Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 409 410 411 412
Peli
Jorqaef8794
Waarom zou je voor da Cruz kiezen en niet bijvoorbeeld voor aaronson of Meerveld? 

Omdat Aaronson al in de basis heb staan. En omdat ik de spits van Fortuna (in hrt spel middenvelder) best een goal zie maken thuis tegen PEC.

HereWeGo
Peli
Omdat Aaronson al in de basis heb staan. En omdat ik de spits van Fortuna (in hrt spel middenvelder)...

maar fortuna is niet best uit de winterstop gekomen

MennekePis

Ik ga toch een risico nemen. Pepi in de basis en gecapt. Verwacht Luuk op de bank en dat die woensdag basis zal staan.

MennekePis
Peli
Ik ga er een eind aan breien. Heb alles staan, op 1 cruciaal punt na..... 343 met Pepi+Perisic of 35...

Til zal wel spelen, Saibari heeft niet de hele week kunnen trainen. Pepi heb ik zelfs gecapt, moet een risico nemen 

Peli

Owusu Oduro (Didillon)

Flamingo - Wolfe - El Karouani (Bacuna)

Steijn - Til - Perisic - Mijnans - Aaronson (Da Cruz)

Parrott[C] - Haller (Jonathans)

Laatst gewijzigd
KingNelom13

Hier ga ik het weekend mee in, captain is een groot risico maar kan goed uitpakken...

Parrot-Haller-Pepi c

Veerman-aaronson-Til-Mijnans

El karouani-Wolfe-Boscagli

Owusu oduro

Barkas-Sigurgeirson-Meerveld-Joosten

Ben Van Heck

Owuso Oduro (Barkas)

Mauro - Wolfe - El Karouani (Behounek)

Aaronson - Til - Perisic -  Steijn (Meerveld)

Parrot - Haller - Pepi (C) (Seuntjens)

Jorqaef8794

Owusu-Oduro (barkas)

Wolfe-El karouani- Mauro Junior (st Jago)

Steijn- Veerman- Til - Perisic - Mijnans (Aaronson) 

Parrott (C) - Haller (Willumson)

Bobby37

Owusu (Hauptmeier)

Mauro-wolfe-el karouani (behounek)

Til-steijn(c)-mijnans-aaronson (perisic)

Parrot-haller-pepi (seuntjes)

Benzardi

De Duracelli's spelen deze week 4-3-3 met deze potige heren. 😁

Owuso Oduro

Baas - Rooij - Flamingo - Goes

Taylor - Steijntje (C) - Mijnans

Paixao - Haller - Parrott

Hopen dat we de 99,9% kunnen vast houden.🤘

mirkodek

Begint vooralsnog weer lekker met Utrecht die de nul niet gaat houden en nog maar moeten zien of ze überhaupt nog gaan winnen 😂

Europameister
mirkodek
Begint vooralsnog weer lekker met Utrecht die de nul niet gaat houden en nog maar moeten zien of ze...

Dan zal morgen NAC ook wel van PSV winnen als het zo'n weekend wordt. 

mirkodek
mirkodek
Begint vooralsnog weer lekker met Utrecht die de nul niet gaat houden en nog maar moeten zien of ze...

Goal van Karouani maakt veel goed, al zullen veel die wel hebben.

DJRengels

De eerdere Eredivisie Preview analysyes voor Scorito Top Coach waren wat algemeen, maar deze analyse  van de keepers is zeer bruikbaar. Er wordt op basis van het progrmamma gekeken welke keepersduo's goed matchen (met andere woorden complementair aan elkaar zijn). Leestip! https://www.eredivisiepreview.com/tips/keepers-onmisbaar-in-scorito

DJRengels
Europameister
Niemand die spelers van Fortuna selecteert, thuis tegen PEC? Branderhorst is weer fit, Da Cruz is al...

Zeker wel! Ik heb Alessio da Cruz in mijn basisteam voor deze speelronde en staat ook op de shortlist voor de definitieve fase.

Hay
Peli
Da Cruz zit op m'n bank.

Lees vanmorgen in de Limburger dat Branderhorst nog niet inzetbaar is en dat de terugkeer van Sierhuis nog wel enige tijd op zich laat wachten. Hij heeft nog een lange weg te gaan zegt Buijs.

Hay
Peli
Da Cruz zit op m'n bank.

Lees vanmorgen in de Limburger dat Branderhorst nog niet inzetbaar is en dat de terugkeer van Sierhuis nog wel enige tijd op zich laat wachten. Hij heeft nog een lange weg te gaan zegt Buijs.

mirkodek

Gimenez dus wel hard op weg naar de uitgang. Balen wel, was voor mij een zekerheidje voor het restant van het seizoen, één van de weinige voorin.

Lijkt me voor Feyenoord ook een aderlating.

Astarloa

Ik lees echt slechts geruchten en weinig bevestiging. Priske was ook al ontslagen volgens alle media.

BarryE1
Astarloa
Ik lees echt slechts geruchten en weinig bevestiging. Priske was ook al ontslagen volgens alle media...

Maar het zijn wel de serieuze media die ook melding maken. Zal dus best wel wat spelen maar of het ook rond gaat komen is natuurlijk de vraag. Zelfde als met Priske, daar heeft ook wat gespeeld.

KingNelom13

nja als Gimenez vertrekt kan je voor 3 mil de 1e spits van Feyenoord picken, het is een aanname maar het lijkt me dat ueda dan zijn kunstje kan laten zien en zijn waarde gaat waarmaken, hou je weer 3mil over voor andere keuzes. margoed is nog allemaal speculeren

Hay
KingNelom13
nja als Gimenez vertrekt kan je voor 3 mil de 1e spits van Feyenoord picken, het is een aanname maar...

Ueda is tot nu ook niet erg overtuigend. Misschien wordt het wel Carranza. Moet overigens nog zien of de deal met Giminez rond komt.

Peli
Hay
Ueda is tot nu ook niet erg overtuigend. Misschien wordt het wel Carranza. Moet overigens nog zien o...

Mits Gimenez weggaat, dan wordt Ueda 100% de 1e spits van Feyenoord. 

Ueda is er lang uit geweest en scoorde 3 goals in 4 basisplaatsen. Uitstekende spits.

Jorqaef8794

Pepi bank.

Europameister
Jorqaef8794
Pepi bank.

Dan maar 2e helft en pinchhitter punten. Risico genomen en Pepi als cap.. 

1 2 ... 409 410 411 412

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.