Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 462 ... 473 474
ralfinho77

Ik hoor de naam van Vlap weinig voorbij komen met 2,5 toch mooi geprijsd. Zijn er mensen die Vlap meenemen? Kan ook nog links voorin spelen.

Jorqaef8794
BWA073
Dank, heb m aangepast dit was de overtuiging die ik ook zocht 

In de afgelopen jaren heb ik wel geleerd om alleen spelers te kiezen met zekerheid op speelminuten. Al die eventuele 0 punters over een hele seizoenshelft tikt erg aan. Kuipers is momenteel ook zo'n speler, er is geen enkele garantie dat hij alles gaat spelen.

Hassan de Mosselman
Jorqaef8794
In de afgelopen jaren heb ik wel geleerd om alleen spelers te kiezen met zekerheid op speelminuten....

Je hebt eigenlijk bij geen één speler garantie op speelminuten. Maar alle signalen staan wel op groen dat Kuipers nu in de basis belandt.

Hassan de Mosselman
ralfinho77
Ik hoor de naam van Vlap weinig voorbij komen met 2,5 toch mooi geprijsd. Zijn er mensen die Vlap me...

Met de komst van Booth en Verschueren vind ik dat te spannend.

Twannes

Wat vinden jullie van de selectie van mij?

gk: barkas, houwen (goedkoop)

verdedigers: Hato, El Karouani, Wolfe, Kuipers en Bacuna.

middenveld: Saibari, Taylor, Steijn, Ihattaren, Ouaissa en Krastev.

Aanv: Hansen, Vente, De Jong, Bakayoko en Haller.

overige budget: 250k

Doe het dit jaar voor het eerst, wat het de Eredivisie kijken nog een stuk leuker maakt. Hebben jullie nog enige tips wat ik juist wel of niet moet doen qua spelers! 

skippah050

Voor iedereen die Bacuna heeft, staat vandaag hoogst waarschijnlijk wissel.
Als supporter hoop ik hier al weken op en met Ekdal erbij gaat Rente waarschijnlijk naar Rechtsback.

Scorriemorrie

Al eerder gevraagd maat wat vinden jullie van Addai?  Te groot risico voor 1.5 mil? Lijkt zich als rechtsbuiten in de basis gespeeld te hebben 

Astarloa
Scorriemorrie
Al eerder gevraagd maat wat vinden jullie van Addai?  Te groot risico voor 1.5 mil? Lijkt zich als r...

In die categorie heb je toch betere opties met meer zekerheid. 

Speknek

Wat ik ook lastig vind om keuzes op te maken: xG en xA. Veel spelers zie ik als "overpresteerders" doordat ze meer goals of assists hebben dan dat de gemiddelde speler zou hebben vanuit de gegeven posities. Echter kan overpresteren gezien worden als mazzel, maar ook als beter zijn. 

Neem bijv Veerman die vaak met 0,33xA toch een assist geeft in een wedstrijd. Eenzelfde dynamiek zie je voor Breum of Karouani, maar hebben ze dan allemaal mazzel, of is de een structureel beter dan de andere?

Overigens ook interessant om te benoemen: verschillende apps geven compleet verschillende uitkomsten! Goed voorbeeld is Ajax-Feyenoord op 30 oktober met de goal van Taylor. Sofascore (de app die ik veelal gebruik) zag deze als 0.08xG, terwijl andere apps tot wel 0,75xG aan dat schot toekennen. 

Hoe statistisch xG/xA ook klinkt, het blijft subjectief!

Hassan de Mosselman
Scorriemorrie
Al eerder gevraagd maat wat vinden jullie van Addai?  Te groot risico voor 1.5 mil? Lijkt zich als r...

Sadiq en Bommel komen daar nog terug. Lijkt mij een onnodig risico.

Ben Van Heck

Team staat. Gekozen voor LDJ + 3 roulatiespitsen van max 2 miljoen en mét Saibari. Aardig klaar met het constant omswitchen van mijn team na 5 minuten, dus ga ik dit gedurende de dag pas na 10 minuten doen.

