Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 465 ... 473 474
mvdk
Georgeske
Is er ergens al een vermoedelijke opstelling van Psv?

Google -> vermoedelijke opstelling psv -> eerste hit -> klik en zie. Maar aan vermoedelijk heb je vrij weinig.

ralfinho77

Ik vraag mij af of hier mensen die het aandurven om berghuis erin te klikken. 
+ corners, vrije trappen, pingels, vaak de 0

-blessure gevoelig, roulatie systeem.

Jorqaef8794
ralfinho77
Ik vraag mij af of hier mensen die het aandurven om berghuis erin te klikken. + corners, vrije trapp...

Als die altijd speelt zeker, maar wat is de zekerheid dat hij regelmatig minuten gaat maken.. 

Dimitrofiets

En ineens heb ik de neiging om Til/Mijnans om te bouwen naar Saibari/Perisic.

Mijnans binnenkort potje geschorst namelijk want al 4 gele kaarten, zalmje net zien dat ie een lekker puntenscore potje gaat missen ofzo

Europameister
Georgeske
Is er ergens al een vermoedelijke opstelling van Psv?

Voetbalzone zegt Saibari in de basis, ergens anders lees je weer Til, omdat ze Saibari sparen voor de CL. Kortom, geen enkel idee. 

mirkodek

Ik heb het programma van NEC gekeken en daar word ik niet perse gelukkig van. Dus ik blijf daarvan weg.

Ik moet de komende 2 uur nog even beslissen of ik Deijl vervang door James en Krastev door Lambert zodat ik Taylor + Aaronson (basis) en Perisic (5e middenvelder) mee kan nemen. Of dat ik kies voor Til/Veerman + Aaronson als basis en Ihattaren op de bank.

Voor de rest heb ik alles inmiddels goed staan. Dus daar blijf ik van af.

BartB
Dimitrofiets
En ineens heb ik de neiging om Til/Mijnans om te bouwen naar Saibari/Perisic. Mijnans binnenkort pot...

Maarja met zo'n redentratie valt alles recht te praten.

Kies je Saibari en Perisic zul je net zien dat Perisic z'n basis plek verliest en Saibari weer eens geblesseerd raakt...

Jorqaef8794

Mensen die nog twijfelen over kuipers of blijft iedereen daar ver weg van? 

ralfinho77
mirkodek
Ik heb het programma van NEC gekeken en daar word ik niet perse gelukkig van. Dus ik blijf daarvan w...

NEC heeft een prima programma. De meeste kleinere ploegen thuis.

BartB
mirkodek
Ik heb het programma van NEC gekeken en daar word ik niet perse gelukkig van. Dus ik blijf daarvan w...

Waarom vind je dat schema van NEC lastig? Ik zie dat juist compleet tegenovergesteld. 

- Ze hebben PSV én Twente al 2x gehad
- Van de 6 thuiswedstrijden zouden ze er toch 5 in staat moeten zijn te winnen
- Van de 7 uitwedstirjden schat er 3 op 'zeker' verlies, 2 op 50/50 en 2 op winst

Laatst gewijzigd
Hay

Maakt ook een flink verschil of je wilt consolideren of risico wilt nemen om jouw positie te verbeteren. Verder lijkt me de kans dat iemand de komende maand gespaard gaat worden of een blessure krijgt net zo groot dan een mogelijke vijfde kaart. Ik ga daar geen rekening mee houden.

dvsermelo
Jorqaef8794
Mensen die nog twijfelen over kuipers of blijft iedereen daar ver weg van? 

Zit in mijn team.

Peli
Jorqaef8794
Staat er hier ook in, maar in jou team dus niet zo te lezen haha. 

Ik doelde meer op de beïnvloedbaarheid ;-)

Ben Van Heck

Benieuwd of Ouaissa en Hansen vaste basisplaatsen hebben. Een Omarsson downgraden naar Hansen om Krastev te upgraden naar Ouaissa klinkt op het eerste oog als een te verantwoorden keuze, maar weet niet of ik heel blij word van een centrumspits vervangen voor een buitenspeler.

Zeker gezien het gunstige programma van NEC, maar om nu direct 2 NEC'ers in te passen waar ik er eerst geen enkele had, voelt wel heel radicaal. Wellicht een concessie maken en Deijl downgraden naar James, waardoor Hansen mijn vijfde aanvaller wordt.

Laatst gewijzigd
Peli
Rubik
Maak je deze keuze op basis van het nieuws dat ze er in de zomer graag voor willen cashen? Dus dat i...

Nee, omdat het 1 van de beste spelers van NEC is en voor een schijntje in het spel staat.

mirkodek
Peli
Nee, omdat het 1 van de beste spelers van NEC is en voor een schijntje in het spel staat.

Maar wel aardig blessuregevoelig. Maar voor 750K wellicht wel een te overwegen gokje inderdaad.

Peli
Stiflerroonie
Verwacht je veel speeltijd met alternatieven zoals Linssen en Onal? Hansen goede voetballer, maar on...

Als 4e spits is Hansen nooit een optie voor me geweest. Gaat hiermee als 5e aanvaller (cq. weggooier)

Jorqaef8794
Ben Van Heck
Benieuwd of Ouaissa en Hansen vaste basisplaatsen hebben. Een Omarsson downgraden naar Hansen om Kra...

Ik zit ook met hetzelfde laatste vraagteken 

kuipers - eiting (6e middenvelder) - talvitie (5e aanvaller) 

of...

lagerbielke- ouaissa (6e middenvelder) - Hansen (5e aanvaller)

Dimitrofiets

Iemand Peter B al gesproken vanmiddag?

Dimitrofiets
Ben Van Heck
Benieuwd of Ouaissa en Hansen vaste basisplaatsen hebben. Een Omarsson downgraden naar Hansen om Kra...

Iemand die Verdonk overweegt? Staat bij mij als 4e verdediger nu

mirkodek
BartB
Waarom vind je dat schema van NEC lastig? Ik zie dat juist compleet tegenovergesteld.  - Ze hebben P...

Ik tel 4 thuiswedstrijden die ze zouden kunnen winnen, AZ en GAE verwacht ik geen winstpartij voor NEC

KippA
Dimitrofiets
Iemand Peter B al gesproken vanmiddag?

Ik ben er klaar mee.. Til eruit geklikt! Is toch elk weekend gezeik bij PSV wie er gaat spelen.

BartB
Jorqaef8794
Ik zit ook met hetzelfde laatste vraagteken  kuipers - eiting (6e middenvelder) - talvitie (5e aanva...

Ik snap oprecht niet waarom sommige mensen Lagerbielke overwegen.
Het is een centrale verdediger, maakt nooit een doelpunt, geeft nooit een assist en FC Twente heeft in 20 wedstrijden 6x de 0 gehouden. Dus ook dat levert je niet heel veel punten op.

KippA
Peli
Als 4e spits is Hansen nooit een optie voor me geweest. Gaat hiermee als 5e aanvaller (cq. weggooier...

Bij mij ook

Nijmos
BartB
Ik snap oprecht niet waarom sommige mensen Lagerbielke overwegen. Het is een centrale verdediger, ma...

Zie jij verdedigers voor anderhalf miljoen die doorgaans winnen en 6x de nul houden?

1 2 ... 465 ... 473 474

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.