Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 458 ... 473 474
Peli
Jorqaef8794
tuurlijk wel, cijfers kunnen op de dag van vandaag na 4 maanden totaal anders zijn.

Ja de cijfers zullen heus ietsjes afwijken vergeleken met een aantal maanden terug. 
Maar het type speler niet.

Anyway, niet picken die Saibari. Veel te riskant.

Jorqaef8794
Kussinjepoes
Welke van deze vier 2.5m verdedigers overwegen jullie nu in je team? El Karouani, Wolfe, Baas en Mau...

Overwegen alle 4, maar ik ga er 3 meenemen.

Jorqaef8794
Peli
Ja de cijfers zullen heus ietsjes afwijken vergeleken met een aantal maanden terug. Maar het type sp...

precies, 100% mee eens.

hansotjes
Peli
Ja de cijfers zullen heus ietsjes afwijken vergeleken met een aantal maanden terug. Maar het type sp...

Saibari zekerheidje, krijgt elke week de band hier

Dimitrofiets
oborobo
Ik denk erover om met een valse spits tegaan spelen,weet alleen nog niet wie.

Diego Costa

ralfinho77
Dimitrofiets
Diego Costa

Pelle

Peli
Dimitrofiets
Diego Costa

Ja ik las het. Paniekvoetbal in Eindhoven.

Ben Van Heck
BartB
Maar waarom zou je een centrale verdediger van Twente willen die geen assists geeft of doelpunten ma...

Deels eens hoor, maar een verdediger van Twente voor 1,5 miljoen is lang niet zo gek. Ik neem hem overigens zelf (hoogstwaarschijnlijk) niet mee, omdat ik inderdaad iets duurdere opties zie met evenveel kansen op de 0 en mét meer kansen op G/A. 

Dimitrofiets

FC Groningen-aanvaller Brynjólfur Willumsson (24) viel donderdag 6 februari uit tijdens de training. Hoe en waarom is onbekend (bron: Fan van FC Groningen).

mirkodek
Dimitrofiets
FC Groningen-aanvaller Brynjólfur Willumsson (24) viel donderdag 6 februari uit tijdens de training....

Ai, die zat bij mij op de bank...

Pablito
Dimitrofiets
FC Groningen-aanvaller Brynjólfur Willumsson (24) viel donderdag 6 februari uit tijdens de training....

Ineens toch een mooie plek voor de 750k die ik al over had. Dan maar een 4de spits van 1.5M

dvsermelo

Persconferentie van PEC Zwolle: Schendelaar keept zondag tegen AZ en is dus terug van zijn blessure. 

DJRengels
Jorqaef8794
Een AZ fan hier die weet hoe ernstig de blessure van maikuma is? Voor alsnog staat hij in mijn selec...

https://www.blessuresenschorsingen.nl/3571-seiya-maikuma

MalafideFreriks
RedDevil
En dan staat er na een paar kleine, maar belangrijke veranderingen ineens een team zonder Til, Saiba...

Taylor heeft in een eerder interview aangegeven dat die vaak minder hoo op het veld staat om te helpen bij de opbouw en defensieve taken. Hij gaf aan dat dit wens van de trainer was en dat hij plezier ervaarde in die rol. Goede constatering dus dat zijn doelpunten gemiddelde wat magertjes zou kunnen blijven 2e seizoenshelft. 

Gaaei neemt sinds kort ook hoekschoppen. Wat er voor zorgt dat Taylor ook nog minder kans heeft op een assist.

Laatst gewijzigd
MalafideFreriks

Ergens in Maart beginnen volgens mij ook de Nations league wedstrijden weer. Garantie op blessures  bij de verschillende internationals

Dimitrofiets

Zo'n vraagtekentje achter Til help niet mee zeg haha

Kennylimbrichts
Dimitrofiets
Zo'n vraagtekentje achter Til help niet mee zeg haha

Ach, achter Owuso-Oduro staat nog een dik rood kruis terwijl hij gister nog gewoon keepte. 

Peli
RedDevil
Haller staat er inderdaad nog steeds in! Heb nog eens in zijn stats gedoken en tot eind oktober spee...

Klopt dat hij van mid september tot eind oktober 5 vd 7 potjes in de basis stond. 

En in alle 5 die potjes (zeer) vroegtijdig naar de kant en geen goals.
Haller is een prima te verklaren pick, maar ik ga niet mee in jouw opportunisme rondom hem ;-)

ralfinho77

Nou mijn team staat. Niks meer aan doen. K 2,25 V 9 M 23 A 11,750. En nu maar afwachten.

Peli
MalafideFreriks
Ergens in Maart beginnen volgens mij ook de Nations league wedstrijden weer. Garantie op blessures ...

Gelukkig is Dylan Vente een Surinamer 😁

Rubik
Peli
Klopt dat hij van mid september tot eind oktober 5 vd 7 potjes in de basis stond. En in alle 5 die p...

Denk dat we veelal uitkomen bij een soort wie van de drie (om naast Luuk plaats te nemen): Parrott, Haller of Ueda. En voor alle drie zijn voor- en tegenargumenten te benoemen. Hopelijk pick je de juiste!

RedDevil
Rubik
Denk dat we veelal uitkomen bij een soort wie van de drie (om naast Luuk plaats te nemen): Parrott,...

Dat is ook precies wat het is, Rubik. We maken ons hier nu druk om allerlei 50/50 keuzes. Maar op voorhand is niet te zeggen wat de betere keuze is. Soms doe je het goed en heb je geluk, soms heb je pech. Zo simpel is het spelletje.

hansotjes
RedDevil
Dat is ook precies wat het is, Rubik. We maken ons hier nu druk om allerlei 50/50 keuzes. Maar op vo...

Spelletje?!

Rubik
RedDevil
Dat is ook precies wat het is, Rubik. We maken ons hier nu druk om allerlei 50/50 keuzes. Maar op vo...

Ps. heb je vandaag een PB gestuurd, maar weet niet of je die hebt gezien.

Peli
Rubik
Denk dat we veelal uitkomen bij een soort wie van de drie (om naast Luuk plaats te nemen): Parrott,...

Of geen van hen (naast Luuk).

1 2 ... 458 ... 473 474

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.