Heel herkenbaar Peli....
door een vreemde bug nooit kunnen deelnemen aan de gesprekken, maar dank voor alle inzichten.
de tweede helft van het seizoen let ik op de punten van : perisic, breum, parrot en penalta...die in het laatste halfuur gewisseld voor Haller, veerman, wolfe en ouissa..
stand na deze ronde: had die niet moeten doen😂😂😂
0.6% gestegen naar 95,3% met 867 punten. Vooral dankzij mijn achterhoede Wolfe, Baas en Pasveer en een pingeltje van Timber. Hopelijk blijft hij (of Ueda) ze nemen.
Als dit de b-elftallen waren van Feyenoord en PSV in aanloop naar de CL deze week dan vrees ik voor Til die deze week wel speelde. Perisic viel goed in dus ben benieuwd of die ook basis blijft dan. Utrecht een deceptie. Zonde van mijn 4,5 miljoen voor El Kaourani en Aaronson.
Semmetje Steijn niet gescoord. Ben benieuwd hoe ze het tegen een ontketent RKC gaan doen.
Mag de blik alweer op komend weekend? Ik zet alledrie m'n Utrecht spelers op de bank, m'n twee Heracles spelers samen met de geschorste Krastev op de tribune. Enige waar ik nog een heel klein beetje over twijfel is om misschien Pasveer te banken ten faveure van De Busser. Vooral omdat Heracles goed draait en ik ze wel een goal zie maken tegen Ajax. Sparta scoort heel erg moeizaam dus die kans is een stuk kleiner.
Maargoed, het blijft GAE en ze draaien iets minder (en houden niet vaak de nul) dus waarschijnlijk speel ik gewoon op safe met Pasveer op goal.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.