Deels eens hoor, maar een verdediger van Twente voor 1,5 miljoen is lang niet zo gek. Ik neem hem overigens zelf (hoogstwaarschijnlijk) niet mee, omdat ik inderdaad iets duurdere opties zie met evenveel kansen op de 0 en mét meer kansen op G/A.
Taylor heeft in een eerder interview aangegeven dat die vaak minder hoo op het veld staat om te helpen bij de opbouw en defensieve taken. Hij gaf aan dat dit wens van de trainer was en dat hij plezier ervaarde in die rol. Goede constatering dus dat zijn doelpunten gemiddelde wat magertjes zou kunnen blijven 2e seizoenshelft.
Gaaei neemt sinds kort ook hoekschoppen. Wat er voor zorgt dat Taylor ook nog minder kans heeft op een assist.
Klopt dat hij van mid september tot eind oktober 5 vd 7 potjes in de basis stond.
En in alle 5 die potjes (zeer) vroegtijdig naar de kant en geen goals.
Haller is een prima te verklaren pick, maar ik ga niet mee in jouw opportunisme rondom hem ;-)
Denk dat we veelal uitkomen bij een soort wie van de drie (om naast Luuk plaats te nemen): Parrott, Haller of Ueda. En voor alle drie zijn voor- en tegenargumenten te benoemen. Hopelijk pick je de juiste!
Dat is ook precies wat het is, Rubik. We maken ons hier nu druk om allerlei 50/50 keuzes. Maar op voorhand is niet te zeggen wat de betere keuze is. Soms doe je het goed en heb je geluk, soms heb je pech. Zo simpel is het spelletje.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.