Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 410 411 412 413
Thijs1986

Qua Az, Parrott zal we starten toch lijkt me? 

ga ook 3 x PSV met Veerman, 4 x AZ, 3 x UTR, 1 X WI2, 1 x TWE, 2 x GRO

dawizz

Groningen al 9 wedstrijden niet gewonnen tegen Heerenveen, en gezien de huidige vorm van de groen witten zou ik daar ook van afblijven...

Ben Van Heck
Peli
Ik kan nog wel een reden verzinnen hoor. Namelijk dat Bosz LdJ de voorkeur geeft 🤷🏽‍♂️ Begrijp me...

Dat is waar haha. We, of in dit geval ik, proberen toch altijd op de een of andere manier keuzes te rechtvaardigen haha. Ik zou het na een korte invalbeurt dinsdag, geen basisplek uit bij Zwolle én de geweldige wedstrijd die Pepi speelde uit bij NAC wel raar vinden in ieder geval. Maar Bosz blijft Bosz..

dawizz

Wie maken jullie captain dit weekend? Heb zelf nu Haller, maar twijfel over Pepi of zelfs Til...

hansotjes
dawizz
Wie maken jullie captain dit weekend? Heb zelf nu Haller, maar twijfel over Pepi of zelfs Til...

ja

Timber

Saibari staat in ieder geval niet meer tussen de twijfelgevallen op die website van blessures en schorsingen. Denk dat hij dus gewoon getraind heeft vandaag.

Peli
Timber
Saibari staat in ieder geval niet meer tussen de twijfelgevallen op die website van blessures en sch...

Klopt. Er werd aangegeven dat Saibari "voldoende hersteld" is en bij de selectie zit.

mirkodek
Peli
Klopt. Er werd aangegeven dat Saibari "voldoende hersteld" is en bij de selectie zit.

Zal dus ongetwijfeld invallen maar ik neig naar Til die dan sowieso wel gaat spelen ipv een Pepi waarbij het niet zeker is. Veerman is sowieso dan wel een basisplaats.

Peli
Ben Van Heck
Dat is waar haha. We, of in dit geval ik, proberen toch altijd op de een of andere manier keuzes te...

Ik ga er een eind aan breien. Heb alles staan, op 1 cruciaal punt na.....

343 met Pepi+Perisic of 352 met Til+Perisic (en fiks sterkere bank).

De vraag is dus eigenlijk Wie heeft er grotere kans op een basisplaats, Til of Pepi?🤷🏽‍♂️🤷🏽‍♂️

Zal ik toch enigszins moeten gaan gokken. En dan voelt Til toch veiliger (en zoals aangegeven, kan ik niet teveel gekke gokjes wagen)

Jorqaef8794
Peli
Ik ga er een eind aan breien. Heb alles staan, op 1 cruciaal punt na..... 343 met Pepi+Perisic of 35...

ik vind Til veel zekerder op een basisplaats als Pepi. Saibari zal wel gaan invallen, maar ik denk dat het middenveld weer uit Schouten, veerman, til zal bestaan. Ik zou dus voor de variant kiezen met Til. 

Peli
Jorqaef8794
ik vind Til veel zekerder op een basisplaats als Pepi. Saibari zal wel gaan invallen, maar ik denk d...

✅️

Dimitrofiets

4x PSV

3x AZ

3x UUU

1x TWE

bankie met 

2x WII

2x GRO

Durf LdJ/Pepi niet aan. Durf Gimenez ivm Milangeruchten niet aan. Blijf deze ronde weg bij Ajax. En sowieso bij inhaalwedstrijden. Op Steijn na dan.

Laatst gewijzigd
Peli

En dan de cpt keuze. Neig nu naar Haller. Alternatief Parrott. 

mirkodek
Dimitrofiets
4x PSV 3x AZ 3x UUU 1x TWE bankie met  2x WII 2x GRO   Durf LdJ/Pepi niet aan. Durf Gimenez ivm Mila...

Zelfde overweging, hierbij voor de basis gekozen voor 4x PSV, 4x AZ, 2x Utrecht en 1x Twente. Op de bank zit 2xUtrecht, PEC, Willem II

mirkodek
Peli
En dan de cpt keuze. Neig nu naar Haller. Alternatief Parrott. 

Durf je Steijn niet aan?

Peli
mirkodek
Durf je Steijn niet aan?

Nee. Liever eentje die dit weekend in actie komt. 

Ben Van Heck

Hier hetzelfde dillemma, Peli. Hier ook (vooralsnog) Haller met als tweede optie. Mijn sentiment bij Haller is hoog en uit bij Heracles moet er wel wat te halen zijn. Echter Parrot THUIS tegen Sparta laat me wel twijfelen..

Peli
Ben Van Heck
Hier hetzelfde dillemma, Peli. Hier ook (vooralsnog) Haller met als tweede optie. Mijn sentiment bij...

Ik ga waarschijnlijk voor Parrott. 

Sparta al sinds 21 september niet gewonnen in eredivisie. En ze spelen uit in Alkmaar (waar Parrott 8 van zijn in totaal 10 eredivisie goals scoorde..... ook nog 3 buiten de eredivisie om, allen thuisgoals)

Europameister

Niemand die spelers van Fortuna selecteert, thuis tegen PEC? Branderhorst is weer fit, Da Cruz is altijd interessant als aanvaller (middenvelder in het spel). 

steven20

Hier ook parrottt

Peli
Europameister
Niemand die spelers van Fortuna selecteert, thuis tegen PEC? Branderhorst is weer fit, Da Cruz is al...

Da Cruz zit op m'n bank.

mirkodek

Iemand al ergens gevonden of Cathline (en Haller) in de basis staan vanavond bij Utrecht?

Thijs1986
mirkodek
Iemand al ergens gevonden of Cathline (en Haller) in de basis staan vanavond bij Utrecht?

allebei basis

Jorqaef8794
Peli
Da Cruz zit op m'n bank.

Waarom zou je voor da Cruz kiezen en niet bijvoorbeeld voor aaronson of Meerveld? 

mirkodek
Jorqaef8794
Waarom zou je voor da Cruz kiezen en niet bijvoorbeeld voor aaronson of Meerveld? 

Precies mijn gedachte, ik ga voor Meerveld

1 2 ... 410 411 412 413

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.