Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 463 ... 473 474
Ben Van Heck
gebruikersnaam122
Zelfde opzetje staan, hoeveel geef jij uit aan je 5e aanvaller?

500k. De kans dat ik hem op ga stellen is nagenoeg nihil.

Speknek
Flitstoerist
Mooi dilemmaatje: Benitez + Gaaie + Kuipers óf Pasveer + Flamingo + Blokzijl (of andere 1 mil speler...

Persoonlijk ben ik meer fan van Benitez + Gaaei Baas + Kuipers. Blokzijl vind ik niet het overwegen waard en denk dat Benitez en een Ajax verdediger gelijkwaardig is aan Pasveer en Flamingo. Daarom zie ik deze stelling als Kuipers of Blokzijl, waarbij Kuipers veel meer potentie heeft.

Gaaei vind ik te wispelturig gedurende de laatste jaren om op te varen

Jorqaef8794
Ben Van Heck
1 van die 2 ja!

Reageer dan niet, wat een zielige bedoeling. Best moeilijk hè om antwoord te geven wat je de plus en min punten van beide keepers vind.

Laatst gewijzigd
HereWeGo

en iedereen er al over uit wie te cappen dit weekend  ??

Stiflerroonie

Ben der een heel eind klaar mee. 

De meeste zullen hem wel kunnen raden, maar gezien het grote aantal wisselingen dat de komende uren nog voorbij gaat komen en het aantal teams dat nog gepost gaat worden, durf ik hem wel te geven

K: 4,25
V: 10,5
M: 20,5
A: 10,75

Al met al redelijk gebalanceerd nog: GAE 2x, Ajax 2x, PSV 2x, Utr 2x, Fey 2x, AZ 2x, Heracles 2x, Nec 1x, Sparta 1x, PEC 1x.

Vergeleken met andere forum leden sta ik op een indrukwekkende 94,7%, dus neem vooral niks van mij aan.

Hassan de Mosselman
HereWeGo
en iedereen er al over uit wie te cappen dit weekend  ??  

Steijn. Of Haller.

Astarloa
Jorqaef8794
Reageer dan niet, wat een zielige bedoeling. Best moeilijk hè om antwoord te geven wat je de plus en...

Dacht zelf eigenlijk ook dat je aan het trollen was. De vraag Pasveer of Unnerstall is kan je toch makkelijk zelf beantwoorden. 

Stiflerroonie
Jorqaef8794
Reageer dan niet, wat een zielige bedoeling. Best moeilijk hè om antwoord te geven wat je de plus en...

Vooral deadline stress denk ik ;). Er komen heel veel dilemma's voorbij en niet elke kun je serieus nemen. 

Ik zou in deze voor Pasveer kiezen. Het gat tussen Pasveer en Unnerstal is een stuk groter dan Unnerstal Roefs bijvoorbeeld.  Dat half miljoentje is in deze 300 punten extra. Anders zou ik nog eerder voor Roefs of Vaessen gaan. Dat scheelt met Unnerstal bijvoorbeeld maar 20 punten en weer een miljoentje.  

Flitstoerist
Speknek
Persoonlijk ben ik meer fan van Benitez + Gaaei Baas + Kuipers. Blokzijl vind ik niet het overwegen...

Mooie redenatie, mee eens. Baas heb ik overigens al in mijn team staan. Ik ga voor 2 verdedigers van Ajax ivm prijs en vaak de nul. Gaaie en Kuipers dan iedere week omwisselen tussen bank-basis bij 3-4-3. Of 4-3-3 spelen, mocht Til z'n plek verliezen bij psv.

Gaaie blijft inderdaad een gokje, maar heb er vertrouwen in dat hij veel gaat spelen. Rosa is afwachten.

Ben Van Heck
Jorqaef8794

Haha maat.. er valt toch niks zinnigs over het dillemma te zeggen als we niet weten hoe de rest van je team eruit ziet? Voor beide mannen zijn plus-en minpunten te benoemen. Daarnaast heb ik 1 van de 2 gekozen, dus mijn reactie is nog enigszins serieus. 

Scratzz

Blijft die Willumson spelen bij Groningen in de spits of heeft die teveel concurrentie?

