Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 470 ... 473 474
Ben Van Heck

Saibari op de bank...

hansotjes

Geen saibari, mauro en perisic

Scratzz

Peter Bosz weer met een pret opstelling. Alsof hij op dit forum meeleest en dan bepaald hoe hij ons het meeste kan irriteren.

KingNelom13

Blij met mijn keuzes, nu weer bevestigd haha margoed invalbeurten tellen dubbel 

Laatst gewijzigd
MennekePis

Kut spel 😅😅😅

Triqo

We zijn weer uitgepuzzeld 😄

Unnerstall-De Busser

Baas-Wolfe-Kuipers-Rots-Blokzijl

Berghuis-Ouaissa-Til-Veerman-Mijnans-Steijn

De Jong-Bakayoko-Hansen-Lauritsen-Omarsson

Vooral hoop op de wederopstanding van een Berghuis als verschilmaker (slechts door 1% gekozen) 

Til op de tribune (blijkbaar z'n klachten iets te enthousiast in me opgenomen.

Succes allen 😎

Peli

Geen stress. PSV komt toch niet door die tussenronde in Europa. En dan is het vrij baan voor Saibari. 

mirkodek

De back van Heracles met een assist, zit op mn tribune ten faveure van Deijl. Begint al goed met de juiste keuzes 😂

KingNelom13

Zo, en dit is de laatste wedstrijd van De Busser, haha iedereen geflasht 🤣

Laatst gewijzigd
Behatzailea

Bosz laat meteen zien waarom ik geen PSVers heb (op LdJ na).

Pasveer - De Busser

Wolfe - El Karouani - Deijl - Kuipers - Rots

Steijn - Timber - Taylor - Mijnans - Bullaude - Eiting

De Jong - Haller - Vente - Ómarsson - Van Crooij

Peli
KingNelom13
Zo, en dit is de laatste wedstrijd van De Busser, haha iedereen geflasht 🤣

M'n reserve goalie zit waar hij hoort, op m'n bankie.

Hassan de Mosselman

Vier tegendoelpunten tegen Heracles... en dan heb je twee verdedigers en een keeper van GAE...

Europameister

Blij dat ik uiteindelijk niemand van Go Ahead heb genomen, maar ik heb precies de mensen van Heracles die geen goal of assist hebben (Rots en Talvitie). Heel lang Kulenovic gehad, maar uiteindelijk toch gedowngrade naar Talvitie om een sterke keeper te kunnen picken. Nu al spijt van, haha 

Europameister

Blij dat ik uiteindelijk niemand van Go Ahead heb genomen, maar ik heb precies de mensen van Heracles die geen goal of assist hebben (Rots en Talvitie). Heel lang Kulenovic gehad, maar uiteindelijk toch gedowngrade naar Talvitie om een sterke keeper te kunnen picken. Nu al spijt van, haha 

mvdk
Hassan de Mosselman
Vier tegendoelpunten tegen Heracles... en dan heb je twee verdedigers en een keeper van GAE...

Haha hier ook met -24 begonnen en een Saibari op het bankje. Ach, we gaan het zien! Nog net op goud.

Witte87

Pure ergernis weer. Vanmiddag til en parrot verwijderd en daarvoor brobbey en saibari gepakt... bedankt Petertje B met je klote opstelling

Ben Van Heck

Hier ook blij met maar 1 GAE'er. Met het programma dat ze voor de boeg hebben vond ik het tricky om een Deijl mee te nemen. Breum scoort dan weer wel, maar eigenlijk nooit echt overwogen. Saibari op de bank is jammer, maar gelukkig zijn er nog 13 speelronden. 

steven20

Succes allen!

Laatst gewijzigd
NOAD1912

Als je een beetje had opgelet de laatste dagen dan zou je Til nooit opstellen, maar met Bosz weet je het echt nooit. Daarom alleen bij de relatieve zekerheidjes De Jong en Veerman gehouden. 

Benzardi

De batterijen voor de 2de helft van het seizoen zijn weer opgeladen voor De Duracelli's. We hebben deze zeer sportieve, bierbuikende cirkelbiggen bij elkaar geraapt.

K - Barkas & Olij

V - Baas, Wolfe, El Karouani, Deijl, Wieckhoff

M - Steijn, Taylor, Saibari, Mijnans, Hlynsson, Lambert

A - de Jong, Haller, Paixao, Steuntjes, Joosten

Veel plezier en niet teveel ergenissen, zoals nu met -6 😒

Squender

Ueda bank.....

mirkodek

Perisic assist als invaller is wel lekker.

Peli

Peter Bosz en 2e seizoenshelften 🤦🏽‍♂️🤷🏽‍♂️

On the up side...vanaf nu kan Bosz/PSV geen fuckups neer veroorloven. Til out, Izzy in.

Hassan de Mosselman

PSV is het écht helemaal kwijt. Saibari lijkt een dure miskoop. Schrale troost dat er ook mensen zijn met 2 of zelfs 3 psv middenvelders. 

mirkodek

Ja vooralsnog blij met Perisic als enige PSV middenvelder, al kan ik me niet voorstellen dat PSV met deze selectie niet meer gaat presteren.

Als Ajacied met alleen Perisic was dit sowieso wel een prima resultaat.

1 2 ... 470 ... 473 474

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.