Ik heb het programma van NEC gekeken en daar word ik niet perse gelukkig van. Dus ik blijf daarvan weg.
Ik moet de komende 2 uur nog even beslissen of ik Deijl vervang door James en Krastev door Lambert zodat ik Taylor + Aaronson (basis) en Perisic (5e middenvelder) mee kan nemen. Of dat ik kies voor Til/Veerman + Aaronson als basis en Ihattaren op de bank.
Voor de rest heb ik alles inmiddels goed staan. Dus daar blijf ik van af.
Waarom vind je dat schema van NEC lastig? Ik zie dat juist compleet tegenovergesteld.
- Ze hebben PSV én Twente al 2x gehad
- Van de 6 thuiswedstrijden zouden ze er toch 5 in staat moeten zijn te winnen
- Van de 7 uitwedstirjden schat er 3 op 'zeker' verlies, 2 op 50/50 en 2 op winst
Benieuwd of Ouaissa en Hansen vaste basisplaatsen hebben. Een Omarsson downgraden naar Hansen om Krastev te upgraden naar Ouaissa klinkt op het eerste oog als een te verantwoorden keuze, maar weet niet of ik heel blij word van een centrumspits vervangen voor een buitenspeler.
Zeker gezien het gunstige programma van NEC, maar om nu direct 2 NEC'ers in te passen waar ik er eerst geen enkele had, voelt wel heel radicaal. Wellicht een concessie maken en Deijl downgraden naar James, waardoor Hansen mijn vijfde aanvaller wordt.
Ik snap oprecht niet waarom sommige mensen Lagerbielke overwegen.
Het is een centrale verdediger, maakt nooit een doelpunt, geeft nooit een assist en FC Twente heeft in 20 wedstrijden 6x de 0 gehouden. Dus ook dat levert je niet heel veel punten op.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.