Waar baseer je dit nou op? dit kan ook betekenen dat hij doordeweeks minder hoeft te doen qua training zoals hier al eerder genoemd is. Dit kan ook betekenen dat hij bij een 3-0 voorsprong al eerder naar de kant gehaald wordt. Ik snap niet waarom er hier op het forum zo ongeloofelijk veel aannames gedaan worden op al het voetbalnieuws overal.
Heb dit twee dagen geleden ook gevraagd, maar ben benieuwd of mensen tot nieuwe inzichten zijn gekomen: voor welke speler heb je de meeste FOMO?
Mijn antwoord was Haller, maar die heeft mijn team waarschijnlijk wel gehaald. Saibari levert de meeste FOMO op, en Pasveer voor zover je van FOMO kunt spreken bij een goalie.
Wil ik één van de twee nog inpassen, moet ik mezelf vooral ervan overtuigen om een gokje te nemen met Perisic of Berghuis...
Niet zozeer om bevestiging te vragen op mijn keuze, meer om inzicht te geven in mijn gedachtegang: ik speel met de gedachte om Veerman/Til te vervangen door Perisic+Aaronson en daarmee beide 500K spitsen te upgraden naar Willumsson en Mito (idee is 343). De beredenering is dat er een aardige kans bestaat dat zowel Til als Veerman geregeld op de bank belanden omdat het stuivertje wisselen is op het middenveld. Perisic is multi-inzetbaar, en Bosz stelt hem de laatste tijd altijd op. Aaronson speelt ook altijd en Utrecht heeft een makkelijk programma.
Met 3 basisspitsen van in totaal 12,5 miljoen, hou ik dan in de breedte wat meer speling voor af en toe een switch naar 352. Ik laat het nog even bezinken en kijken hoe we morgen wakker worden 😉
Wat zou het verschil tussen een Olij en houwen qua punten zijn. Scheelt mij 750k. De vraag is of dat het waard is. RKC begint nu wel aardig te draaien. Die 750k kan ik dan gebruiken voor het middenveld of voorin. Alleen dat betekent dat ik 2 keepers van 750k heb. Zijn er mensen die dit overwegen?
Vergeet niet dat RKC de afgelopen weken tegen de slechtste teams van de Eredivisie speelde. Sparta draaide nog niet, Willem II had een dagje vrij genomen toen ze hierheen kwamen en tegen Almere wonnen ze mede door die rode kaart. Ik denk (helaas) niet dat ze nog veel wedstrijden gaan winnen.
Ik zie de naam van Lagerbielke hier en daar voorbij komen. Maar hoe schatten jullie zijn speelkansen in nu Hilgers terug is? Wordt het niet 'gewoon' Hilgers en Bruns centraal achterin bij Twente? Kan je dan niet gewoon voor dat bedrag veel beter Bacuna halen die 100% zeker is van zijn plek en ook nog eens pingel neemt. Groningen staat weliswaar vrij laag maar dat is vooral te wijten aan de zwakke aanval, de verdediging staat er (voor een team uit het rechterrijtje) best OK voor
Yeah I know. Lang zal wel basis spelen op links. Ik verwacht eigenlijk Perisic op rechts in de basis. En aangezien Bosz hem vaak laat staan, dat Perisic dan naar de spits doorschuift als Luuk wordt gewisseld (voor Bakayoko). Is natuurlijk beetje koffiedik kijken, maar dit klinkt mij wel redelijk logisch in de oren. En als Lang wat rust krijgt, verwacht ik dat eerder Perisic daar komt te staan dan Driouech. Perisic is topfit en valt eigenlijk nooit onder de ondergrens. Los van z'n punten, laatste 5 ED wedstrijden allemaal basis en 4x 90 min (oke 1x 89).
Als je van de afgelopen wedstrijden de opstellingen bekijkt, lijkt Lagerbielke wel zeker van zijn plek en lijkt hij het centrum te gaan vormen met Hilgers. Bij Twente zijn ze zeer over hem te spreken en willen hem definitief overnemen. Mijn verwachting is dat Lagerbielke wel een streepje voor heeft op Bruns (en van Hoorenbeeck)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.