Laat ik dan met de meest bizarre keuze komen: ik heb Brobby en Weghorst. Wat nulletjes ingecalculeerd, die zou ik met een alternatief van psv middenveld keuze ook hebben. En die invalbeurten scoren met de pinch hitter regel best leuk. Spitsen van andere clubs ook geen zekerheid. Dus weinig risico, met hoge upside als brobby ook gaat scoren.
Dit begon goed, totdat .... De mens wikt, doch de blessure beschikt.
Voor nu zeker Ja, Edvardsen heeft 1 week meegetraind. Wellicht is de keuze Edvardsen niet de goede, wellicht wel. We weten het over x aantal wedstrijden. Berghuis is ook best blessuregevoelig gebleken dit seizoen en Traore is ook altijd afwachten.
Ja ook zeker gezien hoe Bakayoko en Lang spelen, verwacht ik niet dat op korte termijn Perisic de basis uit gaat. Tenzij ze nog ver komen in Europa.
Met wat ik gisteren gezien heb voorlopig nog content met m'n beslissing voor Perisic ipv Til/Saibari. Maargoed, met het bespaarde geld haalde ik Aaronson dus wat dat betreft... 🤣
Ik zat laatst de podcast te luisteren en hoorde daar veel twijfels over parrot. Vorig jaar had ik Gimenez eerste en tweede seizoenshelft. Eerste voor 7 miljoen een bak punten. 2 e seizoenshelft nam ik hem ook, maar veel minder punten. Waar vroeger pavlidis voor az een must have was is parrot dat blijkbaar niet. Pavlidis kende ook periode van droogte. Als je Haller, Luc, parrot tegen elkaar afzet is 5 miljoen toch een prima prijs. Heeft bewezen een afmaker te zijn, neemt de penalty's en scoort ze ook nog eens, en az speelt aanvallend voetbal. Ik vroeg mij af hoe jullie daarover denken? Parrot trouwens 42% gekozen.
daarnaast heb ik Sam Lammers 3% gekozen voor 3,5 miljoen. 2e topscorer van Twente en al 1,5 geen wedstrijden gespeeld. Zijn moyenne is in Nederland toch gemiddeld 1 op 2 volgens mij. En in de combinatie met Steijn zie ik mooie mogelijkheden. In Ricky zie ik toch meer een sub. Daarnaast heeft Twente goed geïnvesteerd op de vleugels.
nadeel troy vroeg gewisseld. En meedrink hijgt in zijn nek.
nadeel Lammers: blessure, Ricky van wolfswinkel.
ik ben benieuwd wat jullie visie is.
Je noemt zelf al de voor- en nadelen. Die leg je tegenover elkaar en dan maak je een keuze. Ik vind een keuze voor papegooiboy, ondanks zijn hoge prijs, inderdaad prima te begrijpen. Maar heb hem zelf niet. Lammers heb ik eigenlijk niet overwogen, maar kan een leuke zijn. Maar zoals hierboven al gezegd wordt: dit zijn afwegingen die de afgelopen weken al talloze keren gemaakt zijn. Het is nu gewoon afwachten en hopen dat je de juiste keuze gemaakt hebt.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1257782/bosschaart-kan-nog-geen-uitsluitsel-geven-over-blessure-timber.html
Als ik het bericht goed interpreteer, is hij er dit weekend iig niet bij...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.