Precies. Hij gaat dus gewoon mee.
En ik ben er uit: ik laat Til, Veerman EN Saibari allemaal thuis. Geen zin in elke week het risico op nul punten. In plaats daarvan neem ik Perisic en Aaronson, zodat ik makkelijker kan schuiven als Perisic z'n basisplaats verliest en heb ik toch een middenvelder (feitelijk aanvaller) van PSV mee.
Heb nu Talvitie als 5e aanvaller (na Luuk, Parrot, Haller en Vente). Had stiekem Hansen of Mito wel willen meenemen, maar ik kan die 250K alleen uit Krastev halen door die te downgraden naar Scheperman, maar dan kies ik er toch voor om dat geld in een middenvelder te steken die nog wel eens op de bank kan zitten ipv een aanvaller die waarschijnlijk altijd op de tribune zit.
Nu is het een kwestie van m'n telefoon wegleggen en niet meer op dit forum kijken voor de komende 45 min zodat ik niet meer op andere gedachten kan worden gebracht ;)
En daar valt ineens de puzzel. 5 aanvallers in m'n selectie. Allemaal centrum spitsen die de penalty's nemen. Die mooi elke week kunnen rouleren, mijn 6e middenvelder eentje van 750k gemaakt waardoor het makkelijker is om wekelijks te schakelen tussen 3-5-2 en een formatie met 3 spitsen. Voelt goed aangezien je aan het einde van de rit altijd een paar spelers kwijt bent met schorsingen/blessures. Op naar het 3e gouden bekertje!
Wat een gedoe dit keer om tot een goed team te komen. Ik verlang weer terug naar vorig seizoen met een voorhoede van De Jong, Gimenez(1e seizoenheflt dan) en Pavlidis. Nu staan er 3 die het wel kunnen en hebben laten zien in het verleden, maar of het er ook allemaal uitkomt deze tweede seizoenshelft. Ach ja, we gaan het zien ik moet er nu gewoon van afblijven.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.