze voor Til i.p.v. Pepi

Heb ze allebei alleen heeft die Amerikaan wel de band om..

Benzardi
Peli
Owusu Oduro (Didillon) Flamingo - Wolfe - El Karouani (Bacuna) Steijn - Til - Perisic - Mijnans - Aa...

Je doet goede zaken met Til & El Karouani 👍

Peli
Benzardi
Je doet goede zaken met Til & El Karouani 👍

Ja, jammer van Perisic en Aaronson wel 

hansotjes
hansotjes
Heb ze allebei alleen heeft die Amerikaan wel de band om..

Niet vervelend begonnen met el karouani, veerman til en C Pepi

oborobo

Pepi ook punten als pinch-hitter,wist niet dat het bestond!

Jorqaef8794

https://www.voetbalzone.nl/nieuws/bakayoko-weigert-nieuw-contract-bij-psv-3-bundesliga-clubs-volgen-aanvaller/bltba433a3a29d032c9

Zal dit invloed hebben op zijn speeltijd? Want dan wordt het wel interessant om perisic te nemen die europees niet mag spelen en misschien vast de speeltijd in de eredivisie zal gaan opvullen de 2e seizoenshelft.

Willempie94
Jorqaef8794
https://www.voetbalzone.nl/nieuws/bakayoko-weigert-nieuw-contract-bij-psv-3-bundesliga-clubs-volgen-...

Vanaf de volgende fase mag hij wel weer meespelen. Maar zou best een invloed kunnen hebben

Hay
Willempie94
Vanaf de volgende fase mag hij wel weer meespelen. Maar zou best een invloed kunnen hebben

Weet je zo wanneer die volgende fase begint voor of na de play offs?

Willempie94
Hay
Weet je zo wanneer die volgende fase begint voor of na de play offs?

'Deze nieuwe inschrijvingen moeten uiterlijk op 6 februari 2025 plaatsvinden. Dit betekent dat Perisic en Klaassen, als hun clubs de knockout-fase bereiken, vanaf februari wel kunnen worden ingeschreven en dan speelgerechtigd zijn' bron: voetbalnieuws.

MennekePis
Jorqaef8794
https://www.voetbalzone.nl/nieuws/bakayoko-weigert-nieuw-contract-bij-psv-3-bundesliga-clubs-volgen-...

Perisic is maar 2 miljoen. Die komt er bij mij sowieso in. Die gaat nog wel veel spelen. En staat als middenvelder op scorito maar speelt als aanvaller.

Bakayoko daarintegen. Geen haar op mijn hoofd dat ik die ooit nog pak...

Jorqaef8794
MennekePis
Perisic is maar 2 miljoen. Die komt er bij mij sowieso in. Die gaat nog wel veel spelen. En staat al...

Eens. Perisic maakt bij mij ook een zeer grote kans om de definitieve selectie te halen. Voor 2 mil heb je een prima speler die naar alle waarschijnlijk net zoveel zal gaan spelen als de veel duurdere opties. 

Laatst gewijzigd
steven20

Het is wel erg wisselvallig zo. Kan er nu ook een streep door Parrott? Blijft weinig zekers over

Peli
steven20
Het is wel erg wisselvallig zo. Kan er nu ook een streep door Parrott? Blijft weinig zekers over

Des te gevarieerder worden alle teams straks. 

Leuk!

Spartaan

Haha dit keer 4 AZ spelers. Maar vindt die 3 punten toch net wat fijner sorry. 

Astarloa

Het is weer niet veel dit weekend. Van mijn eerste schets van het definitieve team blijft ook niet veel over zo. 5 miljoen voor Parrott vind ik echt zwaar overprijsd. Voor dat bedrag moet je ze er aan de lopende band inschieten maar zo goed vind ik hem gewoon niet. Kom je toch gewoon weer bij De Jong uit.

Laatst gewijzigd
mirkodek
Astarloa
Het is weer niet veel dit weekend. Van mijn eerste schets van het definitieve team blijft ook niet v...

Ja same here. Na vandaag gaat er denk ik ook een streep door Parrot voor mij. 4x AZ vandaag met Parrot captain, auw 

Peli

Zowel Parrott als LdJ wil ik eigenlijk skippen. Maar dan zou het wel lekker zijn als Gimenez lekker bij Feyenoord blijft deze transferperiode. 

Benzardi

Ik heb nog 7 spelers te gaan, hierdoor helaas deze week weinig punten (258 punten) gehaald.

Die punten komen nog wel, dus rustig adem halen en kijken naar de laatste ronde en voort bouwen naar je definitieve team. 😱

Ben Van Heck

Parrott en de Jong zijn voor mij wel afgeschreven. Pepi daarentegen..

mirkodek
Ben Van Heck
Parrott en de Jong zijn voor mij wel afgeschreven. Pepi daarentegen..

Echt? Kijkend naar zijn Scorito statistieken van de laatste 5 ED wedstrijden dan zie ik 4 wedstrijden 0 punten en eentje met 128 (de laatste). LdJ scoort elke wedstrijd punten van de laatste 5, met uitzondering van die negatieve uitschieter tegen PEC, in totaal ca. 320 punten. Dus meer dan dubbel die van Pepi voor 1 miljoen minder. Natuurlijk Luuk zal af en toe nul punten opleveren omdat ie rust krijgt (al wordt dat misschien wat minder als de Europese wedstrijden straks ook wat minder worden) maar hij is nog steeds de onbetwiste nummer 1 in de spits bij PSV.

Kijkend naar de statistieken is Luuk nog steeds de veel betere keuze, of mis ik iets/kijk ik verkeerd?

Ik neig steeds meer naar een 352 met Luuk en Gimenez/Paixao met een topmiddenveld (en iemand als Edvardsen op de bank). Veel spitsen/aanvallers leveren niet/te weinig, in mijn ogen. 

edit: hier overigens 2.5% gestegen (naar 91.3%) deze ronde ondanks het AZ fiasco, maar met alleen Steijn nog te gaan dus dat zal ik niet vasthouden gok ik.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 409 410 411 412 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.