Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 466 ... 472 473
Jorqaef8794
BartB
Ik snap oprecht niet waarom sommige mensen Lagerbielke overwegen. Het is een centrale verdediger, ma...

Omdat Twente opzich nog wel wat makkelijk thuis wedstrijden krijgen. Dat in vergelijking met bijvoorbeeld Eagles, snap ik niet waarom mensen deijl kiezen. Ja hij neemt de penalty's maar het programma is gewoon niet best 

daarnaast heeft lagerbielke z'n basis plaats wel verdiend en bij kuipers twijfel ik daar nog over

Laatst gewijzigd
BartB
Nijmos
Zie jij verdedigers voor anderhalf miljoen die doorgaans winnen en 6x de nul houden?

Nee maar ik zou dan altijd proberen te puzzelen om iets meer te kunnen betalen voor een vleugelverdediger van een team. Lagerbielke kiezen voelt voor mij een beetje hetzelfde als Schouten en Henderson kiezen. Zoalng het team het goed doet levert het steady punten op maar het puntenpotentieel van dit soort spelers is heel laag. 

Dus het is geen 'slechte' keuze maar je weet ook zeker dat je er nooit heel veel punten mee gaat scoren.

Laatst gewijzigd
Jorqaef8794
BartB
Nee maar ik zou dan altijd proberen te puzzelen om iets meer te kunnen betalen voor een vleugelverde...

Zie jij kuipers enen vaste basis plaats krijgen de rest van de competitie? 

BartB
Jorqaef8794
Zie jij kuipers enen vaste basis plaats krijgen de rest van de competitie? 

Ik heb het ook niet per se over een vleugelverdediger van Twente

Nijmos

Behalve dan dat lagerbielke als hij speelt simpelweg te goedkoop is. Er zijn hier zat mensen die 3m voor unnerstall betalen en die levert ook geen goals of assists. Lagerbielke is een betaalbare 4e of 5e verdediger afhankelijk van je systeem die in bepaalde wedstrijden een vrij grote kans op 100 punten biedt. Ik heb hem zelf niet maar logische keuze vind ik

Wakb

Ommarson of Vente? 

Nijmos

Om er nog iets aan toe te voegen: Baas wordt veel gekozen. Ook niet om zijn goals en assists. Lagerbielke-Pasveer en Baas-Unnerstall zal dicht bij elkaar liggen qua punten, toch? Dan is die eerste optie nog een halfje goedkoper en het is je ajacied die altijd punten pakt terwijl je je twentespeler nog op de tribune kan zetten (dat kan bij optie 2 niet).

Peli
BartB
Ik snap oprecht niet waarom sommige mensen Lagerbielke overwegen. Het is een centrale verdediger, ma...

Vooral niet picken dan

MennekePis
Wakb
Ommarson of Vente? 

Beide

Nijmos
MennekePis
Beide

Geen van beide (vCrooij)

Wakb

Ik heb vcrooij ook. Dus moet kiezen tussen vente of ommarson. Neig naar ommarson ivm nac een makkelijker programma heeft dan vente (concurrenten thuis) 

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck
Nijmos
Om er nog iets aan toe te voegen: Baas wordt veel gekozen. Ook niet om zijn goals en assists. Lagerb...

Precies de reden waarom ik voor Pasveer - Lagerbielke ga. Geeft me ook nog eens budget om Deijl naar El Karouani te upgraden.

Nijmos

Heb je Krastev of Janosek ook al? Die van het andere team dan.

Behatzailea

Hm.. heb nu een 5e verdediger van 1m, 6e middenvelder van 1.25m en 5e aanvaller van 1.5m... zo'n 2e seizoenshelft zit je toch vaak met pijntjes en kaarten heb ik de afgelopen jaren gemerkt. Soms zat ik met 2 geblesseerden op de bank (en 3 op de tribune, om de grappenmakers vast voor te zijn). 

Of is dit té voorzichtig...

Laatst gewijzigd
Wakb
Behatzailea
Hm.. heb nu een 5e verdediger van 1m, 6e middenvelder van 1.25m en 5e aanvaller van 1.5m... zo'n 2e...

5e aanvaller kun je gerust 500k nemen die speelt. Je kunt namelijk met 2 spitsen spelen. Dus de 5e aanvaller heb je waarschijnlijk niet nodig. 

Ben Van Heck

Meer mensen die juist Sutalo boven Baas verkiezen? Heb het idee dat ze beide niet voor elkaar onderdoen, maar dat iedereen toch voor Baas kiest. Zoals die pipo van Scorito zou zeggen: Sutalo kan een verschilmaker zijn.

Peli
Ben Van Heck
Meer mensen die juist Sutalo boven Baas verkiezen? Heb het idee dat ze beide niet voor elkaar onderd...

Heb ze beiden. 

Peli
Wakb
5e aanvaller kun je gerust 500k nemen die speelt. Je kunt namelijk met 2 spitsen spelen. Dus de 5e a...

En welke 500K aanvaller heeft een vaste basisplaats dan?

Hassan de Mosselman

Ik lees weinig over Taylor, hij is wel aan de dure kant maar hij zal zich zelf toch willen laten zien om een transfer te bewerkstelligen lijkt mij? Ik overweeg hem wel hoor.

MennekePis

Bij mij komt er geen enkele ajacied in. Maar dat is meer een kwestie dat ik weiger te juichen voor die club. Iets met concurrent 😆

mirkodek

Ik kon de beredenering van RedDevil wel volgen dat Taylor minder vaak de corners/vrije trappen neemt en vaker lager op het veld speelt de laatste tijd, dus dat ie wel eens minder zou kunnen gaan scoren de 2e seizoenshelft. Ik heb hem er ook even uit gehad, maar hij staat er toch weer in. Je kunt hem bijna altijd opstellen, hij staat altijd basis, Ajax wint vaak en houdt vaak de nul. Plus het feit dat ie ondanks de eerste beredenering de laatste tijd toch elke wedstrijd wel scoort of een assist meepakt.

Jorqaef8794
Ben Van Heck
Meer mensen die juist Sutalo boven Baas verkiezen? Heb het idee dat ze beide niet voor elkaar onderd...

Ik heb gekozen voor pasveer + baas. Ik denk dat sutalo nog wel afgewisseld gaat worden met rugani op een gegeven moment. 

Hassan de Mosselman
MennekePis
Bij mij komt er geen enkele ajacied in. Maar dat is meer een kwestie dat ik weiger te juichen voor d...

Ik probeer die sentimenten altijd los te laten. En om zelf nu vier Almere City spelers te nemen is ook niet heel slim ;). Heb wel de regel dat ik er eentje moet nemen.

Hassan de Mosselman
mirkodek
Ik kon de beredenering van RedDevil wel volgen dat Taylor minder vaak de corners/vrije trappen neemt...

Maar hij komt wel vaak in scoringspositie, hij heeft daar wel een neusje voor.

Scratzz

Iedereen speelt van Go Ahead Eagles. Alle mogelijke opties die hier voorbij zijn gekomen.

1 2 ... 466 ... 472 473

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.