Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 455 ... 473 474
Rubik

Stel je wilt een -relatief- voordelig gokje wagen op het middenveld van de huidige top 2: wie heeft jouw voorkeur, en waarom?

Perisic of Berghuis?

Squender

Perisic dan. Hoezeer ik ook hoop dat Berghuis zijn waarde gaat bewijzen.

Overigens keek ik gister even snel naar het puntentotaal van Perisic. Daar werd ik nou niet bepaald warm van....

Jorqaef8794

Een AZ fan hier die weet hoe ernstig de blessure van maikuma is? Voor alsnog staat hij in mijn selectie maar anders ga ik hem vervangen. 

Nijmos
Squender
Oja, want daarom huur je natuurlijk een speler. 

Ze mogen beperkt spelers inschrijven voor de europa league. Kiezen dan voor anderen. Kies je dan voor degene die je denkt nodig te hebben, of voor degene die in de competitie niet hun ding mogen doen? Als Alders beoogd basisspeler was hadden ze hem zeker ingeschreven. Nu zullen ze voor Verschueren, Booth en Unuvar gekozen hebben ofzo? Lijkt me geen teken dat Alders de eerste linksback wordt hoor.

ralfinho77
Rubik
Stel je wilt een -relatief- voordelig gokje wagen op het middenveld van de huidige top 2: wie heeft...

Beide niet.

Astarloa
Rubik
Stel je wilt een -relatief- voordelig gokje wagen op het middenveld van de huidige top 2: wie heeft...

Wil je deze keuze niet liever zelf maken?

Nijmos
Squender
Perisic dan. Hoezeer ik ook hoop dat Berghuis zijn waarde gaat bewijzen. Overigens keek ik gister ev...

Peresic kon je pas kiezen vanaf de winterstop volgens mij en daarom is zijn puntentotaal ook gebaseerd op na de winterstop. Voor die tijd zat hij niet in het spel, net als bijvoorbeeld Klaasse 

Squender

1e linksback niet, maar wellicht wel reden om te gaan rouleren. 

Squender
Nijmos
Peresic kon je pas kiezen vanaf de winterstop volgens mij en daarom is zijn puntentotaal ook gebasee...

Oja, dat is ook weer zo. Dat verandert meteen alle zaken!

Nijmos

Ajax heeft Alders verhuurd voordat Rosa binnenkwam en nadat Rensch verkocht was. Ook dat lijkt me een teken dat Alders niet klaar is om meer te zijn dan een backup in de subtop van de eredivisie. Ik verwacht dat hij alleen minuten gaat maken als het kan of moet, maar zie in Sadilek de echte concurrent van Kuipers

dvsermelo
Rubik

Perisic. Vanwege een miljoen goedkoper. Gokjes met hoge waardes is niet handig. Puntenplafond ligt ongeveer evenhoog. En Perisic kan op heel veel posities spelen. In de topwedstrijden wordt hij vaak opgesteld. Bij Berghuis is het juist een beetje andersom. 

Nijmos

Ik vind Perisic ook lastig, maar mij valt wel op dat hij heel vaak lang blijft staan en weinig voortijdig wordt gewisseld. Een teken dat Bosz hem een van de eerste basisspelers vindt?

Tim Mingo

Ik zie veel discussie over Kuipers. Maar niet over Gaaei. Met het vertrek van Rensch toch een prima optie? Of wordt Rosa de nieuwe rechtsback bij Ajax?

Squender
Tim Mingo
Ik zie veel discussie over Kuipers. Maar niet over Gaaei. Met het vertrek van Rensch toch een prima...

Ik heb Gaaei hoog zitten, verwacht ook veel van hem. Míts hij basis blijft staan. En dat vind ik voor nu een te groot vraagteken.

hansotjes

Qua Breum, ik meen me te herinneren dat hier ooit is geroepen dat hij 4e zou staan als hij hetzelfde had gepresteerd als hij het hele seizoen als M in het spel had gezeten.

Maakt hem toch weer een stuk aantrekkelijker..

Pablito
Nijmos
Ajax heeft Alders verhuurd voordat Rosa binnenkwam en nadat Rensch verkocht was. Ook dat lijkt me ee...

Sadilek heeft toch bijna alle wedstrijden op het middenveld gespeeld - waar hij belangrijk is. Als je een degelijke linksback hebt laat je toch niet een betrouwbare middenvelder op een andere positie spelen? Wie zou dan de plek van Sadilek opvullen nu Eiting weg is? Vlap? Verschueren? Dat zijn toch veel aanvallendere spelers. 

Dimitrofiets

Gewoon omdat ik niets te doen heb haha

Til in 24/25 (ED, Beker, CL) 31 wedstrijden 10 goals 7 assists. Oftewel 0,32 goal en 0,23 assist per wedstrijd.

Saibari in 24/25 (ED, Beker, CL) 27 wedstrijden 9 goals 9 assists. Oftewel 0,33 goal en 0,33 assist per wedstrijd.

Jorqaef8794

Hoe denken jullie over Willem 2? zitten momenteel even in een dipje maar het programma wat ze nog gaan krijgen is echt verre weg het beste van alle clubs. Het weekend krijgen ze PSV en dan krijgen ze tot aan einde competitie alleen nog ajax, voor de rest geen topclubs meer. Dit zou potentieel veel punten kunnen opleveren voor didilion of meerveld bijvoorbeeld. 

Laatst gewijzigd
Kennylimbrichts
Jorqaef8794
Hoe denken jullie over Willem 2? zitten momenteel even in een dipje maar het programma wat ze nog ga...

Je tweede zin zegt het al, ze zitten in een dipje. Voor mij de reden om zoveel mogelijk van die club af te blijven. Verder denk ik dat de nr. 8 t/m 17 allemaal van elkaar kunnen winnen dus die mindere wedstrijden zijn alles behalve zekerheidjes. 

ralfinho77
Dimitrofiets
Gewoon omdat ik niets te doen heb hahaTil in 24/25 (ED, Beker, CL) 31 wedstrijden 10 goals 7 assists...

https://www.espn.nl/voetbal/artikel/_/id/14316303/ismael-saibari-is-de-alleskunner-die-dit-psv-nodig-heeft

nog even wat data😂😂

Jorqaef8794
ralfinho77
https://www.espn.nl/voetbal/artikel/_/id/14316303/ismael-saibari-is-de-alleskunner-die-dit-psv-nodig...

een artikel van oktober 2024?

bdebouwer

Hato meteen eerste wedstrijd geschorts. Mensen die hem daarom niet meenemen?

Astarloa
bdebouwer

Hele goeie reden zou dat zijn.

BartB
bdebouwer

Nee tuurlijk niet... Dat is voor 1 wedstrijd toch prima op te vangen met je 4e of 5e verdediger

Gids03

Zijn er nog mensen die voor barkas gaan ? Aardig gunstig programma toch .

1 2 ... 455 ... 473 474

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.