Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 475 476 477 478
KingNelom13
Squender
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1257782/bosschaart-kan-nog-geen-uitsluitsel-geven-over-blessure...

Nee die gaat niet spelen, ze moeten nog scans maken, want de knie was nog te dik om scan te maken. zal me meevallen als die er dinsdag wel weer bij is tegen Milan

Laatst gewijzigd
NOAD1912

In sommige vermoedelijk opstellingen wordt Kenneth Taylor niet genoemd. Weet iemand hier iets meer?

Europameister
NOAD1912
In sommige vermoedelijk opstellingen wordt Kenneth Taylor niet genoemd. Weet iemand hier iets meer?

De vermoedelijke opstelling van Ajax: Pasveer; Gaaei, Sutalo, Baas, Rosa; Klaassen, Fitz-Jim, Taylor; Traoré, Brobbey, Godts

Bij Voetbalnieuws.nl staat hij er gewoon in en ik zie ook geen reden waarom hij niet zou spelen eerlijk gezegd. Bij Betcity voorbeschouwingen staat hij er niet in, maar die opstellingen kloppen vrijwel nooit. 

Georgeske
Europameister
De vermoedelijke opstelling van Ajax: Pasveer; Gaaei, Sutalo, Baas, Rosa; Klaassen, Fitz-Jim, Taylor...

Waarom zou Hato niet spelen?

Speknek

Vandaag 3 man go ahead met zekere basisplaatsen opstellen, of 3 van AZ waarbij je risico loopt op afwezigen ivm Europese wedstrijd en dat de wedstrijd pas volgende week is?

Squender
Speknek
Vandaag 3 man go ahead met zekere basisplaatsen opstellen, of 3 van AZ waarbij je risico loopt op af...

De zekere Go Ahead mannen zou ik dan doen.

Europameister
Georgeske
Waarom zou Hato niet spelen?

Omdat die geblesseerd is. 

MalafideFreriks

Tegen de top 5 clubs heeft Til na zijn beruchte interview welgeteld 58 minuten gemaakt, verdeeld over 3 wedstrijden. Maar afgelopen week tegen Juventus juist weer weinig minuten, ik denk dus dat hij zal spelen morgen tegen Utrecht, maar zeker van mijn zaak ben ik allerminst. Leuk spelletjeuhh!!

Laatst gewijzigd
Nijmos

Iemand een idee of Ueda gaat spelen?

hansotjes
Nijmos
Iemand een idee of Ueda gaat spelen?

Denk dat Bosschaart er wel uit is 

Peli

De Busser ✅

Breum ✅

Go Ahead levert, goed begin vh weekend

DJRengels

100% TopCoach NL wat een weelde. Echt een mijlpaal... 

mirkodek
Peli
De Busser ✅ Breum ✅   Go Ahead levert, goed begin vh weekend

Meer en meer spijt dat ik Breum niet genomen heb en Aaronson wel, maar De Busser + Deijl is ook wel lekker

Speknek
Squender
De zekere Go Ahead mannen zou ik dan doen.

Twijfelde oprecht maar dit gaf me toch een duwtje in de rug. Sta nu op 546, bedankt!

KingNelom13

Lekkere punten voor de busser, deijl en goede keus tot nu toe om Breum er in te gooien wat ten koste van Veerman is gegaan die op de bank zit, toch altijd spannend na europese avonden bij psv

Squender
Speknek
Twijfelde oprecht maar dit gaf me toch een duwtje in de rug. Sta nu op 546, bedankt!

Haha, geen dank!

Hassan de Mosselman

Saibari wordt wel een dure miskoop zo. Ik had het moeten weten.

Gelukkig staat Perisic wel in de basis

mirkodek
Hassan de Mosselman
Saibari wordt wel een dure miskoop zo. Ik had het moeten weten. Gelukkig staat Perisic wel in de ba...

Die gaat echt nog wel veel spelen en z'n punten pakken gok ik, of PSV moet echt nog ver in Europa gaan komen.

Peli
Hassan de Mosselman
Saibari wordt wel een dure miskoop zo. Ik had het moeten weten. Gelukkig staat Perisic wel in de ba...

Erg vroeg om daar nu al een oordeel over te hebben. PSV vliegt aankomende week uit Europa, dat maakt de weg vrij voor veel basisplaatsen voor Saibari in de eredivisie. 

Peli

Ueda is er meer eentje om je zorgen over te maken, als je die gepickt hebt.

mirkodek

Denk eerder dat mensen met Ueda zich een klein beetje zorgen kunnen gaan maken.

hansotjes
Peli

Zal ook door Europa komen denk ik toch? 

mirkodek
Peli

Great minds think alike 😉

En auw PSV...

Laatst gewijzigd
nasibal
Peli
Erg vroeg om daar nu al een oordeel over te hebben. PSV vliegt aankomende week uit Europa, dat maakt...

PSV vliegt binnenkort ook uit de Eredivisie

Hassan de Mosselman
Peli
Erg vroeg om daar nu al een oordeel over te hebben. PSV vliegt aankomende week uit Europa, dat maakt...

Maar rechtvaardigt dat de 0-punters die hij nu gehaald heeft, en ook nog wel gaat halen? Voor vijf miljoen vind ik dat best pijnlijk.

1 2 ... 475 476 477 478

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.