Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 456 ... 473 474
Jorqaef8794
bdebouwer
Hato meteen eerste wedstrijd geschorts. Mensen die hem daarom niet meenemen?

neem hem sowieso niet mee, zijn genoeg verdedigers van ajax die 1 miljoen minder zijn en dat geld kan je ergens anders prima gebruiken.

Ben Van Heck

Waar ik eerder Pasveer + een verdediger van Ajax had, ben ik nu toch uitgeweken naar een goedkopere keeper en 2 Ajax verdedigers. Hierdoor beschouw ik De Busser als mijn eerste doelman. Toch hoor ik diverse argumenten over dat je beter kunt investeren in een goede keeper, maar in hoeverre gaat die vlieger op als je dat indekt met juist 2 verdedigers van diezelfde club? Plus bij die verdedigers heb je ook nog kans op eventuele goals en assists. 2x 2,5 miljoen is dan aantrekkelijker dan 1x 2,5 miljoen en 1x 3,5 miljoen, waardoor dat extra miljoentje wel lekker is..

Dimitrofiets

HOE DAN!

Ineens heb ik een aanval met LdJ Parrott Haller en Ueda op de bank ipv Vente.

bdebouwer
Gids03
Zijn er nog mensen die voor barkas gaan ? Aardig gunstig programma toch .

Utrecht houdt bijna nooit de nul en ze spelen ook een stuk minder goed dan voor de winterstop

Tim Mingo

Wat denken jullie?

Haller of Lammers?

Wie gaat er meer punten binnen halen?

Dimitrofiets
Tim Mingo
Wat denken jullie? Haller of Lammers? Wie gaat er meer punten binnen halen?

100% Haller

hansotjes
Ben Van Heck
Waar ik eerder Pasveer + een verdediger van Ajax had, ben ik nu toch uitgeweken naar een goedkopere...

Ja valt zeker wat voor te zeggen.
Zelf vul ik hem (zeer wss) ook zo in door backs van az + pasveer mee te nemen ipv owusu met cb's van ajax

scoritofan

lammers wel weer terug.

https://www.twenteinsite.nl/eerste-elftal/lammers-keert-na-weken-blessureleed-terug-bij-fc-twente

Astarloa

Volgens mij is Peli al afgetaaid haha. Alleen nog maar mensen hier die bevestiging zoeken voor hun eigen keuzes. 

Pablito
Astarloa
Volgens mij is Peli al afgetaaid haha. Alleen nog maar mensen hier die bevestiging zoeken voor hun e...

We bereiken zo langzamerhand het kookpunt hier haha. 

BartB
Pablito
We bereiken zo langzamerhand het kookpunt hier haha. 

Ik ben ook wel afgehaakt... Voorheen werden er nog wel eens handige inzichten gedeeld. Nu is het alleen maar een stortvloed aan spam van de strekking 'Haller of Ueda?'  'Til of Saibari' etc etc

ralfinho77
Jorqaef8794
een artikel van oktober 2024?

Ja eind 2024.

Tim Mingo
BartB
Ik ben ook wel afgehaakt... Voorheen werden er nog wel eens handige inzichten gedeeld. Nu is het all...

Ik zou voor Haller en Til gaan 😁

ralfinho77
scoritofan
lammers wel weer terug. https://www.twenteinsite.nl/eerste-elftal/lammers-keert-na-weken-blessurelee...

Dat is wel interessant. Voor 3,5 nog wel een optie voor mij.

Pablito
BartB
Ik ben ook wel afgehaakt... Voorheen werden er nog wel eens handige inzichten gedeeld. Nu is het all...

Gewoon Scorito premium nemen... Dan heb je wat meer te besteden. Dat nog niet iedereen daarvan op de hoogte is joh..

