Ze mogen beperkt spelers inschrijven voor de europa league. Kiezen dan voor anderen. Kies je dan voor degene die je denkt nodig te hebben, of voor degene die in de competitie niet hun ding mogen doen? Als Alders beoogd basisspeler was hadden ze hem zeker ingeschreven. Nu zullen ze voor Verschueren, Booth en Unuvar gekozen hebben ofzo? Lijkt me geen teken dat Alders de eerste linksback wordt hoor.
Peresic kon je pas kiezen vanaf de winterstop volgens mij en daarom is zijn puntentotaal ook gebaseerd op na de winterstop. Voor die tijd zat hij niet in het spel, net als bijvoorbeeld Klaasse
Ajax heeft Alders verhuurd voordat Rosa binnenkwam en nadat Rensch verkocht was. Ook dat lijkt me een teken dat Alders niet klaar is om meer te zijn dan een backup in de subtop van de eredivisie. Ik verwacht dat hij alleen minuten gaat maken als het kan of moet, maar zie in Sadilek de echte concurrent van Kuipers
Perisic. Vanwege een miljoen goedkoper. Gokjes met hoge waardes is niet handig. Puntenplafond ligt ongeveer evenhoog. En Perisic kan op heel veel posities spelen. In de topwedstrijden wordt hij vaak opgesteld. Bij Berghuis is het juist een beetje andersom.
Sadilek heeft toch bijna alle wedstrijden op het middenveld gespeeld - waar hij belangrijk is. Als je een degelijke linksback hebt laat je toch niet een betrouwbare middenvelder op een andere positie spelen? Wie zou dan de plek van Sadilek opvullen nu Eiting weg is? Vlap? Verschueren? Dat zijn toch veel aanvallendere spelers.
Hoe denken jullie over Willem 2? zitten momenteel even in een dipje maar het programma wat ze nog gaan krijgen is echt verre weg het beste van alle clubs. Het weekend krijgen ze PSV en dan krijgen ze tot aan einde competitie alleen nog ajax, voor de rest geen topclubs meer. Dit zou potentieel veel punten kunnen opleveren voor didilion of meerveld bijvoorbeeld.
Je tweede zin zegt het al, ze zitten in een dipje. Voor mij de reden om zoveel mogelijk van die club af te blijven. Verder denk ik dat de nr. 8 t/m 17 allemaal van elkaar kunnen winnen dus die mindere wedstrijden zijn alles behalve zekerheidjes.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.