Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 470 471 472 473
Jorqaef8794
BartB
Ik snap oprecht niet waarom sommige mensen Lagerbielke overwegen. Het is een centrale verdediger, ma...

Daar gaat je opmerking Bart dat lagerbielke nooit een doelpunt maakt ;)

mirkodek

Voor de mensen met Kuipers een iets minder leuke middag 😅

(Aparte beslissing trouwens, dit lijkt me gewoon geel)

Jorqaef8794
mirkodek
Voor de mensen met Kuipers een iets minder leuke middag 😅   (Aparte beslissing trouwens, dit lijkt...

Die heeft z'n krediet voor de rest van de competitie ook verspild 

Behatzailea

Kuipers... lekker hoor... 😭

Hassan de Mosselman

Zaterdag nog een beslissing genomen om Lagerbielke te upgraden naar Kuipers. wat een heerlijk spel is het ook Hahahha.

Peli
mirkodek
Mensen met Lagerbielke, lekker hoor (heb hem zelf niet).

Op m'n tribune 😑

Gelukkig hieden m'n 2 Ajacieden achterin de nul en scoort Wolfe.

Laatst gewijzigd
mirkodek
Peli
Op m'n tribune 😑 Gelukkig hieden m'n 2 Ajacieden achterin de nul en scoort Wolfe.

Auw 😣 

Vergane Glorie

Heel herkenbaar Peli....

door een vreemde bug nooit kunnen deelnemen aan de gesprekken, maar dank voor alle inzichten.

de tweede helft van het seizoen let ik op de punten van : perisic, breum, parrot en penalta...die in het laatste halfuur gewisseld voor Haller, veerman, wolfe en ouissa..

stand na deze ronde: had die niet moeten doen😂😂😂

Rubik

Het defensieve blok van Pasveer, Sutalo, Baas en Penetra redt de meubelen redelijk deze week. Samen goed voor 424 punten alleen al.

Toch nog 0.3% gestegen deze week.

Laatst gewijzigd
mirkodek

Matige ronde, maar met 795 punten nog 0.1% gestegen naar 93.6.

mvdk
mirkodek
Matige ronde, maar met 795 punten nog 0.1% gestegen naar 93.6.

Matig?! 524 punten hier. 4 spelers in de min punten. Niet het begin waarop ik gehoopt had haha. 570 plaatsen gezakt naar 1300. En door!

Peli

666, the number of the beast èn mijn weekscore. Dankzij de eerder genoemde mannen de schade redelijk beperkt weten te houden, 115 plaatsen gezakt naar 370 (en van 99.7% naar 99.6%)

Op naar meer geluk (en betere keuzes) volgende week.

Laatst gewijzigd
RedDevil

Pfoe zeg, wat een speelronde. Door Wolfe en Lagerbielke op de valreep nog naar 783 punten gegaan. Maar die pingel van Berghuis...😅🙈🙈

Benzardi

795 puntjes is niet veel, maar ik vertrouwen in mijn bierbuiken, we zijn wel gezakt met 16 plaatsen naar 262 (0,1% naar 99,7%)

Ik zag wel dat ik bij de Wielerflits sub poules uit was gelopen op iemand die 666 punten had (geintje) 😉

Peli
Benzardi
795 puntjes is niet veel, maar ik vertrouwen in mijn bierbuiken, we zijn wel gezakt met 16 plaatsen...

Ik zit je op de hielen ;) Wel lekker dat je op weg bent naar je 1e gouden bekertje!

hansotjes

We zijn weer begonnen idd.

maikuma hier nog 0 punten op de bank helaas, maar wel weer 0.1 gestegen naar 99,8% :)

Bobby37

988 punten, dus niets te klagen :)

0,5% gestegen naar 98,9%

Ben Van Heck

Toch wel blij dat Steijn deze ronde niet geleverd heeft, waardoor ik nog enigszins 'blij' ben met de captainkeuze voor de Jong. Verder gewoon een hele gekke speelronde. 793 punten rijker.

ralfinho77

Mooi weekend. 2 Ajacieden de nul gehouden. Wolfe gescoord en troy cap gemaakt. Alleen jammer van de wissel van Sem. Wel gestegen naar 96,7% met een score van 1023. Van crooij ook nog gescoord als bankzitter. 

ralfinho77
Peli
666, the number of the beast èn mijn weekscore. Dankzij de eerder genoemde mannen de schade redelijk...

Ik zag dat je saibari als capp had. Dat is jammer.

Jorqaef8794

Matige speelronde met 3 spelers van FC Utrecht en haller als captain. Gelukkig alsnog 805 punten en maar 14 plekjes gezakt naar plek 227. Alsnog op een keurige 99,8%. 

Stiflerroonie

0.6% gestegen naar 95,3% met 867 punten. Vooral dankzij mijn achterhoede Wolfe, Baas en Pasveer en een pingeltje van Timber. Hopelijk blijft hij (of Ueda) ze nemen. 

Als dit de b-elftallen waren van Feyenoord en PSV in aanloop naar de CL deze week dan vrees ik voor Til die deze week wel speelde. Perisic viel goed in dus ben benieuwd of die ook basis blijft dan. Utrecht een deceptie. Zonde van mijn 4,5 miljoen voor El Kaourani en Aaronson. 

Semmetje Steijn niet gescoord. Ben benieuwd hoe ze het tegen een ontketent RKC gaan doen. 

Laatst gewijzigd
jvdh

0.7% gestegen met een score van 844. Saibari als cap pakte helemaal verkeerd uit..

Pasveer - de Busser

Wolf - Baas - Deijl  - Rots - Blokzijl

Steijn - Til - Taylor - Timber - Saibari - Krastev

De Jong- Lauritsen - Antman - Vente - Talvite

mirkodek

Mag de blik alweer op komend weekend? Ik zet alledrie m'n Utrecht spelers op de bank, m'n twee Heracles spelers samen met de geschorste Krastev op de tribune. Enige waar ik nog een heel klein beetje over twijfel is om misschien Pasveer te banken ten faveure van De Busser. Vooral omdat Heracles goed draait en ik ze wel een goal zie maken tegen Ajax. Sparta scoort heel erg moeizaam dus die kans is een stuk kleiner.

Maargoed, het blijft GAE en ze draaien iets minder (en houden niet vaak de nul) dus waarschijnlijk speel ik gewoon op safe met Pasveer op goal.

dr klaas

Wat een diversiteit aan teams hier in vergelijking met wielerspellen.  Kulenovic is mijn held nu al, op naarde  de 90%

1 2 ... 470 471 472 473

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.