Behatzailea

Dat gerouleer bij PSV ben ik eigenlijk wel klaar mee. Ik ga alleen voor LdJ. Samen Haller de vaste spits in mijn team. En dan Vente, Lauritsen die rouleren bij mij. Een 500k spitsje die de hele 2e seizoenshelft waarschijnlijk de tribune niet afhoeft. Goedkoopste middenvelder en verdediger; beiden 1.5M. Dan kan ik makkelijk switchen van 442 naar 433 naar 532. 

Peli
Astarloa
Dacht zelf eigenlijk ook dat je aan het trollen was. De vraag Pasveer of Unnerstall is kan je toch m...

Plus is al uitgebreid meermaals besproken hier.

Frenkert23

Laatste kleine dilemma:
Olij - Penetra - Eiting
Houwen - Wolfe - Hlynsson

Olij of Houwen zouden de 2e keeper zijn. Eiting neemt natuurlijk de vrije trappen en corners. Maar Hlynsson kan doelpunten maken. Wolfe natuurlijk potentie op een assist.... keuzes keuzes.

Voor welk trio zouden jullie gaan?

KingNelom13

Maikuma en Meerdink nog twijfelgeval voor zondag. voor wie ze in hun teams hebben.

AZ neemt het zondag in eigen huis op tegen PEC Zwolle. Trainer Maarten Martens kan tegen de Blauwvingers mogelijk nog niet beschikken over rechtsback Seiya Maikuma.

Dat meldde de oefenmeester vrijdag op de clubwebsite. Ook is het nog onzeker of Mexx Meerdink weer kan meedoen tegen PEC. De aanvaller ontbrak tegen Quick Boys vanwege een blessure en stond daags na de wedstrijd nog niet op het veld.

RedDevil
Frenkert23
Laatste kleine dilemma:Olij - Penetra - EitingHouwen - Wolfe - HlynssonOlij of Houwen zouden de 2e k...

Combi 1. Maar dat is vooral omdat ik hoge verwachtingen heb van Eiting én ik nooit de keeper van RKC zou nemen 

BarryE1
Scratzz
Blijft die Willumson spelen bij Groningen in de spits of heeft die teveel concurrentie?

Daar lijkt/ leek het wel op. Die is alleen nu geblesseerd en als het dan dicht bij elkaar zit dan is het toch niet heel lekker. Het lijkt een klein pijntje omdat ze aangeven dat de wedstrijd tegen NEC te vroeg komt. Maar goed als pak m beet Postema scoort en ze winnen dan kan Willumsson basis zo maar kwijt zijn. 

pinotkourov

1: Veerman en Mijnans

2: Saibari en Aaronson

Beste optie?

Peli
BarryE1
Daar lijkt/ leek het wel op. Die is alleen nu geblesseerd en als het dan dicht bij elkaar zit dan is...

Laat bij NEC net die fijnere 750K pick voorin zitten ;-)

BarryE1
RedDevil
Combi 1. Maar dat is vooral omdat ik hoge verwachtingen heb van Eiting én ik nooit de keeper van RKC...

Komt de nummer 1 scorito verdorie met een lofzang over Eiting. Kan ik die er weer in gaan puzzelen. 

Laatst gewijzigd
Hay
Stiflerroonie
Vooral deadline stress denk ik ;). Er komen heel veel dilemma's voorbij en niet elke kun je serieus...

Woord van het jaar: Deadline Stress 😄

Peli
BarryE1
Komt de nummer 1 scorito verdorie met een lofzang over Eiting. Kan ik die er weer in gaan puzzelen. 

Grapje mag ik hopen :)

Scratzz
BarryE1
Daar lijkt/ leek het wel op. Die is alleen nu geblesseerd en als het dan dicht bij elkaar zit dan is...

Oké duidelijk. Dan blijf ik er af. Bedankt!

Jorqaef8794
Peli
Grapje mag ik hopen :)

Staat er hier ook in, maar in jou team dus niet zo te lezen haha. 

Jorqaef8794
pinotkourov
1: Veerman en Mijnans 2: Saibari en Aaronson Beste optie?

Veerman , mijnans en aaronson 

1 2 ... 463 ... 473 474

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.