Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 475 476 477 478
mirkodek
Hassan de Mosselman
Maar rechtvaardigt dat de 0-punters die hij nu gehaald heeft, en ook nog wel gaat halen? Voor vijf m...

Als PSV volgende week uit Europa vliegt dan gaat ie denk ik gewoon elke week spelen, dus dat valt wel mee.

MalafideFreriks
nasibal
PSV vliegt binnenkort ook uit de Eredivisie

Haha nasibal, ik lach hardop. 

Hassan de Mosselman
mirkodek
Als PSV volgende week uit Europa vliegt dan gaat ie denk ik gewoon elke week spelen, dus dat valt we...

Ja, maar in de huidige vorm van PSV is het alsnog geen vetpot. 

Ajax wordt lachend kampioen, wie had dat nu verwacht. 😂

Jorqaef8794
mirkodek
Als PSV volgende week uit Europa vliegt dan gaat ie denk ik gewoon elke week spelen, dus dat valt we...

Ik denk dat dit nog wel eens heel erg tegen kan gaan vallen. Tegen juventus was saibari echt slecht en hij gaat gewoon regelmatig rouleren met guus til. 

Laatst gewijzigd
MalafideFreriks

Auw, Baas en Taylor ziek. Dat is een flinke misser.

mirkodek
MalafideFreriks
Auw, Baas en Taylor ziek. Dat is een flinke misser.

Inderdaad, wordt weer een matig weekend zo.

Europameister
mirkodek

Ook precies die twee, ik zat al helemaal klaar voor dit potje. Ik dacht na Vente/steijn/Kuipers wellicht weer mooie punten. Maar nee hoor! 

mirkodek
Europameister
Ook precies die twee, ik zat al helemaal klaar voor dit potje. Ik dacht na Vente/steijn/Kuipers well...

Volgens mij zijn het de meest gekozen Ajacieden dus er zullen veel mensen last van hebben. Gelukkig gewoon voor Steijn gegaan als captain. De nul houden met Pasveer is nu dan het hoogst haalbare 💪🏻

MalafideFreriks
mirkodek

Ik heb nog een aardig score met Van Crooij die gescoord heeft, Breum, Steijn(c) en Van Rooij met een assist, maar was lekkerder geweest als die ajax jongens er gewoon in gestaan hadden. De keuze voor Berghuis is voor die 1 procent denk ik wel een hele lekkere pick.

Bobby37

Taylor en baas 0,

Peresic op de bank gezet, aaronson op de tribune. 

Til, Paxaio, el Karouani en de Jong ook geen vetpot. Wordt een hele matige ronde zo :(

Hopen op een goaltje van Pasveer

Ben Van Heck

Hier vooralsnog aan het balen dat ik Breum thuis heb gelaten. Anderzijds zou ik niet weten voor wie ik hem had willen inwisselen. Voor Saibari wellicht, maar die gaat zijn puntjes nog wel maken.

Peli

Voorlopig 1000+ punten en weer 0.1% geklommen...... met 3 nulpunters en Wolfe nog voor de boeg.

Laatst gewijzigd
mirkodek

Hier een magere 860 punten, met Penetra, Mijnans en Parrot nog te gaan.

RedDevil

Hier 1090 en nog Wolfe en Mijnans voor de boeg. Loopt gesmeerd! 👌

kevinraar

813 punten gehaald

KingNelom13

Hier 948 punten met Maikuma, Wolfe en Mijnans nog te gaan. beetje jammer dat ik hato op de bank had gezet, stond een vraagteken bij vrijdag, toch nog 99 bankpunten, verder prima weekendje zo

steven20

Hele prima ronde weer en na de meest belabberde eerste seizoenshelft ooit inmiddels op een bekertje; zij het een bronzen vooralsnog...

1078 tot nu toe met AZ verdediger nog voor de boeg

ralfinho77

Mooi weekend met 961 punten. Sem weer geleverd als cap. Daarnaast van crooij basis en ouiassa basis en doelpunt. Lammers gescoord, maar ik had hem op de bank. Alleen jammer van de 0 punten voor baas. Hij was ziek. Wel gestegen naar 97%.

ralfinho77
ralfinho77
Mooi weekend met 961 punten. Sem weer geleverd als cap. Daarnaast van crooij basis en ouiassa basis...

En Wolfe, mijnans en parrot te gaan.

hansotjes

Ueda er weken uit, timber einde seizoen.

Spartaan

Timber lang over getwijfeld wou toch een middenvelder van Feyenoord en ja hoor scoort nog tegen Sparta een pingel en nou is het alweer klaar met hem.
Zonde geld helaas. Saibari ook nog niet geleverd helaas , nou was Taylor ziek dit weekend.

Heel duur middenveld maar voorlopig zit alles tegen. 

ralfinho77

https://www.voetbalzone.nl/nieuws/quinten-timber-en-feyenoord-krijgen-dramatisch-nieuws/blt9c72bf9a60279f1d

ai daar gaat mijn middenvelder 😭

Corky18

Dit is heel zuur zeg met Timber... dat wordt nog lange tweede seizoenshelft zo.. 😅

mirkodek

Heel blij met mijn niet-keuze voor Ueda (en Timber, die ook overigens nooit echt heb overwogen). Niet dat mijn keuze voor Haller heel veel meer oplevert op dit moment, maargoed. 

Rubik

Ueda voorlopig en Timber definitief kwijt... We gaan 96.9% proberen te verdedigen in een 4-4-2...

1 2 ... 475 476 477 478

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.