Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 474 ... 486 487
Nijmos

Edvardsen is niveau go ahead eagles en het zou mij verbazen als hij basisspeler wordt. Godts is het grootste talent van Ajax

MalafideFreriks
Nijmos
Edvardsen is niveau go ahead eagles en het zou mij verbazen als hij basisspeler wordt. Godts is het...

Maar Godts is ook blessuregevoelig gebleken en als er iets is waar onze trainer voorzichtig mee is, is dat wel fitheid. 

Nijmos

Zeker. Edvardsen gaat wel minuten maken, maar vooral in Europa zie ik basisplaatsen voor hem. De eredivisie zal prioriteit hebben en dat start volgens mij meestal Godts.

Keshi

Laat ik dan met de meest bizarre keuze komen: ik heb Brobby en Weghorst. Wat nulletjes ingecalculeerd, die zou ik met een alternatief van psv middenveld keuze ook hebben. En die invalbeurten scoren met de pinch hitter regel best leuk. Spitsen van andere clubs ook geen zekerheid. Dus weinig risico, met hoge upside als brobby ook gaat scoren.

Dit begon goed, totdat .... De mens wikt, doch de blessure beschikt.

Peli
MalafideFreriks
Maar Godts is ook blessuregevoelig gebleken en als er iets is waar onze trainer voorzichtig mee is,...

En dan zet hij zelfs nog eerder Berghuis linksbuiten, blijkbaar.

MalafideFreriks
Peli
En dan zet hij zelfs nog eerder Berghuis linksbuiten, blijkbaar.

Voor nu zeker Ja, Edvardsen heeft 1 week meegetraind. Wellicht is de keuze Edvardsen niet de goede, wellicht wel. We weten het over x aantal wedstrijden. Berghuis is ook best blessuregevoelig gebleken dit seizoen en Traore is ook altijd afwachten. 

Stiflerroonie

Mauro junior en Veerman toch weer een kruisje achter hun naam na gisteren. Perisic goeie pot gespeeld, dus verwacht die (na de uitschakeling in de CL) wel in de basis.

mirkodek

Ja ook zeker gezien hoe Bakayoko en Lang spelen, verwacht ik niet dat op korte termijn Perisic de basis uit gaat. Tenzij ze nog ver komen in Europa.

Met wat ik gisteren gezien heb voorlopig nog content met m'n beslissing voor Perisic ipv Til/Saibari. Maargoed, met het bespaarde geld haalde ik Aaronson dus wat dat betreft... 🤣

Ben Van Heck

Voor dit weekend kunnen we alweer 0 punten bij Saibari wegschrijven waarschijnlijk. Het zou gunstig zijn als ze volgende week Europa uitgekegeld gaan worden. 

NOAD1912
Keshi
Laat ik dan met de meest bizarre keuze komen: ik heb Brobby en Weghorst. Wat nulletjes ingecalculeer...

Ben blij dat je het zelf zegt, bizarre keuze 😁

Benzardi
Kees Krokant
Hallo allemaal,   een beetje een gekke vraag op het scorito forum, maar na aanleiding van de absurde...

Misschien .....................................  Supercoach?

ralfinho77

Ik zat laatst de podcast te luisteren en hoorde daar veel twijfels over parrot. Vorig jaar had ik Gimenez eerste en tweede seizoenshelft. Eerste voor 7 miljoen een bak punten. 2 e seizoenshelft nam ik hem ook, maar veel minder punten. Waar vroeger pavlidis voor az een must have was is parrot dat blijkbaar niet. Pavlidis kende ook periode van droogte. Als je Haller, Luc, parrot tegen elkaar afzet is 5 miljoen toch een prima prijs. Heeft bewezen een afmaker te zijn, neemt de penalty's en scoort ze ook nog eens, en az speelt aanvallend voetbal. Ik vroeg mij af hoe jullie daarover denken? Parrot trouwens 42% gekozen.

daarnaast heb ik Sam Lammers 3% gekozen voor 3,5 miljoen. 2e topscorer van Twente en al 1,5 geen wedstrijden gespeeld. Zijn moyenne is in Nederland toch gemiddeld 1 op 2 volgens mij. En in de combinatie met Steijn zie ik mooie mogelijkheden. In Ricky zie ik toch meer een sub. Daarnaast heeft Twente goed geïnvesteerd op de vleugels.

nadeel troy vroeg gewisseld. En meedrink hijgt in zijn nek.

nadeel Lammers: blessure, Ricky van wolfswinkel.

ik ben benieuwd wat jullie visie is.

Squender

Mijn visie is vooral dat je er nu weinig meer aan kan veranderen 

RedDevil
ralfinho77
Ik zat laatst de podcast te luisteren en hoorde daar veel twijfels over parrot. Vorig jaar had ik Gi...

Je noemt zelf al de voor- en nadelen. Die leg je tegenover elkaar en dan maak je een keuze. Ik vind een keuze voor papegooiboy, ondanks zijn hoge prijs, inderdaad prima te begrijpen. Maar heb hem zelf niet. Lammers heb ik eigenlijk niet overwogen, maar kan een leuke zijn. Maar zoals hierboven al gezegd wordt: dit zijn afwegingen die de afgelopen weken al talloze keren gemaakt zijn. Het is nu gewoon afwachten en hopen dat je de juiste keuze gemaakt hebt.

Peli
ralfinho77
Ik zat laatst de podcast te luisteren en hoorde daar veel twijfels over parrot. Vorig jaar had ik Gi...

Wat heeft dit pleidooi voor nut? Behalve dan het zoeken naar rechtvaardiging van je gemaakte keuzes....

mirkodek

Ik ben vooralsnog blij met mn keuze voor Parrot en met mn niet-keuze voor Ueda. Ik ben ook blij met mn keuze voor Perisic tov de andere PSV middenvelders. Ik hoop dat mn keuze voor Utrechters beter uit gaat pakken. En ik heb FOMO voor het thuislaten van Wolfe (ten faveure van El Karouani).

hansotjes

Zijn er hier mensen die mij kunnen helpen bij de keuze tussen Saibari en Til?

Pablito
ralfinho77

De deadline is al geweest toch?

scoritofan
hansotjes

😂

KingNelom13

nu we het toch over gemiste kansen hebben, Read was wel een mooie pick geweest, ziet er naar uit dat die z'n plekkie wel heeft vastgesteld

Ben Van Heck

Dit weekend het bandje maar weer eens rond Steijn z'n arm schuiven. 

Yamarafa

Iemand al enig nieuws over Timber kunnen lezen/vinden? Lijkt mij niet dat hij zal spelen dit weekend gezien zijn knie(landing), maar heb het nergens bevestigd gezien.

SterlingArcher

Vol geinvesteerd in het middenveld en ik mis waarschijnlijk twee middenvelders dit weekend met Vlap en Timber... Nou ja gelukkig nog wel wat flexibiliteit om naar een andere formatie te switchen. Maar nu al een beetje spijt van bepaalde keuzes.

KippA
hansotjes

Haha lekker hansotjes 🤗

Squender
Yamarafa
Iemand al enig nieuws over Timber kunnen lezen/vinden? Lijkt mij niet dat hij zal spelen dit weekend...

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1257782/bosschaart-kan-nog-geen-uitsluitsel-geven-over-blessure-timber.html

Als ik het bericht goed interpreteer, is hij er dit weekend iig niet bij...

1 2 ... 474 ... 486 487

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.