Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 454 ... 473 474
ralfinho77
Kennylimbrichts
Ik verwacht een noodgreep aangezien Obispo tegen NEC gewoon 90 min speelde.

Bosz is wel gecharmeerd van een voetballende verdediger achterin. Volgens  mij heeft Schouten het daar vorig jaar ook goed gedaan. Vooral in de Eredivisie waar ze meer de overhand hebben. Ik vond hem tegen Feyenoord erg overtuigend. En obispo is toch nog geregeld geblesseerd en pakt ook nog weleens een kaart. 

Ben Van Heck

Voor de spelers die, net als ik, Kuipers overwegen kan dit wel een extra reden zijn om hem te nemen. Vind 2 miljoen voor de vaste linksback een steal en verwacht wel de nodige assists van hem. Nog meer mensen die overtuigd zijn van Kuipers? Klik hem er liever in dan Deijl eigenlijk. 

https://www.twentefans.nl/fc-twente-denkt-dat-hij-de-eerste-linksback-kan-zijn-en-blijven/

Nijmos
ralfinho77
Bosz is wel gecharmeerd van een voetballende verdediger achterin. Volgens  mij heeft Schouten het da...

Maar Bosz is vooral heel erg gecharmeerd, hij eist nog net niet, dat een centrum uit een rechtspoot en een linkspoot bestaat. Vorig jaar speelde Schouten vaak naast Boscagli, doorgaans niet in plaats van Boscagli. 

Rubik
Ben Van Heck
Voor de spelers die, net als ik, Kuipers overwegen kan dit wel een extra reden zijn om hem te nemen....

De titel geeft inderdaad reden om hem te picken, maar het einde van het artikel...

"Dan hebben ze een paar andere spelers in de selectie achter de hand die daar ook uit de voeten zouden kunnen", weet de journalist. "Onder andere Michal Sadílek, die daar afgelopen zondag nog een tijdje speelde en dat vrij goed deed. Hij had nog een assist op Sem Steijn."

Daarnaast werd Gerald Alders gehuurd van Ajax. "Die kan op linksback en op rechtsback spelen. Bij Jong Ajax heeft hij vaak als linksback gespeeld. Daar zien ze ook een kandidaat in voor die plek."

MalafideFreriks
MightyM
Ik denk eerder dat RedDevil het over Berghuis heeft.

Dat zou ook kunnen, ik ben zelf mega fan Kian, maar Berghuis is ook een leuke optie als je een Ajax speler erin wil hebben. 

Sjarls
Ben Van Heck
Voor de spelers die, net als ik, Kuipers overwegen kan dit wel een extra reden zijn om hem te nemen....

Ik pak ze beide. Wat voor Deijl in het voordeel spreekt is dat hij de pingels neemt. 

Kennylimbrichts

Dat artikel omtrent Kuipers komt inderdaad een beetje over alsof ze het wel gaan proberen maar intern ook de nodige twijfels hebben. Overigens overweeg ik hem toch te picken als 4e verdediger in een 3-5-2 i.v.m. de gunstige prijs. 

Ben Van Heck

Ja het is een beetje tricky inderdaad. Ik wil eigenlijk wel graag een Twente verdediger meenemen, waar ik dus wil kiezen tussen Kuipers (kans op assists) of Lagerbielke (vaste basisspeler). 

mirkodek
RedDevil
Taylor klikte ik er deze maand eigenlijk blind in. Ik had hem voor de winterstop, hij was toen mijn...

Goed punt, die beredenering kan ik zeker volgen. Als ik hem verder volg, vermoed ik dat je dan Berghuis kiest. Henderson is geen Scorito speler en FJ en Klaassen staan niet standaard in de basis/zijn onzekerder. Gedurfd! Is natuurlijk 500K goedkoper, neemt wel corners en vrije trappen en zou in principe weer fit moeten zijn EN Farioli is gecharmeerd van hem. Ik durf het zelf niet aan denk ik, teveel onzekerheid in mijn ogen of hij veel/genoeg gaat spelen en gaat leveren. Ik kijk als Ajacied alle wedstrijden en vind hem echt niet meer op zijn niveau. Denk dat ik toch naar de zekerheid van Taylor neig. Maar als ie het goed gaat doen, heb je echt een goede te pakken!

