Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 467 ... 473 474
Peli
mirkodek
Ik kon de beredenering van RedDevil wel volgen dat Taylor minder vaak de corners/vrije trappen neemt...

Minder hoog op het veld en toch in zijn laatste 5 eredivisiepotjes 4 goals en een assist. Hier staat hij er al in sinds de transfermarkt opende.

Hassan de Mosselman

Scheperman toch weer in de basis, begint nu wel heel aanlokkelijk te worden.

MennekePis
Hassan de Mosselman
Ik probeer die sentimenten altijd los te laten. En om zelf nu vier Almere City spelers te nemen is o...

Haha, snap ik wel hoor. Ik kan dat niet loslaten. Meer principe kwestie voor mij. Het rijmt gewoon niet in mijn brein 😅

Peli
Jorqaef8794
Ik heb gekozen voor pasveer + baas. Ik denk dat sutalo nog wel afgewisseld gaat worden met rugani op...

Waarom zou je dat denken? 

Peli
Hassan de Mosselman
Ik probeer die sentimenten altijd los te laten. En om zelf nu vier Almere City spelers te nemen is o...

Welke is het geworden? Kadile?

hansotjes
Peli
Nee, omdat het 1 van de beste spelers van NEC is en voor een schijntje in het spel staat.

En wordt mito overwogen als 750k 5e aanvaller?

Peli
hansotjes
En wordt mito overwogen als 750k 5e aanvaller?

Die stond erin tot ik Lauritsen pickte.

Wakb
Peli
En welke 500K aanvaller heeft een vaste basisplaats dan?

Niet zo veel. Maar met Talvitie heb je er de meeste kans op. Staat vandaag ook weer basis 

Titivoeckler

Moet nog maar zien of Lagerbielke een vaste basisspeler blijft. Ik zie ze nog genoeg rouleren met Bruns en Van Hoorenbeeck

HereWeGo
Peli
En welke 500K aanvaller heeft een vaste basisplaats dan?

talvitie bij heracles

mirkodek
Peli
Minder hoog op het veld en toch in zijn laatste 5 eredivisiepotjes 4 goals en een assist. Hier staat...

Precies. Hij gaat dus gewoon mee.

En ik ben er uit: ik laat Til, Veerman EN Saibari allemaal thuis. Geen zin in elke week het risico op nul punten. In plaats daarvan neem ik Perisic en Aaronson, zodat ik makkelijker kan schuiven als Perisic z'n basisplaats verliest en heb ik toch een middenvelder (feitelijk aanvaller) van PSV mee. 

Heb nu Talvitie als 5e aanvaller (na Luuk, Parrot, Haller en Vente). Had stiekem Hansen of Mito wel willen meenemen, maar ik kan die 250K alleen uit Krastev halen door die te downgraden naar Scheperman, maar dan kies ik er toch voor om dat geld in een middenvelder te steken die nog wel eens op de bank kan zitten ipv een aanvaller die waarschijnlijk altijd op de tribune zit.

Nu is het een kwestie van m'n telefoon wegleggen en niet meer op dit forum kijken voor de komende 45 min zodat ik niet meer op andere gedachten kan worden gebracht ;)

Nijmos
HereWeGo
talvitie bij heracles

Is dat vast? Die speelt pas sinds Engels geblesseerd is.

Hassan de Mosselman
Peli
Welke is het geworden? Kadile?

Yes. Verwacht niet vaak nodig te hebben, degelijke 5e aanvaller. Het alternatief was Mito, maar het is redelijk om het even denk ik.

Jorqaef8794

En daar valt ineens de puzzel. 5 aanvallers in m'n selectie. Allemaal centrum spitsen die de penalty's nemen. Die mooi elke week kunnen rouleren, mijn 6e middenvelder eentje van 750k gemaakt waardoor het makkelijker is om wekelijks te schakelen tussen 3-5-2 en een formatie met 3 spitsen. Voelt goed aangezien je aan het einde van de rit altijd een paar spelers kwijt bent met schorsingen/blessures. Op naar het 3e gouden bekertje! 

Laatst gewijzigd
Pablito

Blijven jullie weg van een Kuipers? 2Mil geen geld voor een back van Twente. Ik kan me niet voorstellen dat hij niet gaat spelen.

HereWeGo
Nijmos
Is dat vast? Die speelt pas sinds Engels geblesseerd is.

tja dat zal moeten blijken nog, ik durf de gok wel aan, die jongen doet het aardig

Hassan de Mosselman
Pablito
Blijven jullie weg van een Kuipers? 2Mil geen geld voor een back van Twente. Ik kan me niet voorstel...

Sinds Salah-Eddine weg is, is Kuipers een zekerheidje in mijn team.

Peli
HereWeGo
talvitie bij heracles

3e basisplaats op rij, valt wat voor te zeggen. Allesbehalve zeker tho

Jorqaef8794
Pablito
Blijven jullie weg van een Kuipers? 2Mil geen geld voor een back van Twente. Ik kan me niet voorstel...

Gekozen voor lagerbielke. Zekerheid op een basisplaats, en voor kuipers moet het allemaal nog maar blijken. 

SterlingArcher

Wat een gedoe dit keer om tot een goed team te komen. Ik verlang weer terug naar vorig seizoen met een voorhoede van De Jong, Gimenez(1e seizoenheflt dan) en Pavlidis. Nu staan er 3 die het wel kunnen en hebben laten zien in het verleden, maar of het er ook allemaal uitkomt deze tweede seizoenshelft. Ach ja, we gaan het zien ik moet er nu gewoon van afblijven.

Hassan de Mosselman
Peli
3e basisplaats op rij, valt wat voor te zeggen. Allesbehalve zeker tho

Tja, bij PSV loopt een middenvelder van vijf miljoen die geen zekerheid in de basis is. Voor 500k durf ik zo'n gok wel aan. (Al heb ik hem niet)

ralfinho77
Ben Van Heck
Benieuwd of Ouaissa en Hansen vaste basisplaatsen hebben. Een Omarsson downgraden naar Hansen om Kra...

Ouiadsa blijft wel spelen. Rober Gonzalez is verhuurd. Daarnaast doet hij het gewoon heel goed. Bij mij staat hij erin.

Peli
Hassan de Mosselman
Tja, bij PSV loopt een middenvelder van vijf miljoen die geen zekerheid in de basis is. Voor 500k du...

Echt? Bij PSV een middenvelder die niet zeker is van zijn basisplaats?

Niks van meegekregen. 

Jorqaef8794
Peli
Echt? Bij PSV een middenvelder die niet zeker is van zijn basisplaats? Niks van meegekregen. 

Veerman ;)

Peli
Jorqaef8794
Veerman ;)

5 miljoen voor Veerman is echt wel minimaal 1 miljoen teveel.

1 2 ... 467 ... 473 474

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.