Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 464 ... 486 487
Desernooo

Ik zie vrijwel geen aanvallers van Ajax voorbij komen hier. Mensen die ze nog wel overwegen? De ketchupfles van Brobbey? De pinchhitter Weghorst? Gokje Edvardsen? 😝

Rubik
Peli
Laat bij NEC net die fijnere 750K pick voorin zitten ;-)

Maak je deze keuze op basis van het nieuws dat ze er in de zomer graag voor willen cashen? Dus dat ie aan z'n speeltijd gaat komen?

gebruikersnaam122
KingNelom13
Maikuma en Meerdink nog twijfelgeval voor zondag. voor wie ze in hun teams hebben. AZ neemt het zond...

Dat wordt mijn laatste kopzorgen voor vandaag. Maikuma of Gaaei. Verwacht Rosa nog vaak bank en heb vertrouwen in Gaaei in het leveren van assists. Maar dan kom ik op 4 Ajacieden. Maarja, wanneer is Maikuma weer inzetbaar. Tevreden over de rest van de verdediging dus kan het hebben om Maikuma 1-2 wedstrijden op de tribune te zetten. Keuzes keuzes.

gebruikersnaam122
Desernooo
Ik zie vrijwel geen aanvallers van Ajax voorbij komen hier. Mensen die ze nog wel overwegen? De ketc...

Zou enkel Brobbey overwegen van de aanval, maar die vind ik voor 4mln wel aan de dure kant. Gaat echt wel weer zijn goaltjes maken, maarja gaat hij dat meer doen dan de spelers uit het lagere segment.

Bowwwy

Go ahead verliest z'n beste speler en heeft een best lastig programma.. daarom lastvrij Breum en deijl links liggen. 

BarryE1
Peli
Grapje mag ik hopen :)

Tuurlijk.

BartB
Rubik
Maak je deze keuze op basis van het nieuws dat ze er in de zomer graag voor willen cashen? Dus dat i...

En de blessure van Sano lijkt me...

Europameister
Desernooo
Ik zie vrijwel geen aanvallers van Ajax voorbij komen hier. Mensen die ze nog wel overwegen? De ketc...

Edvardsen staat er bij mij als enige niet centrum spits in. Hele leuke speler en met betere spelers om zich heen zie ik hem wel slagen. Alleen is de vraag hoeveel hij speelt als Godts terug is. Dat is het gokje wat ik durf te wagen. 

Stiflerroonie
Peli
Laat bij NEC net die fijnere 750K pick voorin zitten ;-)

Verwacht je veel speeltijd met alternatieven zoals Linssen en Onal? Hansen goede voetballer, maar ontzettend wisselvallig. Voor 750k wel een leuke keuze als 4e spits in een 3-5-2

ralfinho77

Nu voorin Luc, Lammers en troy. Toch gekozen voor 3 centrumspitsen waar ik het meeste vertrouwen in heb.

mirkodek

Ik had eindelijk voor mijzelf de discussie Saibari/Veerman/Til beslecht in het voordeel van Til, staat ie waarschijnlijk vandaag niet in de basis (en met het oog op het drukke programma dikke kans dat ie rust krijgt en ook niet invalt). Je moet je keuze natuurlijk niet laten afhangen van één wedstrijd maar ik verwacht juist tegen Willem II aardig wat punten van de PSV middenvelders. Irritant dit.

Bowwwy

Ik als Feyenoord supporter heb geen enkel vertrouwen in ueda.. carranza brengt telkens meer wanneer hij invalt. Ik overweeg de gok te maken om carranza mee te nemen, omdat ik verwacht dat carranza ueda snel uit de basis speelt. Gezien het makkelijke programma Feyenoord heb je goedkoop wellicht de nummer 1 spits van Feyenoord. Wat vinden jullie van mijn gedachte?

roelfietstalseengek
mirkodek
Ik had eindelijk voor mijzelf de discussie Saibari/Veerman/Til beslecht in het voordeel van Til, sta...

Daarom neem ik ze alledrie niet. Genoeg alternatieve middenvelders die altijd spelen in mijn ogen.

Stiflerroonie
mirkodek
Ik had eindelijk voor mijzelf de discussie Saibari/Veerman/Til beslecht in het voordeel van Til, sta...

Het seizoen is nog lang! Ik geloof ergens wel dat Til i.c.m. de rust voor de Jong veel gaat spelen in de ED en in tegenstelling tot Veerman en Saibari een stuk dichter bij of in de 16. 

ralfinho77

Ik neem alleen veerman

Stiflerroonie
Bowwwy
Ik als Feyenoord supporter heb geen enkel vertrouwen in ueda.. carranza brengt telkens meer wanneer...

Carranza is echt een houthakker. Type Pratto. Priske heeft altijd aangegeven Ueda het vertrouwen te geven als vervanger van Gimenez en de statistieken van dit seizoen en ook vorig seizoen zijn in de beperkte speelminuten prima. Doe er mee wat je wilt:D

Desernooo
gebruikersnaam122
Zou enkel Brobbey overwegen van de aanval, maar die vind ik voor 4mln wel aan de dure kant. Gaat ech...

Kan ik wel begrijpen, denk idd dat er voor deze prijs betere opties zijn. Vooral de buitenspelers van Ajax vind ik wel interessant, winst is vaker een regel dan een uitzondering dit seizoen dus met een goal of assist erbij is het voor 2 miljoen het gokje waard zou je zeggen!

Europameister
roelfietstalseengek
Daarom neem ik ze alledrie niet. Genoeg alternatieve middenvelders die altijd spelen in mijn ogen.

Heb jij dan alleen De Jong van PSV? Of nog een verdediger erin staan? 

Desernooo
Europameister
Edvardsen staat er bij mij als enige niet centrum spits in. Hele leuke speler en met betere spelers...

Ik denk ook wel dat hij zijn puntjes gaat pakken en voor 2 miljoen redelijk goede roi zou je zeggen. Enige wat mij laat twijfelen: in hoeverre gaat hij vaak starten?

roelfietstalseengek
Europameister
Heb jij dan alleen De Jong van PSV? Of nog een verdediger erin staan? 

En Perisic aangezien die minstens zoveel speeltijd als Saibari en Til krijgt en de helft kost. Veerman zal het meeste spelen van alle 4.

thewout79

Laatste dilemma 's 

Gaat haller zijn 3,5 waard zijn .

Heeft op 2 goals in de beker er nog geen 1 in liggen.

Pasveer- ouaissa of roefs- mijnans

Nec op 2 wedstrijden na 5 goals en 4 goals tegen toch relatief weinig tegen goals.

18 wedstrijden en maar 19 tegen goals is voor een nec toch redelijk goed.

Wat is jullie visie hier op ?

Georgeske

Is er ergens al een vermoedelijke opstelling van Psv?

ralfinho77
thewout79
Laatste dilemma 's  Gaat haller zijn 3,5 waard zijn . Heeft op 2 goals in de beker er nog geen 1 in...

Bij nec kan je goed shoppen zowel verdedigend als aanvallend. Ik als nec supporter heb nu ouiassa en van crooij. Ook de 2 backs zijn mooi geprijsd met 1,75 en dan heb je nog Ogawa met 2,5 een goede spits. 

Nijmos

Op voetbalzone. Maar nergens op gebaseerd.

Laatst gewijzigd
ralfinho77
Georgeske
Is er ergens al een vermoedelijke opstelling van Psv?

Nee Bosz kennende pas op het allerlaatst😂😂😂.

1 2 ... 464 ... 486 487

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.