Leuk dat Lauritsen hier weer wordt genoemd. Dit weekend had ik hem mee en hij scoort. Maar ik moet zeggen dat ik hem niet vond overtuigen in de hele wedstrijd. Weinig kansen en meer de lange bal doorkoppend dan zelf in kansrijke positie. Aan het einde oogde hij ook vermoeid. De 2 miljoen en het feit dat sparta vast beter gaat draaien maakt hem nog wel interessant.
Berghuis heb ik eigenlijk altijd een zwak voor, maar eigenlijk overweeg ik hem nu niet. Ook redelijk veel wedstrijden gemist door vage blessures.
Probleem bij til en saibari is dat dit 2 spelers zijn die niet vaak samen opgesteld worden, zeker met Schouten Veerman fit. en ja , ook incalculeren dat tillman wellicht de laatste 4/5 wedstrijden nog meedoet dan is een veerman zelfs een risico .
als je puur kijkt naar kwaliteit dan zal saibari het natuurlijk altijd winnen , en meer spelen . Til heeft natuurlijk ook veel punten gehaald doordat veerman geblesseerd was
Ik moet eerlijk zeggen dat op het middenveld de keuze zo groot is, dat ik voor mijn 6e middenvelder niet meer dan 1 miljoen ga uitgeven. Er zijn inderdaad genoeg interessante opties, maar allemaal (in mijn ogen) te duur voor op de bank.
En wat betreft PSV: ik vermoed dat ook Bosz vaker met zijn beoogde basiselftal gaat spelen en voor nu is dat volgens mij Veerman - Schouten - Saibari. Waarschijnlijk liggen ze binnenkort uit Europa dus er zal ook minder gerouleerd gaan worden. Dan vind ik Til toch steeds meer een slechtere optie worden. Hij zal echt wel z'n minuten gaan maken, maar ik vermoed dat het steeds vaker zoals afgelopen zaterdag gaat zijn (ca 15-20 min) en dan worden het wel vaak nul punten.
Perisic blijf ik lastig vinden. Bakayoko heeft de vorm niet, Lang sukkelt altijd wel en voor Luuk is ook nog niet echt een stand-in nu. Dus Perisic gaat in mijn ogen vaak starten. Maar eerlijkheid gebied te zeggen dat ook hier de kans op nul punten aanwezig is.
Wederom inhoudelijk meer dan prima onderlegde argumenten.
Al kan ook Veerman kind vd rekening worden. Dan gaat Saibari naar 8 en Til naar 10
(Volgens mij heb ik Til vaker niet gepickt, zoals deze 1e seizoenshelft.....en daar elke keer spijt van gehad)
Diezelfde Lammers die nu geblesseerd is en het de eerste makkelijke seizoenshelft ietwat teleurgesteld heeft en een goeie spits achter zich heeft? Kijk even naar het programma van beide ploegen en kies dan nog eens.
Til zijn laagste score in scorito was rond de 1600 en daar staat hij nu ook alweer op. Ik verwacht dat hij echt wel zijn minuten maken. En als invaller dubbele punten. En in saibari zie ik niet een invaller. Daardoor hou ik ruimte voor Taylor, timber en mijnans. Alleen daar zit nog wel twijfel. Bij til weet ik denk ik meer wat ik krijg. Al ben echt een saibari fan. Het liefst probeer ik zoveel mogelijk 10 te nemen. Ik hoor ook niemand over Vlap is in mijn ogen mooi geprijsd. Altijd wel goed voor 6 a 10 assist en een handvol goals. Dat heb ik ook bij rots, maar nu heb ik Lammers, maar ik kan Lammers nog wisselen voor rots. Wie van jullie heeft Lammers erin staan?
Op basis van XG staat hij op te weinig doelpunten. Is gewoon de eerste spits van Twente. En is bijna herstellende van zijn blessure. En daarnaast een gunstig programma.
Voor ons voetballiefhebbers is Saibari een leukere voetballer om te kijken dan Til. Maar ik denk dat Bosz Til het liefste op 10 heeft vanwege zijn diepgang en scorend vermogen en Saibari op 8 vanwege zijn voetballend vermogen. Ik ga op dit moment voor Til omdat hij zowel als basisspeler als invaller een goeie kans heeft op veel punten. Volgens mij ook wel een favorietje van Bosz als je de interviews af en toe leest. Die gaat hoe dan ook zijn punten wel pakken. Bij Saibari vind ik het allemaal wat minder zeker, kwakkelt eigenlijk ieder jaar wel met blessures of ziekte en kan dus zomaar niet op 10 uitkomen. Voor 5 miljoen moet ik 100% overtuigd zijn en dat ben ik gewoon niet.
Dat blessureleed bij Saibari in het verleden laat mij ook wel twijfelen. Voor nu staat hij er in, maar elke keer als ik hem pick heb ik er spijt van. Til boven Saibari kiezen zorgt ook weer voor een extra miljoentje die ik elders kan besteden. Wat een ellende is het ook dat PSV middenveld.
Steijn is een middenvelder en daar kijk ik wat minder naar XG dan bij de aanvallers. Daarnaast is Steijn ook de vaste penalty nemer en ik hem nu al 3 jaar in mijn team heb en altijd heeft geleverd. Nooit geblesseerd en daarnaast ook nog assist en teampunten.
Welke spits zou jij dan overwegen in de 3,5 klasse of iets eronder of erboven? De enige waar ik nog uit twijfel is Ueda. Is mooi geprijsd en zal de eerste spits blijven tenzij Feyenoord nog een hele goede spits haalt. Hij laat het bij het Japans elftal altijd zien en ook niet tegen de minste. Is natuurlijk een hele andere spits dan Santi, maar heeft echt wel een neusje voor de goal. Alleen is het meer een counterspits. Dan heb je nog brobbey maar daar blijf ik vanaf.
Precies dit haha.
Verdedigend ga ik denk ik uitkomen op 3 clubs ongeveer die het gros van de wedstrijden de basis in zullen gaan.
Als 4e verdediger kan zowel el karouani als mauro voor 2.5 mee, maar wilde eigenlijk van beiden afblijven
(Verwacht dat utrecht het minder gaat doen en ben ook bang dat mauro zn plek kwijt raakt).
Evt Kuipers zou het ook kunnen oplossen maar dan moet Salah-Eddine wel eerst op mentale training naar Rome worden gestuurd
Steijn is een zekerheidje idd maar doelde meer op het feit dat je keuzes maakt op basis van XG. Je kan er dus ook uit concluderen dat Lammers dat simpelweg niet waarmaakt en niet dat hij er dus nog een hoop zal maken. Voor mij valt de keuze in ieder geval op Haller.
https://1908.nl/artikelen/feyenoord-maakt-met-romulo-en-carrillo-werk-van-twee-aanvallers
Dus pas maar op met Ueda. Vooral die Romulo is wel een hele serieuze, en makkelijk scorende, concurrent. Naar het schijnt....
Grote gok hoor, ook als er niks bij komt....
Zelfs als Feyenoorder heb ik weinig tot geen vertrouwen in veel goals van hem (want uiteindelijk pick je hem daar voor).
Maar as discussed.... naast LdJ is niemand uit het hogere segment een zekerheidje voorin.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.