Voor wat betreft Kuipers, ook die is mij te onzeker. Zeker als je hem weg zet tegen een Deijl: die speelt alles (en 90 min) en neemt de pingels.

hansotjes

Laat ik nog een balletje opgooien die ik niet voorbij heb zien komen (of ik heb erover heen gelezen)

Ik twijfel zelf heel erg om Ueda mee te nemen als 3e aanvaller. 
Dti zou wel betekenen dat Breum wordt gedwongrade naar 1 (of 1.25) Middenvelder (bijv. Ihatarren of Eiting).

Nemen jullie sws Breum mee voor 2.5 en dan liever een 3e aanvaller van 1.5 M of is Ueda als Feyenoord spits in jullie ogen een koopje voor 3 miljoen en moet Breum het nog maar laten zien?

jvdh

Zo mijn teampje staat. Nu lekker wachten tot morgen 16.25 uur om nog even snel alles flink om te gooien. Suc6 allemaal

Europameister
hansotjes
Laat ik nog een balletje opgooien die ik niet voorbij heb zien komen (of ik heb erover heen gelezen)...

Ik heb ze allebei niet, bij Breum krijg ik een beetje het idee dat hij vooral door zijn hattrick echt is opgevallen in de 1e seizoenshelft. De afgelopen wedstrijden geen goal of assist. 2.5 mln is ook best prijzig, bijvoorbeeld Aaronson is alweer 5 ton goedkoper. Utrecht heeft ook een redelijk goed programma.

Ueda vind ik echt te onzeker, kan zomaar zijn dat als hij niet snel gaat scoren Carranza erin komt. 

Eiting heb ik wel, met Lauritsen in de spits. Gokje dat dit in de 2e seizoenshelft een mooi duo kan worden. Daardoor heb ik vooral kunnen investeren in een middenveld met Ajax, Twente en 2x PSV. En verdediging met spelers die een assist kunnen geven of bewezen hebben de 0 te kunnen houden. 

Dimitrofiets
Europameister
Ik heb ze allebei niet, bij Breum krijg ik een beetje het idee dat hij vooral door zijn hattrick ech...

Heb bij Breum een beetje FOMO, weet niet waarom.
Heb nu Saibari met Hlynsson op de bank. Maja voor hetzelfde geld heb je Til en Breum. Maja 2,5M op de bank voelt niet goed ofzo.

Kennylimbrichts
hansotjes
Laat ik nog een balletje opgooien die ik niet voorbij heb zien komen (of ik heb erover heen gelezen)...

Ueda vind ik zeker geen koopje voor 3m aangezien hij in de wedstrijden dat hij speelt alles behalve overtuigd en ik echt verwacht dat hij zijn basisplaats nog wel eens kan verliezen. Anderzijds noem je Breum en daarbij denk ik dat hij zeker wisselvallig zal zijn. Neem daarbij mee dat Edvardssen naar Ajax is vertrokken verwacht ik er de tweede seizoenshelft iets minder van dan in de 1ste. Al zijn er voor mijn gevoel zeer veel twijfelgevallen op dit moment alleen al af te lezen aan de namen die hier geregeld voorbij komen; Kuipers, Ueda, Haller, Til, Saibari om er een paar te noemen.

Nijmos

Het valt mij op hoe veel er hier over een basis opstelling en een systeem wordt gesproken, alsof dat ook maar enigszins te voorspellen valt. We spelen nog 13 rondes, tot mei ergens. De ervaring leert toch dat je richting het einde 3 tot 6 spelers mist. Volgens mij heb je minstens 16, liefst 17 basiswaardige spelers nodig. Hier lijkt iedereen te "gokken" dat alle keuzes raak zijn en iedereen fit en zonder schorsing het einde van het seizoen haalt.

