Omdat Twente opzich nog wel wat makkelijk thuis wedstrijden krijgen. Dat in vergelijking met bijvoorbeeld Eagles, snap ik niet waarom mensen deijl kiezen. Ja hij neemt de penalty's maar het programma is gewoon niet best
daarnaast heeft lagerbielke z'n basis plaats wel verdiend en bij kuipers twijfel ik daar nog over
Nee maar ik zou dan altijd proberen te puzzelen om iets meer te kunnen betalen voor een vleugelverdediger van een team. Lagerbielke kiezen voelt voor mij een beetje hetzelfde als Schouten en Henderson kiezen. Zoalng het team het goed doet levert het steady punten op maar het puntenpotentieel van dit soort spelers is heel laag.
Dus het is geen 'slechte' keuze maar je weet ook zeker dat je er nooit heel veel punten mee gaat scoren.
Behalve dan dat lagerbielke als hij speelt simpelweg te goedkoop is. Er zijn hier zat mensen die 3m voor unnerstall betalen en die levert ook geen goals of assists. Lagerbielke is een betaalbare 4e of 5e verdediger afhankelijk van je systeem die in bepaalde wedstrijden een vrij grote kans op 100 punten biedt. Ik heb hem zelf niet maar logische keuze vind ik
Om er nog iets aan toe te voegen: Baas wordt veel gekozen. Ook niet om zijn goals en assists. Lagerbielke-Pasveer en Baas-Unnerstall zal dicht bij elkaar liggen qua punten, toch? Dan is die eerste optie nog een halfje goedkoper en het is je ajacied die altijd punten pakt terwijl je je twentespeler nog op de tribune kan zetten (dat kan bij optie 2 niet).
Hm.. heb nu een 5e verdediger van 1m, 6e middenvelder van 1.25m en 5e aanvaller van 1.5m... zo'n 2e seizoenshelft zit je toch vaak met pijntjes en kaarten heb ik de afgelopen jaren gemerkt. Soms zat ik met 2 geblesseerden op de bank (en 3 op de tribune, om de grappenmakers vast voor te zijn).
Of is dit té voorzichtig...
Ik kon de beredenering van RedDevil wel volgen dat Taylor minder vaak de corners/vrije trappen neemt en vaker lager op het veld speelt de laatste tijd, dus dat ie wel eens minder zou kunnen gaan scoren de 2e seizoenshelft. Ik heb hem er ook even uit gehad, maar hij staat er toch weer in. Je kunt hem bijna altijd opstellen, hij staat altijd basis, Ajax wint vaak en houdt vaak de nul. Plus het feit dat ie ondanks de eerste beredenering de laatste tijd toch elke wedstrijd wel scoort of een assist meepakt.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.