Kennylimbrichts

Persconferentie PSV (bronnen Marco Timmer en Rik Elfrink op X): 

• Malacia morgen bij de selectie zal voornamelijk zijn om hem bij de groep te betrekken.
  • Pepi zal dit seizoen niet meer spelen
  • aantal spelers met pijntjes uit de wedstrijd tegen feyenoord gekomen, verwachting is dat dit geen problemen oplevert voor de wedstrijd tegen Willem 2
  • Jesper Uneken schuift door naar PSV 1 n.a.v. het uitblijven van een extra spits. Nog onzeker of hij dit weekend bij de selectie zit aangezien hij begin van de week niet geheel fit was. 
  • Fitheid Luuk gaan ze zorgvuldig mee om, traint dag na een wedstrijd binnen en laat zich extra verzorgen. 
  • Bosz benadrukt dat hij geen keeperswissel overweegt (geen idee welke mafkees van een journalist hiernaar gevraagd heeft)
  • Stewart: PSV zoekt nog wel naar een buitenkansje voor in de spits (denk aan transfervrije speler) 
  • Bosz geeft over Mauro aan dat hij op dit moment een van PSV's beste spelers is. Bosz ziet hem als linksback maar hij kan ook op rechtsback of het middenveld. Bosz is gecharmeerd van het gif wat een speler als Mauro brengt. 
  • Dest maakt grote stappen in de groepstraining maar zal de komende weken nog niet bij de wedstrijdselectie zitten. 
  • Ledezma herstelt goed maar zit niet bij de selectie dit weekend.
  • Til heeft een tik gehad tegen Feyenoord, heeft hier geen zware problemen aan over gehouden. Hij gaat trainen en als hij daar goed doorheen komt is hij inzetbaar.

hansotjes

Om nog wat relevants te delen dan ;) 

Til kreeg woensdag een tik, maar heeft geen zwaar probleem overgehouden aan het duel met Feyenoord. Hij gaat trainen en als hij daar goed doorheen komt, is Til inzetbaar.

Bosz over Mauro Júnior bij PSV: ''Hij is op dit moment een van onze beste spelers."

Laatst gewijzigd
BartB
Kennylimbrichts
Persconferentie PSV (bronnen Marco Timmer en Rik Elfrink op X):  Malacia morgen bij de selectie zal...

Kijk dit zijn de relevante bijdrages :)

Jorqaef8794

100% pickrate voor mauro junior, in 3, 2, 1......

Rubik
Kennylimbrichts
Persconferentie PSV (bronnen Marco Timmer en Rik Elfrink op X):  Malacia morgen bij de selectie zal...

De uitspraken over het doorschuiven van Uneken naar 1 en het nog zoeken naar een transfervrije spits, doen de kansen voor Til/Saibari/Perisic in de punt van de aanval wel afnemen...

Tim Mingo
Jorqaef8794

Nope. Laatste 10 wedstrijden zal het gewoon Dest zijn op links. Karsdorp op rechts. En Mauro die als roulatiespeler gebruikt gaat worden. 

pieter14

Misschien alvast beginnen met hoeveel spelers je van elke club in je selectie hebt zitten ;)

Rubik
Jorqaef8794

Totdat je hier naar kijkt... Sinds 20/21 al 601 'blessure-dagen' erop zitten... 79 wedstrijden gemist in 5 seizoenen door blessures...

Ben Van Heck

Bosz: 'Wij moeten wedstrijden winnen. Dat willen we met Luuk doen en daar hebben we een fitte Luuk voor nodig. Dus ik zal in zijn belasting soms een concessie moeten doen.'

Dit betekent dat De Jong regelmatig op de bank plaats zal nemen dus.

Squender
Ben Van Heck
Bosz: 'Wij moeten wedstrijden winnen. Dat willen we met Luuk doen en daar hebben we een fitte Luuk v...

Dus mét een hele goede spits achter hem wordt hij na zware europese wedstrijden níet op de bank geplaatst, om dat nu zónder goede spits achter hem wel te gaan doen?

Ik lees dit eerder als dat hij rust krijgt bij trainingen oid.

1 2 ... 456 ... 473 474

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.