Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 470 471 472 473
Bobby37

Pasveer- de busser

El karouani-baas-wolfe (rots)

Steijn-mijnans-taylor-peresic-aaronson (til)

De jong(c)-paixao (edvardsen)

Tribune: mazyani-vente-mito

De jong captain pakte alweer verkeerd uit, maar til en peresic speelde gelukkig wel. Succes iedereen!

MalafideFreriks
KingNelom13
Zo, en dit is de laatste wedstrijd van De Busser, haha iedereen geflasht 🤣

Man man man. Scorebord journalistiek. de Busser heeft echt veel reddingen gehad en veel erger voorkomen. 

Peli

Weet wel dat vanaf nu de aanvoerdersband vastgelijmd zit om Sem Steijn z'n linkerarm. 

mirkodek
Peli
Weet wel dat vanaf nu de aanvoerdersband vastgelijmd zit om Sem Steijn z'n linkerarm. 

Had je Saibari gecapped vandaag? Ik heb Haller voor morgen, we gaan het zien.

KingNelom13
MalafideFreriks
Man man man. Scorebord journalistiek. de Busser heeft echt veel reddingen gehad en veel erger voorko...

Heb de hele wedstrijd gezien hoor, was ook bedoeld als dolletje gezien het lachpoppetje erachter ;)

oborobo

We moeten iets doen tegen Peter Bosz!Opwachten of zo😏

Rubik

Voor de mensen die op Hancko gokten voor de pingels; die lijken toch voor Timber te zijn

Peli
mirkodek
Had je Saibari gecapped vandaag? Ik heb Haller voor morgen, we gaan het zien.

Ja man.

En succes morgen.

Bobby37

En ueda al op de bank en carranza basis. Wel verrassend. Heb ueda er toch een paar keer ingeklikt de afgelopen week

Ecko
Europameister
Blij dat ik uiteindelijk niemand van Go Ahead heb genomen, maar ik heb precies de mensen van Heracle...

En ja hoor, je kon er op wachten. Hier hebben we de eerste 'die had ik eerst in me team' roeperd! 🥇

jaap bokkers

Daar gaat peli😂

Spartaan

k: De busser - Olij 

V: baas, wolfe, deijl, van Rooij , mazyani

M: timber, saibari , Steijn , taylor , Mijnans , d van berg 

A: de jong, Sauer, antman , van Crooij , vente 

De start is beroerd met min punten voor de Eagles spelers en Saibari als Cap.

Laatst gewijzigd
Stiflerroonie

Daar ben je dan twee weken voor aan het onderzoek uitvoeren, twijfelen, erin eruit klikken en weer omgooien. Wat een heerlijk spelletje is het ook.

Europameister
Ecko
En ja hoor, je kon er op wachten. Hier hebben we de eerste 'die had ik eerst in me team' roeperd! 🥇

Maar dat is dan ook wel heel frustrerend! Haha. Op de valreep nog wat wijzigingen gedaan. Maar goed, voor hetzelfde geld houdt m'n keeper de nul vandaag en maakt Haller er 3. 

ralfinho77

Ik had ook eerst 3 go ahead spelers. Daarnaast ook 4 psv spelers, maar op het laatste moment gewisseld.

Behatzailea

Je (ik iig) bent zo vaak aan het wisselen dat je ondertussen een volwaardig team zou hebben die je er uiteindelijk niet in hebt geklikt. Als je dat bij al die spelers blijft denken, wordt het een frustrerende tweede helft.

Laatst gewijzigd
Europameister
Behatzailea
Je (ik iig) bent zo vaak aan het wisselen dat je ondertussen een volwaardig team zou hebben die je e...

Herkenbaar hoor, ik vind het ook leuk om te luisteren naar de Scorito podcast en Voetbalpraat en om online statistieken en verwachtingen voor de 2e seizoenshelft te lezen. Daardoor word ik alleen wel weer beïnvloed. Eigenlijk gewoon op je eigen gevoel afgaan. 

Ik doe dit jaar voor het eerst mee en ik keek voorheen amper naar de Eredivisie wedstrijden en nu zit ik zelfs Heracles-Go Ahead helemaal te kijken. Haha. Dit spel maakt voetbal kijken wel een stuk leuker (en soms ook niet) 

oborobo

Ga morgen naar de Herdgang om Peter Bosz optewachten!

Peli
jaap bokkers
Daar gaat peli😂

Waar?

Je obsessie houdt ook dit seizoen aan, Japie. Best treurig 😘

Laatst gewijzigd
dawizz
Behatzailea
Je (ik iig) bent zo vaak aan het wisselen dat je ondertussen een volwaardig team zou hebben die je e...

Herkenbaar, toch tot op heden dit weekend meer spijt dan trots over gemaakte keuzes...

mirkodek

Drie spelers van Utrecht in de basis met Haller captain. Lekker weekend weer...

Europameister
mirkodek
Drie spelers van Utrecht in de basis met Haller captain. Lekker weekend weer...

Het is net of ze het erom doen, psv belabberd, Utrecht belabberd. Nu Ajax, AZ en Twente dan nog maar.. 

KingNelom13

Wat een speelronde haha, de een speelt nog slechter dan de ander, het is niet saai iig, Alle hoop op Captain Sem

Laatst gewijzigd
mirkodek

Mensen met Lagerbielke, lekker hoor (heb hem zelf niet).

Ben Van Heck
mirkodek
Mensen met Lagerbielke, lekker hoor (heb hem zelf niet).

Die scoort echt nooit! Hier slechts op de bank, maar erg lekker hoor.

1 2 ... 470 471 472 473

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.