Kennylimbrichts
Nijmos
Het valt mij op hoe veel er hier over een basis opstelling en een systeem wordt gesproken, alsof dat...

Ik denk dat de meesten vooral een opzet maken van hun ideale elftal. Als ik naar mijzelf kijk zorg ik zeker dat ik in elke linie opties heb in het geval van blessures. Hoe goed die opties moeten zijn is bij mij afhankelijk van hoeveel risico ik per linie neem. Zo ga ik 3-5-2 spelen waarbij mijn 6e middenvelder goedkoop is maar ook zijn basisplek nog wel eens kan verliezen. Om die reden zorg ik ervoor dat ik opties heb om met 3 spitsen of 4 verdedigers te gaan spelen zodat eventuele blessures alsnog opgevangen kunnen worden. 

Laatst gewijzigd
Rubik

Laatste dag voor de deadline, dus wederom een polletje: 

Hoeveel 'risicootjes/gokjes' neem je mee in je selectie?

Meest genoemde hier: Haller, Ueda, Berghuis, Perisic, et cetera. Spelers waarvan het rendement of speeltijd niet geheel duidelijk is.

Dimitrofiets

Zijn er weer persconferenties vandaag? Benieuwd naar Til en de "blessure aan de knie". Wellicht worden we iets wijzer n.a.v. de training oid.

Kennylimbrichts
Dimitrofiets
Zijn er weer persconferenties vandaag? Benieuwd naar Til en de "blessure aan de knie". Wellicht word...

Die van PSV wordt bij mijn weten niet live uitgezonden maar is via Rik Elfrink of andere journalisten vaak wel via X te volgen. Ik verwacht niet dat de blessure van Til iets zal zijn om je zorgen over te maken aangezien hij lachend over het veld liep (zoals door meerderen eerder geschreven). Nadeel bij PSV is dat de persco vaak voorafgaand aan de afsluitende training is dus je vaak de standaard zin: 'meespelen wordt bekeken na de komende training' krijgt en dus niets aan hebt. 

mirkodek

Toevallig de buurman van Bosz aanwezig op dit forum die even kan checken wat zijn beoogde basiselftal is? Dat zou het een stuk makkelijker maken, thanks. Zelf denk ik dat dit hem wordt de komende tijd (te beginnen met tegen Willem II), weet alleen niet of ik daarop mn keuze echt durf te baseren:

Lang De Jong Perisic
Saibari Schouten Veerman
Mauro Obispo Flamingo Ledezma
Benitez

Overigens heb ik ook sterke FOMO voor Breum maar laat ik hem zeer waarschijnlijk thuis. Hij levert wat minder de laatste tijd, GAE heeft Edvardsen verloren en zal allicht ook wat minder goed gaan draaien de komende tijd. 

Pablito

Is Luuk Brouwers hier al eens voorbij gekomen? 

Squender

Alders is niet ingeschreven voor de Europa League.

Het is natuurlijk afwachten of ze nog meer dan 2 wedstrijden gaan spelen hier, maar kan wel betekenen dat Alders wellicht in de competitie zijn ding mag doen? Wat misschien ten koste gaat van Kuipers...

Leuke speler, maar ik vind het ook te onzeker.

Nijmos
Squender
Alders is niet ingeschreven voor de Europa League. Het is natuurlijk afwachten of ze nog meer dan 2...

Lijkt me eerder te betekenen dat ze die Alders niet al te serieus nemen.

Astarloa

Goeiedagschotel jullie hebben nog veel onzekerheden 1 dag voor de deadline! Alles wordt inmiddels ook tot oneindig herhaald.

Squender
Nijmos
Lijkt me eerder te betekenen dat ze die Alders niet al te serieus nemen.

Oja, want daarom huur je natuurlijk een speler. 

1 2 ... 454 ... 473 474

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.