Moet ie wel gaan scoren 😂 zie ik niet zo snel gebeuren (als Ajacied). Komt het spel van Ajax wel ten goede, maar je mist wel een ideale pinch-hitter in het laatste deel van de wedstrijd (die Ajax nogal vaak nodig heeft). Dus het zou Ajax wel eens punten gaan kosten.
Ik hoop eigenlijk dat hij gewoon op links in de basis staat tegen Heracles. Zondag weinig van hem gezien, maar was ook een zaad wedstrijd op een idem veld. Ik zie hem Brobbey wel goed bedienen vanaf de linkerflank.
Wat je eigenlijk vraagt is of er nog alternatieven zijn die bereid zijn een bepaalde service ver benededen de marktprijs aan te bieden en uit eigen zak te bekostigen?
Geen idee eigenlijk. Het is eigenlijk al van de gekke dat Scorito dit zo lang heeft willen doen.
Die kan wel potentieel de goalscorer worden voor de nummer 1 van de Eredivisie, helemaal met een Brobbey die eigenlijk alleen andere spelers voor het doel weet te zetten. Ik heb hem in mijn team, en ik hoop er een beetje op dat hij Traore uit het team speelt zodra Godts weer terug is. Als hij zijn draai een beetje weet te vinden kan hij echt wel ook Berghuis op de bank houden.
Mijn idee erachter was: hij staat als speler vd Eagles al bij de top 15 a 20 scorito spelers, ajax wint meer, dus als ie in de basis komt en hij doet het qua goals/assist net zoals bij de Eagles, dan is het een koopje voor 2 miljoen.
En hij heeft diepgang en ik zie ajax wel genoeg potjes op de counter loeren. Denk dat fariola dat wel een pluspunt van hem vind.
Dus voor dat bedrag vond ik het de gok wel waard.
Andere gokken bijv 3 miljoen op ueda. Je moet toch ergens proberen een verschil te vinden.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.