Jorqaef8794

Nog een discussie puntje pasveer of unnerstal? Ben wel benieuwd naar jullie mening 

Scorriemorrie
Hassan de Mosselman
Sadiq en Bommel komen daar nog terug. Lijkt mij een onnodig risico.

Als hij zo blijft spelen als nu haalt ie m er niet snel uit, v  Bommel staat iig op links. Kan leuk gokje zijn

gebruikersnaam122

Team staat bijna, best tevreden. Maar benieuwd, hoe duur is jullie 5e verdediger en 5e aanvaller?

edit: Hier nu verdediger 1.25 en aanvaller 750k, maar daar zit nog twijfel.

Laatst gewijzigd
Speknek
gebruikersnaam122
Team staat bijna, best tevreden. Maar benieuwd, hoe duur is jullie 5e verdediger en 5e aanvaller? ed...

5e verdediger is 2M, 5e aanvaller 750k

hansotjes
Twannes
Wat vinden jullie van de selectie van mij?   gk: barkas, houwen (goedkoop) verdedigers: Hato, El Kar...

16:31 laat ik het je weten, ben ff druk vandaag!

Ben Van Heck
Jorqaef8794
Nog een discussie puntje pasveer of unnerstal? Ben wel benieuwd naar jullie mening 

1 van die 2 ja!

ralfinho77

To troy or not to troy That's the question??  

gebruikersnaam122
Ben Van Heck
Team staat. Gekozen voor LDJ + 3 roulatiespitsen van max 2 miljoen en mét Saibari. Aardig klaar met...

Zelfde opzetje staan, hoeveel geef jij uit aan je 5e aanvaller?

Kennylimbrichts
ralfinho77
To troy or not to troy That's the question??  

Zonder de keuze voor je te maken;

Pros: altijd basis, neemt penalties, az draait goed.

Cons: wordt na 60 min gewisseld, komt de bal veel halen = niet aanwezig in de 16

Astarloa

5 uur voor de deadline gaan bedenken of je Parrott moet kiezen. Dan worden het nog stressvolle uurtjes.

Laatst gewijzigd
Flitstoerist

Mooi dilemmaatje:

Benitez + Gaaie + Kuipers óf Pasveer + Flamingo + Blokzijl (of andere 1 mil speler)

Of is dit een makkelijke keuze? Benieuwd naar jullie mening en argumenten. Thanks!

Laatst gewijzigd
ralfinho77
Kennylimbrichts
Zonder de keuze voor je te maken; Pros: altijd basis, neemt penalties, az draait goed. Cons: wordt n...

Klopt zo denk ik er ook over. Het grappige is of deze discussie bij til of saibari op het middenveld niet of minder lijkt te spelen. Troy is gewoon de eerste spits van az. En in principe neem ik altijd 3 centrumspitsen mee zodat ik toch 3-4-3 kan spelen. Dat kan natuurlijk ook met Ogawa en Lauritsen, maar daar kies ik dan niet voor.

Stiflerroonie
Twannes
Wat vinden jullie van de selectie van mij?   gk: barkas, houwen (goedkoop) verdedigers: Hato, El Kar...

Keepers: gok, Utrecht niet in beste vorm, maar alternatieven niet veel beter
Verdedigers: Prima
Middenvelders: zou Taylor kunnen ruilen voor Timber of Mijnans. Taylor zal met de komst van Berghuis en wellicht meerdere Europese wedstrijden iets lager gaan spelen. Ook aangegeven in een interview.
Aanval. Bakyoko reeds weer wat in vorm, maar was echt dra-ma-tisch slecht afgelopen jaar. Hansen ook geen zekerheid. Ik zou kijken of je dit geld niet beter kunt spenderen in vaste spitsen zoals Lauritsen, Edvardsen of Vaessen, Zawada. 

Laatst gewijzigd
ralfinho77
Astarloa
5 uur voor de deadline gaan bedenken of je Parrott moet kiezen. Dan worden het nog stressvolle uurtj...

Ik heb hem er nu in gezet.

1 2 ... 462 ... 473 474

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.